Μετάβαση στο περιεχόμενο

Fespa

ΤΜΕΔΕ Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες

Χάρτης

Αυθαίρετα

Καιρός

Σεισμοί

Αγγελίες

webTV
Γράψε μια είδηση
για την αρχική σελίδα
Αγγελίες
δείτε τη νέα εφαρμογή Αγγελιών

Πρόσφατα Θέματα

Ψηφοφορία:

Τι μπορεί να βοηθήσει περισσότερο το εισόδημα των μηχανικών το επόμενο διάστημα;

  1. Το νέο Εξοικονομώ κατ΄οίκον (21 ψήφοι [22.58%])

    Ποσοστό ψήφων: 22.58%

  2. Ο νέος νόμος αυθαιρέτων (18 ψήφοι [19.35%])

    Ποσοστό ψήφων: 19.35%

  3. Το Κτηματολόγιο (9 ψήφοι [9.68%])

    Ποσοστό ψήφων: 9.68%

  4. Τα μεγάλα έργα του ΕΣΠΑ (17 ψήφοι [18.28%])

    Ποσοστό ψήφων: 18.28%

  5. Άλλο (28 ψήφοι [30.11%])

    Ποσοστό ψήφων: 30.11%

Ψήφος Οι επισκέπτες δεν μπορούν να ψηφίσουν
- - - - -

Η πρώτη επίσημη «βόλτα» του ηλεκτρικού τραίνου στη Σήραγγα Καλλιδρόμου

τραινοσέ


Η πρώτη επίσημη «βόλτα» του ηλεκτρικού τραίνου στη Σήραγγα Καλλιδρόμου

Video της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την δοκιμαστική λειτουργία της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέα-Λιανοκλάδι.



Πηγή: http://www.ypodomes....gga-kallidromou



Η πρώτη επίσημη «βόλτα» του ηλεκτρικού τραίνου στη Σήραγγα Καλλιδρόμου

7 Σχόλια

Φωτογραφία
Konstantinos IB
Ιαν 12 2018 22:51

Πολύ ωραίο έργο, σύγχρονο, πρωτοποριακό. Είμαι εθνικά υπερήφανος που χρεωθήκαμε για άλλη μια φορά αυτές τις υπέροχες υποδομές.

 

Αλλά θα τις χαρούν άλλοι.  :mrgreen:

Ελπίζω ή βόλτα να μην είχε (και αυτή) καθυστέρηση και να έφτασε στην ώρα της ή με ±5 λεπτά.

Καλορίζικη, κάλλιο αργά παρά ποτέ.

 

Διπλή γραμμή (και ηλεκτροκίνηση) θα έπρεπε να είχε αρχίσει από την μεταπολίτευση.

Διπλή γραμμή (και ηλεκτροκίνηση) θα έπρεπε να είχε αρχίσει από την μεταπολίτευση.

Το 1975 ή 1976 υπήρχε προσφορά της γαλλικής SOFRETU (https://en.wikipedia.org/wiki/SOFRETU) για ηλεκτροκίνηση και αυτοματοποίηση των σηματοδοτών στο δίκτυο Αθήνα-Eιδομένη (I know βοηθούσα στην μετάφραση της προσφοράς)

Ο σχεδιασμός υπήρχε πριν τη μεταπολίτευση και υπήρχαν μέχρι και προσφορές από την ASEA για την πώληση ηλεκτραμαξών Rb ή πιο σωστά Rc2 ως RC6 (1411) στον ΟΣΕ (αυτών που γέμισαν Τουρκία και Γιουγκοσλαβία https://de.wikipedia...JŽ-Baureihe_441 και πωλούνταν ακόμα και σε Ελβετία, Αυστρία -χώρες με παράδοση στην κατασκευή ηλεκτραμαξών- αλλά και στην Αμερική http://www.wikiwand.com/en/SJ_Rc -"our little Volvo" την έλεγαν στην Amtrak)

Η μεταπολίτευση ήταν που το έθαψε το θέμα.

Αλλά δεν ήταν η πρώτη φορά που οι κυβερνήσεις έθαβαν τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρόμου. Το 1953 υπήρξε δοκιμαστική διαδρομή του VT 10.5 (πρωτοποριακό-πειραματικό τύπου Talgo) https://de.wikipedia...nach_Athen_1953 από τη Γερμανία στην Αθήνα. Καταφέραμε σχεδόν να το εκτροχιάσουμε !! Απλώς τελικά το όλο ζήτημα (μαζί με τις διαπιστώσεις για ανάγκη νέας χάραξης) εκτροχιάστηκε στις διαπραγματεύσεις των Γερμανών με τον Μαρκεζίνη.

Το θέμα ήταν η χάραξη της γραμμής (ειδικά στο ορεινό τμήμα Τιθορέα - Δομοκός καθώς και στα Τέμπη) και όχι το τροχαίο υλικό. Για το μέγεθος και την ανάπτυξη της χώρας θεωρώ αδύνατο να είχε ολοκληρωθεί αυτό το έργο προ δεκαετιών. Προείχαν άλλα (μετρό, αεροδρόμιο, λιμάνια, οδοποιία).

 

Τα τελευταία 10 χρόνια όμως η καθυστέρηση ήταν αδικαιολόγητη.

δεν προείχαν άλλα έργα

προείχαν τα ΚΤΕΛ και οι μεταφορικές (ως πελατεία από κάθε άποψη των πολιτικών)

Δεν διαφωνώ ότι υπήρχε η λογική που περιγράφεις.. Όμως η νέα γραμμή που προβλέπει ταχύτητες 180-200 χλμ/ώρα απαιτεί πολύ σκληρή γεωμετρία χάραξης, ειδικά στη μηκοτομή και σε σχέση με μία οδοποιία είναι πολύ ακριβό έργο. Σκέψου μόνο αν ήταν εφικτό να πληρώσουμε - κατασκευάσουμε τις σήρραγες Καλλιδρόμου, Τεμπών κλπ την δεκαετία του 70.

 

Αν είχε κατασκευαστεί κάτι τότε θα είχε φτωχότερα στοιχεία χάραξης.

Ναι, σύμφωνοι για τα 180-200 και τις σήρραγγες, άλλο πράγμα, δεν μιλάμε όμως γι'αυτά.
Διπλή γραμμή, τουλάχιστον στο μεγαλύτερο μέρος, θα μπορούσε να υπήρχε ή να άρχιζε ή κατασκευή της.
Τότε δυστυχώς οι ηγεσίες διάλεξαν άλλα ή καλό ήταν και έτσι ή το #6 παραπάνω.