Μετάβαση στο περιεχόμενο

GA e-learning

Χάρτης

Αυθαίρετα

Καιρός

Σεισμοί

Αγγελίες

webTV
Γράψε μια είδηση
για την αρχική σελίδα
Αγγελίες
δείτε τη νέα εφαρμογή Αγγελιών

Πρόσφατα Θέματα

Ψηφοφορία:

Στηρίζετε το προτεινόμενο ασφαλιστικό νομοσχέδιο (νομοσχέδιο Κατρούγκαλου);

  1. Ναι (86 ψήφοι [16.32%])

    Ποσοστό ψήφων: 16.32%

  2. Όχι (441 ψήφοι [83.68%])

    Ποσοστό ψήφων: 83.68%

Ψήφος Οι επισκέπτες δεν μπορούν να ψηφίσουν
- - - - -

Ένα ελληνικό χωριό «πρωταγωνιστεί» στη νέα διαφήμιση της Apple

apple διαφήμιση χωριό ελλάδα


Ένα ελληνικό χωριό «πρωταγωνιστεί» στη νέα διαφήμιση της Apple

Η νέα διαφήμιση της Apple για το iPhone 7 Plus έχει άρωμα… Ελλάδας. Το βίντεο αναρτήθηκε στο YouTube και η ιστορία εκτυλίσσεται σε ένα ελληνικό παραθαλάσσιο χωριό, όπου ένα νεαρό κορίτσι φτάνει για να επισκεφτεί τη γιαγιά της.

Στη διαφήμιση με τον τίτλο «Take Mine», όπου οι ομιλίες είναι στα ελληνικά, η εγγονή φωτογραφίζει τη γιαγιά της. Ο ενθουσιασμός της γιαγιάς για τη φωτογραφία μεταδίδεται σε όλο το χωριό, το οποίο παίρνει σειρά και ποζάρει στο κινητό της. Και η νεαρή αρχίζει να φωτογραφίζει όλο το χωριό…

Η διαφήμιση αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στην τηλεόραση κατά τη μετάδοση της απονομής των βραβείων «Χρυσές Σφαίρες».



Η διαφήμιση έχει γυριστεί στη Μάνη (Λακωνία). Τα γυρίσματα έγιναν στο Οίτυλο, την Αρεόπολη, το Λιμένι, το Καραβοστάσι και στον Γερολιμένα.

Πηγή: http://www.newsbeast...imisi-tis-apple



Ένα ελληνικό χωριό «πρωταγωνιστεί» στη νέα διαφήμιση της Apple

35 Σχόλια

Πολύ ωραίο βίντεο. Αφού δεν μπορούμε να αναδείξουμε εμείς τα μέρη μας το κάνει η Apple. Περιμένω την απάντηση της samy από κέντρο υλικού πολέμου με το note7 χαχαχαχα


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

Πολύ ωραία. Ενδυματολογικές επιλογές και σκηνικό υπανάπτυκτης χώρας. Έτσι μας βλέπει ο δυτικός κόσμος. Εκεί θα φτάσουμε άλλωστε.

Γερολιμένας Ανατολικής Μάνης;Ωραία μέρη εκεί κάτω. Φέτος πήγα πρώτη φορά.
Φωτογραφία
Dio_the_Theo
Ιαν 08 2017 21:17

Αφού είμαστε καθυστερημένη χώρα με αφρικανικού-αραβικού τύπου θεσμούς και νοοτροπία. Προς τι τα ζόρια.

 

Τουλάχιστον γλιτώνουμε την βαρβαρότητα του Καπιταλισμού, όπως οι πολυεθνικές τύπου Apple. Καλή είναι και η Ανατολή συνάδεφοι, σουβλάκι, τσίπουρο και Παΐσιος.

Για την ακρίβεια έχει σκηνές από το Οίτυλο, το νέο Οίτυλο και το Λιμένι στην μέσα Μάνη

Εχει και τον Γερολιμένα .

Φωτογραφία
Ήρωνας
Ιαν 09 2017 17:16

@meremeti
Έτσι είναι τα περισσότερα χωριά μας και θα πρέπει να είματε περήφανοι γι' αυτό.
Αν εσένα ο παραδοσιακός τρόπος ζωής και η λαϊκή ενδυμασία σου φαίνονται υπανάπτυκτα είναι δικό σου πρόβλημα.

Για μένα το βίντεο είναι όμορφο και κολακευτικό για τον τόπο που δείχνει. Γιατί όταν θες να διαφημίσεις ένα φωτογραφικό μηχάνημα ψάχνεις να βρεις και όμορφες εικόνες. Στην προκειμένη περίπτωση την Μάνη.

Φωτογραφία
Konstantinos IB
Ιαν 09 2017 17:53

Πολύ ωραία. Ενδυματολογικές επιλογές και σκηνικό υπανάπτυκτης χώρας. Έτσι μας βλέπει ο δυτικός κόσμος. Εκεί θα φτάσουμε άλλωστε.

Σε αυτό το υπανάπτυκτο οφείλεις τα μισά έσοδα του τουρισμού σου. Για να το βάζει η Apple στη διαφήμισή της σίγουρα δεν το έκανε για να μας υποτιμήσει αλλά ούτε για να μας διαφημίσει. Το έβαλε, γιατί το τοπίο αυτό είναι ήδη γνωστό και αγαπημένο σε εκ. τουρίστες παγκοσμίως.

Η σημειολογία του "δημιουργήματος" είναι κλασική

Σε κάποιο "πρωτόγονο" χωριό, φτάνει η νέα λέξη της τεχνολογίας

Και όλοι οι "πρωτόγονοι" εντυπωσιάζονται

όπως ακριβώς εντυπωσιάζονταν οι ιθαγενείς από τις χάντρες και τα καθρεφτάκια

και ακριβώς την ίδια χρησιμότητα έχει η συγκεκριμένη συσκευή (και παρόμοιες) σήμερα

και  μεις εδώ (πιο προηγμένοι ιθαγενείς), ενθουσιαζόμαστε που το "δαγκωμένο μήλο" μας έκανε την τιμή... 

Ξέρετε εάν το μήλο της apple, εκτός από φαγωμένο, είναι και σάπιο; Γιατί τότε κάνει διπλό κακό στην ελληνική επαρχία και τα αγροτικά προϊόντα της, επειδή αυτή η διαφήμιση συνειρμικά υποδηλώνει ότι εκτός ότι τους κλέβουμε στο ζύγι, τους πουλάμε και κακής ποιότητας προϊόν.

Θεωρώ ότι η τουριστική αστυνομία, το υπουργείο αγροτικής ανάπτυξης και το ΥΠ.ΕΞ. πρέπει να επιληφθούν επί αυτής της κακόβουλης ενέργειας.

Εσύ το έχεις το πρόβλημα εφόσον δεν μπόρεσες να αντιληφθείς ότι δεν θα μπορούσα να αναφέρομαι στις παραδοσιακές φορεσιές αλλά στο ντύσιμο αλά 60s της πρωταγωνίστριας κυρίως. Και επειδή κατάγομαι από ένα από αυτά τα συγκεκριμένα χωριά, σε πληροφορώ ότι οι περισσότεροι συντοπίτες μου αισθάνονται προσβεβλημένοι, όπως και εγώ. Αν εσένα σου αρέσει να ξεφτιλίζεσαι, να το κάνεις με το δικό σου το χωριό. Έχει βουίξει όλο το internet και ήρθες εσύ να μου κάνεις τον έξυπνο.

 

Apple’s new ad pretends people have never seen a camera before

Η διαφημιση ειναι αθλια αλλα ετσι ειναι η λογικη του χαζοαμερικανου. Γραφικοτητα και κιτς. Δεν μπορεις να κανεις τιποτα.

Η διαφημιση ειναι αθλια αλλα ετσι ειναι η λογικη του χαζοαμερικανου. Γραφικοτητα και κιτς. Δεν μπορεις να κανεις τιποτα.

Ποιος είναι κιτς; Η χαμογελαστή γιαγιάκα με το τσεμπέρι; Ο γραβατωμένος ταχυδρόμος; Η κυρα φουρνάρισσα; Η έφηβη κοπελίτσα που θέλει να βγει ομορφούλα στη φωτογραφία; Τα πιτσιρίκια που χαζοπαίζουν; Ο τίμιος βοσκός που το πρόσωπό του δείχνει το μόχθο και τον αγώνα του, όπου θέλει κι αυτός να βγάλει μία "στιγμή" με το κινητό και επιστρέφει στα πρόβατά του να συνεχίσει τη δουλειά που κάνει από τότε που γεννήθηκε;

Ποιο είναι κιτς; Τα πανέμορφα μέρη της Μάνης; Το παραδοσιακό καφενείο; Το καθαρότατο κουρείο; Το καρβέλι ψωμί; Το χταπόδι, η γάτα, τα πρόβατα;

Τι να πω!!!

 

Εσύ το έχεις το πρόβλημα εφόσον δεν μπόρεσες να αντιληφθείς ότι δεν θα μπορούσα να αναφέρομαι στις παραδοσιακές φορεσιές αλλά στο ντύσιμο αλά 60s της πρωταγωνίστριας κυρίως. Και επειδή κατάγομαι από ένα από αυτά τα συγκεκριμένα χωριά, σε πληροφορώ ότι οι περισσότεροι συντοπίτες μου αισθάνονται προσβεβλημένοι, όπως και εγώ. Αν εσένα σου αρέσει να ξεφτιλίζεσαι, να το κάνεις με το δικό σου το χωριό. Έχει βουίξει όλο το internet και ήρθες εσύ να μου κάνεις τον έξυπνο.

 

Apple’s new ad pretends people have never seen a camera before

   Το ντύσιμο της κοπελίτσας είναι απλό, λιτό και πολύ της μόδας τελευταία. Προσβεβλημένος είναι ο παπα-Τάκης επειδή βγήκε στη διαφήμιση ο παπα-Μιχάλης με το γάτο του, ο καπετάν Νίκος γιατί βγήκε το χταπόδι του καπετάν Ανδρέα και η Ελενίτσα γιατί βγήκε η Μαριγώ.

Εάν είσαι από τα μέρη, να πας στο Γερολιμένα, στην πρώτη ταβέρνα αριστερά από το κεντρικό πάρκινγκ και να πεις στο συντοπίτη σου να αισθάνεται προσβεβλημένος γιατί από τα χεράκια του έφαγα τα χειρότερα καλαμαράκια ever (δεν είναι σχήμα λόγου), προφανώς ο δικός σου δεν άφησε το λάδι να κάψει και όταν κρύωσαν λίγο τα καλαμαράκια, έκανε το αλεύρι κρούστα και ήταν μία αηδία, όχι μόνο γευστική. Χάλια οι πατάτες, χάλια η χωριάτικη με λάδι αραιό και χωρίς γεύση(το δέχομαι ότι τα λάδια τους δεν είναι τα καλύτερα) και η φέτα ήταν ένα άνοστο άσπρο τυρί.

Φυσικά και δεν άφησα να με χαλάσει γιατί η γοητεία αυτού του κομματιού Ελλάδος που πρώτη φορά αντίκρισα αυτό το καλοκαίρι με είχε γοητεύσει πολύ περισσότερο από της κακής ποιότητας υπηρεσίας του συντοπίτη σου.

Το ότι η apple διάλεξε αυτό το μέρος με αυτές τις φάτσες να διαφημίσει ένα προϊόν εμένα μ αρέσει. That's it.

Εάν ερχόταν στο χωριό του παππού μου, που είναι κοντά στα Καλάβρυτα, κι έδειχνε τα βουνά, τον προφήτη Ηλία, τα πλατάνια, τα νερά και σε μία φωτογραφία έδειχνε και καμιά νεράιδα που μου λεγε ο παππούς μου όταν ήμουν μικρός θα το χαιρόμουν ακόμη περισσότερο.

Φωτογραφία
Konstantinos IB
Ιαν 10 2017 01:14

Για να τα βάλουμε λίγο τα πράγματα σε τάξη.

 

Υπήρχαν καθυστερημένες κοινωνίες και καταστάσεις για να φωτογραφήσει η κοπέλα; Σαφώς. Μια βόλτα στις παραγκουπόλεις της Βραζιλίας, να πηγαίνανε, ή τη Βενεζουέλα, θα 'βρισκε μπόλικες. Αλλά τότε η Apple θα ήταν Beneton. Και το μήνυμα πιο θα ήταν; Πάρε το εργαλείο, να φωτογραφίζεις πράγματα που δεν θέλεις να βλέπεις;

 

Υπήρχαν πολύ καλύτερα φολκλορικά ή φυσικά θέματα από αυτό που διάλεξαν; Φυσικά. Αν η κοπέλα βρισκόταν π.χ. στο σινικό τείχος θα φωτογράφιζε πολύ περισσότερη και καλύτερη φύση. Αλλά εγώ σαν υποψήφιος αγοραστής του προϊόντος δεν πιστεύω ότι θα πάω ποτέ εκεί. Εγώ δεν μπορώ να πάω στο χωριό του πατέρα μου που είναι κάπου εκεί κοντά με τα χωριά της διαφήμισης.   :D

 

Τι θέλεις να αποθανατίσεις; Πράγματα αγαπημένα. Γιατί; Μα για να τα θυμάσαι. Όλα αλλάζουν, οι συμπαθητικές γιαγιές δεν ζουν 300 χρόνια και τα γραφικά χωριά υπάρχουν σήμερα. Αύριο δεν ξέρεις τι γίνεται. Πάρτο λοιπόν και φωτογράφισε αυτό που έχεις τώρα και σου αρέσει. Απλά πράγματα.   

 

Το αν παρουσιάζουν ανθρώπους που δεν ξέρουν από νέα τεχνολογία και μαγεύονται από το καινούριο προϊόν, δεν είναι υποτίμηση αλλά το αγαπημένο μοτίβο σχεδόν όλων των διαφημίσεων προϊόντων υψηλής τεχνολογίας. Κλασσική καπιταλιστική λογική. Ο ιθαγενής μαγεύεται από το τιμόνι και το ταμπλό του καινούριου peugeot. Δεν είναι η πρώτη φορά. 

 

Δεν καταλαβαίνω γιατί τόσος πόνος. 

Εγώ λέω να πάρουμε τις παρατηρήσεις που έχει το νήμα αυτό και ειδικά με όσες ακόμα μαζέψει, να το στείλουμε στην apple και οι πιθανότητες να στείλει σε όλους τους κατοίκους των χωριών που έκαναν τα γυρίσματα από ένα νεότατο άει φον είναι πολλές, μα πάρα πολλές….

 

Οπότε και η γιαγιά θα σκίζει και τέλος καλό όλα καλά θα είναι…. 

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι είναι πολύ πετυχημένη σαν διαφήμιση! Προσωπικά δεν μπορώ να κατηγορήσω τον εμπνευστή της γιατί, έχοντας ζήσει για χρόνια στην Αμερική και αλλού, κατανοώ απόλυτα τον τρόπο που σκέφτονται στην πλειονότητά τους: νομίζουν ότι όλος ο υπόλοιπος κόσμος είναι πρωτόγονοι και η Αμερική είναι το λίκνο της ανθρωπότητας. Είναι αυτονόητο πως η προβολή του τουριστικού προϊόντος του τόπου μας είναι απολύτως θεμιτή. Και υποθέτω είμαστε όλοι υπερήφανοι για τις ομορφιές της χώρας και για τους ανθρώπους της. Η ένσταση έγκειται στο γεγονός ότι παρουσιαζόμαστε κατ' εξακολούθηση σαν να είμαστε 30 χρόνια πίσω, τεχνολογικά αναλφάβητοι κλπ, ενώ στην πραγματικότητα δεν είμαστε. Δεν είναι μόνο η Apple, την ίδια εικόνα είχαμε και στην ταινία του Jason Bourne και αλλού. Το οποίο όμως είναι κατανοητό από σκηνοθετική κλπ άποψη, όπως πολύ ωραία ανέλυσε ο Κωνσταντίνος ΙΒ. Ειρήνη.. ημίν.

Το κακό είναι ότι και οι (υποτιθέμενοι) ξύπνιοι πέφτουν στην παγίδα της διαφήμισης

Δεν προβάλλονται οι δυνατότητες μιας συσκευής κινητής τηλεφωνίας (ασφάλεια για το χρήστη έναντι ακτινοβολίας, καλή ποιότητα επικοινωνίας) αλλά τα χαρακτηριστικά μιας (πανάκριβης σε σχέση με συμβατικές) κάμερας με ελάχιστες δυνατότητες φωτογράφισης. Και ποντάρει στο θυμικό (διατήρηση αναμνήσεων), αλλά όχι στη λογική (κριτική σκέψη).

Η πρακτική χρησιμότητα τέτοιων συσκευών είναι όση και η χρησιμότητα των μπιχλιμπιδιών στους ιθαγενείς.

Η λογική των εταιρειών είναι "καταναλώστε γιατί χανόμαστε" .

άει ...φον, επιτέλους 

Η εταιρεία προβάλει αυτό που θεωρεί ότι υπερέχει έναντι του ανταγωνισμού, στα υπόλοιπα που είναι στα ίδια ή χαμηλότερα επίπεδα δεν τα αναφέρει. (Αυτή είναι η κύρια πρακτική των διαφημιστών).

 

 

Εγώ γιατί βλέπω ότι τώρα τελευταία υπάρχει μια συνεχή προβολή του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας από τους Αμερικάνους? 

Εμένα δεν με χάλασε πάντως η διαφήμιση . Εδειχνε το αυθεντικό , το παραδοσιακό . Η Ελλάδα έχει και αυτό , έχει και το Νάμμος . Θέματα επιλογών και χρημάτων για τον ταξιδιώτη και τον καταναλωτή ...

Κι επίσης το μήνυμα, που (συνειρμικά και ασύνειδα) περνάει, είναι: 

Η αγνή (?!) επαρχία αγκαλιάζει το νέο προϊόν. Άρα το προϊόν διαθέτει αυθεντικότητα. Και (ενδεχομένως) είναι προσιτό σε μια τέτοια κοινωνία.

Συνεπώς, είναι απαραίτητο στον καθένα

Αν η διαφήμιση είχε γυριστεί σε καμιά φαβέλα, είναι προφανές ότι θα αυτοδιαψευδόταν.

Ας μην υποτιμούμε τη δυνατότητα των (όποιων) διαφημιστών να διαμορφώνουν τάσεις και συνειδήσεις

Κι εδώ ακριβώς έγκειται η στάση του έλλογου όντος.

Να σταθεί κριτικά απέναντι στον ανηλεή διαφημιστικό βομβαρδισμό, διερωτώμενο.

Ποιες ακριβώς ανάγκες μου καλύπτει το διαφημιζόμενο προϊόν, και αν αυτές οι ανάγκες είναι βασικές ή τεχνητές.

Κι επίσης, ένα λογικό ερώτημα είναι: στην ελλάδα της κρίσης, πόσοι (νέοι) μπορούν να διαθέσουν 8,5 κατοστάρικα για το συγκεκριμένο προϊόν?

Αλλά είπαμε

Οι διαφημίσεις δεν απευθύνονται στη λογική. Γι αυτόν ίσως το λόγο επιλέχθηκε το ελληνικό "κουλέρ λοκάλ" ως φόντο. >> Παρά την κρίση, το προϊόν είναι τόσο επιθυμητό, ακόμη και στην επαρχία 

Φωτογραφία
Ήρωνας
Ιαν 10 2017 21:29

Εντάξει παιδιά, νομίζω έχετε πολύ ελεύθερο χρόνο και το αναλύεται σε υπερβολικό βαθμό.

Tetris η κοινωνικο-ηθική πλευρά της διαφήμισης είναι άλλο θέμα και δεν θα διαφωνήσω μαζί σου. Πάντα τα πιο αγνά πράγματα χρησιμοποιούνται για να μας πλασάρουν τα πιο άχρηστα προϊόντα. Εγώ απλά σχολιάσα το γεγονός πως η διαφήμιση είναι κολακευτική για την χώρα μας και όχι το αντίθετο (όπως πιστεύουν κάποιοι συνάδελφοι).

Βασική αρχή της διαφήμισης είναι: Βάζω όμορφη εικόνα να αγκαλιάσει το όμορφο προϊόν μου (διαφημίσεις τύπου benetton αποτελούν εξαίρεση και δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι τέτοιο εδώ).
Όπως η Samsung νομίζω είχε διαλέξει Σαντορίνη πριν κάποιο καιρό, η Αpple επέλεξε όμορφα και παραδοσιακά χωριά.

Τώρα αν, οπως λένε κάποιοι εδω μέσα, η διαφήμιση δεν έδειχνε κάτι τέτοιο και έδειχνε κάτι σύγχρονο και πραγματικό αυτό θα ήταν ελληνόπουλα με smartphone, να κάνουν skate, να λιώνουν σε video games και social media, ή τύπους σε μπουζούκια να βγαζουν φώτο την τραγουδίστρια (πράγμα καθόλου κολακευτικό). Αν ήταν κάτι μοντέρνο θα διαμαρτυρόμασταν ότι δεν έχει ταυτότητα και ότι η Ελλάδα δεν είναι αυτό το πράγμα.
Τώρα διαμαρτυρόμαστε γιατί λέει μας δείχνουν πρωτόγονους. Εμένα αυτή η προσέγγιση μου φαίνεται ως μια φοβία κατωτερότητας.

Και στην τελική η διαφήμιση δεν έδειξε τίποτα που δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια. Έτσι ακριβώς είναι η αυθεντική ελληνική ύπαιθρος και θα έπρεπε να είμαστε περήφανοι. Άσε που νομίζω πως αν πάω στη γιαγια μου με smartphone δεν θα έχει ιδέα, ενώ το καφενείο του χωριού μου θα βρωμάει τσιγάρο και οι παππούδες θα παίζουν τάβλι και πόκα όχι σκάκι.

ΥΓ. Φαντάζομαι στο αντίστοιχο ολλανδικό φόρουμ μηχανικών θα διαμαρτύρονται γιατί η ΤΑΔΕ εταιρία τυριών επέλεξε την Ολλανδική ύπαιθρο και τους βοσκούς με παλαιακές φορεσιές για να διαφημίσει το τυρί της ή ακόμα χειρότερα μια μικρή ολλανδέζα ντυμένη παραδοσιακά. Μα τέτοια ντροπή!

Μια χαρά είναι η διαφήμιση αυτά που θέλει να πετύχει η εταιρεία τα πετυχαίνει.. Για αυτό έχουν όλοι iPhone το καλύτερο value for money.. Αλλιώς παίρνεις κινητό των 200 και το αλλάζεις κάθε χρόνο. Εκτός αν κανεις μόνο κλήσεις όποτε έχεις ένα των 30 και ησυχάζεις


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk
Εισαι υπερβολικος. 3οο ευρω κινητο το χω 3 χρονια.
Εξαρτάται τι ψάχνεις αν οι αναβαθμίσεις σου σταματήσουν από ένα σημείο και μετά η αρχίσει να κρασαρει από τη χρήση...


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk