Μετάβαση στο περιεχόμενο

Fespa

ΤΜΕΔΕ Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες

Χάρτης

Αυθαίρετα

Καιρός

Σεισμοί

Αγγελίες

webTV
Γράψε μια είδηση
για την αρχική σελίδα
Αγγελίες
δείτε τη νέα εφαρμογή Αγγελιών

Πρόσφατα Θέματα

Ψηφοφορία:

Τι μπορεί να βοηθήσει περισσότερο το εισόδημα των μηχανικών το επόμενο διάστημα;

  1. Το νέο Εξοικονομώ κατ΄οίκον (21 ψήφοι [22.58%])

    Ποσοστό ψήφων: 22.58%

  2. Ο νέος νόμος αυθαιρέτων (18 ψήφοι [19.35%])

    Ποσοστό ψήφων: 19.35%

  3. Το Κτηματολόγιο (9 ψήφοι [9.68%])

    Ποσοστό ψήφων: 9.68%

  4. Τα μεγάλα έργα του ΕΣΠΑ (17 ψήφοι [18.28%])

    Ποσοστό ψήφων: 18.28%

  5. Άλλο (28 ψήφοι [30.11%])

    Ποσοστό ψήφων: 30.11%

Ψήφος Οι επισκέπτες δεν μπορούν να ψηφίσουν
* * * * *

Παράταση έως 23/09/2017 Νόμος Αυθαιρέτων 4178/13

4178/13 αυθαίρετα


Παράταση έως 23/09/2017 Νόμος Αυθαιρέτων 4178/13

Μετά από πολλά πήγαινε έλα και διαρροές και αφηγήματα ένθεν και ένθεν βγήκε και επίσημα η παράταση του 4178/13 για υπαγωγή σε ευνοϊκές διατάξεις των αυθαιρέτων στην Ελλάδα.
Συνοπτικά δεν σταματούν οι εν ισχύ διαδικασίες για νομιμοποίηση των αυθαιρέτων με ευνοϊκούς όρους και δεν σταματούν οι διαδικασίες μεταβίβασης με βεβαίωση μηχανικού.

Αναλυτικά η απόφαση παράτασης εδώ.
View attachment: παράταση ιουλίου ν4178.pdf



Παράταση έως 23/09/2017 Νόμος Αυθαιρέτων 4178/13

59 Σχόλια

Η πρώτη παράταση χωρίς προανακοινωση από τον Γρυλακη...

Εγω εχω να πω, οτι η πλατφορμα δεν παλευεται...

Μην προσπαθησετε να ανεβασετε αρχεια..

 

Οσοι θελουν να κλεισουν Δηλωσεις τους επομενους μηνες, θα δεινοπαθησουν.

Άντε και την Τετάρτη παράταση και για δασικά και είμαστε κομπλέ!! :-) :-) :-)

Να παραθέσω και αυτό από τις 7 Ιουνίου που δόθηκε η προηγούμενη παράταση

Αθήνα,  7 Ιουνίου 2017

 
 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 
Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας υπέβαλε σήμερα στην Κεντρική Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή (ΚΕ.Ν.Ε.) της Γενικής Γραμματείας της Κυβέρνησης το σχέδιο νόμου για τον έλεγχο και την προστασία του δομημένου περιβάλλοντος. Μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου από την ΚΕ.Ν.Ε. το σχέδιο νόμου θα κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή.
 
Ενόψει της διαδικασίας αυτής, κρίθηκε απαραίτητη η έκδοση Κοινής Υπουργικής Απόφασης, την οποία υπογράφουν οι Υπουργοί, Οικονομίας Ευκλείδης Τσακαλώτος και Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Γιώργος Σταθάκης, με την οποία δίνεται παράταση στην τακτοποίηση αυθαιρέτων. Σύμφωνα με την ΚΥΑ δίνεται παράταση 45 ημερών, για τη ρύθμιση αυθαίρετης δόμησης στο πλαίσιο του ισχύοντος νόμου 4178/2013. Η έναρξη ισχύος της ΚΥΑ ορίζεται με τη δημοσίευση της στο ΦΕΚ, που θα γίνει άμεσα.
 
Το ΥΠΕΝ αναφέρει ότι η ψήφιση του σχεδίου νόμου θα ολοκληρωθεί προτού εκπνεύσει το διάστημα αυτό, οπότε τα ζητήματα της αυθαίρετης δόμησης θα ρυθμίζονται πλέον με βάση το νέο νομοθετικό πλαίσιο.     
 
 
Εντάξει!! Μη διαβάζουμε νέους νόμους Αυγουστιάτικα....                                                                                               

Άσχετο: γιατί γράφει:

"Άρθρο 1 Η προθεσμία υπαγωγής στις διατάξεις του ν. 4178/2013 «Αντιμετώπιση της Αυθαίρετης Δόμησης - Περιβαλλοντικό Ισοζύγιο και άλλες διατάξεις» (Α΄/174), για τις κατηγορίες 1, 2, 4 και 5 του άρθρου 9 του ν. 4178/2013 παρατείνεται για εξήντα (60) ημέρες από την λήξη της προβλεπόμενης στο άρθρο 28 του ν. 4178/2013 προθεσμίας, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, δηλαδή λήγει την 23η-9-2017 με την πάροδο συνολικά σαράντα εννέα (49) μηνών και δεκαπέντε (15) ημερών από τη δημοσίευση του ν. 4178/2013. " ????

Η κατηγορία 3 δεν είχε βύσμα?

H Kατηγορια 3, ισχυει χωρις ληξη...

ισχύει? Από πού προκύπτει?

Διαβασε το Ν.4178/2013.

Απο ποτε συζηταμε αυτον τον νομο??? Αν δεν με απατα η μνημη μου πρεπει να ειναι απο περυσι το καλοκαιρι???

 

Με τοση μελετη που εχει πεσει, ο νομος αυτος θα ειναι τοσο ολοκληρωμενος, που δεν θα μπορουμε να τον εφαρμοσουμε!!!

Πάντως είναι αλήθεια οτι η πλατφόρμα αυτόν τον καιρό δεν παίζεται! Σπάει νεύρα και οχι μόνον. Η παράταση καλοδεχούμενη γιατί έχω ακόμα να τελειώνω σχέδια. Επίσης γιατί εχθές το βράδυ ξενύχτισα για άλλη μια φορά για υποβολή.

Εξ αλλου οι κυβερνώντες ακολουθούν την γνωστή ρήση του μέντορα τους: Είναι ώρα για τα μπάνια του λαού

...και φυσικά αν προγραμματίζουν από τον Σεπτέμβριο να πάει για συζήτηση στην Βουλή, πάλι οριακά δεν θα προλάβουν!!!!

τα  σχεδια  είναι  μεχρι  το  2018  και  όχι  μεχρι  την  ληξη του 4178

επομένως  δεν  καταλαβαινω γιατι  υπαρχει  τέτοιος  πανικος  στο  συστημα  του ΤΕΕ !!!

πως  θα  περασουν  την  στατικη  επαρκεια  και  πως  θα  πουν  στον  κοσμο  ότι

αφου  εξοφλησες  το  προστιμο   κατεδαφισε  το ως  στατικα  ανεπαρκες  μια  και  οποιαδήποτε  παρεμβαση  στον  σκελετο  θα 

κοστιζει  οσο  ένα  καινουργιο  δυαρακι  ,  μεγαλο  πολιτικο  κοστος .  δεν  ξερουν  τι  να  κανουν

τα  παιδια  που  νομοθετουν τα  εχουν  χαμενα ,  άλλο να  εισαι  κατωτερο  πληρωμα   και ολο  να φωνάζεις ,  και  άλλο  να  διοικείς  το  πλοιο  και  να  χρειαζεται  να  παιρνεις  αποφασεις  για  ολους . πω  πω  τι  θα  δουμε !!!

τα  σχεδια  είναι  μεχρι  το  2018  και  όχι  μεχρι  την  ληξη του 4178

επομένως  δεν  καταλαβαινω γιατι  υπαρχει  τέτοιος  πανικος  στο  συστημα  του ΤΕΕ !!!

 

 

Διοτι καποια στιγμη πρεπει να κλεισουν οι Δηλωσεις.

Εχω Δηλωσεις απο τον Ν4014, που κλεινουν 6 χρονια σε λιγο.

Για οσες Δηλωσεις εχει εκδοθει ΟΑ ή θα εκδοθει ή γινεται καποιια δικαιοπραξια, τις κλεινω επι τοπου.

 

Ασε που θεωρω αντιεπαγγελματικο, να μας εχει εξοφλησει ο πελατης και μεις να περιμενουμε τις παρατασεις για να ανεβασουμε τα σχεδια.

Ή μηπως αφηνουμε υπολοιπο μεεεεεεεχρι να ανεβασουμε τα σχεδια?

 

ΥΓ. Χθες το βραδυ, μου ανεβαζε το ιδιο αρχειο (με ενα ανεβασμα), δυο φορες, σε δυο διαφορετικες κατηγοριες...

Συνάδελφοι, μια επεξήγηση παραπάνω για το τι συμβαίνει με την κατηγορία 3? Είδα ότι ο terry είπε πως συνεχίζει να ισχύει, αλλά στον νόμο μέσα δεν κατάλαβα κάτι τέτοιο να διευκρινίζεται. Ευχαριστώ!

Φωτογραφία
Γιάννης
Ιούλ 22 2017 11:36

Συνάδελφοι, λυπάμαι πολύ που πρέπει να υπενθυμίζω συνεχώς ότι στην κατηγορία "Ειδήσεις" θα πρέπει να κινούμαστε αυστηρώς on-topic. Όλα τα off-topic μηνύματα διαγράφηκαν

Με τα μεχρι στιγμης δεδομενα τα σχεδια τα καταθετουμε εως 23/9/2019, παιδια πολλοι απο εμας καθυστερησαμε να καταθεσουμε λογω των ασαφειων των νομων!!
Εκτος απο μερικους (φωστηρες) που μπορεσαν και κατανοησαν τους αυθαιρετονομους ακομα και οταν οι ιδιοι οι νομοθετες δεν ειχαν απαντησεις για πολλα θεματα.......οι υπολοιποι θεωρω οτι πολυ σωστα καθηστερουσαν την αναρτηση των δικαιολογητικων!!!
Φωτογραφία
Γιάννης
Ιούλ 22 2017 11:47

........ τα σχεδια τα καταθετουμε εως 23/9/2019, .............

 

2019?? Με το υπόλοιπο συμφωνώ απολύτως...άντε να το εξηγήσεις στους πελάτες....

2 χρονια μετα τη ληξη του 4178 ειναι ξεκαθαρο αυτο!!!

Οσο για το υπολοιπο επειδη εχουμε ξανανοιξει τετοιο θεμα περι αυθαιρετονομων και κατανοησης αυτων....και επειδη υπαρχουν φωστηρες στο φορουμ που τα ξερουν ολα και θα με κραξουν καποια στιγμη θα ανοιξω ενα θεμα για να μην ειμαστε off topic!!!

Για να εχουμε αξιοπρεπεια ως κλαδος η λυση ειναι μια:

Καταργηση ΟΛΩΝ των πολεοδομικων νομων απο γεννησης Ελληνικου κρατους και κωδικοποιηση σε 10-20 αρθρα ενος ΓΟΚ με δομηση συμφωνα με τον Σ.ΟΓΚΟΥ!!!
Τιποτα παραπανω-τιποτα παρακατω! Προσωπικη αποψη ειναι αυτη φυσικα!!

Γιατί απορείς Γιάννης ? Δύο χρόνια από την λήξη του 4178 είναι η προθεσμία για τα σχέδια. Με τις διαρκείς παρατάσεις τόσο  πάει 23/9/2019.

Υπ'όψην όμως ότι 

 

α. Στο προσχέδιο του "οσονούπω " , η προθεσμία κατέβαινε στον 1 χρόνο άρα αν ισχύσει θα γίνει 2018

β. Δεν είμαστε σίγουροι για το ποιες θα είναι τελικά οι μεταβατικές διατάξεις. Θυμάμαι πάντα το μπαμ και κάτω με τον 4014 και  μάλιστα πριν τη λήξη της προθεσμίας. ( ξέρω , ξέρω είχε κριθεί αντισυνταγματικός )

 

Δεν νομιζω να κανουν κατι τετοιο οπως ο 4014, τοτε θα μιλαμε για πληρη αντισυνταγματικη συμπεριφορα!!! Θεωρω οτι το συστημα θα μεινει ανοικτο εως το 2019!! Ρε παιδια ακομα και μετα 6 χρονια αυθαιρετωνομων και μια οδηγια για τη συμπληρωση της εκθεσης ΗΜ δεν υπαρχει....τι να λεμε τωρα!!
Φωτογραφία
Γιάννης
Ιούλ 22 2017 12:17

Γιατί απορείς Γιάννης ? Δύο χρόνια από την λήξη του 4178 είναι η προθεσμία για τα σχέδια. Με τις διαρκείς παρατάσεις τόσο  πάει 23/9/2019.

ok, απλά ήθελα επιβεβαίωση μήπως έγινε λάθος....

Καταργηση ΟΛΩΝ των πολεοδομικων νομων απο γεννησης Ελληνικου κρατους και κωδικοποιηση σε 10-20 αρθρα ενος ΓΟΚ με δομηση συμφωνα με τον Σ.ΟΓΚΟΥ!!!
Τιποτα παραπανω-τιποτα παρακατω! Προσωπικη αποψη ειναι αυτη φυσικα!!

αν και ελαφρώς off-topic

(το μπλε) στη γενικότητά του είναι άποψη πολλών

πλην πολιτικών

δυστυχώς ακόμα και κλαδικές επιτροπές επεξεργασίας νόμων "πατάνε" στη στρεβλωμένη λογική της υφιστάμενης νομοθεσίας

ταυτοχρόνως τόσα χρόνια ανοησίας έχει καλλιεργήσει ακόμα και στους μηχανικούς την λογική της "υπέρβασης της νομοθεσίας" από παραθυράκια και "ερμηνείες" - που καταλήγει στην νομιμοφανή αυθαιρεσία

κατατάσσεται κι αυτή η αλλοτρίωση της σκέψης στη διαδικασία "ένταξης στο σύστημα"

ταυτοχρόνως δεν περιμένω από καμιά (μα καμιά) εξουσία να κωδικοποιήσει και να απλοποιήσει τη νομοθεσία (χωρίς να πάψω να το προβάλλω και να το αιτούμαι)

γιατί απλούστατα η στρέβλωση η δαιδαλοποίηση* η πολυνομία* και η αυθαιρεσία δίνουν ευκαιρίες πολιτικής και οικονομικής εξάρτησης

η απλοποίηση όχι

κι αν δούμε υπό αυτό το πρίσμα τον "εκκολαπτόμενο" αυθαιρετονόμο διαπιστώνουμε ότι δημιουργεί νέους λαβυρίνθους και ανοησίες

(*ίδιον της αστικής δημοκρατίας από γεννήσεώς της = Γαλλική επανάσταση, να το πούμε κι αυτό)

και  οι  δικηγοροι  κλεφτες  θα  γινουν 

οσο πιο περιπλοκα  τοσο  καλυτερα 

το  τεε  απαριθμεί 120.000  ζωντανα  .

αν και ελαφρώς off-topic
(το μπλε) στη γενικότητά του είναι άποψη πολλών
πλην πολιτικών
δυστυχώς ακόμα και κλαδικές επιτροπές επεξεργασίας νόμων "πατάνε" στη στρεβλωμένη λογική της υφιστάμενης νομοθεσίας
ταυτοχρόνως τόσα χρόνια ανοησίας έχει καλλιεργήσει ακόμα και στους μηχανικούς την λογική της "υπέρβασης της νομοθεσίας" από παραθυράκια και "ερμηνείες" - που καταλήγει στην νομιμοφανή αυθαιρεσία
κατατάσσεται κι αυτή η αλλοτρίωση της σκέψης στη διαδικασία "ένταξης στο σύστημα"
ταυτοχρόνως δεν περιμένω από καμιά (μα καμιά) εξουσία να κωδικοποιήσει και να απλοποιήσει τη νομοθεσία (χωρίς να πάψω να το προβάλλω και να το αιτούμαι)
γιατί απλούστατα η στρέβλωση η δαιδαλοποίηση* η πολυνομία* και η αυθαιρεσία δίνουν ευκαιρίες πολιτικής και οικονομικής εξάρτησης
η απλοποίηση όχι
κι αν δούμε υπό αυτό το πρίσμα τον "εκκολαπτόμενο" αυθαιρετονόμο διαπιστώνουμε ότι δημιουργεί νέους λαβυρίνθους και ανοησίες
(*ίδιον της αστικής δημοκρατίας από γεννήσεώς της = Γαλλική επανάσταση, να το πούμε κι αυτό)


Συμφωνω απολυτα, πολυ ωραια αναλυση!!

Ασαφειες εχει ο Νομος, αλλα κατι πρεπει να κανουμε.

Ας παρουμε την ευθυνη.

Δηλαδη εσεις, σε περιπτωσεις μεταβιβασεων, με υπαγωγη στο Ν4178, δινεται βεβαιωση, χωρις να εχετε κλεισει τη Δηλωση (αναφερομαι σε σχεδια κτλ).

Η οποια ασαφεια του Νομου, δεν εχει σχεση με τα σχεδια.

Οπως το λετε, σημαινει οτι το προστιμο μπορει ανα πασα στιγμη να αλλαξει.

 

giannisp

Επειδη δεν μπορουμε να ειμαστε χειροτεροι απο ΔΥ, πρεπει να τελειωνουμε τις δουλειες μας, να τεκμηριωμενουμε επαρκως πως υπολογισαμε  τα προστιμα και γιατι και τελος.

 

και μια οδηγια για τη συμπληρωση της εκθεσης ΗΜ δεν υπαρχει....

 

 

Ας παρει ο ΜΜ την ευθυνη του.

 

 

ΥΓ. Και επειδη καποιος ρωτησε. Τις δηλωσεις του Ν4014, τις ειχα κλεισει ΟΛΕΣ, πριν τη ληξη του Νομου. Αλλα στην πλειοψηφια τους, μεταπηδησαν στον Ν4178. Αυτες δεν τις εχω κλεισει ακομα.

Ειμαι στο 70% το δηλωσεων. Σε αυτες εχω ανεβασει τα παντα. Οι υπολοιπες θα κλεισουν μεχρι το τελος της παρατασης που δοθηκε.

Δίνονται 60 μέρες παράταση, από τις 23/07/2017 που έληγε ο νόμος, και λήγει στις 23/09/2017. 60 μέρες δεν είναι στις 21/09/2017;