Μετάβαση στο περιεχόμενο

Fespa

Χάρτης

Αυθαίρετα

Καιρός

Σεισμοί

Αγγελίες

webTV
Γράψε μια είδηση
για την αρχική σελίδα
Αγγελίες
δείτε τη νέα εφαρμογή Αγγελιών

Πρόσφατα Θέματα

Ψηφοφορία:

Τι μπορεί να βοηθήσει περισσότερο το εισόδημα των μηχανικών το επόμενο διάστημα;

  1. Το νέο Εξοικονομώ κατ΄οίκον (45 ψήφοι [20.18%])

    Ποσοστό ψήφων: 20.18%

  2. Ο νέος νόμος αυθαιρέτων (46 ψήφοι [20.63%])

    Ποσοστό ψήφων: 20.63%

  3. Το Κτηματολόγιο (35 ψήφοι [15.70%])

    Ποσοστό ψήφων: 15.70%

  4. Τα μεγάλα έργα του ΕΣΠΑ (42 ψήφοι [18.83%])

    Ποσοστό ψήφων: 18.83%

  5. Άλλο (55 ψήφοι [24.66%])

    Ποσοστό ψήφων: 24.66%

Ψήφος Οι επισκέπτες δεν μπορούν να ψηφίσουν
- - - - -

Εξι στις δέκα εταιρείες δυσκολεύονται να βρουν εργαζομένους με δεξιότητες

εργαζόμενος ανεργία


Εξι στις δέκα εταιρείες δυσκολεύονται να βρουν εργαζομένους με δεξιότητες

Τον κίνδυνο να εγκλωβιστεί και να καθηλωθεί η Ελλάδα στις χώρες περιορισμένης παραγωγικής βάσης, χαμηλής προστιθέμενης αξίας, χαμηλών ειδικοτήτων και χαμηλών μισθών επεσήμανε ο πρόεδρος του ΣΕΒ Θ. Φέσσας, μιλώντας στην ημερίδα για τις σύγχρονες δεξιότητες και τον ρόλο του ανθρώπινου δυναμικού των επιχειρήσεων.

«Εχουμε μπροστά μας μία μείζονα πρόκληση», τόνισε χαρακτηριστικά και επεσήμανε πως το 2030 πολλές από τις δουλειές που υπάρχουν σήμερα θα έχουν εξαφανιστεί, ενώ θα έχουν δημιουργηθεί άλλες που δεν μπορούμε σήμερα ούτε να φανταστούμε. Τα ρομπότ καταλαμβάνουν θέσεις ακόμη και υψηλής εξειδίκευσης και οι διεθνείς εξελίξεις δημιουργούν τον κίνδυνο να καθηλωθεί η χώρα μας μεταξύ των χωρών χαμηλής παραγωγικής βάσης και εξειδίκευσης.

Ο κ. Φέσσας υπογράμμισε το παράδοξο, να υπάρχουν 1 εκατ. άνεργοι που δεν μπορούν να βρουν δουλειά και ταυτόχρονα 60% των επιχειρήσεων-μελών του ΣΕΒ να δηλώνουν πως δυσκολεύονται να καλύψουν κενές θέσεις εργασίας εξαιτίας της έλλειψης προσωπικών, επαγγελματικών και τεχνικών δεξιοτήτων.

Δημοσιευμένη Εικόνα

Προκειμένου, δε, να αποτραπεί ο κίνδυνος εγκλωβισμού της χώρας, απαιτείται μια ευρεία και σε μεγάλη κλίμακα κινητοποίηση επιχειρήσεων, εργαζομένων, πολιτείας και ακαδημαϊκής κοινότητας, για μια ολοκληρωμένη στρατηγική απασχόλησης.

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου παραδέχθηκε ότι το πρόβλημα δεν είναι μόνο ελληνικό. Το ίδιο πρόβλημα έχει εντοπίσει στη Γαλλία και η κυβέρνηση Μακρόν, που επιχειρεί αυτή την περίοδο μια αντίστοιχη προσπάθεια μεταρρύθμισης του εθνικού συστήματος παραγωγής δεξιοτήτων, ενώ σε πολύ πιο ώριμο στάδιο βρίσκεται η Γερμανία, που έχει καταφέρει να διασυνδέσει επιτυχώς την αγορά με το εκπαιδευτικό της σύστημα δίνοντας μεγάλη βαρύτητα στην τεχνική εκπαίδευση.

Στην ημερίδα συμμετείχε και ο σύμβουλος της γαλλικής κυβέρνησης Ben Mezian Morad, που επεσήμανε πως το πρόβλημα επιδιώκεται να αντιμετωπιστεί με μεταρρύθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και ταυτόχρονα της αγοράς εργασίας. Βέβαια, η Ελλάδα βρίσκεται σε χειρότερη θέση από την πλειονότητα των υπολοίπων χωρών. Οπως χαρακτηριστικά, μάλιστα, τόνισε ο διευθυντής του τομέα Απασχόλησης και Αγοράς Εργασίας του ΣΕΒ Χρ. Ιωάννου, το δίλημμα, στο οποίο πρέπει να υπάρξει μια ενιαία εθνική στρατηγική, είναι εάν θα παράγουμε και θα εξάγουμε προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής προστιθέμενης αξίας, ή θα «εξάγουμε» το ειδικευμένο (και όχι μόνο) ανθρώπινο δυναμικό μας.

Την «επιτακτική ανάγκη» να αναβαθμιστούν οι βασικές δεξιότητες των εργαζομένων καταγράφει ο ΣΕΒ και στο εβδομαδιαίο δελτίο του για την οικονομία, στο οποίο επισημαίνεται η επείγουσα ανάγκη μιας αυτονόητης εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης, από το νηπιαγωγείο μέχρι το πανεπιστήμιο, καθώς τυχόν αδράνεια σήμερα σημαίνει ότι στο κοντινό μέλλον η οικονομία δεν θα μπορεί πλέον να λειτουργεί στοιχειωδώς στην ανταγωνιστική διεθνή αγορά, διότι θα υπάρχει χάσμα προσφοράς και ζήτησης ακόμη και των πιο βασικών δεξιοτήτων.

]Σήμερα στην Ελλάδα, το 38% των εργαζομένων παρουσιάζει τις ίδιες ή χαμηλότερες επιδόσεις από τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές στις βασικού επιπέδου γραμματικές και μαθηματικές δεξιότητες, καθώς και στις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων με τη χρήση υπολογιστών. Σε μία δεκαετία, όμως, το ποσοστό αυτό θα έχει μεγαλώσει στο 59%, εάν δεν αναβαθμιστούν οι βασικές δεξιότητες του πληθυσμού.

Πηγή: http://www.kathimeri...s-me-de3iothtes



Εξι στις δέκα εταιρείες δυσκολεύονται να βρουν εργαζομένους με δεξιότητες

121 Σχόλια

Η ρίζα του προβλήματος είναι η νοοτροπία και οι αξίες που έχει κάποιος.

 

Από τότε που ήμουν φοιτητής (20+ έτη πριν) θυμάμαι ότι το 95%+ των συμφοιτητών μου είχε ως προτεραιότητα να γίνει δημόσιος υπάλληλος και σε δεύτερη μοίρα το να γίνει ιδιωτικός υπάλληλος. Ούτε 5% δεν σκεφτόταν το ελεύθερο επάγγελμα.

 

Αρχίζοντας με αυτό το σκεπτικό, το πλάνο τους ήταν να δικτυωθούν κομματικά. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να καταναλώσουν ένα μεγάλο μέρος του χρόνου τους σε δικτύωση και όχι σε απόκτηση δεξιοτήτων.

 

Σε μικρότερο βαθμό συνέβαλε η "διαρροή" θεμάτων κάποιων μαθημάτων που είχε "άκρη" κάποιος της παράταξης, η αντιγραφή καθώς και ορισμένες ομαδικές εργασίες όπου άλλος έκανε την δουλειά αλλά επειδή είχαν βγει οι ομάδες με κλήρωση ήταν από σπόντα μέσα.

 

Αν δεν υπάρχει κίνητρο, δεν κουνιέται ο άνθρωπος.

 

Συνεπώς η δια βίου μάθηση θα γίνει αναγκαία και σε συνδυασμό με τις βραχυχρόνιες συμβάσεις/συμβάσεις έργου θα πιεστούν όλοι να αναβαθμίσουν τις γνώσεις τους.

 

Εννοείται βέβαια ότι πολλοί είναι άξιοι και έχουν δεξιότητες, αλλά μεγάλο ποσοστό από αυτούς έχουν φύγει για το εξωτερικό ή έχουν γίνει ελεύθεροι επαγγελματίες.

SDIM έλεος με τον φραπεδιαρη Έλληνα φοιτητή. Σε πληροφορώ σε όλον τον κόσμο ΟΛΟΙ οι νέοι στην πλειοψηφία τους θέλουν να κάθονται. Είδα και τους Άγγλους φοιτητές πόσο εργατικοί είναι. Απλά υπάρχει η κατάλληλη αγορά εργασίας που τους απορροφάει. Αυτό που λέει ο Φέσσας και το λέει συνεχώς ο ΣΕΒ σε βαθμό εμμονής, είναι να αρχίσουν τα ΑΕΙ - ΤΕΙ της χώρας να παράγουν εξειδικευμένους - έτοιμους υπαλλήλους για τις βιομηχανίες και λιγότερο θεωρητικούς επαγγελματίες που έχουν μία ευρεία γνώση αλλά δεν είναι εξειδικευμένοι. 

 

Π.χ. όχι ένας μηχανολόγος μηχανικός αλλά ένας εξειδικευμένος μηχανικός Logistics που θα ξέρει τέλεια τα προγράμματα που χρειάζεται μία μεγάλη εταιρεία.

 

Και εγώ ρωτώ. Γιατί δεν εκπαιδεύετε εσείς κύριε Φέσσα τους Έλληνες μηχανικούς ? Ηλίθιοι είναι ? Τι περιμένετε να ξέρει ο Έλληνας μηχανικός που δεν βρίσκει σοβαρή δουλειά πουθενά ? Που να μάθει αυτά που ζητάτε ? Να κάνει συνεχώς πιστοποιήσεις μπας και του κάτσει η θέση ? Υπάρχει π.χ. σοβαρή μελετητική ή κατασκευαστική εταιρεία στην Ελλάδα που ζητάει τα τρελά software και εμείς δεν τα ξέρουμε ? Πως γίνονται οι προσλήψεις στην Ελλάδα στον ιδιωτικό τομέα, θα μας τρελάνετε!

Δεν λέω για φραπεδιάρη φοιτητή, ο καθένας στον ελεύθερο χρόνο του ας κάνει ότι θέλει.

Συμφωνώ ότι θέλουν να κάθονται, είναι στην φύση του ανθρώπου.

Και εγώ αν μπορούσα να επιβιώσω ξαπλωμένος στον καναπέ μου δεν νομίζω να έμενα μέχρι το βράδυ στο γραφείο.

 

Μιλάω για τα "όνειρα" που έκανε ο καθένας. Πολλοί είχαν ως στόχο ζωής το δημόσιο και μόνο το δημόσιο.

Στην Ελλάδα υπήρχε τέτοιος "μηχανισμός" που έδωσε την εντύπωση ότι μπορεί κάποιος να κάθεται χωρίς να κάνει τίποτα και να πληρώνεται. Να θυμίσω τα σκάνδαλα με υπαλλήλους που δεν τους είχε δει ποτέ κανείς, τους 40 κηπουρούς του νοσοκομείου του Ευαγγελισμού (δεν έχει κήπο) , τους 48.646 δημόσιους υπαλλήλους - φαντάσματα, τους υπαλλήλους που δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν επειδή δεν έχουν γνώση Η/Υ καθώς και πολλές άλλες περιπτώσεις.

 

Η προετοιμασία για το δημόσιο είναι διαφορετική από την προετοιμασία για την ελεύθερη αγορά.

 

Μιλάω με επιχειρηματίες που μου λένε ότι εδώ και καιρό υπάρχει το πρόβλημα που αναφέρει το άρθρο. Δουλειά που οι ίδιοι την βγάζουν σε μια ώρα ο υπάλληλος ίσως να μην την τελειώσει σε μια μέρα. Άλλοι υπάλληλοι καταρρέουν και κλαίνε από την πίεση για πράγματα που οι περισσότεροι ελεύθεροι επαγγελματίες θεωρούμε ότι είναι λεπτομέρειες.

 

Υ.Γ. Σε καμία περίπτωση δεν υποτιμάω τους δημόσιους υπαλλήλους. Γνωρίζω και έχω φίλους δημόσιους υπαλλήλους οι οποίοι είναι φιλότιμοι άνθρωποι και είναι με το σπαθί τους στην θέση τους. Αναφέρω την νοοτροπία του "έχω μέσο και θα βρω μια καλή θέση να κάθομαι και να πληρώνομαι".

Αλλο οι σπουδες, άλλο τα προσόντα.. άλλο οι δεξιοτητες.

Νομίζω ο ΣΕΒ λέει να μπούνε προσόντα και δεξιότητες μέσα στις σπουδές. 

Παροιμίαι:
ψέματα, καταραμένα ψέματα και στατιστικές. (lies, damned lies and statistics)
πληρώνεις φυστίκια, παίρνεις μαϊμούδες. (you pay peanuts, you get monkeys)

 

Και όπου υπήρχαν εργαζόμενοι με δεξιότητες οι διάφοροι φέσσες τους μπέρδευαν με τα παιδιά με μηχανάκι και για όλες τις δουλειές.

 

Αν οι φέσσες μιλάνε για διάφορα πιασάρικα όπως πχ transferable skills και continuing professional development και το λουρί τους, κρύβουν ότι σεμινάρια, μεταπτυχιακά κλπ κοστίζουν σε χρόνο και σε χρήμα, δεν θα κάψει κάποιος 20k€+ για επιμόρφωση και εξετάσεις (και πιθανόν εξοπλισμούς) για προσληφθεί από έναν χέσσα για peanuts και να πρέπει να κάνει και άλλες 20 δουλειές στη βλαχοεταρεία τους και να απολυθεί 6 μήνες - 1 χρόνο αργότερα όταν θα έχει τελειώσει το πρότζεκτ ή η εταιρεία θα έχει χάσει τη δουλειά.

 

Τελος, αν οι  εταιρείες ήθελαν εργαζόμενους με δεξιότητες και αριστερότητες τότε είτε θα τους είχαν βρεί είτε δημιουργήσει.

Το ανθρώπινο δυναμικό των χείριστων επιχειρήσεων σεβ το επιλέγουν τα HR Dept μετά από 3-4 interviews με άσχετους παρατρεχάμενους και μπιστικούς του αφεντικού-ιδιοκτήτη.

 

edit: καλή τύχη στο ψάξιμο.

ξανά-edit: τα παιδιά που βγαίνουν από τις σχολές έχουν καλές γνώσεις.

Μήπως οι εταιρίες φταίνε που ζητούν να έχουμε 50 χρόνια προϋπηρεσία και να έχουμε δουλέψει στη ΝΑΣΑ; τι θα πει δεξιότητες; ένας που δεν έχει δουλέψει τι δεξιότητες μπορεί να αποκτήσει;

Καλό θα ήταν να μας πει ο κ. Φέσσας το ποσοστό επί του τζίρου που ΕΠΕΝΔΥΟΥΝ οι εταιρίες που εκπροσωπεί, στην εκπαίδευση του ανθρωπίνου τους δυναμικού...

Μετά να το συγκρίνει με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο των αντιστοίχων εταιρίων... 

Και μετά να ξανακάνει ημερίδα...

Φωτογραφία
Dio_the_Theo
Φεβ 05 2018 22:16

Το διαπιστώνω κι εγώ που κινούμαι και εκτός ελευθέρου επαγγέλματος μηχανιλικίου.

Φωτογραφία
danaikaterina
Φεβ 05 2018 22:53

Οι σοβαρές εταιρίες επενδύουν στο προσωπικό τους. Που σημαίνει ότι βρίσκουν ανθρώπους έξυπνους και δραστήριους που θέλουν να δουλέψουν και γνωρίζουν το βασικό αντικείμενο των σπουδών τους και τους εκπαιδεύουν στο εξειδικευμένο πχ πρόγραμμα που θέλουν προσφέροντας τους μέλλον στην εταιρία με αξιοπρεπή μισθό.

 

Όταν οι περισσότερες εταιρίες ψάχνουν νέο κάτω των 25 με τουλάχιστον 5 χρόνια εμπειρία (!!!) και εξειδικευμένη γνώση για να δουλεύει 12 ώρες και να παίρνει 400 ευρώ ε δεν απορώ που δεν βρίσκουν..

Καλά τα λέει το άρθρο, μια εταιρεία μπορεί να σε εκπαιδεύσει σε μια πρακτική εφαρμογή αυτών που έμαθες σπουδάζοντας αλλά δε μπορεί να σε μεταμορφώσει από φιλόλογο σε τεχνίτη τροχοφόρων. Στο 1 εκατομμύριο των ανέργων, οι περισσότεροι τίτλοι σπουδών είναι εκτός πραγματικότητας. Είτε δεν υπάρχουν καθόλου τίτλοι, είτε είναι πολύ θεωρητικοί, είτε τους πήρες νύχτα και έχεις σοβαρά κενά. 

Και τελικά δε μας είπαν. Κάνουν εισαγωγή εξειδικευμένου προσωπικού από το εξωτερικό, για να καλύψουν το κενό ή είναι οι κλασικοί "τσοπαναραίοι" - enterpreneurs, που δεν ξέρουν τι τους φταίει και τι τους γίνεται;

 

Υ.Γ.: Επειδή δε διάβασα το original άρθρο, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει λίγο το γράφημα σύγκρισης μεταξύ ανθρώπου και υπολογιστή; Ποιο είναι το νόημά του; :confused:

Και στο εξωτερικό ξέρεις...οι ίδιοι τίτλοι είναι. Αν δεν ξέρεις μην μιλάς. Πουθενά στον κόσμο τα πανεπιστήμια δεν φτιάχνουν "χειριστές" ή "στελέχη".

 

Στο εξωτερικό οι μεγάλες εταιρείες - οι ΠΟΛΥ μεγάλες - προσλαμβάνουν κυρίως διδακτορικούς, με απίστευτη θεωρητική γνώση σε κάτι τρελά παιδεία που εσένα θα σου φαίνονταν ο ορισμός του φραπεδάδικου. Οι τράπεζες προσλαμβάνουν θεωρητικούς μαθηματικούς, οι εταιρείες πληροφορικής προσλαμβάνουν ανθρώπους με θεωρητική ειδίκευση σε βάσεις δεδομένων κτλ. Το τι θα τους κάνουν μετά είναι δικό τους θέμα. Τους αρκεί που είναι άριστοι φοιτητές σε πολύ γνωστά πανεπιστήμια. Δεν κοιτάνε αν ξέρουν το ένα ή το άλλο πρόγραμμα τα οποία στο κάτω κάτω στη διάρκεια ενός διδακτορικού λογικά θα τα έχουν μάθει. 

Το άρθρο δε μιλάει για ταλαντούχους μαθηματικούς και κομπιουτεράδες, διότι κανένας τους δεν είναι άνεργος. Το άρθρο μιλάει για το μέσο έλληνα πχ τη νοικοκυρά με σκέτο απολυτήριο λυκείου ή έστω ένα πτυχίο θεωρητικής κατεύθυνσης. Όταν λέμε θεωρητικής εννοούμε φιλόλογους και θεολόγους όχι θεωρητικής μηχανικής. 

Η μόνη δεξιότητα που χρειάζεται στην εποχή μας είναι να τα κάνεις όλα τσάμπα, να βάζεις την υπογραφή σου αβέρτα και να μην έχεις προσωπική ζωή

Τις προάλλες έστειλα το βιογραφικό μου σε μια ΕΞΥΠΠ και μου πρότειναν να τους παρέχω τις υπηρεσίες μου για 6€/ώρα μεικτά.

Δυσκολεύεται να βρει σκλάβους με 400 Ευρώ το μήνα, 12 Ω/μέρα, Σάββατα μέσα, έναν δερβέναγα που τους ελέγχει πότε πάνε τουαλέτα και νταήδες να τους ζητάνε πίσω το δώρο Χριστουγέννων... Σημείωση: Υπάρχει εταιρεία στη Θεσσαλονίκη που ελέγχει την ώρα που πάει κάποιος τουαλέτα...

Η δική μου εμπειρία είναι πως συμβαίνει το αντίθετο από το δημοσίευμα.

Ένας στους δυο εργαζόμενους δυσκολεύονται να βρούν εταιρείες με ... δεξιότητες.

Δηλαδή, μια δασκάλα εκπαιδεύεται άριστα για να έχει την δυνατότητα να υποστηρίξει τον υπέροχο κόσμο των μικρών παιδιών. Αυτή η εκπαίδευση την γεμίζει αναπόφευκτα με φαντασιώσεις σχετικά με το πως λειτουργεί ο υπόλοιπος κόσμος. Έτσι λοιπόν όταν η ζωή τα φέρνει να ηγείται βιομηχανίας τροφίμων απορεί που δεν βρίσκει τεχνολόγο τροφίμων να μπορεί να μάθει απέξω 500 σελίδες χάσπ και άλλες διαδικασίες ενώ ταυτόχρονα θα συσκευάζει μαρούλια και φυσικά μην έχοντας την απαίτηση να πάρει πάνω από τον βασικό μνημονιακό μισθό. Αυτή η ... ηγέτης τι παράπονο νομίζετε ότι μεταφέρει στον ΣΕΒ;

 

Επειδή διάβασα και το θέμα με την καταδίκη συναδέλφου σας σε εργατικό ατύχημα θεωρώ πως είναι απόλυτα αστείο να ζητάμε τα πάντα από τον "τελευταίο τροχό της αμάξης" ή από την "τελευταία τρύπα στο ζωνάρι" δηλαδή τον εργαζόμενο που θα έχει όλου του κόσμου τα προσόντα και τις υποχρεώσεις όταν τα ηνία τα κρατάει ένας πνευματικός ... μπούλης και η βάρκα με το όνομα επιχείρηση ταξιδεύει στο άγνωστο με δανεικό IQ.

Φωτογραφία
project.breeze
Φεβ 06 2018 11:55

Μετάφραση: "Ψάχνουμε μα...ες και είναι όλο και πιο δύσκολο να βρούμε" 

Λίγο καγκουριά μου βγάζει το άρθρο.

 

Έστω εταιρεία που αναζητά κάποιες συγκεκριμένες δεξιότητες. Αν βγάλει αγγελία περιγράφοντάς τες, υπάρχει περίπτωση να μην σταλούν δεκάδες εκατοντάδες αιτήσεις κατάλληλων ατόμων?

 

Ας μας πουν με παραδείγματα τι είναι αυτό που ζητήθηκε και δεν βρέθηκε, να ξέρω και γω αδελφέ πως μπορώ να διευρύνω τα προσόντα μου.

 



Λίγο καγκουριά μου βγάζει το άρθρο.
 
Έστω εταιρεία που αναζητά κάποιες συγκεκριμένες δεξιότητες. Αν βγάλει αγγελία περιγράφοντάς τες, υπάρχει περίπτωση να μην σταλούν δεκάδες εκατοντάδες αιτήσεις κατάλληλων ατόμων?
 
Ας μας πουν με παραδείγματα τι είναι αυτό που ζητήθηκε και δεν βρέθηκε, να ξέρω και γω αδελφέ πως μπορώ να διευρύνω τα προσόντα μου.

 


Συνάδελφε τί ΔΕΝ καταλαβαίνεις;



1. Πρώτα απόλα 500 Ευρώ το μέγιστο γιατί δεν βγαίνουν.



2. Έχεις μεταπτυχιακό και διδακτορικό; Δεν μετράνε. "Τί τα θελες τόσα πτυχία, η πιάτσα θέλει άλλα...Εγώ στα 25 είχα εμπειρία 5 εργοταξίων" (προσωπική εμπειρία)



3. Δεν υπάρχουν ΣΚ



4. Δεν υπάρχουν δώρα



5. Δεν υπάρχουν διακοπές



6. Αν φέρεις αντίρρηση, έχεις φύγει...χτες...



Φυσικά, κανένας ΔΕΝ ρώτησε πόσες εταιρείες είναι σοβαρές στην τσιφτετελλάδα...

Ρε παιδιά είναι απλό. Οι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν ή κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν πως σε έναν Ι.Τ. με συνθήκες Βουλγαρίας, ακόμη και αν υπάρχουν δέκα -είκοσι μεγάλες εταιρείες με απαιτήσεις να χτυπάνε μεγάλα έργα, ο μέσος επαγγελματίας δεν θα έχει προσαρμοσθεί στις απαιτήσεις των δέκα - είκοσι αλλά στις απαιτήσεις Βουλγαρίας δηλαδή ένα χυμαριό γνώσεων - δεξιοτήτων - ικανοτήτων που κάνει τα πάντα όλα, φτηνά και πρόχειρα.

Τα job description που βγαίνουν συνήθως είναι πολύ λιτά και γενικά και φυσικά είναι για να μπορούν να διαπραγματευτούν το οικονομικό. Το πιο λεπτομερές που έχει πέσει στην αντίληψή μου είναι εδώ http://www.assodiver...ct-engineer.pdf

Στις συνεντεύξεις που πηγαίνω μόνο σε μια εταιρεία μου έθεσαν εξαρχής ότι δίνουμε τόσα.

Και εγώ υπέρ της επιπλέον εκπαίδευσης (expertise) και πιστοποίησης είμαι αλλά αν είσαι άνεργος και αν δεν πρόκειται να αποσβέσεις τα λεφτά που θα επενδύσεις ποιό το όλο νόημα...

Κάτι που μόλις μου ήρθε στο μυαλό είναι ο αρχικός διαχωρισμός των ΤΕΙ και των ΑΕΙ ο οποίος ήταν βασισμένος στο σκεπτικό το ΤΕΙ να δίνει πρακτικές δεξιότητες ενώ το ΑΕΙ να δίνει θεωρητικές.

 

Μήπως τώρα με την ανωτατοποίηση των ΤΕΙ άλλαξε και ο προσανατολισμός τους;

Φωτογραφία
project.breeze
Φεβ 06 2018 13:03

Κάτι που μόλις μου ήρθε στο μυαλό είναι ο αρχικός διαχωρισμός των ΤΕΙ και των ΑΕΙ ο οποίος ήταν βασισμένος στο σκεπτικό το ΤΕΙ να δίνει πρακτικές δεξιότητες ενώ το ΑΕΙ να δίνει θεωρητικές.

 

Μήπως τώρα με την ανωτατοποίηση των ΤΕΙ άλλαξε και ο προσανατολισμός τους;

 

Τα ΤΕΙ ανωτατοποιήθηκαν το 2001 καθώς μέχρι τότε ήταν αδιευκρίνιστης βαθμίδας, δεν είναι κάτι καινούργιο δηλαδή.

Φωτογραφία
Dio_the_Theo
Φεβ 06 2018 21:01

Θεωρώ υπερβολές πολλά από τα σχόλια. Τα ελληνικά πτυχία δημόσιου πανεπιστημίου είναι απολιθώματα. Δεν έχουν καμία αξία στην αγορά εργασίας με εξαίρεση την Ιατρική.

 

Μεταπτυχιακά σχεδόν γελοία, φτιάχτηκαν για μόρια και διορισμό στο δημόσιο. Και συνεχίζουν να υπάρχουν και να σέρνονται.

 

Σήμερα η οικονομία είναι παγκοσμιοποιημένη, αυτό ενοχλεί και απογοητεύει. Σημαίνει ότι πρέπει να βγείς έξω από τα σύνορα και να ανταγωνιστείς Γερμανούς και Αμερικάνους από τη μία και Αφρικανούς και Ινδούς από την άλλη.

 

ΥΓ: Ο Γαβρόγλου ανακοίνωσε τη δημιουργία τέταρτης νομικής Σχολής στην Πάτρα τη στιγμή που λόγω συνταξιοδοτήσεων οι τομείς είναι άδειοι.

 

ΥΓ2: εκεί, λοιπόν, με 6€/ώρα χωρίς ΣΚ και χωρίς word ή excel, αλλά με πτυχίο από το "Οικονομικό Νομικής".