Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Μισθωτός με μπλοκάκι


TeoMV

Recommended Posts

Καλησπέρα και χρόνια πολλά.

Είμαι Μηχανολόγος Μηχανικός και είμαι μισθωτός σε ιδιωτική εταιρεία.

Πρόσφατα μου έγινε πρόταση από μεγάλο εργοστάσιο να αναλάβω την κατασκευή ορισμένων σχεδίων γι'αυτούς.

Επομένως εάν προχωρήσω στη συνεργασία θα πρέπει να κάνω έναρξη. 'Εχψ απευθυνθεί σε 5 λογιστές και οι 5 μου έχουν πει διαφορετικά πράγματα.

Επειδή ο όγκος εργασιών είναι κάτι το οποίο δεν μπορούν να μου εγγυηθούν από το εργοστάσιο, θα ήθελα να ξέρω τί πληρώνω ακριβώς ώστε να μην μπαίνω τελικά μέσα....

Αυτό που ξέρω είναι ότι οι ασφαλιστικές εισφορές για το μπλοκάκι είναι περίπου 180 Ευρώ το μήνα, και αν δεν κάνω λάθος η κράτηση είναι 26% επί της καθαρής (προ ΦΠΑ) αμοιβής. 

Αυτό σημαίνει ότι εάν υποθετικά εγώ τους παρέχω μία υπηρεσία το μήνα που την κοστολογώ 200 Ευρώ + ΦΠΑ, μετά την κράτηση 26% (52 Ευρώ) θα μου μείνουν 148 Eυρώ. Από αυτά τα 148 Ευρώ θα πρέπει να πληρώσω τις ασφαλιστικές εισφορές των 180 Ευρώ, άρα είμαστε μείον 32 Ευρώ.

 

Τί ισχύει από αυτά που είπα; Ρίξτε λίγο φως στην υπόθεση γιατί είναι όλα σκούρα...

Link to comment
Share on other sites

Αν μιλάμε για "τζίρο' περι τα 200/μήνα, απλά δεν σε συμφέρει......

Αναλόγως και του μισθού σου που εχεις ηδη, να υπολογιζεις πως περίπου 45-55% θα είναι στην καλύτεροι φόροι - εισφορες.

 

Δεν υπολογιζω και τέλος επιτηδεύματος κτλ κτλ΄, την διαδικασία να εχεις βιβλία/λογιστική παρακολούθηση κτλ κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό