Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Απαιτείται κυκλοφοριακή σύνδεση;


Recommended Posts

έχω διαβάσει και τα 2 νομοθετήματα. Απλά στις κατηγορίες εγκαταστάσεων Α και Β δεν αναφέρεται πουθενά καταστήματα ή γραφεία. Οι γεωμετρικές προδιαγραφές για είσοδο-εξοδο και για κυκλοφοριακή σύνδεση δεν πληρούνται σε καμία των περιπτώσεων οπότε κοιτάω μήπως μπορέσω να σταθώ στο ότι επιτρέπεται να βγει άδεια με σταθερή περίφραξη.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Έχω σε ένα θέμα σε έγκριση εισόδου - εξόδου εκτός σχεδίου και θέλω μία βοήθεια:

Αγροτεμάχιο αναδασμού συνορεύει με οδό και έργα αναδασμού πλάτους 3μ. (στην πραγματικότητα υπάρχει ένα παλιό τσιμεντένιο αυλάκι. Θέλω να δημιουργήσω είσοδο - έξοδο στο πρόσωπο του γηπέδου, αλλά δεν ξέρω αν θεωρείται συμβολή οδού το δρομάκι από το χάρτη του αναδασμού με την οδό του αναδασμού στο πρόσωπο (κοινοτική - δημοτική). Αν θεωρείται συμβολή δεν μου βγαίνει η απόσταση 50 μέτρων που απαιτείται. κάποια γνώμη?

image.png.fc3502768160212ea3c7d051d8d8154f.png

Link to comment
Share on other sites

Το αυλάκι κατά πάσα πιθανότητα αποτελεί έργο διανομής άρδευσης του ΓΟΕΒ (ή κάποιου ΤΟΕΒ) στα καλλιεργούμενα γεωτεμάχια του αναδασμού. Στην πινακίδα του αναδασμού δείχνεται πέραν του αυλακιού και εφαπτόμενος στο αυλάκι αγροτικός δρόμος;

Η έγκριση εισόδου-εξόδου που θέλεις για ποια χρήση αφορά;

Edited by Pavlos33
Link to comment
Share on other sites

@Pavlos33Είναι έργα ΤΟΕΒ. Δεν γράφει τίποτα άλλο, πήγα και στη τοπογραφική υπηρεσία και τα ονομάζουν δρόμο - έργα αναδασμού. Η έγκριση αφορά σε συνεργείο βαρέων οχημάτων και Κέντρο Αποθήκευσης και Διανομής (μικτή χρήση). 

Edited by OLINAPAL
Link to comment
Share on other sites

Άρα, ότι και να λέμε εδώ δεν καταλήγουμε κάπου καθώς το ερώτημα που δεν μπορεί να απαντηθεί με βεβαιότητα είναι αν υπάρχει όντως δρόμος παράλληλα με το αυλάκι. Αν πας με την δυσμενέστερη περίπτωση ότι υπάρχει και δρόμος, πληρούνται τα κριτήρια έγκρισης εισόδου-εξόδου, ή τελικά αυτή η χρήση δεν θα μπορέσει να αδειοδοτηθεί. Μια απορία που μου δημιουργήθηκε για την περίπτωσή σου, είναι το κατά πόσο είναι επιτρεπτό σε μια περιοχή με προορισμό την καλλιέργεια (κατά πάσα πιθανότητα γη υψηλής παραγωγικότητας) να επιτρέπεται χρήση συνεργείου φορτηγών/λεωφορείων.

Edited by Pavlos33
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι γη υψηλής παραγωγικότητας, είναι ΖΟΕ όπου επιτρέπονται βιομηχανίες χαμηλής όχλησης. Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει ο δρόμος ο οποίος είναι και αδιέξοδο (στο σχέδιο αναδασμού). Μήπως γνωρίζεις αν για να θεωρείται συμβολή πρέπει οι δρόμοι να πληρούν κάποιες προδιαγραφές, όπως π.χ. πλάτος, αδιέξοδο, είδος, κ.λπ.?

Edited by Pavlos33
διαγραφή παράθεσης του αμέσως προηγούμενου μηνύματος (βλ. κανόνες συμμετοχής)-Pavlos 33
Link to comment
Share on other sites

Θα το ξαναπώ με διαφορετική συλλογιστική. Ο δρόμος από την στιγμή που δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε την νόμιμη ύπαρξή του, όλη η συζήτηση δεν έχει νόημα. Αν τον δείξεις ενδεχομένως να μην βγαίνουν οι αποστάσεις ορατότητας. Αν δεν τον δείξεις, ενδεχομένως να ακυρωθεί η μελέτη για λόγους απόκρυψης στοιχείων. Θεωρητικά σύμφωνα με την κείμενη νομολογία κάθε δρόμος που προέβλεπε ο αναδασμός θεωρείται αναγνωρισμένος κοινόχρηστος δρόμος. Άρα, αν ένας δρόμος φαίνεται στην πινακίδα του αναδασμού, ανεξαρτήτως, αν έχει είτε καταπατηθεί, είτε δεν έχει διαμορφωθεί με έργα οδοστρωσίας, δεν σημαίνει ότι θα μπορούσαμε να τον αγνοήσουμε. Τα κριτήρια για την έγκριση υπάρχουν στα σχετικά ΦΕΚ αλλά είναι αρκετά για μπορέσουμε να τα αναλύσουμε εδώ (άσχετο με το ερώτημα, αλλά τα συνεργεία βαρέων οχημάτων υπάγονται στα χαμηλής όχλησης;). 

Edited by Pavlos33
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

@Pavlos33 Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Ναι θεωρούνται χαμηλής όχλησης.

ΟΙΚ.      385/4962

 

Άρθρο 6

Προσαρμογή της περί συνεργείων νομοθεσίας

στις χωροταξικές απαιτήσεις

Παρ. 1

Όλα τα συνεργεία αυτοκινήτων μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων του ν.1575/85, συμπεριλαμβανομένων και των φανοποιείων – βαφείων, εξακολουθούν να θεωρούνται, ως προς τη δραστηριότητα, σαν επαγγελματικά εργαστήρια χαμηλής όχλησης σύμφωνα με τη παρ. 2 του άρθρου 1 του Ν. 2465/97 (ΦΕΚ 28/Α’/26-2-97). Ο διαχωρισμός των συνεργείων σε συνεργεία συνήθων οχημάτων και σε συνεργεία επισκευής και συντήρησης μεγάλων και βαρέων οχημάτων άνω των 3,5 τόνων μικτού φορτίου ή δυνατότητας μεταφοράς άνω των 9 ατόμων, γίνεται για να διαχωριστούν χωροθετικά μεταξύ τους, μιας και τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης μεγάλων και βαρέων οχημάτων άνω των 3,5 τόνων μικτού φορτίου ή δυνατότητας μεταφοράς άνω των 9 ατόμων, επιτρέπεται (για λόγους κυρίως κυκλοφοριακούς και περιβαλλοντικούς) να εγκατασταθούν μόνο στις περιοχές που αναφέρονται στη παράγραφο 3 του παρόντος άρθρου, αλλά και διότι, σύμφωνα με τη παράγραφο 5 του παρόντος άρθρου τα υπόψη συνεργεία μεγάλων και βαρέων οχημάτων θεωρούνται ως ανήκοντα στα κτίρια χρήσης «Βιομηχανία – Βιοτεχνία» και για αυτά εφαρμόζεται το άρθρο 4 του π.δ. της 24/31.5.1985 (ΦΕΚ 270/Δ’), όταν ανεγείρονται σε εκτός σχεδίου πόλεως περιοχή. Επισημαίνεται ότι, τα συνεργεία επισκευής μεγάλων και βαρέων οχημάτων συνεχίζουν να θεωρούνται επαγγελματικά εργαστήρια χαμηλής όχλησης.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.