Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

748 κλήσεις για χρήση κινητού σε.. 7 μέρες από την Τροχαία


Engineer

Recommended Posts

Εγώ όταν είναι μόνος πάντα με ανοικτή ακρόαση και το απολαμβάνω.. Να μιλάω στη μεσαία λωρίδα εθνική σταματημένος με μια φυσικότητα και να βλέπω τα βλέμματα των διπλανών ανεκτίμητη αξία :)

Κατα τα αλλα τις στημένες κλήσεις που δόθηκαν για ζώνη δεν τις σχολίασε κανεις. Κάθονται στις γειτονιές και κόβουν κλήσεις στον άλλο που πάει στο περίπτερο με το αμάξι και στο σούπερ μάρκετ. Καλώς μεν αλλα δεν είδα και καμία κλήσεις έστω σε έναν που προσπερνάει από τη ΛΕΑ σε ώρα αιχμής...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 20
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

και τωρα που το θυμηθηκα...

ξερει κανεις γιατι στην ΙΟΝΙΑ οδο εχουν οριο  "100"?

[εχει και μερικα  σημεια με  "120"...που περισσεψαν απο τοτε που η ανωτατη ηταν 120...]

Link to comment
Share on other sites

Μα,     Ikaros13...

Όποιος πάει δηλαδή περίπτερο, s. market και στον φούρνο της γειτονιάς έχει πιεί τ αθάνατο νερό και δεν χρειαζεται την ζώνη ασφαλείας?....     Όμως, ...η πλειονότητα των ατυχήμάτων γίνεται στις πόλεις και μέσα στα στενά. Στην διασταύρωση π.χ που και οι δύο οδηγοί νομίζουν ότι ΄ο άλλος είναι που έχει το STOP,  ή εκεί που αναγκάζεσαι να βγεις στα τυφλά να ελέγξεις την διασταύρωση που  στις  γωνίες εμποδίζουν  οι κάδοι των σκουπιδιών κ.λ.π.    Η κουνιάδα μου προ 30ετών από διασταύρωση σε στενά κατέληξε με πνευμοθώρακα στο νοσοκομείο.  Καλά κάνουν λοιπόν και ελέγχουν ΚΑΙ στα στενά για ζώνη. Η μόνη διαφορά, που ίσως γι αυτό δεν σχολιάστηκε η ζώνη, είναι ότι αυτός που δεν την φορά γυρεύει κινδύνους για τον εαυτό του (+επιβαίνοντες),  ενώ αυτός που μιλά στο κινητό είναι ο ίδιος δημόσιος κίνδυνος για όλους γύρω του ......

Edited by Anton_civeng
  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

Οδηγάνε (όχι οδηγούν) και το κινητό πάνω στην κόρνα να στέλνει μνμ και να κάνουν likes στο fb ή όπου αλλού. Γελοία ανθρωπάκια στα όρια της πρέζας.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

On 31/5/2018 at 1:58 ΠΜ, Anton_civeng said:

Πράγματι Παύλο (+1),  καλά αναφέρθηκες στην "ιερή αγελάδα" των δρόμων,  τους πάντα επικίνδυνους σουβλακο-πιτσο-ντιλιβεράδες που δεν τους αγγίζει κανείς κι όταν ακόμη τρέχουν στα πεζοδρόμια !!!,  θες γιατί παίζει ο λαικισμός του "μεροκάματου του τρόμου" που ανέφερες, θες για ότι άλλο.  Η γνώση, οι αδιάβλητες εξετάσεις  και γενικά η παιδεία είναι  στόχοι και  μέσα, που όμως τ αποτελέσματα τους μπορεί να φανούν μετά από πολλά χρόνια. Εδώ και τώρα, εκεί έξω όμως, (here and now out there κατά το βαρβαριστί) ) μόνο καταστολή με διοικητικές κυρώσεις και χρηματικές ποινές μπορείς να εφαρμόσεις για να δεις αποτελέσματα. Συγκεκριμένα δε, θα πρέπει οι χρηματικες ποινές των ντιλιβεράδων να χρεώνονται στην εταιρεία τους αφού αυτοί τους πουσάρουν και τους "τρέχουν" για τα περισσότερα δρομολόγια. Τότε  θα αποφορτιστεί και το όργανο από το ενοχικό σύμπλεγμα χρέωσης του "παιδιού στο μεροκάματο". Εξ΄άλλου έτσι χρεώνονται και οι φορολογικές παραβάσεις για π.χ μεταφορά εμπορευμάτων χωρίς Δελτίο Αποστολής από εταιρικό αυτοκίνητο.  Όσο για αυτούς που μπορούν να αγοράζουν για το γούστο τους μία παράβαση με 350Ε όπως ο πελάτης μου παραπάνω, θα τους έρθει πολύ στριμωχτό να γίνει αυτή 3500Ε ως αναλογούσα με τα εισοδήματα τους με τα νέα μέτρα που καλώς  θα έμπαιναν...... .

Αντώνη καλησπέρα. Υπάρχουν και άλλες "ιερές αγελάδες" οι οποίες πρέπει να βγουν άμεσα από τη λίστα αυτή. Ποδηλάτες οι οποίοι θεωρούνται ως οι "αδύναμοι κρίκοι" στο δρόμο πλην όμως και αυτοί με τη σειρά τους προκαλούν ατυχήματα και στους εαυτούς τους αλλά και σε εμπλεκόμενους οδηγούς μηχανοκίνητων οχημάτων. Οι ποδηλάτες λοιπόν οφείλουν να καταλάβουν (και γιατί όχι να υποστούν ποινές) ότι ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας ισχύει και γι αυτούς. Είναι σύνηθες το φαινόμενο και σε καθημερινή βάση να περνούν τα φανάρια με κόκκινο, να πηγαίνουν αντίθετα και να μιλάνε με στο κινητό (ακόμη και με μικρό παιδί σε καθισματάκι. Αυτό δεν ξέρω κατά πόσο επιτρέπεται σε ποδήλατο).

Επίσης, οι πλέον θεωρούμενοι αδύναμοι κρίκοι του δρόμου, οι πεζοί κάνουν τα ίδια με το κινητό. Περπατάνε με την παντόφλα στη κολλημένη στη μούρη για μη και χάσουν κανένα "like" και καμιά ανάρτηση φωτογραφίας στο "χαζομπούκι" μη έχοντας συναίσθηση τόπου και χρόνου. Αυτοί φυσικά δεν θα προκαλέσουν συνήθως ζημιά αλλά θα τους τσακίσει κάποιος ανυποψίαστος-απρόσεκτος οδηγός. 

Παραπέμπω την παρατηρητικότητά σας σε ώρες σχολάσματος γυμνασίων-λυκείων. Δείτε πως περνούν απέναντι το δρόμο τα παιδιά σαν υπνωτισμένα. Λες και δεν υπάρχουν αυτοκίνητα, καρφωμένα στο smartphone τους.

Θέλουμε δεκαετίες ακόμα προσπάθειας για να αναστραφεί το κλίμα και  νομίζω ότι δεν αρκούν τα μέτρα τιμωρίας από μόνα τους.

Edited by Pavlos33
Link to comment
Share on other sites

Βλεπω οτι εστιαζετe σε συγκεκριμενες ομαδες.

Εχω να σας πω οτι οσο "ιερες και να ειναι αυτες οι αγελαδες" η ζημια που προκαλουν ειναι πολυ μικροτερη απο τη ζημια που προκαλουν τα υπολοιπα οχηματα (ΙΧ και φορτηγα).

Το συνηθες λοιπον φαινομενο, σε αυτες τις περιπτωσεις, ειναι ο αυτοκινητιστης να βγαινει αλωβητος, με υλικες ζημιες μονο, ενω ο δικυκλιστης να  "πληρωνει  το μαρμαρο" ειτε φταιει ειτε δεν φταει.

 

ΥΓ η καταντια στους ελληνικους δρομους δεν ειναι θεμα οχηματος αλλα οδηγου. Το μεσο απλα επιτρεπει ή οχι καποιες συμπεριφορες.

Edited by maneni
Link to comment
Share on other sites

έχετε δεί τα λάστιχα των φορτηγών/λεωφορείων κτλ; πάνε σε formula 1; είναι όλα γυαλί! ετσί όπως έχουν γίνει τα πράγματα μόνο οι αυστηρές ποινές και οι συνεχείς έλεγχοι ίσως φέρουν κάποιο αποτέλεσμα

Link to comment
Share on other sites

On 31/5/2018 at 9:23 ΜΜ, Pavlos33 said:

Άρθρο 29 ν. 4530/18
(...)
α. Οι οδηγοί οχημάτων που χρησιμοποιούν κινητό 
τηλέφωνο εν κινήσει χωρίς ακουστικά ασύρματης επι-
κοινωνίας ή χωρίς να είναι αυτό τοποθετημένο σε ειδική 
θέση για ανοικτή ακρόαση
, τιμωρούνται με επί τόπου 
αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας και της άδειας 
οδήγησης, από το βεβαιούντα την παράβαση, για εξήντα 
(60) ημέρες,

οπότε με bluetooth (ασύρματη επικοινωνία) επιτρέπεται. Με hands free (ενσύρματη επικοινωνία) όχι.

Ν._4530_ΦΕΚ_59_Α_30.3.2018.pdf

Ευχαριστώ Παύλο...

 

maneni, έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που λες.. Δεν είναι το όχημα αλλά θέμα  συμπεριφοράς του οδηγού. Όμως είναι γεγονός πως delivery και ποδήλατα δεν έχουν την αίσθηση του κινδύνου και επίσης δεν δείχνουν πως γνωρίζουν ότι σε κάθε περίπτωση θα είναι αυτοί που θα πάθουν την μεγαλύτερη ζημιά. Αυτό βέβαια δεν απαλλάσσει τους οδηγούς ΙΧ από το ότι πρέπει να έχουν την προσοχή τους στον δρόμο και όσο μπορούν να προβλέπουν τις κινήσεις των συγκεκριμένων. Αλλά δεν είναι πάντα εφικτό να προβλέψεις....

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι τυχαιες οι συμπεριφορες. Oi delivery ειναι συνηθως νεα παιδια (ανωριμα ως επι το πλειστον) και το μεσον τα βοηθαει σε αυτο (ελαφρυ, ευελικτο, ευκολα ελισσομενο οχημα κλπ). Το θεμα ομως ειναι οτι ενας αυτοκινητιστης δεν κινδυνευει απο ενα δικυκλιστη (κατα κανονα παντα). ΚΑι απο αυτα που βλεπω πλεον στους δρομους κανεναν δεν ενδιαφερει τι θα παθει ο αλλος. Αν λοιπον θελουμε να εστιασουμε σε ομαδες, εκεινους που θα πρεπει να "κυνηγησουμε" πρωτα ειναι τους αυτοκινητιστες.

Αλλα ξαναλεω οτι δεν ειναι θεμα οχηματος αλλα οδηγου. Ο deliveras αν οδηγαει και ΙΧ, πιστεψε με την ιδια συμπεριφορα θα εχει. Απλα δεν ειναι ευκολο να τη διακρινεις, γιατι με το ΙΧ ας πουμε δεν μπορει να κανει διεισδυσεις (σφηνες), δεν ειναι το ιδιο ευκολο να παει αναποδα στον μονοδρομο, ουτε να καβαλαει πεζοδρομια κλπ.  ΠΟΙΟ επικινδυνος ομως ειναι οταν οδηγαει το ΙΧ και οχι οταν οδηγαει το δικυκλο.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνούμε να υποθέσω ότι θέλουμε σωστή (οδηγική) συμπεριφορά από κάθε χρήστη του δρόμου. Άρα ναι θέλουμε σωστή συμπεριφορα και από τον οδηγό αυτοκινήτου και από τον δικυκλιστή και από τον ποδηλάτη και από τον πεζό ακόμα.

Αν ο οδηγός αυτοκινήτου προσπαθήσει να αποφύγει τον δικυκλιστή στις ανοησίες που κάνει βεβαίως και κινδυνεύει να τρακάρει. Και γιατί να εμπλακεί σε ατύχημα επειδή ο άλλος οδηγεί όπως να ναι. Φαντάζομαι όλοι έχετε δει με τα μάτια σας τι σημαίνει ατύχημα ή δυστύχημα. 

Δείτε για παράδειγμα το πως ξεκινούν στα φανάρια αν ήδη δεν έχουν περάσει με κοκκινο. Πολλοί δικυκλιστές είναι γνώστες και είναι υπόδειγμα. Ξέρουν την αδράνεια ενός μεγαλύτερου οχήματος και φροντίζουν να έχουν ξεκινήσει νωρίτερα ή να περιμένουν πίσω και δεν πάνε να ξεκινήσουν παράλληλα και να σκοτωθούν. 

Δεν φταίει πάντα το μεγαλύτερο όχημα. Ανάλογα παράπονα έχουν και οι οδηγοί φορτηγών. Βλέπεις το φορτηγό πάει να στρίψει σε κλειστή στροφή (άρα απαραιτήτως θα την "ανοίξει" ελαφρώς) με φλας κανονικα και όλα τα προβλεπόμενα και ο οδηγός αυτοκινήτου πάει να του χωθεί στην στροφή. Για να λέμε και του στραβού το δίκιο έτσι;

Πολύ συχνά οι επαγγελματίες οδηγοί φορτηγών και συρόμενων προστατεύουν από τις ανοησίες ειδικά σε προσπέρασμα. Βλέπεις τον άλλον χωρίς να έχει ορατότητα πάει να προσπεράσει νταλίκα και 2-3 ακόμη οχήματα στη σειρά. Ο προπορευόμενος οδηγός φορτηγού που είναι ψηλότερα και βλέπει τον κλείνει για να μην προσπεράσει και του σώζει τη ζωή βλέποντας οχήματα να έρχονται στο αντίθετο ρεύμα. Μετά ο οδηγός του ΙΧ διαμαρτύρεται και βρίζει τον επαγγελματία οδηγό.

Θέλουμε παιδεία σε πολλά θέματα σε αυτή τη χώρα.

Ο καθένας ας αναλογιστεί τις ευθύνες του. Όπως είπατε ο καθένας κάνει ότι γουστάρει και στο τέλος κάνεις το σταυρό σου με όσα βλέπεις στο δρόμο κάθε μέρα. 

 

Edited by Pavlos33
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.