Μετάβαση στο περιεχόμενο

Παύθηκε η διοίκηση του ΟΣΕ


Engineer

Recommended Posts

Παρελθόν αποτελούν πλέον οι επικεφαλής του ΟΣΕ, λίγες ώρες μετά την κατάθεση του πολυνομοσχεδίου για τα προαπαιτούμενα με το οποίο ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων απεντάσσεται από τον κατάλογο των ΔΕΚΟ που προβλεπόταν να υπαχθεί στο Υπερταμείο, με το νόμο 4389/2016.

 

Με κοινή απόφαση που αναρτήθηκε στην «Διαύγεια» και φέρει την υπογραφή των συναρμόδιων υπουργών Ευκλείδη Τσακαλώτου και Χρήστου Σπίρτζη, παύονται από τα καθήκοντά τους ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Κώστας Πετράκης και ο πρόεδρος του ΔΣ Γιώργος Αποστολόπουλος.

 

Ο διορισμός τους είχε γίνει τον Μάρτιο του 2016 και η θητεία τους θα είχε πενταετή διάρκεια. Η υπουργική απόφαση δεν περιλαμβάνει τα υπόλοιπα μέλη της διοίκησης, στην οποία μετέχουν και δύο εκλεγμένοι εκπρόσωποι των εργαζομένων στον όμιλο του ΟΣΕ.

 

Σύμφωνα με ορισμένες πληροφορίες, εξετάζεται η ενοποίηση του ΟΣΕ με την «Αττικό Μετρό», τον δημόσιο φορέα που κατασκευάζει τα έργα του μετρό και του τραμ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ο οποίος απεντάχθηκε από το Υπερταμείο με την ίδια διάταξη.

 

Υπενθυμίζεται ότι στα μέσα Δεκεμβρίου είχε αποκαλυφθεί από την Οικονομική Αστυνομία πολυμελές κύκλωμα Ρομά και υπαλλήλων του ΟΣΕ που είχαν «ιδιωτικοποιήσει» μεγάλες ποσότητες σκραπ από τις αποθήκες του ΟΣΕ, ενώ είχαν συστήσει «συμμορία» που έστηνε διαγωνισμούς για την εκπόιηση υλικών. Για την υπόθεση διενεργείται έρευνα από την εισαγγελία Αθηνών και, με βάση τα πρώτα στοιχεία, η ζημιά για τον Οργανισμό υπερβαίνει τα 7 εκατ. ευρώ.

 

Ο ΟΣΕ, που εποπτεύεται από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, διαχειρίζεται το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας και, μέσω της θυγατρικής του ΕΡΓΟΣΕ, έχει την ευθυνη των έργων. Στη δύναμή του εντάσσεται επίσης η ΕΕΣΣΤΥ, η θυγατρική στην οποία ανήκουν οι 11 επισκευαστικές βάσεις του ΟΣΕ, η οποία όμως προβλέπεται να ιδιωτικοποιηθεί μέσω διαγωνισμού που έχει προκηρύξει το ΤΑΙΠΕΔ για τις αρχές Φεβρουαρίου. Από τον περασμένο Σεπτέμβριο έχει πωληθεί, πάλι μέσω διαδικασίας του ΤΑΙΠΕΔ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η θυγατρική που παρέχει σιδηροδρομικό έργο. Μαζί με τους περίπου 400 εργαζόμενους σε αυτήν, ανήκει πλέον στους κρατικούς σιδηρόδρομους της Ιταλίας, την Ferrovie dello Stato, έναν όμιλο που κατατάσσεται στους τρεις μεγαλύτερους της Ευρώπης και αναμένεται να διεκδικήσει την ΕΕΣΣΤΥ.

 

Στην «βεντάλια» των σιδηροδρομικών φορέων περιλαμβάνεται και η ΓΑΙΟΣΕ, που έχει την διαχείριση των περίπου 100.000 ακινήτων του ΟΣΕ (σταθμούς, γραμμές, καταργημένα τμήματα, κλπ), από τα οποία ξεχωρίζει το «φιλέτο» των 2.000 στρεμμάτων στον Ασπρόπυργο, όπου προβλέπεται να κατασκευαστεί με παραχώρηση σε επνδυτές το μεγαλύτερο αποθηκευτικό κέντρο των Βλακανίων.

 

Πηγή: http://www.efsyn.gr/...ioikisi-toy-ose

 

Click here to view the είδηση

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.