Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Ενέργεια και περιβάλλον.


gkoump

Recommended Posts

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ-(PROSPECTUS)

 

ενα σοβαρο ζητημα σημερα και στο μελλον στην ελλαδα, ειναι το ενεργειακο.εχει δυο σκελη ,το οικονομικο και το περιβαλλοντικο,τα οποια πρεπει να επιλυθουν ταυτοχρονα και τα δυο και επ'ουδενι λογω,το ενα σε βαρος του αλλου,οπως γινεται τωρα.

 

για να δωσουμε, ολοι μαζι λυση, προτεινουμε αμεσα τα ακολουθα :

 

1) για τα βενζινοκινητα οχηματα οιουδηποτε μεγεθους,εγκατασταση μετατροπης του νερου σε αεριο Brown, ( υδρογονο H2 ) ,το οποιο υποκαθιστα την βενζινη σε ποσοστο απο

20-100 % με κοστος απο 200 - 6 000 ευρω αναλογως μεγεθους.

 

2) για τα πετρελαιοκινητα οχηματα οιουδηποτε μεγεθους :

 

α) εγκατασταση μηχανισμου καυσεως τηγανολαδων με κοστος~~500 - 5 000 ευρω.

β) μετατροπη τηγανολαδων σε βιοντηζελ,δεν απαιτει μετατροπη στο αυτοκινητο με κοστος

~~ 100 - 100 000 ευρω, αναλογως μεγεθους και παραγωγης καυσιμου.

γ) καλλιεργεια ενεργειακων φυτων , πχ ελαιοκραμβη, και παραγωγη βιοντηζελ.το οποιο λυνει και το προβλημα των ελληνων αγροτων και αρα και της ελληνικης γεωργιας,δηλ. γινεται η ελλαδα πετρελαιοπαραγωγος χωρα,τοσο απλο. δηλαδη, αντι να πηγαινουν τα χρηματα τις ελλαδας στους σειχηδες ,πηγαινουν παλι στους ελληνες.

δ) εισαγωγη ετοιμου βιοντηζελ απο το εξωτερικο, σε τονους. αποθηκευση και καταναλωση. για ιδιοχρηση η εμπορια.

 

3) εισαγωγη αυτοκινητων MDI με κινητηρα πεπιεσμενου αερα ( αερα κοπανιστο,sic) απο ινδια η καλυτερα απο ευρωπη. αυτονομια ~~300 χλμ με κοστος ~~2 ευρω.

ταυτοχρονα επιτυγχανουμε ταπεινωση θερμοκρασιας πολεων η πιο απλα ψυξη των πολεων, εφοσον η εξατμιση του οχηματος αντι να βγαζει καυτα καυσαερια ,βγαζει παγωμενο αερα.

ειρησθω εν παροδω, μπορουμε ευκολα να ψυξουμε την πολη, μεταφεροντας παγοβουνα στους θαλασσιους κολπους.

οπως και οι ψυκτες απορροφησεως με σωληνες κενου απο ηλιακη ενεργεια η γεωθερμια.

ολα αυτα υποκαθιστουν απολυτα την μαστιγα, το ενεργειακο εγκλημα των αιρ κοντισιον.

 

4) παραγωγη ηλεκτρισμου απο τον ηλιο η/και τον ανεμο, στο σπιτι μας και απεξαρτηση απο το μονοπωλιο ηλεκτρικου ρευματος. κοστος απο 100 -100 000 ευρω αναλογα με το μεγεθος της εγκαταστασεως μας.

πρεπει πολυ συντομα να μετατρεψουμε την ελλαδα σε ηλιακο εμιρατο.

ετσι μπορουμε και στην ελλαδα οπως στην σαουδικη αραβια, να μην χρειαζεται να πληρωνουμε φορους η να πληρωνουμε πολυ λιγο ,το απαραιτητο.

 

5) επαναφορα των ανεμομυλων και σαν κατοικιες. λυση ιδιαιτερα αισθητικη,και φθηνη.

 

6) χρηση ηλιακου φουρνου με μηδενικο κοστος και μηδενικη ρυπανση. κοστος~~100-200 ευρω

 

7) στα πλοια πυρηνικοι κινητηρες σε συνδυασμο με ιστια ,κοινως πανια. ετσι δεν καταναλωνουν ρυπογονο εισαγωμενο πετρελαιο.ετσι γινεται και το εισιτηριο πιο φθηνο.

 

8-) σε α' φαση κανουμε ιδιοπαραγωγη, σε β' δημιουργια συλλογου η ΜΚΟ,σε γ' δημιουργια καινουργιου πολιτικου κομματος με ονομα 'ΕΝΕΡΓΕΙΑ' , η/και συνεργασια με ηδη υπαρχον κομμα, η/και συλλογο ,οργανωση.

 

9) παρακαλεισθε και μονον εφοσον ενδιαφερεσθε σοβαρα, δωσατε πληρη στοιχεια σας και εγγραφη σας ως μελους, προσδιοριζοντας και τον τομεα που σας ενδιαφερει ,πχ πρακτικη εφαρμογη,προσφορα βοηθειας η/και χρηματων, δημοσιοτητα,πολιτικη, εμπορικη εφαρμογη κλπ.

 

10) ειδικα για δημοσιογραφους,πολιτικους, κλπ παρακαλεισθε οπως δωσετε πληρη δημοσιοτητα

 

γιωργος κων. κουμπενας, γραβιας 19, βαρη αττικη, GR-16672, τηλ/φαξ 210 89 91 192

μηχ/γος μηχανικος [email protected] κινητο 699 89 91 192

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 35
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Δεν ξέρω αν είναι τόσο απλά τα πράγματα.

 

Για το βιοντήζελ πχ: Είναι κατάλληλο το κλίμα της χώρας μας για καλλιέργεια ενεργειακών φυτών; Ακόμα και να είναι, θα εγκαταλείψουμε τις άλλες καλλιέργειες για χάρη του βιοντήζελ;

 

Ακόμα τα τηγανόλαδα αν χρησιμοποιηθούν σαν καύσιμο τι ρύπους βγάζουν;

 

Ή ας πιάσουμε τον πεπιεσμένο αέρα. Αυτός πως συμπιέζεται; Προφανώς όχι με το στόμα. Πόσο καύσιμο απαιτείται για τη συμπίεση του αέρα σε σχέση με αυτό που απαιτεί ένα συμβατικό όχημα για τα ίδια χλμ; Και πως προκύπτει το κόστος των 2 ευρώ για 300χλμ;

Link to comment
Share on other sites

ολα αυτα ειναι απλουστατα στην εφαρμογη ,μαλιστα εχω και εγω ο ιδιος καποια εφαρμοζω. αλλωστε σε καποιες ςοβαρες χωρες εφαρμοζονται απο πολλα χρονια. τωρα αν εισαι μηχανικος και δεν τα ξερεισ πραγματικα λυπουμαι, γιατι τοτε τι να περιμενουμε απο τον κοσμο που δεν ειναι καν η εργασια του? αν και δεν τουσ δικαιολογω, γιατι στην υπολοιπη ευρωπη αυτα ειναι ψωμοτυρι

βιοντιζελ, καλλιεργεια ελειοκραμβης ειναι υδανικο το ξηρο κλιμα εδω.

ναι θα υποκαταστησουμε πχ τα καπνα με ενεργειακα φυτα. ειναι ευρωπαικη οδηγια.

τα τηγανολαδα που τα πετανε οι εγκληματιες της ελλαδασ στον υπονομο εχουν μηδενιοκουσ ρυπθυσ και διοξειδιο, γιατ δεσμευθηκε διοξειδιο γι ανα μεγαλωσει το φυτο.

για τον πεπιεσμενο αερα, ο συμπιεστης δουλευει με ρευμα απο τον ηλιο, 0 ρυποι και διοξειδιο.

Link to comment
Share on other sites

Ολα αυτα δεν ειναι και τοσο απλουστατα στην εφαρμογη. Ειναι απο δυσκολα εφικτα εως και ουτοπικα.

 

Ας φτιαξουμε και αλλο βιοντιζελ και θα παει η αξια του ρυζιου/σταριου/καλαμποκιου στον ουρανο.

 

Η ενεργεια που απαιτειται για να φτιαχτει ενα φ/β πανελ δεν θα παραχθει στα 20-25 αντε 30 χρονια ζωης του.

 

Τον πεπιεσμενο αερα πως τον φτιαχνουν οι ινδοι? Δεν ξοδευουν ενεργεια?

 

Δεν ειναι δυνατον να καιγονται τηγανολαδα και να λεμε οτι δεν παραγονται ρυποι. Υπαρχει βιβλιογραφια που το επιβεβαιωνει?

 

 

Το προβλημα μας ειναι καθαρα θερμοδυναμικο και ολα τα αλλα τα ακουω βερεσε. Πολυ απλα η γη δεν μπορει να θρεψει τοσο κοσμο και να ικανοποιησει τις αναγκες του σε ενεργεια. Και η κατασταση αυτη ειναι δυστυχως (οπως εχουν βαρεθει να λενε οι επιστημονες) μη αντιστρεπτη. Ασε μια παρεα ανθρωπων να ζησουν σε ενα νησι. Το νησι θα τους παρεχει τα απαιτουμενα και δεν θα υποβαθμιστουν τα χαρακτηριστικα του, δεν θα μειωθουν οι ποροι του. Στο ιδιο νησι βαλε να ζησουν μερικες χιλιαδες κοσμο. Υπερκαλλιεργηση, υπεραντληση, απορριματα...

 

Το εισιτηριο που εχει βγαλει η ανθρωποτητα ειναι μονο αλε. Χωρις επιστροφη. Με τις υγειες μας :cry:

Link to comment
Share on other sites

ηδη εφαρμοζονται σε πολλες σοβαρες χωρες αλλα και καποιες εφαρμογες εχω και εγω εδω.

Link to comment
Share on other sites

ηδη εφαρμοζονται σε πολλες σοβαρες χωρες αλλα και καποιες εφαρμογες εχω και εγω εδω.

 

Πιο συγκεκριμένα;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

πολυ απλο βαλε στο γουγλ μπραουνς γκαζ. επισης το εφτιαξαν οι γιαπωνεζοι αυτο το αυτοκινητο. το εμα8α σημερα.

Link to comment
Share on other sites

εκανα μια αναζητηση αλλα πραγματικα δε πειστηκα απο αυτα που είδα. αντιθετα αυτο που διαφημιζουν μου μοιάζει πιο πολυ με εκείνο το μαγνητακι που βαζαν όλοι κάποτε για να εξοικονομούν και καλά ενέργεια. με αυτα που εχω βρεί προς το παρόν είμαι και εγω απο την πλευρά που πιστεύει πως αν αυτο είναι αποτελεσματικό τοτε παραβιάζει τον 1ο θερμοδυναμικο νομο. εαν κάποιος έχει κάποια αναφορά σε κάποιο επιστημονικό άρθρο η παρόμοιο που να αποδεικνύει οτι αυτή η τεχνολογία είναι όντως αποτελεσματικη ας μου το στείλει θα με ενδιέφερε.

Link to comment
Share on other sites

Αναφορά σε άλλα άρθρα δεν έχω, εκτός από ένα στο οποίο είχα αναφερθεί σε άλλο θέμα και αφορούσε στην παρασκευή υδρογόνου με χρήση ηλιακής ενέργειας (hydrosol). Η προσωπική μου άποψη είναι ότι θα μπορούσε να λειτουργήσει δίνοντας στο σύστημα επιπλέον ενέργεια. Τί εννοώ:

Η ηλεκτρική ενέργεια που απαιτείται για τον διαχωρισμό του μορίου του νερού είναι ίση με αυτή που παράγεται κατά τον σχηματισμό του. Άρα λοιπόν αν αφήσουμε το σύστημα αμετάβλητο δεν έχουμε περίσσευμα ηλεκτρικής ενέργειας για μετατροπή σε κινητική ενέργεια. Αν όμως παρεμβάλλουμε μια συστοιχία συσσωρευτών καθώς και μια ηλεκτρογεννήτρια συνδεδεμένη με το διαφορικό του αυτοκινήτου τότε, σύμφωνα και με τον τρόπο λειτουργίας των υβριδικών αυτοκινήτων, σε κάθε διαδικασία μείωσης ταχύτητας, πέδησης ή και σε κατωφέρειες λόγω της αδράνειας του διαφορικού η ηλεκτρογεννήτρια παράγει ενέργεια η οποία φορτίζει τους συσσωρευτές οι οποίοι με τη σειρά τους δίνουν την απαιτούμενη ενέργεια για την διάσπαση του νερού. Φυσικά αυτή η ποσότητα ενέργειας πιθανώς να μην επαρκεί για την ες αεί πλήρη φόρτιση των συσσωρευτών γι' αυτό και είναι πιθανόν να απαιτείται χρήση του οικιακού ηλεκτρικού δικτύου για την φόρτισή τους.

Άρα από περιβαλλοντικής άποψης το μόνο που μένει να ελέγξουμε είναι το κατά πόσον οι ρύποι που θα απελευθερωθούν στην ατμόσφαιρα από τα εργοστάσια λόγω της διαδικασίας φόρτισης των συσσωρευτών είναι λιγότεροι από αυτούς που θα απελευθερώνονταν εάν καταναλώναμε μόνο βενζίνη.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.