Μετάβαση στο περιεχόμενο

Fespa

ΤΜΕΔΕ Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες

Χάρτης

Αυθαίρετα

Καιρός

Σεισμοί

Αγγελίες

webTV
Γράψε μια είδηση
για την αρχική σελίδα
Αγγελίες
δείτε τη νέα εφαρμογή Αγγελιών

Πρόσφατα Θέματα

Ψηφοφορία:

Τι μπορεί να βοηθήσει περισσότερο το εισόδημα των μηχανικών το επόμενο διάστημα;

  1. Το νέο Εξοικονομώ κατ΄οίκον (21 ψήφοι [22.58%])

    Ποσοστό ψήφων: 22.58%

  2. Ο νέος νόμος αυθαιρέτων (18 ψήφοι [19.35%])

    Ποσοστό ψήφων: 19.35%

  3. Το Κτηματολόγιο (9 ψήφοι [9.68%])

    Ποσοστό ψήφων: 9.68%

  4. Τα μεγάλα έργα του ΕΣΠΑ (17 ψήφοι [18.28%])

    Ποσοστό ψήφων: 18.28%

  5. Άλλο (28 ψήφοι [30.11%])

    Ποσοστό ψήφων: 30.11%

Ψήφος Οι επισκέπτες δεν μπορούν να ψηφίσουν
- - - - -

Βγαίνει από τα συρτάρια το μεγάλο έργο νέου Τερματικού ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα

τερματικό κτελ έργο


Βγαίνει από τα συρτάρια το μεγάλο έργο νέου Τερματικού ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα

Στο Πακέτο Γιούνκερ αναμένεται να ενταχθεί το μεγάλο έργο της ανάπτυξης νέου μεγάλου Κεντρικού Τερματικού Σταθμού Υπεραστικών Λεωφορείων στον Ελαιώνα.

Αυτό είπε η Γενική Γραμματέας Μεταφορών του Υπουργείο Υποδομών κα Πέτη Πέρκα, κατά την χθεσινή της ομιλία στο Συνέδριο της a-energy για τη χρηματοδότηση έργων και επενδύσεων.

Το έργο της μεταφοράς και ενοποίησης όλων των ΚΤΕΛ που σήμερα είναι διάσπαρτα στην Αθήνα προβλέπεται και μέσα από το Νέο Ρυθμιστικό της πόλης.

Η δημιουργία του νέου σταθμού και η παύση των υφιστάμενων υποδομών ΚΤΕΛ θα σημάνει την μεταφορά για τις δραστηριότητες των υπεραστικών λεωφορειακών γραμμών στον σταθμό του Ελαιώνα, κάνοντας την διαμεταφορά των επιβατών προς το αεροδρόμιο, το λιμάνι και το κέντρο της Αθήνας ιδιαίτερα εύκολη, καθώς ο σταθμός θα βρίσκεται δίπλα στον σταθμό Μετρό ΕΛΑΙΩΝΑΣ της γραμμής 3.

Σήμερα, σε καθημερινή βάση εξυπηρετούνται 31.000 επιβάτες από τα ΚΤΕΛ Κηφισού και άλλοι 10.000 από τα ΚΤΕΛ Λιοσίων. Το έργο, προϋπολογισμού 120 εκατ. ευρώ, θα πραγματοποιηθεί με σύμβαση παραχώρησης και θα κατασκευαστεί πάνω στο αμαξοστάσιο του Μετρό στον Ελαιώνα, όπως προβλέπεται και από το Προεδρικό Διάταγμα 750Δ/2005 του Οργανισμού Ρυθμιστικού της Αθήνας.

Με το έργο αυτό θα αλλάξει ο τρόπος μετακίνησης από και προς την Αθήνα μέσω των ΚΤΕΛ καθώς οι επιβάτες με την χρήση του δικτύου του Μετρό και των άλλων μέσων θα μπορεί με ένα μικρό κόστος να έχει άμεση πρόσβαση στον Τερματικό Σταθμό των ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα ενώ σε "απόσταση βολής" θα βρίσκεται ο ομώνυμος σταθμός Μετρό.

Το έργο έχει υψηλούς στόχους όπως:
- Να παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό των υπεραστικών λεωφορείων, που ανέρχεται σε 10 εκατομ. περίπου επιβάτες ετησίως, επιτρέποντας κατά τρόπο οργανωμένο τις μετεπιβιβάσεις από όλα τα αστικά μέσα μεταφοράς (Μετρό, λεωφορεία, ΙΧ, Ταξί)

- Να σχεδιασθεί αρχιτεκτονικά ένα έργο με υψηλό επίπεδο αισθητικής, αποτελώντας τοπόσημο για την περιοχή και πόλο έλξης εμπορικών ή άλλων δραστηριοτήτων

- Να κινητοποιήσει και να επισπεύσει τις διαδικασίες για την ανάπτυξη ή ολοκλήρωση των δικτύων αστικής υποδομής (π.χ. τοπικό οδικό δίκτυο, δίκτυα κοινής ωφέλειας) που λείπουν στην περιοχή αυτή του Ελαιώνα

- Να συμβάλει σημαντικά στην πολεοδομική αναδιάρθρωση της περιοχής που σήμερα είναι κυρίως βιομηχανικού – χονδρεμπορικού χαρακτήρα, σε περιοχή με σύγχρονες επιχειρήσεις τριτογενούς κυρίως τομέα.

Το έργο αποτελεί ιδιωτική επένδυση και η υλοποίησή του προβλέπεται να γίνει με διαγωνισμό για τη σύναψη Σύμβασης Παραχώρησης, με χρηματοδότηση των ΚΤΕΛ και του παραχωρησιούχου (ΣΔΙΤ). Η Αττικό Μετρό θα είναι ο τεχνικός συντονιστής των μελετών και της κατασκευής του έργου, ενώ ο δήμος Αιγάλεω θα συμβάλλει στη διευκόλυνση της διαδικασίας έκδοσης των απαιτούμενων αδειών.

Ο παραχωρησιούχος θα αναλάβει την κατασκευή, την λειτουργία και την συντήρηση του σταθμού, ενώ το δημόσιο δεν θα χρειαστεί να βάλει χρήματα. Τα μέχρι στιγμής στοιχεία δείχνουν ότι, εάν κάθε ΚΤΕΛ δίνει ένα ευρώ από κάθε εισιτήριο που εκδίδει στον παραχωρησιούχο, η απόσβεση θα έχει ολοκληρωθεί κατά μέγιστον σε επτά χρόνια.

Ο νέος σταθμός θα συνδέεται υπογείως με το Μετρό, έργο το οποίο έχει πρακτικά γίνει, και χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Επίσης, θα κατασκευαστεί χώρος στάθμευσης 500 θέσεων.

Επίσης έχουν προταθεί να ενταχθούν στο «πακέτο Γιούνκερ» ακόμα δύο συγκοινωνιακά έργα. Μιλάμε για την αναδιάρθρωση και εκσυγχρονισμός των συγκοινωνιών της Αττικής και την ανάπτυξη δικτύου υδατοδρομίων σε όλη την επικράτεια.

Πηγή: http://www.ypodomes....el-ston-elaiona



Βγαίνει από τα συρτάρια το μεγάλο έργο νέου Τερματικού ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα

6 Σχόλια

Δεν θα έλεγα ότι είναι η ιδανική θέση , αφού είναι αρκετά χαμηλά μέσα στην Αθήνα με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό στον χρόνο των δρομολογίων , είτε μέσω της Κηφισού , είτε μέσω της Αθηνών . 

 

Κανονικά θα έπρεπε να είναι πιο έξω δίπλα σε σταθμό τραίνου ή μετρό και κοντά στην Αττική οδό . 

 

Επιλέγουμε να κάνουμε ένα έργο σε νέο σημείο , που δεν είναι καλύτερο από την σημερινή θέση . 

  • Επιτέλους να γίνει κάτι ανθρώπινο να μπορείς να πηγαίνεις σε σταθμό και όχι σε χαβούζα
  • Εύκολο σημείο ως προς την πρόσβαση. 
  • Τέλος στους χειρότερους ταρίφες (ας μην αρχίσω να λέω ιστορίες), θα ψάχνουν πελάτη με το τουφέκι
  • Δύσκολη η έξοδος των λεωφορείων όπως είπε και ο ΒΑS κυρίως ως προς την Ελευσίνα καθώς προς Λαμία ο Κηφισός είναι δίπλα

Ε καλύτερο είναι όταν είναι σε ΜΕΤΡΟ. Μην τρελαθούμε. Και τα αυτοκίνητα έχουν πιο εύκολη πρόσβαση. Και αναβαθμίζεται κάπως μία περιοχή που έχει πρόβλημα. Γιατί να είναι στην Αττική Οδό κοντά ? Και οι νότιοι θα θέλουν μία ώρα για να πάνε ?

Και οι κορμοράνοι;

Στην Αττική Οδό; Σιγά μην γίνει και στη Μαλακάσα.
 
Το σημείο είναι πολύ καλό, μόνο αναρωτιέμαι για το πόσο θα είναι επαρκές το οδικό δίκτυο της περιοχής, δεδομένου ότι θα συγκεντρωθεί η κίνηση των σταθμών Κηφισού, Λιοσίων και μέρους των υπεραστικών γραμμών του ΚΤΕΛ Αττικής (αν δεν κάνω λάθος).
 
Κατά τα άλλα: νέος σταθμός με σύγχρονα καταστήματα, χώρους αναμονής, πάρκινγκ και ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ.
 
Αμήν και πότε!

Προφανώς το δίκτυο της περιοχής , αλλά και ο Κηφισός θα έχει πρόβλημα . Για αυτό λέμε πιό μακρυά . 

 

Και στην Θεσσαλονίκη ο νέος σταθμός σε ανάλογη θέση με την ΑΟ είναι .