Μετάβαση στο περιεχόμενο

GAElearning

Χάρτης

Αυθαίρετα

Καιρός

Σεισμοί

Αγγελίες

webTV
Γράψε μια είδηση
για την αρχική σελίδα
Αγγελίες
δείτε τη νέα εφαρμογή Αγγελιών

Πρόσφατα Θέματα

Ψηφοφορία:

Στηρίζετε το προτεινόμενο ασφαλιστικό νομοσχέδιο (νομοσχέδιο Κατρούγκαλου);

  1. Ναι (96 ψήφοι [16.58%])

    Ποσοστό ψήφων: 16.58%

  2. Όχι (483 ψήφοι [83.42%])

    Ποσοστό ψήφων: 83.42%

Ψήφος Οι επισκέπτες δεν μπορούν να ψηφίσουν
- - - - -

Παράταση στη διαβούλευση για τα αυθαίρετα

αυθαίρετα διαβούλευση παράταση


Παράταση στη διαβούλευση για τα αυθαίρετα

Παρατάθηκε μέχρι τις 10 Οκτωβρίου η διαβούλευση για τις νέες ρυθμίσεις νομιμοποίησης των αυθαιρέτων, αλλά παραμένει ο στόχος της ψήφισης του νομοσχεδίου μέχρι τέλος Οκτωβρίου. Η προθεσμία για τακτοποίηση με τις υφιστάμενες ρυθμίσεις, που λήγει στις 8 Οκτωβρίου πιθανόν να πάρει παράταση, μέχρι την ισχύ του νέου νόμου.

Ο νέος νόμος αποκλείει νομιμοποιήσεις κατασκευών μετά τις 28/7/2011, και προβλέπει υποχρεωτικό έλεγχο από μηχανικούς για νέες μισθώσεις, κληρονομιές, πλειστηριασμούς

Οι δόσεις αυξάνονται σε 80, τα παράβολα μειώνονται κατά 50%. Επιπλέον, θα υπάρχει μείωση από 40 έως 70% σε όλα τα πρόστιμα.

Πηγή: http://www.ert.gr/pa...a-ta-afthereta/



Παράταση στη διαβούλευση για τα αυθαίρετα

101 Σχόλια

Τραλαλαλαλαλα λαλαλαλαλαα

Λογικά θα ισχύει επομένως το σύστημα του 4178 για ανέβασμα αρχείων μέχρι το 2018 τουλάχιστον. Το θέμα είναι αν θα πρέπει μέχρι την ισχύ του νέου νόμου και την λειτουργία του νέου συστήματος να γίνει οριστική υπαγωγή στις δηλώσεις του 4178 ?

Λογικά θα ισχύει επομένως το σύστημα του 4178 για ανέβασμα αρχείων μέχρι το 2018 τουλάχιστον

 

 

Αυτο ηταν αναμενομενο.

 

Το θέμα είναι αν θα πρέπει μέχρι την ισχύ του νέου νόμου και την λειτουργία του νέου συστήματος να γίνει οριστική υπαγωγή στις δηλώσεις του 4178 ?

 

 

Εκτιμηση δικη μου ειναι, οτι ετσι πρεπει να γινει.

Όλα θα γίνουν συνάδελφοι, πέρασαν 6 χρόνια ήδη, σε άλλα 5-6 ακόμη, κάπου θα κάτσει η μπίλια. 

Φωτογραφία
danaikaterina
Σεπ 23 2016 09:30

Δηλαδή θεωρείτε ότι μέχρι τις 8/10 θα πρέπει όλες οι δηλώσεις να πανε σε οριστική υπαγωγη??

 

Αφου μέχρι τις 8 υποτίθεται μπορείς να κάνεις πληρωμή παραβόλου!

Άρα για τις δηλώσεις της τελευταίας στιγμής και πρακτικά δεν γίνεται.

 

Εγώ θεωρούσα ότι οριστική πρέπει να γίνει μέχρι το τέλος της προθεσμίας για υποβολή αρχείων

Η απλή υπάγωγή πρέπει να γίνει μέχρι τη λήξη του νόμου τώρα

 

όχι??

Κι εγώ αυτό που λέει η danaikaterina έχω καταλάβει!

 

Ότι μέχρι 08/10 πρέπει να πάει η δήλωση στο 

στάδιο Υπαγωγής (πληρωμή παραβόλου και τέλους ΤΕΕ)

 

Σχέδια κλπ δικαιολογητικά έχουμε δυνατότητα μέχρι το 2018.

 

Οριστική υπαγωγή;;; κι αυτή μέχρι το 2018;

 

Ποιος μπορεί να μας επιβεβαιώσει τα παραπάνω;

Φωτογραφία
ΙΑΣΟΝΑΣ
Σεπ 23 2016 10:04

Δύο "πράγματα" μπορούν να συμβούν στις 8.10.2016 - 12.00' μ.μ.:

 

1. Η θα έχει δοθεί κάποια παράταση στην ισχύ του 4178, οπότε πάμε για τη λήξη αυτής της νέας παράτασης, χωρίς κανένα "θέμα" (το μόνο θέμα θα είναι να βρούμε πελάτες για να υπαχθούν, που δεν θα υπάρχουν) ή

2. Θ' αφεθεί σιωπηρώς να λήξει ο 4178, οπότε έχουμε διάφορα θέματα.

 

Δηλαδή, (επεξήγηση στο 2):

- Προφανώς θα μπορούμε ν' ανεβάζουμε σχέδια κ.λπ.

- Προφανώς ΔΕΝ θα μπορούμε να κάνουμε νέες δηλώσεις (χαχαχαχαχα...).

- Πρέπει να μπορούμε να οριστικοποιούμε δηλώσεις (π.χ. όσες πληρώνονται με δόσεις κ.λπ.). Δεν ξέρω πως θα το χειριστούν....

- Προφανώς ΔΕΝ θα μπορούμε ν' αλλάξουμε τίποτα στις υπάρχουσες δηλώσεις (ούτε κι αυτό ξέρω πως θα το καταφέρουν να συμβεί).

- Επίσης προφανώς ΔΕΝ θα μπορεί να πληρωθεί παράβολο και ανταποδοτικό τέλος.

- Θα μπορούμε να εκδίδουμε Βεβαιώσεις 4178 για εγγραφή εμπραγμάτων δικαιωμάτων σε ακίνητα (να δω πως θα το καταφέρει το σύστημα του ΤΕΕ αυτό, μάλλον αδύνατον έτσι όπως έχει φτιαχθεί....).

Αφου μέχρι τις 8 υποτίθεται μπορείς να κάνεις πληρωμή παραβόλου!

Άρα για τις δηλώσεις της τελευταίας στιγμής και πρακτικά δεν γίνεται.

 

 

Μεχρι της 8/10 τυπικα πρεπει να κανεις υπαγωγη.

Αυτο σημαινει και πληρωμη του παραβολου και να πατησεις το κουμπι, για υπαγωγη.

 

Εγώ θεωρούσα ότι οριστική πρέπει να γίνει μέχρι το τέλος της προθεσμίας για υποβολή αρχείων

Η απλή υπάγωγή πρέπει να γίνει μέχρι τη λήξη του νόμου τώρα

 

 

Εχω ξαναγραψει οτι γνωμη μου ειναι οτι απο τη ληξη του Ν4178 (8/10/16 ή μεχρι οπου παει) και μετα, κανονικα δεν πρεπει να επιτρεπεται καμια αλλαγη στα ΦΚ.

Αυτο ειναι λογικο και νομιμο.

Ετσι οπως ειναι το συστημα, αυτη η δυνατοτητα κλειδωνει μονο αν ειμαστε οριστικη υπαγωγη.

 

Δεν ξερω τι θα γινει με τις περιπτωσεις που εχουν δοσεις και δεν εχουν καλυψει το 30% του προστιμου.

Οπως και για τις περιπτωσεις προς εκδοση ΟΑ.

 

Επειδη το συστημα δεν ειναι οτι καλυτερο, προτεινω να εχετε τις δηλωσεις σε οριστικη υπαγωγη.

Εγω αυτο θα πραξω.

και όσες είναι για έκδοση ΟΑ ή ΑΔ αν θέλετε πάνε στο νέο νόμο αναγκαστικά... (20% πρόστιμο δηλ.)

λάθος κατάλαβα?

Δύο "πράγματα" μπορούν να συμβούν στις 8.10.2016 - 12.00' μ.μ.:

 

1. Η θα έχει δοθεί κάποια παράταση στην ισχύ του 4178, οπότε πάμε για τη λήξη αυτής της νέας παράτασης, χωρίς κανένα "θέμα" (το μόνο θέμα θα είναι να βρούμε πελάτες για να υπαχθούν, που δεν θα υπάρχουν) ή

2. Θ' αφεθεί σιωπηρώς να λήξει ο 4178, οπότε έχουμε διάφορα θέματα.

 

Δηλαδή, (επεξήγηση στο 2):

- Προφανώς θα μπορούμε ν' ανεβάζουμε σχέδια κ.λπ. ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ

- Προφανώς ΔΕΝ θα μπορούμε να κάνουμε νέες δηλώσεις (χαχαχαχαχα...). ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ

- Πρέπει να μπορούμε να οριστικοποιούμε δηλώσεις (π.χ. όσες πληρώνονται με δόσεις κ.λπ.). Δεν ξέρω πως θα το χειριστούν.... ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ

- Προφανώς ΔΕΝ θα μπορούμε ν' αλλάξουμε τίποτα στις υπάρχουσες δηλώσεις. ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ

- Επίσης προφανώς ΔΕΝ θα μπορεί να πληρωθεί παράβολο και ανταποδοτικό τέλος. ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ, ΑΠΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ, ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΕΚΔΟΘΕΙ

- Θα μπορούμε να εκδίδουμε Βεβαιώσεις 4178 για εγγραφή εμπραγμάτων δικαιωμάτων σε ακίνητα (να δω πως θα το καταφέρει το σύστημα του ΤΕΕ αυτό, μάλλον αδύνατον έτσι όπως έχει φτιαχθεί....).

Φωτογραφία
ΙΑΣΟΝΑΣ
Σεπ 23 2016 10:10

και όσες είναι για έκδοση ΟΑ ή ΑΔ αν θέλετε πάνε στο νέο νόμο αναγκαστικά... (20% πρόστιμο δηλ.)

λάθος κατάλαβα?

 

Ναι αυτό θα γίνει, εκτός κι αν υπάρξει πρόβλεψη στο νέο νόμο, για να συνεχίσουν και να ολοκληρώσουν με τον 4178 (που δεν είναι απίθανο να γίνει).

και όσες είναι για έκδοση ΟΑ ή ΑΔ αν θέλετε πάνε στο νέο νόμο αναγκαστικά... (20% πρόστιμο δηλ.)

λάθος κατάλαβα?

 

Αν και  αυτο θεωρω οτι ουσιαστικα θα γινει, ειναι παρανομο ή εστω παρατυπο.

Διοτι εγω εκανα σημερα μια δηλωση "προς εκδοση ΟΑ", με τις διαταξεις που ισχυουν και εχω 3 χρονια περιθωριο να εκδοσω την ΟΑ.

Για ποιο λογο να παω στο νεο Νομο και να πληρωσω και 20% καπελο?

Φωτογραφία
ΙΑΣΟΝΑΣ
Σεπ 23 2016 10:13

terry μάλλον αυτά φτιάχνουν τώρα κι έχει μπλοκάρει έτσι το σύστημα (τα ζώα μου αργά)....

(αναφέρεται στο προηγούμενό σου post κι όχι στο τελευταίο).

Μπα ΙΑΣΟΝΑ.

Για να γινουν αυτα πρεπει να κατεβει ο διακοπτης.

Απλα εχει πολυ μεγαλο φορτο.

Ειναι το κλασσικο σφαλμα 404.

Φωτογραφία
ΙΑΣΟΝΑΣ
Σεπ 23 2016 10:18

Αν είναι έτσι τότε, το μόνο που μπορώ να ευχηθώ είναι ...."Καλό Πάσχα"!!!  :-)  :-)  :-)

Φωτογραφία
danaikaterina
Σεπ 23 2016 10:51

Γι όλους αυτούς τους λόγους που αναφέρατε παραπάνω είναι παράλογο και παράτυπο να υποχρεωθείς να πας όλες τις δηλώσεις σε οριστική ως τις 8/10

 

-Γιατί έχεις δικαίωμα 3 χρόνια για τα προς έκδοση άδειας

-Γιατι κανείς δεν μπορεί να σε υποχρεώσει να ξοφλήσεις μαζεμένες δόσεις για να φτάσεις το 30%

-Γιατι πρέπει να έχεις το δικαίωμα να διορθώνεις/διαγράφεις αρχεία 

 

Επίσης πολύ σωστό το με ποιον τρόπο θα εκδίδωνται οι απλές βεβαιώσεις αν δεν μπορείς να κάνεις νέα δήλωση στο σύστημα

Για να κανω το συνηγορο του διαβολου.

Κανω 5 δηλωσεις με 1τμ.

Πληρωνω παραβολο και ειμαι σε υπαγωγη.

Τις εχω καβατζα και τις "πουλαω" στις περιπτωσεις που το προστιμο ειναι μικροτερο σε σχεση με το νεο νομο.

Το 1τμ, μπορει να γινει 500τμ. και παει λεγοντας.

 

Θεωρω οτι, ασχετως αν υπαρχει η υποχρεωση ολες να ειναι σε οριστικη, δεν πρεπει να επιτρεπεται καμια αλλαγη στα ΦΚ, απο τη ληξη του νομου και μετα.

ας δωσουν 6μηνη παράταση στον 4178 και ας βγάλουν ενα νέο - νέο νόμο της προκοπής (και οχι αυτό το μια από τα ίδια και χειρότερα). Αφού τα παιδιά δεν το χουν

Φωτογραφία
dimitris GM
Σεπ 23 2016 11:09

.....

τι προκοπή να δεις απο εναν νομο,

για τον οποιον,

τα σχολια στη διαβούλευση

εχουν ξεπερασει  τις 2.000

 

 σε αυτα θα πρεπει να προσθεσουμε  και τις εκατονταδες  παρατηρησεις στα διαφορα φορα

 

 

[σε εμάς  εχει πανω απο 600]

... ας βγάλουν ενα νέο - νέο νόμο της προκοπής.... . Αφού τα παιδιά δεν το χουν

καμία περίπτωση, απ' αυτούς δεν είναι να περιμένεις της προκοπής (ή της ανάπτυξης)

γιατί (θα διαφωνήσω κάπως, άλλο εννοείς φυσικά) τό ' χουν

αλλά ποιό?

σχεδόν 40 χρόνια (άμα βάλω και τα φοιτητικά που κάναμε και λίγο νομοθεσία τα ξεπερνάω) βλέπω

οι νόμοι να γίνονται για να αναπαράξουν και να διευρύνουν την γραφειοκρατία

λύνουν προβλήματα σαν τη λερναία ύδρα

λύνουν ένα και δημιουργούν δύο

κι ένα τρίτο να μεταθέτουν τις ευθύνες στους ιδιώτες μηχανικούς οι οποίοι καλούνται να παίξουν το ρόλο του Ηρακλή (ακούς Σταύρο..!)

βλέπω ότι όλοι θεωρείτε αυτονόητο πως θα συνεχίσει να υπάρχει η δυνατότητα ανεβάσματος αρχείων.

Γιατί όμως ο νέος νόμος λέει ρητά ότι θα θεωρήσει "κλεισμένους" μόνο τους φακέλους που θα έχουν ανεβάσει και αρχεία;

Σα να λέει δηλαδή ότι η περαίωση / οριστική δεν επαρκεί για να μην απαιτείται υπαγωγή στον νέο

Φωτογραφία
jedi.Yannis
Σεπ 23 2016 12:57

Αν το σύστημα δεν επιτρέπει την αλλαγή στα ΦΚ, τότε θα δηλώνονται τα τ.μ. στο περίπου, για να βγει ένα παράβολο. Η υποχρέωσή μας να δηλωθούν ακριβώς προβλεπόταν με την δυνατότητα να ανεβάσουμε τα τελικά σχέδια, από τα οποία βγαίνουν και ακριβώς οι παραβάσεις. Αν τα έχουμε τελειώσει όλα αυτά, τι ακριβώς θα κάνουμε 18 μήνες; Ανέβασμα των σκαναρισμένων, λόγω κακού bandwith της πλατφόρμας;

 

Το να μην βγαίνουν νέες βεβαιώσεις, το έχει λύσει ο νόμος. Δίνεις χειρόγραφες και όταν ανοίξει το σύστημα τις κάνεις και με αυτό.

 

Η δική μας ευθύνη είναι να παράγουμε τα δεδομένα και να τα παρέχουμε στο σύστημα, όταν και αν αυτό μπορεί να τα δεχτεί. Αν το κλείσουν, συνεχίζουμε την εφαρμογή του νόμου χωρίς αυτό....

 

Το πιθανότερο είναι να κλείσουν το 4178 πάντως και να μας αναγκάσουν να πληρώσουμε νέο παράβολο μεταφοράς για να τελειώσουν οι υποθέσεις....

Διαφωνω συναδελφε.

Και αν ηταν σωστη η πλατφορμα, θα επρεπε να υπολογιζει και τοκους.

πχ κανεις υπαγωγη σε αυτο το εξαμηνο κια πληρωνεις εφαπαξ Α ποσο.

Κανεις αλλαγες στα τμ και στα ΦΚ και το επιπλεον προστιμο πληρωνεται μετα απο 4 εξαμηνα.

Το επιπλεον, δεν επρεπε να εχει τοκο?

με το να απειλούν  με κλεισίματα και τα τοιαύτα

το μόνο που πετυχαίνουν είναι να βάζουμε  άρον-άρον

 "κακέκτυπα  και ελλειπή από κάθε άποψη σχέδια"

Φωτογραφία
danaikaterina
Σεπ 23 2016 14:19

Για να κανω το συνηγορο του διαβολου.

Κανω 5 δηλωσεις με 1τμ.

Πληρωνω παραβολο και ειμαι σε υπαγωγη.

Τις εχω καβατζα και τις "πουλαω" στις περιπτωσεις που το προστιμο ειναι μικροτερο σε σχεση με το νεο νομο.

Το 1τμ, μπορει να γινει 500τμ. και παει λεγοντας.

 

Θεωρω οτι, ασχετως αν υπαρχει η υποχρεωση ολες να ειναι σε οριστικη, δεν πρεπει να επιτρεπεται καμια αλλαγη στα ΦΚ, απο τη ληξη του νομου και μετα.

 

Α εσύ είσαι μεγάλη ******!!!

Ομολογώ ότι αυτό δεν το είχα σκεφτει.

Βέβαια κινδυνεύεις με αυτό να μην βρεις 5 περιπτώσεις και να μείνεις με τσάμπα παράβολα.

 

Επί της ουσίας δεν πιστεύω ότι θα το κάνει κανείς αυτό. Να βάλει έτσι δηλώσεις. Έπειτα σε ποιο ΑΦΜ θα χρεώσεις τα παράβολα??

 

Ότι μπορεί να γίνουν υπαγωγές χωρίς ακριβή στοιχεία απλά για να μπούν συμφωνώ. Αλλά θα γίνει από ανθρώπους που έχουν σκοπό ούτως η άλλως να τακτοποιήσουν και πιθανά να θέλουν να βολιδοσκοπήσουν αν τους συμφέρει ο νέος που είναι ωραίος ή ο παλιός που είναι αλλίως.

Και να σας πω την αλήθεια δεν το θεωρώ και καθόλου παράλογο αυτό. Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει ένα περιθώριο ίσως επικάλυψης δεν ξέρω ώστε ο πολίτης να έχει το δικαίωμα να δεί τι τον συμφέρει και όχι να παιζεις κορώνα γράμματα να περιμένεις ή να υπαχθείς και ότι κάτσει.

 

Επιπλέον συμφωνώ με το συνάδελφο ότι όταν λέμε προθεσμία για υποβολή αρχείων προφανώς εξυπακούεται ότι κατά την εκπόνηση των σχεδίων μπορεί να προκύψουν μικροαλλαγές που πρέπει να έχεις τη δυνατότητα να τις διορθώσεις. Αλλιώς όπως είπε ο ΚΑΝΑ θα ανεβάζουν όλοι προχειροδουλειές για να τα κλείσουν όπως όπως.

 

Για τα πρόστιμα δε διαφωνώ, ας έμπαινε τόκος.