Μετάβαση στο περιεχόμενο

LH Logismiki

Χάρτης

Αυθαίρετα

Καιρός

Σεισμοί

Αγγελίες

webTV
Γράψε μια είδηση
για την αρχική σελίδα
Αγγελίες
δείτε τη νέα εφαρμογή Αγγελιών

Πρόσφατα Θέματα

Ψηφοφορία:

Στηρίζετε το προτεινόμενο ασφαλιστικό νομοσχέδιο (νομοσχέδιο Κατρούγκαλου);

  1. Ναι (87 ψήφοι [16.20%])

    Ποσοστό ψήφων: 16.20%

  2. Όχι (450 ψήφοι [83.80%])

    Ποσοστό ψήφων: 83.80%

Ψήφος Οι επισκέπτες δεν μπορούν να ψηφίσουν
- - - - -

Ξεκίνησε η κατασκευή του μεγαλύτερου Αιολικού Πάρκου της χώρας με ισχύ 167MW

αιολικό πάρκο


Ξεκίνησε η κατασκευή του μεγαλύτερου Αιολικού Πάρκου της χώρας με ισχύ 167MW

Μια από τις μεγαλύτερες άμεσες ξένες επενδύσεις των τελευταίων ετών, μπήκε μπροστά από τον περασμένο Ιούνιο, με την Ιταλική εταιρεία που αναπτύσσει το έργο να πλέκει το εγκώμιο της κυβέρνησης για τη συμβολή της στην υλοποίηση του έργου. Πρόκειται για την ιταλική Enel η οποία ξεκίνησε την κατασκευή του μεγαλύτερου και πιο πολύπλοκου αιολικού συμπλέγματος πάρκων στον Καφηρέα στην Εύβοια, με συνολική ισχύ 167 MW και συνολικό ύψος επένδυσης τα 300 εκατ. ευρώ.

Για να ξεκινήσει το έργο πάντως καθοριστική στάθηκε η απόφαση της κυβέρνησης να δώσει συγκεκριμένες χρονικές παρατάσεις - κάποιες εκ των οποίων αφορούσαν ειδικά στο συγκεκριμένο έργο - προκειμένου να μη χαθεί η σύμβαση για την εγγυημένη τιμή αποπληρωμής της πράσινης ενέργειας που θα παράγεται.

Πληροφορίες μάλιστα αναφέρουν ότι η ιταλική εταιρεία που είναι διεθνής κολοσσός και μια από τις μεγαλύτερες στον κόσμο στον τομέα της ανανεώσιμης ενέργειας έχει απευθυνθεί στην κυβέρνηση προκειμένου να πραγματοποιήσει το Σεπτέμβριο ειδική τελετή εγκαινίων για την έναρξη της επένδυσης.

Το πάρκο
Το έργο που ξεκίνησε να κατασκευάζεται στις 28 Ιουνίου, αναπτύσσεται από τη θυγατρική της Enel, Enel Green Power Hellas, στη νότια Εύβοια κοντά στην περιοχή Καφηρέας στο δήμο Καρύστου. Πρόκειται να ολοκληρωθεί στο πρώτο εξάμηνο του 2019 και θα αποτελεί το μεγαλύτερο αιολικό πάρκο της χώρας, με παραγωγή 483GWh ετησίως, ποσότητα ικανή να καλύψει τις ανάγκες 129 χιλιάδων νοικοκυριών και η οποία θα οδηγεί στην αποφυγή εκπομπής 433 χιλιάδων τόνων CO2 ετησίως. Σημειώνεται ότι το έργο θα συνοδεύεται με υποβρύχια διασύνδεση 150 kV που θα μεταφέρει την ενέργεια στο ηπειρωτικό σύστημα.

Η εταιρεία λειτουργεί ήδη δύο πάρκα ισχύος 7,5 και 9 MWστην Κάρυστο, ενώ συνολικά στη χώρα διαθέτει έργα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (αιολικά, φωτοβολταϊκά και υδροηλεκτρικά) ισχύος 308MW.

Τέλος να σημειωθεί ότι το έργο συνοδεύεται με 20ετή σύμβαση (PPA) για την αγορά από το λειτουργό της αγοράς ΛΑΓΗΕ της παραγόμενης από το πάρκο ενέργειας σε εγγυημένη τιμή πώλησης (feed in tariff).

Η έναρξη κατασκευής του έργου, που εκκρεμούσε πάνω από 3 χρόνια έχοντας περάσει από αρκετά στάδια αβεβαιότητας, ιδιαίτερα όταν υπήρχε αβεβαιότητα στην ελληνική αγορά και οι επενδυτές δεν αποφάσιζαν ακόμη να ρισκάρουν μια τόσο μεγάλη επένδυση, κατέστη εφικτή εξαιτίας των ειδικών νομοθετικών παρατάσεων που δόθηκαν σε επενδυτές που ήθελαν να ξεκινήσουν αιολικές επενδύσεις, που είχαν εξασφαλίσει συμβάσεις με βάση το προηγούμενο καθεστώς αποπληρωμής (feed in tariff) το οποίο έχει τροποποιηθεί. Ωστόσο λόγω διαφόρων προβλημάτων (καθυστερήσεις στις αδειοδοτήσεις, δυσκολίες στην εξασφάλιση χρηματοδότησης, περιβάλλον αβεβαιότητας) οι επενδύσεις αυτές δεν ξεκίνησαν εντός των χρονικών ορίων που όριζε ο νόμος. Δόθηκαν λοιπόν κάποιες παρατάσεις και μεταξύ των έργων που επωφελήθηκαν ήταν και το έργο της Enel.

Πηγή: energypress.gr



Ξεκίνησε η κατασκευή του μεγαλύτερου Αιολικού Πάρκου της χώρας με ισχύ 167MW

23 Σχόλια

Φωτογραφία
GEORGE MICHEAL
Αύγ 11 2017 14:46

Το έργο για το οποίο έχω αναφερθεί σε διάφορα ποστ μου και με επιλογή μου να μην συμμετέχω , αν και είμαι υπέρ της κατασκευής του (υπό κάποιες προυποθέσεις που θεωρώ ότι πρέπει να διεκδικηθούν ) Το θέμα της κατασκευής του έχει διχάσει την κοινή γνώμη της περιοχής μου ανάλογα από πιο πλευρά προσωπικών συμφερόντων βρίσκεται ο καθένας .Για να βλέπω όμως εγώ καθαρά τα πράγματα (χωρίς να έχω κάποιο προσωπικό όφελος ) αποφάσισα παρά τις προτάσεις να μην συμμετέχω αυτήν την φορά σε καμία φάση του έργου  . Και πιστεύω ότι το έργο θα ωφελήσει σε γενικές γραμμές το τόπο και συνολικά την χώρα ,  ειδικά αν γίνουν οι διορθώσεις που διεκδικεί και ο τοπικός δήμος .  Είμαι χαρούμενος που η περιοχή μου ηγείται της αναπτυξιακής πορείας της χώρας αυτήν την στιγμή σε πολλούς τομείς και υπερήφανος γιατί έχω εργαστεί 25 χρόνια τώρα και εγώ , ώστε να προετοιμασθεί το έδαφος για αυτό Ελπίζω έτσι να τίμησα τα χρήματα του Ελληνικού λαού και με τα οποία σπούδασα στο ΕΜΠ ή τουλάχιστον εγώ το αισθάνομαι Θα πρέπει να αισθάνονται περήφανοι και άλλοι συνάδελφοι εδώ και παλαιότεροι αλλά και νεώτεροι σαν και εμένα και τον δήμαρχο μας που ήρθαν ή έμειναν και δεν έφυγαν σε δύσκολες εποχές για την περιοχή και έδωσαν τις γνώσεις τους και το ιδρώτα τους  για την περιοχή 

 
Φωτογραφία
pardamaskou
Αύγ 12 2017 16:18
http://www.sofiascom...0.html?spref=fb

 

τρομερό το άρθρο που παρέθεσες...!

τρομερό το άρθρο που παρέθεσες...!

 

Τρομερά μεροληπτικό, οπισθοδρομικό, λαϊκίστικο και ανακριβές. Θα μπορούσε να το είχε γράψει συνδικαλιστής της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ, και να κλείσει αναλύοντας τα οφέλη του λιγνίτη.

Φωτογραφία
Γιάννης
Αύγ 13 2017 08:11

Είναι ξεκάθαρο ότι είμαστε υποχρεωμένοι να στραφούμε στις ΑΠΕ όπως η αιολική και ηλιακή ενέργεια. Είναι ξεκάθαρο όμως επίσης, ότι αυτό πρέπει να γίνει με κρατικό συντονισμό προστατεύοντας το περιβάλλον και στρέφοντας το όφελος προς τους πολίτες. Ένα μεγάλο βήμα είναι το συνολικό χωροταξικό σχέδιο της χώρας. Κάποιες περιοχές είναι αρχαιολογικές, κάποιες φυσικού κάλλους, Νατούρα, δάση κλπ κλπ Κάποιες άλλες μπορεί να χρησιμοποιηθούν για εγκατάσταση ανεμογεννητριών (υψηλό αιολικό δυναμικό). Αυτός ο σχεδιασμός πρέπει να έχει αυστηρό κεντρικό σχεδιασμό γιατί αν το αφήσουμε στην πρωτοβουλία τους κάθε επιχειρηματία, αυτός δεν θα βάλει ως πρώτη προτεραιότητα την προστασία του περιβάλλοντος, ούτε την προσφορά αστήρευτης ενέργειας στο κοινό καλό, αλλά το κέρδος του. Αυτά είναι δεδομένα...

Έχω προτείνει και παλιότερα ότι τα αιολικά πάρκα θα μπορούσαν να γίνονται από κρατικούς φορείς (όπως Δήμους, Περιφέρειες κλπ) μετά από ολοκληρωμένο σχέδιο

 

Επί του παρόντος: Στον Καφηρέα, που ακριβώς? Γιώργο, έχεις κανένα γενικό σχέδιο? Στο όρος Όχη είναι από τα λίγα εναπομείναντα "δάση" της Νότιας Εύβοιας, νομίζω η περιοχή είναι και χαρακτηρισμένη "φυσικού κάλλους"...

Φωτογραφία
GEORGE MICHEAL
Αύγ 13 2017 13:58

είναι κυρίως γύρω από Αμυγδαλιά , Κόμιτο , Πρινιά  τα βούνα των περιοχών εκεί Υπάρχει και ένα που ήδη φάνηκαν στον ορίζοντα και είναι στην ΟΧΗ νότια και φαίνεται από Κάρυστο ανάμεσα Ρούκλια και Κάρυστο Σε αυτό πριν από χρόνια είχα κάνει τα τοπογραφικά και μελέτες οδοποιίας 

 

Και μένα η δημοσίευση μου φαίνεται υπερβολική και μερικά ξέρω από χέρι δεν ισχύουν Δεν γράφω ότι δεν προκαλούν και οι Α/Γ προβλήματα αλλά είναι τα λιγότερα από άλλες μορφές ενέργειας Καλά θα ήταν να τα μειώσουμε και εκεί συμφωνώ με Γιάννη και κινούμε σε αυτήν την κατεύθυνση 

Φωτογραφία
Γιάννης
Αύγ 13 2017 14:26

Χάρτης αιολικών πάρκων της Νότιας Εύβοιας που βρήκα στο ίντερνετ:

 


Συνημμένα Αρχεία

Φωτογραφία
GEORGE MICHEAL
Αύγ 13 2017 20:34

Σταμάτησαν τα έργα Νόμιζα λόγο δεκαπενταύγουστου , αλλά όμως ήταν λόγο των ενεργειών μας 

 

http://www.sofiascom...l.html?spref=fb

 

 

 

Όπως έγραψα δεν είμαι εναντίων των αιολικών πάρκων αλλά χωρίς ανεπανόρθωτες βλάβες στο οικοσύστημα και με τρόπο ώστε οι βλάβες να είναι όσο το δυνατόν οι μικρότερες . Επομένως πάνω από χρήματα βάζω άλλα πράγματα και χαιρετίζω την διακοπή όταν μάλιστα ο τρόπος που μπήκε η εταιρία είναι με τσαμπουκά και προκλητικός αφού απάντησαν σε φίλο που μπήκαν στο κτήμα του για διάνοιξη οδού  του είπαν (δεν ξέρω ποιοι ακριβώς μεταφέρω ότι μου είπε ο φίλος )  όταν παραπονέθηκε ότι εκεί είναι το μαντρί του και τα πρόβατά του :

 

" να παραπονεθείς στο δασαρχείο και να κάνεις ότι θέλεις , αλλά να ξέρεις ότι θα βρεις τον μπελά σου από την εταιρεία και θα κινηθεί νομικά εναντίων σου για την καθυστέρηση του έργου " Αυτά μου μετέφερε φίλος . 

 

Μακάρι οι ΜΠΕ να είναι σωστές ή να συμπληρωθούν με τις κατάλληλες ενέργειες ώστε να έχουμε το επιθυμητό για μένα τουλάχιστον αποτέλεσμα ώστε όχι να μην γίνει το έργο , αλλά να γίνει με σωστό τρόπο 

Φωτογραφία
Ήρωνας
Αύγ 13 2017 21:13

Εννοείται πως όλες οι ΑΠΕ (όπως και όλες οι κατασκευές γενικά) πρέπει να κατασκευάζονται τηρώντας την νομοθεσία και με στρατηγικό πλάνο.
Όμως άρθρα και φωνές διαμαρτυρίας όπως το παραπάνω είναι αστεία.
Δε θα σχολιάσω καν τους ισχυρισμούς περι καταστροφής του υδροφόρου ορίζοντα (!!!), θανάτους πουλιών και ακτινοβολίας-ακτίνων (!!!). 

Αλλά όταν μιλάμε για την Σαμοθράκη, μοιάζει τουλάχιστον οξύμωρο να μιλάμε για καταστροφή του νησιού όταν ήδη το μισό έχει καταστροφεί απο τα κατσίκια!! Μιλάμε για τεράστια οικολογική καταστροφή που σφίγγεται η καρδιά σου όταν το βλέπεις. Και τίποτα δεν έχει γίνει γιατί πολύ απλά είναι πηγή εισοδήματος των κατοίκων.
Η επιλεκτική οικολογία δεν είναι οικολογία και πολλές φορές είναι υποκινούμενη ή στηρίζεται στην άγνοια και το συναίσθημα.

Και πάντα να θυμόμαστε πως καμία πηγή ενέργειας δεν έχει μηδενικές επιπτώσεις στο περιβάλλον.
 

Φωτογραφία
GEORGE MICHEAL
Αύγ 13 2017 23:01

Συμφωνώ Ηρωνα και εγώ το έγραψα πιο πάνω ότι δεν συμφωνώ με τα περισσότερα του άρθρου  γιατί δεν είναι έτσι και το ξέρω από πρώτο χέρι γιατί το βλέπω με τα υπάρχοντα αιολικά πάρκα χρόνια τώρα .   Αυτό που εμένα με ενοχλούν κυρίως είναι οι γραμμές μεταφοράς  εδώ και εκεί χωρίς καμία μελέτη προφανώς και κύριο κριτήριο την μείωση του κόστους Και καθότι νομίζω ότι ανήκουν στην ΔΕΗ δεν συντηρούνται (όχι σήμερα ) καλά όταν έχουμε κυβερνήσεις που δεν θέλουν το κράτος αν επιχειρεί και διαλύουν τις κρατικές επιχειρήσεις Σήμερα μέχρι στιγμής έχει βελτιωθεί η συντήρηση και η επιβλεψή τους  γιατί παρά τα όσα λένε οι ΔΥ δουλεύουν όταν δεν τους διαλύουν και δεν τους υπονομεύουν για να περάσουν στο ιδιωτικό τομέα . Παρά ταύτα οι πολλές γραμμές δεν παύουν να δημιουργούν προβλήματα κυρίως σε πυρκαγιές  Η υπογειοποίηση τους σε κρίσιμα σημεία είναι επιβεβλημένη για μένα . Ακόμα ο τρόπος κατασκευής των αιολικών πάρκων σε ευαίσθητα οικοσυστήματα θα πρέπει να γίνεται όχι με κριτήρια κόστους αλλά με κριτήρια μείωσης των συνεπειών στο περιβάλλον Αυτό το έχω διαπιστώσει όταν επεμβάσεις με χωματισμούς και εναποθέσεις των προιόντων εκσκαφής δημιούργησαν προβλήματα στο τοπίο με μάλιστα τέτοια αποτελέσματα που χάσαμε και ανθρώπινες ζωές , ενώ αλλοιώθηκε το τοπίο και γενικά το περιβάλλον μετά από ακραία καιρικά φαινόμενα , σε μεγαλύτερη απόσταση από το χώρο επέμβασης και οφειλόταν σε αυτό

 

 Και ένα προσωπικό παράπονο Ρε παιδιά εσείς των  εταιριών , τα τριγωνομετρικά αν μπορούμε δεν τα καταστρέφουμε ,ας πάει η Α/Γ ή ο δρόμος λίγα μέτρα πιο δίπλα Τουλάχιστον δυο τριγωνομετρικά τα έχω σώσει εγώ προσωπικά όσο συνεργαζόμουν σε κάποια αιολικά πάρκα . Ένα όμως δεν το πρόλαβα μου το έφαγε εκσκαφέας που δεν πρόλαβα να τον ενημερώσω τι ήταν (δεν ήταν ντόπιος ο χειριστής) Το γλίτωσα από τα εκρηχτικά και μου το έριξε κατά λάθος ο χειριστής 

%25CF%2583%25CF%2584%25CE%25B5%2B%25CE%2

 

 

 

Επίσης τα αντισταθμιστικά οφέλη για την περιοχή θα πρέπει να υπάρχουν γιατί όπως έγραψε και ο Ηρωνας καμία πηγή ενέργειας δεν έχει μηδενικές επιπτώσεις στο περιβάλλον

δηλαδή  ρε  παλληκαρια  οι  τσιμινιεριες  του  λιγνιτη  δεν  προξενουν  οικολογικη  καταστροφή ;;;

μονο τα  φτερα  της  ανεμογενητριας  ,  μηπως  οι  κυνηγοι  που  τουφεκανε  τα  ανυπεράσπιστα ζωα  (εκατ  κάθε χρονο )

είναι  οικολογοι ;;;  ένα  μεγαλο  θεμα  με  τις  ανεμογγενητριες  είναι  η  συντηρηση  χωρις  να  είμαι  ειδικος

δεν  ξερω  τι  γινεται  με τα  αναλωσιμα  και  τις  διαρροες  τους   κλπ εκει  θελει  προσοχη αν δεν  γινεται  με  προσοχη η  συλλογη τους

για  την αλλοιωση  του  φυσικου  καλλους  της  χωρας  εχω  να  πω το  εξης  

ότι :   όταν  πεινας  και  θα  εχεις  μνημονια  για  120  χρονια  κατ  ελάχιστον  σου  αρπαζουν  ολο  τον  πλουτο  σου  δανειστες  και  τρωκτικα

και  το  1/2  των  παιδιων  στο  σχολειο

δεν  εχουν  να  αγορασουν  ουτε  ένα  κουλουρι  δεν  διωχνεις  επενδυτες που  μπορουν   να  απασχολησουν  εστω  τους  μισους

από  τους  ανεργους  σου  εκτος  αν  εισαι  βλακας    ιδεοληπτης  και  αποβλεπεις  σε αποσταθεροποιηση  .

Παγώνει το έργο. Μία επένδυση που ήταν να ξεκινήσει πριν δυόμιση χρόνια, έμεινε πίσω λόγο capital controls, ξεκίνησε τώρα και μπλοκαρίστηκε από το ΣΤΕ. Το λιγνίτη να σώσουμε και να τον καίμε για πάντα!

 

http://www.dikaiolog...on-stin-karysto

Φωτογραφία
GEORGE MICHEAL
Αύγ 16 2017 18:35

δηλαδή  ρε  παλληκαρια  οι  τσιμινιεριες  του  λιγνιτη  δεν  προξενουν  οικολογικη  καταστροφή ;;;

μονο τα  φτερα  της  ανεμογενητριας  ,  μηπως  οι  κυνηγοι  που  τουφεκανε  τα  ανυπεράσπιστα ζωα  (εκατ  κάθε χρονο )

είναι  οικολογοι ;;;  ένα  μεγαλο  θεμα  με  τις  ανεμογγενητριες  είναι  η  συντηρηση  χωρις  να  είμαι  ειδικος

δεν  ξερω  τι  γινεται  με τα  αναλωσιμα  και  τις  διαρροες  τους   κλπ εκει  θελει  προσοχη αν δεν  γινεται  με  προσοχη η  συλλογη τους

για  την αλλοιωση  του  φυσικου  καλλους  της  χωρας  εχω  να  πω το  εξης  

ότι :   όταν  πεινας  και  θα  εχεις  μνημονια  για  120  χρονια  κατ  ελάχιστον  σου  αρπαζουν  ολο  τον  πλουτο  σου  δανειστες  και  τρωκτικα

και  το  1/2  των  παιδιων  στο  σχολειο

δεν  εχουν  να  αγορασουν  ουτε  ένα  κουλουρι  δεν  διωχνεις  επενδυτες που  μπορουν   να  απασχολησουν  εστω  τους  μισους

από  τους  ανεργους  σου  εκτος  αν  εισαι  βλακας    ιδεοληπτης  και  αποβλεπεις  σε αποσταθεροποιηση  .

Επενδύσεις ναι όλοι θέλουμε , εισβολείς δεν θέλουμε Ο τρόπος που ήρθαν ήταν προκλητικός και αυθαίρετος Γιατί πως θα σου φαινόταν αν κάποιος ερχόταν χωρίς καμία αποζημίωση να φτιάξει μια ανεμογεννήτρια μέσα στην αυλή του σπιτιού σου , γκρεμίζοντας σου την δική σου επιχείρηση ? Και μπορώ να είμαι σε θέση να ξέρω ότι πολλοί τις εκτάσεις τις αγόρασαν από τους παλαιότερους ιδιοκτήτες όπου φτάνουμε μέχρι την εποχή της απελευθέρωση από την οθωμανική αυτοκρατορία , όπου πάλι την αγόρασαν από τους Τούρκους με χρήμα που βγήκε με πόνο και αίμα για αρκετούς από αυτούς . Δεν τις καταπάτησαν τις αγόρασαν με σκληρή εργασία σε μια δύσκολη περιοχή ακόμα όπως έγραψα και οι πρώτοι ιδιοκτήτες πληρώνοντας τον Ομερ Πασά και τους τοπικούς μπέηδες  και κάνοντας επίσημους τίτλους ιδιοκτησίας ώστε να τηρηθούν οι συνθήκες του Λονδίνου και Κων/πόλεως ,  με χρήμα που βγήκε από σκληρή εργασία σε αυτά (αφού τα είχαν αρχικά  με Ταπί , χοτζέτι ή Βουργίρδι , επίσημοι τίτλοι παραχώρησης του οθωμανικού δικαίου ) . Και από αυτές τις εκτάσεις επιβιώνουν πολλοί  και σήμερα είτε καλλιεργώντας τες , είτε έχουν εκεί τα ζώα τους  Αυτοί δεν πρέπει να αποζημιωθούν για τις ζημιές που θα υποστούν στις ιδιοκτησίες τους αλλά και κατά την φάση κατασκευής του έργου όπου θα πρέπει να μετακινήσουν τις επιχειρήσεις τους από τις ιδιοκτησίες τους για τις οποίες μάλιστα πληρώνουν και ΕΝΦΙΑ και δηλώνουν στο ΟΣΔΕ ? Ένας από αυτούς τις μέρες αυτές έπεσε κλαίγοντας μπροστά σε ένα μηχάνημα , λίγα μέτρα από το κονάκι του όπου περνούσε ο δρόμος χωρίς να λάβει υπόψη ότι εκεί υπήρχε κονάκι    και αν δεν ήταν εκεί ένας πιο ψύχραιμος να τον ηρεμήσει θα είχε σκοτωθεί  από το μηχάνημα Φυσικά όπως έγραψα δεν του δόθηκε καμία αποζημίωση για τα έργα στην ιδιοκτησία του αντίθετα απειλήθηκε ξεδιάντροπα  

 

 

Υπάρχουν και πολλά κενά όσο αναφορά τον τρόπο κατασκευής και την ορθότητα των στοιχείων στις ΜΠΕ  Και για τις ΜΠΕ  είναι η γνώμη ειδικών που έχουν μελετήσει αυτές αλλά και εγώ που γνωρίζω πλέον πολλά πράγματα από την περιοχή τόσο στην πανίδα και χλωρίδα , μορφολογία αλλά και αρχαιολογικά στοιχεία μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι έχουν εντέχνως αγνοηθεί παράμετροι και στοιχεία από αυτές με τρόπο που οι συνέπειες θα αμβλυνθούν , ενώ θα μπορούσε να είναι μικρότερες με μια μικρή αύξηση του κόστους κατασκευής αλλά πολλές φορές και χωρίς αύξηση του κόστους  .

 

 Αλλά ήταν τόσο προκλητικοί όπου δεν πρόσεξαν ούτε στα στοιχειώδη μιας καλής συμπεριφοράς πχ κατέβασαν στο λιμάνι εν μέσω τουριστικής περιόδου βαριά μηχανήματα , μάλιστα κινούμενα αντίθετα στην κίνηση στο λιμάνι καταμεσήμερο όταν ήταν στο φούλ με κόσμο   , χωρίς να ειδοποιήσουν κανένα , όπου ακόμα και ατυχήματα θα μπορούσαν να συμβούν που θα μπορούσαν να πλήξουν ανεπανόρθωτα τους επαγγελματίες του τουρισμού ( ο θεός έβαλε τα χέρι του )  Άσε την αγένεια με την οποία απευθύνονταν στους ιδιοκτήτες γης όπου περνούσαν και έσκαβαν λες και ήρθαν σε μια αποικία τους Τι περίμεναν μετά από αυτά να τους υποδεχτούν εδώ  με κλάδους ελιών και βάγια  ......

 

Χάσανε ακόμα και άτομα σαν και εμένα που ήταν υπέρ των αιολικών πάρκων και είχα προετοιμάσει ένα μεγάλο μέρος της τοπικής κοινωνίας να τα αποδεχτούν .

 

και η γνώμη της παράταξης στην οποία ανήκω και που με εκφράζει και εμένα σε μεγάλο ποσοστό και εμφανίζει το θέμα στην πλήρη πραγματική διάσταση του 

 

http://www.sofiascom...6.html?spref=fb

 

Υσ Επειδή έχω συνεργαστεί στο 90 % των αιολικών πάρκων που υπάρχουν στην περιοχή , ποτέ δεν δημιουργήθηκε σοβαρό πρόβλημα από την κοινή γνώμη και τους ιδιοκτήτες , αλλά και οι εταιρίες ήρθαν στην περιοχή χωρίς εισβολή σε αυτήν αλλά με συνθήκες συνεννόησης,  με σωστές ΜΠΕ και για αυτό όλα σχεδόν προχώρησαν άμεσα και λειτουργούν  Αν συνέβαινε κάτι άλλο θα αποχωρούσα αμέσως  κάτι που έκανα στο τέλος ενός μόνο όταν άλλαξαν τακτική   και φυσικά σήμερα που απέφυγα κάθε συνεργασία βλέποντας όλα αυτά .

Φωτογραφία
pardamaskou
Αύγ 16 2017 18:54

Τρομερά μεροληπτικό, οπισθοδρομικό, λαϊκίστικο και ανακριβές. Θα μπορούσε να το είχε γράψει συνδικαλιστής της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ, και να κλείσει αναλύοντας τα οφέλη του λιγνίτη.

 

Έτσι "ποταμίσια" που επιλέγεις να απαντάς, θα έπρεπε δείχνεις περισσότερο ενδιαφέρον για τις επιπτώσεις που έχει η ανάπτυξη που ευαγγελίζεσαι στα υπόγεια ύδατα.

Επίσης, εάν διάβασες το άρθρο, ήταν υπέρ μιας ηπιότερης και αποδοτικότερης ανάπτυξης, με μικρότερου μεγέθους ανεμογεννήτριες.

Φωτογραφία
Ήρωνας
Αύγ 16 2017 20:15

Έτσι "ποταμίσια" που επιλέγεις να απαντάς, θα έπρεπε δείχνεις περισσότερο ενδιαφέρον για τις επιπτώσεις που έχει η ανάπτυξη που ευαγγελίζεσαι στα υπόγεια ύδατα.

Επίσης, εάν διάβασες το άρθρο, ήταν υπέρ μιας ηπιότερης και αποδοτικότερης ανάπτυξης, με μικρότερου μεγέθους ανεμογεννήτριες.

Τι ακριβώς επίπτωση έχει στα υπόγεια ύδατα;
 

Τελικά το έργο προχωράει η σταμάτησε; Προσωρινά η παπαλα;


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk
Φωτογραφία
GEORGE MICHEAL
Αύγ 16 2017 23:52

Προσωρινά ελπίζω ... Πάντως υπάρχει μεγάλη αντιπαράθεση στην τοπική κοινωνία με τους υπερ και τους κατά του έργου 

Γιώργη στις σοβαρές χώρες κάθε τύπος που νομίζει ότι είναι κατακτητής περνάει μερικές ώρες στο κρατητήριο και ηρεμεί . Στις μπανανίες κάνουν κουμάντο οι δυναμικές μειοψηφίες ένθεν κακείθεν . 

 

Θα έπρεπε ο δήμος να ενημερώσει ΕΠΙΣΗΜΑ τα κεντρικά της εταιρείας για την συμπεριφορά των υπαλλήλων της , να απαιτήσει την τιμωρία τους και την αποζημίωση για το κοινό αίσθημα . Να τους πει ότι σαν θέλουμε , αλλά σαν επενδυτές και όχι σαν κονκισταδόρες...

 

Απλά πράγματα . Ούτε άσχετους που παριστάνουν τους ειδικούς , ούτε κραυγές . Σοβαρότητα . Αυτό που μας λείπει γενικά σαν χώρα και σαν πολίτες .

Φωτογραφία
GEORGE MICHEAL
Χθες, 12:32

Βασίλη έγινε αυτό από ότι έμαθα Πιστεύω αυτή η διακοπή θα λειτουργήσει ευεργετικά για όλους και για το έργο το οποίο πιστεύω ότι θα γίνει και μάλιστα σωστά Ελπίζω όλοι να βρεθούν με ίσους όρους στο τραπέζι για να προχωρήσει μεν το έργο αλλά με τις σωστές προυποθέσεις για όλους 

Φωτογραφία
Ήρωνας
Χθες, 14:47

Να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά;

 

Το έργο σταμάτησε μέχρι να βγει η απόφαση του ΣΤΕ, καθώς κάτοικοι και οργανώσεις καταγγέλουν κινδύνους και πιθανές ανεπανόρθωτες συνέπειες για το ευαίσθητο περιβάλλον της περιοχής.
Ωραία μέχρι εδώ. Εγώ ρωτάω δεν υπάρχει κάποια ΜΠΕ και κάποιος έλεγχος απο μια αρμόδια υπηρεσία για το αν τηρείται η νομοθεσία; 

Δεν μιλάμε για υποκειμενικά κριτήρια, μιλάμε για νόμους και περιοχές που έχουν κυρηχθεί υπο κάποιο καθεστός.
Γιατί πρέπει όλα να καταλήγουν στο ΣΤΕ;

Και ποιο το νόημα των ΜΠΕ ή της ανακύρηξης προστατευόμενων περιοχών; Γιατί υπάρχουν εν τέλει οι νόμοι; 
Ξέρω είναι ανόητα ή ρητορικά ερωτήματα.

Φωτογραφία
zefuros
Χθες, 18:24

Μεγάλη η ιστορία με το ΣτΕ και δεν εξηγειται ευκολα.... επιγραμματικά, η ανακήρυξη μιας περιοχής ως προστατευόμενης δεν αποτελεί απαγορευτικό παράγοντα, απλά αυξάνει τις απαιτήσεις που θα πρέπει να τηρηθούν.

 

Αναφορικά με το ιδιοκτησιακό της Ευβοιας, ειναι μια περίεργη ιστορία, καθώς το Δασαρχείο τα βγάζει δημόσια δασικά, ενώ σχεδόν κάθε έκταση διεκδικείται από ιδιώτες.  Μπέρδεμα μεγάλο. Παλιότερα για ενα εργάκι ειχα προσπαθήσει να ασχοληθώ, και απλά είχε χαθεί η μπάλα....

Φωτογραφία
ikaros13
Χθες, 19:46
Και που να μπει στο παιχνίδι και η αρχαιολογία...


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk
Φωτογραφία
panos-vicious
Χθες, 20:42

Τότε είναι που δεν κουνιέται φύλλο. Μόνο τα σκουπάκια καθαρισμού...

 

Απόλυτα λογική η ερώτηση στο τελευταίο μήνυμα του Ήρωνα.

Φωτογραφία
GEORGE MICHEAL
σήμερα, 01:47

Μεγάλη η ιστορία με το ΣτΕ και δεν εξηγειται ευκολα.... επιγραμματικά, η ανακήρυξη μιας περιοχής ως προστατευόμενης δεν αποτελεί απαγορευτικό παράγοντα, απλά αυξάνει τις απαιτήσεις που θα πρέπει να τηρηθούν.

 

Αναφορικά με το ιδιοκτησιακό της Ευβοιας, ειναι μια περίεργη ιστορία, καθώς το Δασαρχείο τα βγάζει δημόσια δασικά, ενώ σχεδόν κάθε έκταση διεκδικείται από ιδιώτες.  Μπέρδεμα μεγάλο. Παλιότερα για ενα εργάκι ειχα προσπαθήσει να ασχοληθώ, και απλά είχε χαθεί η μπάλα....

Δεν είναι σωστή η λέξη διεκδικείται Είναι ιδιωτική γη παντού Όταν βλέπεις σε εκτάσεις αλώνια , ξερολιθιές , κονάκια μονοπάτια  και τα δουλεύουν από παππού σε παππού  μέχρι σήμερα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτή η λέξη Είναι σαν να μου λέει κάποιος διεκδικώ το σπίτι μου μένω τώρα . Και μην φανταστείτε ότι όπου λέμε δασικό έχει δέντρα τεράστια , περισσότερες είναι χαμηλής βλάστησης Στην περιοχή μας έχει και έχει πολλά ζώα μεγάλο ζωικό κεφάλαιο  . Και όπου έχει δάσος και αυτό εξυπηρετεί με το τρόπο του τις δραστηριότητες των ανθρώπων Αν εξαιρέσουμε κάποια τμήματα , στο μεγαλύτερο μέρος μιλάμε για νησίδες δάσους με καλλιεργήσιμες εκτάσεις γύρω ή χορτολιβαδικές . 

 

 

Ηρωνα από ότι έχω ακούσει έχουν παραληφθεί σημαντικά στοιχεία από τις μελέτες ΜΠΕ πχ διαπίστωσα ότι ένα δρόμος καθώς και τμήμα του δικτύου διανομής  περνά πολύ κοντά από αρχαίο Ρωμαικό λατομείο σε κηρυγμένο αρχαιολογικό χώρο , όπου επίσης υπάρχουν και άλλα ρωμαικά ευρήματα όπως ολόκληρο συγκρότημα με τμήματα τοίχους . Ευτυχώς η διακοπή ίσως γλιτώσει κάτι εκεί αφού θα έρθουν οι αρχαιολόγοι που δεν ήταν παρόν στα χωματουργικά έργα εκεί , αφού όπως έγραψα είχαμε ουσιαστικά εισβολή

 

Επίσης δεν υπάρχει κατά την γνώμη μου  επαρκή καταγραφή των λεκανών απορροής σε σχέση με την εναπόθεση των υλικών εκσκαφής αλλά και την επιλογή των θέσεων εκσκαφών .  Η ΟΧΗ είναι ένα βουνό πολύ δύσκολο και με ιδιαιτερότητες στην μορφολογία του και την εδαφολογική του σύσταση . Μια βόλτα πάνω στο βουνό που προφανώς αυτοί που σύνταξαν  τις ΜΠΕ δεν έκαναν θα έκανε κάποιον να  έβλεπε ότι υπάρχουν δεκάδες τρύπες που οδηγούν σε υπόγειο δίκτυο υδάτων το οποίο τροφοδοτείται εξωτερικά Αστεία αστεία παραλίγο περπατώντας κουρασμένος  με το σταθμό στα χέρια παραλίγο να πέσω σε ένα από αυτά ¨Ήταν διαμέτρου 10 μέτρα και το είδα την τελευταία στιγμή Έριξα πέτρα και δεν άκουσα πότε έφτασε στο προορισμό της , βάθος αμέτρητο ... Έχουμε ήδη κακό προηγούμενο με λατομεία χωρίς άδεια που έχουν δημιουργήσει στο παρελθόν πρόβλημα σε νερά και σε πηγές 

 

 

Θα σας πω ότι μια μικρότερη εκσκαφή και εναπόθεση υλικών εκσκαφής σε λάθος σημείο , για ένα δρόμο εκεί κοντά που γίνεται  τώρα ένα αιολικό πάρκο στο παρελθόν , προξένησε κατά την διάρκεια ακραίων καιρικών φαινομένων , φοβερές κατολισθήσεις που παραλίγο να κοστίσουν ζωές ενώ ένα από τα ωραιότερα μέρη στην περιοχή με την είσοδο σπηλαίου και παλαιά Βυζαντινή εκκλησία γέμισε μπάζα και άλλαξε η τοπογραφία της περιοχής . Και αυτά με πολύ μικρότερες εκσκαφές ... επομένως εγώ ανησυχώ γιατί βλέπω εκσκαφές με τα ίδια λάθη και οι ΜΠΕ δεν γράφουν σχεδόν τίποτα για αυτό το θέμα που να με πείσουν ότι δεν θα ζήσω παρόμοια φαινόμενα στο μέλλον .