Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Κοινωφελής Εργασία ΟΑΕΔ(Πεντάμηνα)


sophe

Recommended Posts

Είμαι Πολιτικός Μηχανικός και έχω προσληφθεί ως μηχανικός στα πεντάμηνα (στους δήμους) τον Αύγουστο του 2015.

Γνωρίζει κάποιος τί γίνεται με τις ασφαλιστικές εισφορές? Στην πρόσκληση αναφέρεται ότι:

 

"i. Επίσης, ε̟πιλέξιµη δα̟πάνη ορίζεται και το µη µισθολογικό κόστος ̟που αντιστοιχεί στις ασφαλιστικές εισφορές του εργαζόµενου και του εργοδότη και το ο̟ποίο για τους ανέργους άνω των 25 ετών δεν υ̟περβαίνει το ̟ποσό των 234,80 € και για τους ανέργους κάτω των 25 ετών το ̟ποσό των 204,70 €.

ii. Οι ωφελούµενοι υ̟πάγονται στην ασφάλιση του Ι.Κ.Α.−Ε.Τ.Α.Μ./Ε.Τ.Ε.Α., µε εξαίρεση ωφελούµενους, ασφαλισµένους µετά την 1.1.1993, ̟που λόγω ιδιότητας ή άσκησης δραστηριότητας υ̟πάγονται στην ασφάλιση του Ε.Τ.Α.Α. για τους ο̟ποίους οι εισφορές α̟ποδίδονται στους αντίστοιχους τοµείς Τ.Σ.Μ.Ε.∆.Ε., Τ.Σ.ΑΥ. και Τ.Α.Ν. των Κλάδων κύριας και ε̟πικουρικής ασφάλισης του Ε.Τ.Α.Α. Οι συνολικές ασφαλιστικές εισφορές των ανωτέρω ωφελούµενων δηλαδή των ωφελούµενων ̟που υ̟πάγονται στην ασφάλιση του Ε.ΤΑ.Α. α̟ποτελεί ε̟πίσης, ε̟πιλέξιµη δα̟πάνη χωρίς τους ̟περιορισµούς της ανωτέρω υ̟πο̟παραγράφου."

 

Αυτό που καταλαβαίνω από την πρόσκληση είναι ότι όλες οι ασφαλιστικές εισφορές του εργαζομένου (ανεξαρτήτου ασφαλιστικής κατηγορίας), όσον αφορά το ΤΣΜΕΔΕ καλύπτονται εξ' ολοκλήρου από το πρόγραμμα. Από τον δήμο δεν υπάρχει διάθεση ή ικανότητα για ενημέρωση. Έχει βρεθεί κανείς σε παρόμοια κατάσταση?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...