Μετάβαση στο περιεχόμενο

GAElearning

Χάρτης

Αυθαίρετα

Καιρός

Σεισμοί

Αγγελίες

webTV
Γράψε μια είδηση
για την αρχική σελίδα
Αγγελίες
δείτε τη νέα εφαρμογή Αγγελιών

Πρόσφατα Θέματα

Ψηφοφορία:

Στηρίζετε το προτεινόμενο ασφαλιστικό νομοσχέδιο (νομοσχέδιο Κατρούγκαλου);

  1. Ναι (93 ψήφοι [16.58%])

    Ποσοστό ψήφων: 16.58%

  2. Όχι (468 ψήφοι [83.42%])

    Ποσοστό ψήφων: 83.42%

Ψήφος Οι επισκέπτες δεν μπορούν να ψηφίσουν
- - - - -

Διαθέσιμη η εφαρμογή δήλωσης Επαγγελματικού Τραπεζικού Λογαριασμού

ααδε επαγγελματικός λογαριασμός


Διαθέσιμη η εφαρμογή δήλωσης Επαγγελματικού Τραπεζικού Λογαριασμού

Από αυτή την υπηρεσία μπορούν να δηλωθούν και να τροποποιηθούν οι Επαγγελματικοί Τραπεζικοί Λογαριασμοί, για συναλλαγές που αφορούν αποκλειστικά την εμπορική, επιχειρηματική ή επαγγελματική δραστηριότητα του υπόχρεου.

Για την είσοδο στην εφαρμογή πατήστε εδώ

Προθεσμίες

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Για οδηγίες χρήσης πατήστε εδώ

Δείτε αναλυτικά εδώ

Πηγή: https://www.e-forolo...medium=facebook



Διαθέσιμη η εφαρμογή δήλωσης Επαγγελματικού Τραπεζικού Λογαριασμού

41 Σχόλια

Θα είναι... Δεν είναι ακόμα...

Φωτογραφία
georgegaleos
Νοέ 13 2017 11:44
Πλεον ειναι.
Η εφαρμογή πλεον ανοιξε στο taxis.

Σταλθηκε απο το tapatalk

Χαχα από επάνω είμαστε!!!!

Είμαστε υποχρωμένοι να δηλώσουμε λογαριασμό οι ελεύθεροι επαγγελματίες; Εγώ έχω έναν της εθνικής και χρησιμοποιώ μόνο αυτόν και για έξοδα πλην επαγγελματικής δραστηριότητας.

 

Για την ώρα δεν λειτουργεί η εφαρμογή για το ΑΦΜ μου.

Δοκίμασα είσοδο και έβγαζε σφάλμα. Η προθεσμία δήλωσης του επαγγελματικού λογαριασμού ποια είναι;

Πως είναι δυνατόν να δηλώσουμε επαγγελματικό λογαριασμό με τα χαρακτηριστικά που ζητάει η εφορία από την στιγμή που δεν μπορούμε να ανοίξουμε καινούργιο;;;;

Όλοι οι λογαριασμοί έχουν πάγιες κινήσεις, έχουν γνωστοποιηθεί σε ένα σορό συνεργάτες και μη. Αν θέλει κάποιος να στείλει λεφτά στο παιδί του δηλαδή πως θα το κάνει νόμιμα;;;

Έχω την εντύπωση πως επαγγελματικό λογαριασμό μπορείς να ανοίξεις  και σήμερα......

Τι είναι αυτό δηλαδή ? Γιατί να το δηλώσουμε ? 

Φωτογραφία
georgegaleos
Νοέ 13 2017 12:56
Φαεθωνα μπορεις σίγουρα.

Νικ γιατι πρέπει να δηλωθούν συμφωνα με την απόφαση.

Σταλθηκε απο το tapatalk

Λογικά θα ελέγχονται πιο πολύ σε σχέση με τους άλλους λογαριασμούς μας οι κινήσεις τους. Άλλον λόγο δεν βρίσκω.

Εγώ κατάλαβα πως μόνο μέσω αυτού του λογαριασμού (ή αυτών των λογαριασμών) θα γίνονται όλες οι κινήσεις μας (όσες γίνονται ηλεκτρονικά) και τίποτα άλλο ιδιωτικό.....

 

 

και λέω εγώ.. Έχω επαγγελματικό στην eurobank αλλά χρήματα στον λογαριασμό της Πειραιώς. Θέλω να πληρώσω τον λογαριασμό του ρεύματος, οπότε θέλω να μεταφέρω χρήματα από την Πειραιώς στην eurobank με προμήθειες ή να κάνω τις κινήσεις από γκισέ/ΑΤΜ

Το ίδιο αντιλαμβάνομαι. Οι συναλλαγές που δεν αφορούν το γραφείο (πχ αγορές οικιακών αγαθών, πληρωμές λογαριασμών οικίας κλπ) δεν θα πρέπει να γίνονται μέσω του δηλωθέντος επαγγελματικού λογαριασμού. Σίγουρα, ο ένας επαγγελματικός θα είναι αυτός που έχει συνδεθεί με το p.o.s.

Με τον λογιστή που μίλησα μου είπε ότι περιμένουν διευκρινιστική αν θα πρέπει και οι ατομικές επιχειρήσεις να έχουν επαγγελματικό λογαριασμό σε τράπεζα ή όχι...

... μου είπε να περιμένουμε.

ενδιαφέρον και λογικό με ακούγεται....

Φωτογραφία
georgegaleos
Νοέ 13 2017 14:02
Παυλο νομιζω οτι μεταφορά απο επαγγελματικο λογαριασμό σε λογαριασμό ταμιευτηρίου (προσωπικο ή τριτου) δεν ειναι επαγγελματική συναλλαγη.

Σταλθηκε απο το tapatalk
Έχω τον λογαριασμό στην εθνική του μηχανικού και εκτός από τον μισθό κάνω όλες τις προσωπικές μου συναλλαγές. Πληρώνω αγαθά, ΔΕΗ κτλ βάζω χρήματα στη γυναίκα μου βάζει κτλ.. Άλλον δεν έχω.. Σιγά μην κάτσω να τον δηλώσω


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

Η ύπαρξη pos έχει "ακουμπήσει" σε έναν λογαριασμό. Αυτός ο λογαριασμός ονομάστηκε "επαγγελματικός". Συνεπώς όποιος έχει pos έχει και επαγγελματικό λογαριασμό.

Δεν έχει υπάρξει μέχρι στιγμής διαχωρισμός επιχειρήσεων σύμφωνα με την νομική μορφή που αυτές έχουν. 

Όποιος λοιπόν έχει pos έχει και επαγγελματικό λογαριασμό και αυτόν ακριβώς τον λογαριασμό υποχρεούται να καταχωρήσει στην ΑΑΔΕ.

Ο λόγος καταχώρισης και ειδικότερα η επαγγελματική ομάδα στην οποία ανήκει ο ιδιοκτήτης του λογαριασμού (επιχείρηση) δεν έχει να κάνει τόσο με τον έλεγχο της ίδιας της επιχείρησης (είναι αυτονόητο πως είναι αυτοκτονία η μη δήλωση εσόδων που προέκυψαν με ηλεκτρονικό τρόπο!!!) όσο με την έκπτωση που παρέχεται στον καταναλωτή. Δηλαδή για να αυτοματοποιηθεί η διαδικασία κατοχύρωσης του αφορολογήτου εξαιτίας της χρήσης κάρτας καθότι - ως γωστόν - για να έχουν αφορολόγητο οι μισθωτοί θα πρέπει να έχουν κάνει χρήση κάρτας από συγκεκριμένα επαγγέλματα - ΚΑΔ.

Έτσι λοιπόν η Τράπεζα θα στέλνει στοιχεία κίνησης κάρτας στην ΑΑΔΕ. Η ΑΑΔΕ θα διακρίνει ποιές από τις κινήσεις της κάρτας αντιστοιχούν σε συγκεκριμένους ΚΑΔ και εν συνεχεία θα βάζει την σωστή ένδειξη στην φορολογική δήλωση του πελάτη - φορολογύμενου - καταναλωτή είτε ώς νούμερο σε κάποιο πεδίο είτε υπολογιστικά ως έκπτωση λόγω αφορολογήτου.

Έχω τον λογαριασμό στην εθνική του μηχανικού και εκτός από τον μισθό κάνω όλες τις προσωπικές μου συναλλαγές. Πληρώνω αγαθά, ΔΕΗ κτλ βάζω χρήματα στη γυναίκα μου βάζει κτλ.. Άλλον δεν έχω.. Σιγά μην κάτσω να τον δηλώσω


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

Εχεις δικιο Ικαρε,
Νομίζω ότι αυτό πρέπει να το διευκρινίσουν άμεσα, διοτι αρκετοί από εμας δουλεύουμε ακριβώς έτσι.
 

Φωτογραφία
ΙΑΣΟΝΑΣ
Νοέ 13 2017 15:25

Εγώ πάντως μέχρι να καταλάβω το τι ακριβώς γίνεται, δεν πρόκειται να κάνω απολύτως τίποτα......

Φωτογραφία
georgegaleos
Νοέ 13 2017 16:14

Η ύπαρξη pos έχει "ακουμπήσει" σε έναν λογαριασμό. Αυτός ο λογαριασμός ονομάστηκε "επαγγελματικός". Συνεπώς όποιος έχει pos έχει και επαγγελματικό λογαριασμό.
Δεν έχει υπάρξει μέχρι στιγμής διαχωρισμός επιχειρήσεων σύμφωνα με την νομική μορφή που αυτές έχουν.
Όποιος λοιπόν έχει pos έχει και επαγγελματικό λογαριασμό και αυτόν ακριβώς τον λογαριασμό υποχρεούται να καταχωρήσει στην ΑΑΔΕ.
Ο λόγος καταχώρισης και ειδικότερα η επαγγελματική ομάδα στην οποία ανήκει ο ιδιοκτήτης του λογαριασμού (επιχείρηση) δεν έχει να κάνει τόσο με τον έλεγχο της ίδιας της επιχείρησης (είναι αυτονόητο πως είναι αυτοκτονία η μη δήλωση εσόδων που προέκυψαν με ηλεκτρονικό τρόπο!!!) όσο με την έκπτωση που παρέχεται στον καταναλωτή. Δηλαδή για να αυτοματοποιηθεί η διαδικασία κατοχύρωσης του αφορολογήτου εξαιτίας της χρήσης κάρτας καθότι - ως γωστόν - για να έχουν αφορολόγητο οι μισθωτοί θα πρέπει να έχουν κάνει χρήση κάρτας από συγκεκριμένα επαγγέλματα - ΚΑΔ.
Έτσι λοιπόν η Τράπεζα θα στέλνει στοιχεία κίνησης κάρτας στην ΑΑΔΕ. Η ΑΑΔΕ θα διακρίνει ποιές από τις κινήσεις της κάρτας αντιστοιχούν σε συγκεκριμένους ΚΑΔ και εν συνεχεία θα βάζει την σωστή ένδειξη στην φορολογική δήλωση του πελάτη - φορολογύμενου - καταναλωτή είτε ώς νούμερο σε κάποιο πεδίο είτε υπολογιστικά ως έκπτωση λόγω αφορολογήτου.

Σωστα.
Αλλα στο αφορολογητο μετράνε ΚΑΙ οι συναλλαγες που γινονται μεσω e-banking (και οχι περιοριστικα μεσω pos) με μεταφορά σε επαγγελματικο λογαριασμο.
Π.χ. πληρωμή απο καποιον φορολογουμενο με e-banking τηλεφωνίας, ΔΕΗ, της αμοιβης μας, κλπ
Το ερωτημα μου λοιπον ειναι θα δηλωσουμε και τους επαγγελματικούς λογαριασμούς μας που δεν "πατανε" σε pos, αφου η δαπανη που κατατεθηκε σε αυτον μετρα στο αφορολογητο που χτιζει ο πελατης μας ?

Σταλθηκε απο το tapatalk

Παυλο νομιζω οτι μεταφορά απο επαγγελματικο λογαριασμό σε λογαριασμό ταμιευτηρίου (προσωπικο ή τριτου) δεν ειναι επαγγελματική συναλλαγη.
 

Καλησπέρα Γιώργο. Θεωρείς ότι αν μεταφερθεί ποσό από επαγγελματικό λογαριασμό (υφιστάμενο) σε λογαριασμό ταμιευτηρίου του ίδιου δικαιούχου ώστε να μπορούν να γίνονται από αυτόν οι μη επαγγελματικές συναλλαγές της καθημερινότητας θα δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα;

Προσωπικά πιστεύω πως όχι, αφού ανά πάσα ώρα και στιγμή, μπορεί να ελεγχθεί η κίνηση του χρήματος και η ο λογαριασμός αρχικής προέλευσης.

Φωτογραφία
georgegaleos
Νοέ 13 2017 16:28

Γεια σου Παύλο.

Συμφωνώ με την τελευταία σου παράγραφο.

Δεν ξέρω αν θα δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα.

Το θέμα μου είναι αν μεταφορά σε προσωπικό (μη επαγγελματικό λογαριασμό) από επαγγελματικό λογαριασμό "επιτρέπεται" εφόσον τέτοια μεταφορά δεν συνιστά επαγγελματική συναλλαγή.

Τι να πω ... δεν ξέρω ... υποθέτω θα βγουν ως συνήθως διευκρινιστικές ....

 

Παρεμπιπτόντως κατά την είσοδο με τους κωδικούς στο taxis μου βγάζει το παρακάτω.

Υποθέτω ότι σταδιακά ενημερώνουν με τους κωδικούς ΚΑΔ που μετράνε στο αφορολόγητο και κάποια στιγμή θα "ανοίξουν" και οι ΚΑΔ και των μηχανικών. Το λέω γιατί και σε άλλους συναδέλφους το εμφανίζει.

Καθώς στις οδηγίες αναφέρει ότι οι Ομάδες Δαπανών μπορεί να είναι κάποια ή κάποιες από τις Γενικές δαπάνες, Ιατρικές δαπάνες, Φαρμακευτικές δαπάνες, Εμπορία Οχημάτων και Λειτουργία Συνεργείων, ανάλογα με τις δραστηριότητες της επιχείρησης.

 

 

Αλήθεια με την viva κάποια ιδέα !!!! ??? διότι η viva δεν έχει ΙΒΑΝ που συνδέεται μονοσήμαντα με το e-pos.


Συνημμένα Αρχεία

  • Συνημμένο Αρχείο  1.jpg   166,73K   5 μεταφορτώσεις

Σωστα.
Αλλα στο αφορολογητο μετράνε ΚΑΙ οι συναλλαγες που γινονται μεσω e-banking (και οχι περιοριστικα μεσω pos) με μεταφορά σε επαγγελματικο λογαριασμο.
Π.χ. πληρωμή απο καποιον φορολογουμενο με e-banking τηλεφωνίας, ΔΕΗ, της αμοιβης μας, κλπ
Το ερωτημα μου λοιπον ειναι θα δηλωσουμε και τους επαγγελματικούς λογαριασμούς μας που δεν "πατανε" σε pos, αφου η δαπανη που κατατεθηκε σε αυτον μετρα στο αφορολογητο που χτιζει ο πελατης μας ?

Σταλθηκε απο το tapatalk

 

Εφόσον είσαι δικαιούχος πληρωμής της παρ.1 του άρθρου 1 της υπ’ αριθμ.45231/20.04.2017 ασφαλώς.

Φωτογραφία
georgegaleos
Νοέ 13 2017 17:37
Κωστα, σ' ευχαριστω πολυ.
Ειδα οτι για τους ΚΑΔ των μηχανικων δεν εχει ανοιξει ακομα.
Γνωριζεις κατι επ' αυτου?

Σταλθηκε απο το tapatalk
 

 

Αλήθεια με την viva κάποια ιδέα !!!! ??? διότι η viva δεν έχει ΙΒΑΝ που συνδέεται μονοσήμαντα με το e-pos.

 

Καμία ιδέα?

Τελικά θα δηλώσουμε τον όψεως μηχανικου στην ΕΤΕ?