Μετάβαση στο περιεχόμενο

GAElearning

Χάρτης

Αυθαίρετα

Καιρός

Σεισμοί

Αγγελίες

webTV
Γράψε μια είδηση
για την αρχική σελίδα
Αγγελίες
δείτε τη νέα εφαρμογή Αγγελιών

Πρόσφατα Θέματα

Ψηφοφορία:

Στηρίζετε το προτεινόμενο ασφαλιστικό νομοσχέδιο (νομοσχέδιο Κατρούγκαλου);

  1. Ναι (88 ψήφοι [16.15%])

    Ποσοστό ψήφων: 16.15%

  2. Όχι (457 ψήφοι [83.85%])

    Ποσοστό ψήφων: 83.85%

Ψήφος Οι επισκέπτες δεν μπορούν να ψηφίσουν
- - - - -

Στις 14 Σεπτεμβρίου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ περνά στoυς Ιταλούς με προίκα νέες γραμμές

τραινοσε πώληση


Στις 14 Σεπτεμβρίου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ περνά στoυς Ιταλούς με προίκα νέες γραμμές

Με πρώτη "προίκα" τη νέα ηλεκτροκινούμενη διπλή γραμμή από την Τιθορέα ως το Λιανοκλάδι εισέρχεται στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο και συγκεκριμένα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ η Ferrovie Dello Stato Italiane. Όπως έγινε γνωστό, οι πολύκροτες υπογραφές για την μεταβίβαση του 100% των μετοχών της σιδηροδρομικής εταιρείας στους Ιταλούς θα γίνει όπως όλα δείχνουν στις 14 Σεπτεμβρίου. Ωστόσο από το ρεπορτάζ δεν προκύπτει ότι αυτό θα γίνει στα πλαίσια του πρώτου Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας Ελλάδας-Ιταλίας στην πόλη της Κέρκυρας, ενώ πηγές από το ΤΑΙΠΕΔ δεν επιβεβαίωσαν την ημερομηνία.

Την είδηση πάντως αποκάλυψε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππος Τσαλίδης, σε συνέντευξη τύπου στα πλαίσια της 82ης ΔΕΘ, ο οποίος επίσης εξήγγειλε και τη λειτουργία της αναβαθμισμένης γραμμής μήκους 52χλμ που θα μειώσει σε πρώτη φάση το ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη κατά 60 λεπτά σε 4 ώρες και 30 λεπτά ενώ με την παράδοση και του τμήματος Λιανοκλάδι-Δομοκός η χρονοαπόσταση θα είναι 3 ώρες και 25 λεπτά.

Εδώ, φυσικά να πούμε πως οι Ιταλοί έρχονται σε μία εποχή, όπου πολλά έργα ολοκληρώνονται και παραδίδονται και η "προίκα" θα μεγαλώσει και άλλο με τη λειτουργία στις αρχές του χρόνου του Θριάσιου Πεδίου, της επίσης νέας γραμμής Κιάτο-Αίγιο, ενώ θα παραλάβει εξηλεκτρισμένη τη γραμμή Αθήνα-Πειραιάς και Πολύκαστρο-Ειδομένη. Αυτά τα έργα θα την βοηθήσουν στην γρήγορη αναβάθμιση των σιδηροδρομικών μεταφορών κάτι που μέχρι σήμερα είναι πρακτικά αδύνατο λόγω των πολλών έργων. Άλλωστε δεν έχουν περάσει ούτε καν 2 μήνες από την λειτουργία νέων αποβαθρών με ηλεκτροκίνηση του Κεντρικού Σταθμού της Αθήνας και της μετατροπής του σε αφετηρία για τα δρομολόγια του Προαστιακού Σιδηρόδρομου, 13 χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του.

Να σημειώσουμε ότι η καθυστέρηση στις υπογραφές υπήρξε λόγω της αναγκαιότητας έγκρισης από το ΣτΕ σχετικής απόφασης για την επιδότηση έως και 50εκατ.ευρώ για τους επόμενους 12 μήνες των λεγόμενων "άγονων γραμμών". Η σχετική έγκριση έγινε εφικτή μόλις την περασμένη εβδομάδα.

Επίσης στην ίδια συνέντευξη τύπου έγινε παρουσίαση σε νέες ψηφιακές υπηρεσίες όπου ο επιβάτης θα μπορεί να κλείσει και να εκτυπώσει το εισιτήριο του μέσω διαδικτύου από κομπιούτερ, ταμπλετ ή κινητά ακόμα και την ίδια μέρα αναχώρησης του τρένου (με την προϋπόθεση να υπάρχουν διαθέσιμα εισιτήρια).

Εξέλιξη θα έχουμε και στον τομέα του ελέγχου των εισιτηρίων καθώς αυτά τα ηλεκτρονικά εισιτήρια (αλλά και τα κλασσικά εκτυπωμένα από το σταθμό) θα ελέγχονται με φορητές ηλεκτρονικές συσκευές, όπως γίνεται εδώ και χρόνια στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης.

Πάντως εδώ αξίζει να επισημάνουμε και την έλλειψη αυτόματων πωλητών εισιτηρίων στους κεντρικούς Σιδηροδρομικούς σταθμούς της χώρας (Αθήνα, Θεσσαλονικη, Λάρισα, Πειραιάς, Λιανοκλάδι, Κατερίνη) που μοιάζουν με ΑΤΜ καθ που υπάρχουν εδώ και τουλάχιστον 15 χρόνια σε άλλες Ευρωπαϊκές Σιδηροδρομικές εταιρείες,

Η έλευση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που έχει διαρρεύσει πως πρόκειται να επενδύσει 500εκατ.ευρώ ελπίζεται πως θα είναι η αρχή για να υπάρξουν μία σειρά από αναβαθμίσεις στην παροχή των σιδηροδρομικών υπηρεσιών.

Οι Ιταλοί πάντως θα έχουν μπροστά τους δύσκολες μέρες καθώς θα έχουν να αντιμετωπίσουν άμεσα την μεγάλη έλλειψη σε προσωπικό που αναμένεται να γίνει πιο έντονη με "αρπαγές" μηχανοδηγών από τις νέες εμπορικές εταιρείες PEARL και Goldair Cargo, την έλλειψη τροχαίου υλικού και την έλλειψη ισχυρού marketing που τελικά θα φέρει ξανά τον κόσμο πίσω στα τρένα.

Πηγή: http://www.ypodomes....ka-nees-grammes



Στις 14 Σεπτεμβρίου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ περνά στoυς Ιταλούς με προίκα νέες γραμμές

11 Σχόλια

η μείωση που περιγράφει ο διευθύνων σύμβουλος υποθέτω δεν περιλαμβάνει τις καθυστερήσεις που είναι καθημερινό φαινόμενο πλέον 

τυχαία η σημερινή κατάσταση

coraggio fratelli


Συνημμένα Αρχεία

Φωτογραφία
Ήρωνας
Σεπ 11 2017 15:54

Να σημειωθεί ότι μέσα στο καλοκαίρι έγιναν 3 σοβαροί εκτροχιασμοί και οι επιβάτες έπρεπε να μεταφερθούν με λεωφορείο σε ορισμένα σημεία. Και αυτά έγιναν μετά τον εκτροχιασμό με νεκρούς που είχαμε τον Μάιο.
Δεν άκουσα ωστόσο να αποδίδονται ευθύνες σε κάποιον υπεύθυνο...

Το τρένο έχει πολλά προβλήματα και θέλει πολλά λεφτά από τους επενδυτές ...

Ευτυχώς που πουλήθηκε και έτσι δεν θα έχει φθορά η κυβέρνηση για ό,τι συμβαίνει.
Αν δεν έχουν τις υποδομές (τροχαίο, έλξης, προσωπικό) να κινήσουν τους συρμούς τότε ας μισθώσουν λεωφορεία του Κτελ, μπορεί να τους έρχεται πιο εύκολα και κυρίως πιο φθηνά.

 

 ... και την έλλειψη ισχυρού marketing που τελικά θα φέρει ξανά τον κόσμο πίσω στα τρένα. ...

πρέπει πρώτα να φέρει ξανά τα τρένα πάνω στις ράγες, αν γίνεται.

και έτσι, επειδή αγαπάμε τα τραίνα και θέλουμε να τα δούμε να δουλεύουν 

στις 14/9 κηρύχθηκε γενική απεργία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

ως γιος σιδηροδρομικού (επιθεωρητή γραμμής την δεκαετία του 50), που είχα μάθει τη λέξη "Μπράλος" πριν από τα ονόματα των δρόμων της γειτονιάς μου

ντρέπομαι

ναι, θα προτιμούσα να αναπτυχθεί "εγχωρίως" ο σιδηρόδρομος και να μην ξεπουληθεί, αλλά εδώ που τον καταντήσανε καλύτερα με τους ιταλούς

Φωτογραφία
Dio_the_Theo
Σεπ 11 2017 19:26

Αμαρτωλή ιστορία ο ΟΣΕ. Καλώς ξεδοντιάστηκε η φάμπρικα με τα τρένα. Σίγουρα θέλει πολλά λεφτά αλλά τόσες δεκαετίες περιμέναμε να δούμε έργο από το κράτος, ας περιμένουμε και μερικές δεκαετίες τον ιδιώτη.

btw οι FS Italiane δεν είναι ιδιώτης, είναι κρατική εισηγμένη

http://www.fsitalian...ne-holding.html

η μητρική της Ferrovie dello Stato ανήκει 100% ως εταιρεία στο Ιταλικό υπουργείο Οικονομικών

Κρατικές επιχειρήσεις  αγοράζουν για κέρδος  κρατικές επιχειρήσεις  άλλων χωρών ''3κοσμικών''

 

είχε πάει ο ελληνάκος ζωτικό χώρο στα βαλκάνια και τοκανε και αυτός μέχρι που τα σκάτωσε για τακαλά

Φωτογραφία
Dio_the_Theo
Σεπ 12 2017 16:20

Στη Δ. Ευρώπη καμία κρατική εταιρεία δεν είναι δημόσιο και θα είχε πολύ γέλιο να βάλουμε σε ένα πάνελ ένα δυτικοευρωπαίο συνδικαλιστή κρατικής εταιρείας και ένα έλληνα από τον ΟΣΕ. Εκεί θα βλέπαμε τι εστί τριτοκοσμικότητα.

αυτή η έλλειψη προσωπικού που αναφέρει στο τέλος σημαίνει ότι θα "ανοίξει" στο ευρύ κοινό και το επάγγελμα του μηχανοδηγού, αφού δε θα είναι το δημόσιο πια ο μόνος εργοδότης.

μπραβο  στα  παλληκαρια  της  κυβερνησης που  αρχιζουν 

να  εμπεδωνουν  τον καπιταλισμο  και  εδωσαν μετα  από  3  χρονια 

την τραινοσε  πολλα  εκατομυρια  ευρω  λιγοτερα  από  ότι  οι  προκάτοχοι  τους .

οι  ιταλοι  θα  αναπτυξουν  την  εταιρεια  για  να  εχουν  κερδος και  πολλους  πελατες

και  όχι  όπως λεει 

ο  αδιάβαστος και  ο  αστοιχείωτος  να  δουλεψουν  χωρις  κερδος .

δεν  υπαρχει  επιχειρηση  χωρις  κερδος 

αλλα  αν  διαβαζεις  ολη  την  ωρα  τα  απομνημονευματα   αυτά  παθαινεις