Μετάβαση στο περιεχόμενο

Fespa

Χάρτης

Αυθαίρετα

Καιρός

Σεισμοί

Αγγελίες

webTV
Γράψε μια είδηση
για την αρχική σελίδα
Αγγελίες
δείτε τη νέα εφαρμογή Αγγελιών

Πρόσφατα Θέματα

Ψηφοφορία:

Τι μπορεί να βοηθήσει περισσότερο το εισόδημα των μηχανικών το επόμενο διάστημα;

  1. Το νέο Εξοικονομώ κατ΄οίκον (45 ψήφοι [20.18%])

    Ποσοστό ψήφων: 20.18%

  2. Ο νέος νόμος αυθαιρέτων (46 ψήφοι [20.63%])

    Ποσοστό ψήφων: 20.63%

  3. Το Κτηματολόγιο (35 ψήφοι [15.70%])

    Ποσοστό ψήφων: 15.70%

  4. Τα μεγάλα έργα του ΕΣΠΑ (42 ψήφοι [18.83%])

    Ποσοστό ψήφων: 18.83%

  5. Άλλο (55 ψήφοι [24.66%])

    Ποσοστό ψήφων: 24.66%

Ψήφος Οι επισκέπτες δεν μπορούν να ψηφίσουν
- - - - -

Πέντε ισχυροί μνηστήρες για το σιδηροδρομικό δίκτυο

σιδηδρομικό δίκτυο


Πέντε ισχυροί μνηστήρες για το σιδηροδρομικό δίκτυο

Το πρώτο βήμα για να προχωρήσει η ηλεκτροκίνηση από το Κιάτο στη Ροδοδάφνη έγινε με την κατάθεση πέντε προσφορών στο διαγωνισμό.

Η ΕΡΓΟΣΕ ανακοίνωσε ότι για το έργο 67 εκατ. ευρώ προσφορές κατέθεσαν οι Alstom, η Intrakat του Κόκκαλη, ο Μυτιληναίος, η ΤΕΡΝΑ και η ΑΚΤΩΡ του Μπόμπολα.

Ολοι οι μεγάλοι παίκτες δηλαδή καθώς η αναβάθμιση του δικτύου του σιδηρόδρομου από την Αθήνα για την Πάτρα χρηματοδοτείται από το Ταμείο Συνοχής, στο πλαίσιο του «Άξονα Προτεραιότητας 1» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» 2014-2020.

Με την ολοκλήρωση των έργων θα μπορούν να κινούνται ηλεκτροκίνητα τρένα με ταχύτητες που ξεπερνούν τα 200χλμ/ώρα.

Ο χρόνος διάρκειας της σύμβασης είναι 30 μήνες (χωρίς δικαίωμα παράτασης) πράγμα που σημαίνει πως αν το έργο υπογραφεί και ξεκινήσει μέσα στο 2018 θα προλάβει να ολοκληρωθεί το 2021. Στο έργο συμπεριλαμνάνεται και περίοδος 36 μηνών συντήρησης της ηλεκτροκίνησης μετά το πέρας των κατασκευών.

Αναμένεται ακόμα μία εργολαβία για την επιδομή-ηλεκτροκίνηση-σηματοδότηση του τμήματος Ροδοδάφνη-Ρίο που πιθανότατα θα βγείι επίσης μέσα στο 2018.
Φορέας Υλοποίησης είναι η ΕΡΓΟΣΕ.

Πηγή: http://www.ered.gr/e...o/#.WoFvp65l-70



Πέντε ισχυροί μνηστήρες για το σιδηροδρομικό δίκτυο

0 Σχόλια