Μετάβαση στο περιεχόμενο

GA e-learning

Χάρτης

Αυθαίρετα

Καιρός

Σεισμοί

Αγγελίες

webTV
Γράψε μια είδηση
για την αρχική σελίδα
Αγγελίες
δείτε τη νέα εφαρμογή Αγγελιών

Πρόσφατα Θέματα

Ψηφοφορία:

Στηρίζετε το προτεινόμενο ασφαλιστικό νομοσχέδιο (νομοσχέδιο Κατρούγκαλου);

  1. Ναι (86 ψήφοι [16.32%])

    Ποσοστό ψήφων: 16.32%

  2. Όχι (441 ψήφοι [83.68%])

    Ποσοστό ψήφων: 83.68%

Ψήφος Οι επισκέπτες δεν μπορούν να ψηφίσουν
- - - - -

Δημόσιο: Μπαίνει τέλος στη “χαρτούρα” – Ηλεκτρονικά τα έγγραφα αλλιώς είναι άκυρα

γραφειοκρατεία δημόσιο ηλεκτρονική


Δημόσιο: Μπαίνει τέλος στη “χαρτούρα” – Ηλεκτρονικά τα έγγραφα αλλιώς είναι άκυρα

Ρύθμιση στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Εσωτερικών με το οποίο θα καθίσταται υποχρεωτική και μάλιστα επι ποινή ακυρότητας, η ηλεκτρονική διαχείριση εγγράφων προανήγγειλε μιλώντας στη Θεσσαλονίκη ο αναπληρωτής υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Χριστόφορος Βερναρδάκης: «Τις επόμενες μέρες θα κάνουμε μια κίνηση που θα είναι ενταγμένη στο νόμο για την κινητικότητα και αφορά την ηλεκτρονική διαχείριση των εγγράφων υποχρεωτικά, σε βαθμό εξουσιοδότησης ώστε, αν δεν γίνεται, να μην έχουν διοικητική ισχύ», είπε μιλώντας σε ημερίδα για την ανοιχτή διακυβέρνηση και τη συνδιαμόρφωση του αντίστοιχου Εθνικού Σχεδίου Δράσης, η οποία διεξήχθη στο κτίριο του ΚΕΔΕΑ στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Μάλιστα, ο κ. Βερνραδάκης επικαλούμενος σχετική μελέτη του ΙΟΒΕ, τόνισε ότι «μόνο το χαρτί και το τόνερ που χρησιμοποιείται κάθε χρόνο κοστολογείται σε πεντακόσια εκατομμύρια ευρώ».

Πηγή: http://www.aftodioik...os-einai-akira/



Δημόσιο: Μπαίνει τέλος στη “χαρτούρα” – Ηλεκτρονικά τα έγγραφα αλλιώς είναι άκυρα

16 Σχόλια

Wet dreams.

εδώ ακόμα  ζητάνε   ''γνήσια αντίγραφα''

 

εδώ για αδειοδότηση από ΥΠ.παιδείας  μου ζήτησαν όταν πήγε για τελική υπογραφή να τους παω πάλι τις ΥΔ με γνήσιο υπογραφής  γιατί οι αρχικές  ήταν  ''παλιες'' (όταν κατατέθηκε 4 μηνών)...

ότι το γνήσιο λήγει  1 πρωτη φορά :mrgreen:

Φωτογραφία
Γιάννης
Μάι 31 2016 09:38

Για ρωτήστε στα δημοτικά συμβούλια, που βγάζουν τα θέματα με όλα τα συνημμένα φωτοτυπίες 30-40 φορές για όλους τους δημοτικούς συμβούλους....

Να βλέπεις Ανακεφαλαιωτικό πίνακα εργασιών ή μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων φωτοτυπίες, να μπλοκάρουν τα φωτοτυπικά....λες και δεν γίνεται με ένα μαιλ....

η προμήθεια  χαρτί Α4  ήταν η καλύτερη  ΑΝΑΘΕΣΗ χωρίς διαγωνισμό  από πολλές υπηρεσίες και οργανισμούς

 

μπορεί να είναι ακόμα :mrgreen:

Πρεπει να ειναι η 533η φορα που καταργειται η χαρτουρα...

Έχω μια απορία. Εάν εφαρμοστεί πιθανότητες 1/100000000 πως θα δικαιολογήσουν μετά τα οργανογράμματα στις υπηρεσίες

περιμένετε πρώτα να το εφαρμόσουν οι ιδιωτικές εταιρείες

όπως vodafon cosmote κλπ 

 

Γιατί π.χ να παίρνω τις οφειλές μου σε έντυπο (όπως πήρα σήμερα της nova3..)

ενώ θα μπορούσαν  να μου το στέλνουν (σε ακριβώς όμοιο με τον έντυπο στυλ ) 

με ένα μήνυμα στο email ή στο κινητό?

Φωτογραφία
Julius Caesar
Μάι 31 2016 14:10

Το πρόβλημα δεν ήταν το χαρτί Α4, σαν υλικό.

Το πρόβλημα είναι η διαδιασία.

Απλά η χαρτούρα θα αντικατασταθεί από την e-χαρτούρα.

περιμένετε πρώτα να το εφαρμόσουν οι ιδιωτικές εταιρείες

όπως vodafon cosmote κλπ 

 

Λογαριασμούς σταθερής και κινητής από ΟΤΕ παίρνω εδώ και καιρό μόνο στο mail μου. Μπες στη σελίδα του ΟΤΕ, κάνε εγγραφή και δήλωσε ότι θέλεις να λαμβάνεις τους λογαριασμούς μόνο ηλεκτρονικά.

 

Υποθέτω ανάλογη δυνατότητα έχουν και οι υπόλοιποι.

Ακομα και η ΔΕΗ στελνει e-λογαριασμο.

 

 

ΥΓ. Ενα ΠΟΛΥ σημαντικο βημα για το αρχειο της ΥΔΟΜ Χανιων. Πιστοποιησε ως χρησης. Εχεις δικαιωμα να κανεις ηλεκτρονικο αιτημα για αναζητηση οποιασδηποτε ΟΑ. Σου στελνουν τα σχεδια που θες με e-mail, σε pdf...!!

Δεν ειναι ειρωνια τα παραπανω. Ειναι πραγματικοτητα.

Ενας υπαλληλος μπορει να βγαλλει ολη τη δουλεια.

Σκεφτειτε ποση χαρτουρα γλιτωνουμε...

Απλα respect..!!!

οι ιδιωτικές επιχειρήσεις ξεκίνησαν πρώτες τους e-λογαριασμούς γιατί γλυτώνουν κόστος εκτύπωσης και αποστολής

Ακομα και η ΔΕΗ στελνει e-λογαριασμο.

 

 

ΥΓ. Ενα ΠΟΛΥ σημαντικο βημα για το αρχειο της ΥΔΟΜ Χανιων. Πιστοποιησε ως χρησης. Εχεις δικαιωμα να κανεις ηλεκτρονικο αιτημα για αναζητηση οποιασδηποτε ΟΑ. Σου στελνουν τα σχεδια που θες με e-mail, σε pdf...!!

Δεν ειναι ειρωνια τα παραπανω. Ειναι πραγματικοτητα.

Ενας υπαλληλος μπορει να βγαλλει ολη τη δουλεια.

Σκεφτειτε ποση χαρτουρα γλιτωνουμε...

Απλα respect..!!!

terry

από πότε το έχετε αυτό το προτέρημα

και ποιος το καθιέρωσε ο Δήμαρχος ή η ΥΔΟΜ 

(εμείς όλα αυτά χάριν της ΥΔΟΜ τα έχουμε τριπλοκλειδωμένα 

-ούτε εμείς ως συν/φοι δεν μπορούμε να τα δούμε!)

Νομιζω οτι ειναι πρωτοβουλια του Δημου και της Αποκεντρωμενης, Δεν το ξερω στα σιγουρα.

 

Ξεκινησε χθες...

Μου κάνει φοβερή εντύπωση 

ότι σε καιρό ιδιωτικοποιήσεων ..ο Δήμος απασχολεί και πληρώνει υπάλληλο για χάρη των ιδιωτών !

τέλος πάντων ...ευχαριστώ πολύ

Ο υπαλληλος υπηρχε ετσι κι αλλιως για να εξυπηρετει στο αρχειο..