Μετάβαση στο περιεχόμενο

Σε αναπτυξιακή τροχιά οι Μεταφορές: Tα logistics στο +13,2%, οι αεροπορικές στο +6,9% και οι χερσαίες μεταφορές στο +4,8% το α’ τρίμηνο


Engineer

Recommended Posts

Άνοδο παρουσίασαν οι δείκτες κύκλου εργασιών στον τομέα των μεταφορών, κατά το α’ τρίμηνο του 2018, σύμφωνα με στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ).

Συγκεκριμένα, ο δείκτης κύκλου εργασιών στις χερσαίες μεταφορές και μεταφορές μέσω αγωγών παρουσίασε αύξηση 4,8%, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του α’ τριμήνου 2017, έναντι αύξησης 2,4% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση του 2017 προς το 2016.

Ο δείκτης κύκλου εργασιών στις πλωτές μεταφορές παρουσίασε αύξηση 0,3% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του α’ τριμήνου 2017, έναντι μείωσης 13,2% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση του 2017 προς το 2016.

Ο δείκτης κύκλου εργασιών στις αεροπορικές μεταφορές παρουσίασε αύξηση 6,9%, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του α’ τριμήνου 2017, έναντι αύξησης 3,5% που σημειώθηκε το 2017 προς το 2016.

Ο δείκτης κύκλου εργασιών στην αποθήκευση και στις υποστηρικτικές προς τη μεταφορά δραστηριότητες παρουσίασε αύξηση 13,2%, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του α’ τριμήνου 2017, έναντι αύξησης 2,8% που σημειώθηκε το 2017 προς το 2016.


View full είδηση

Link to comment
Share on other sites

Η ανάπτυξη των Logistics σημαίνει κατά την γνώμη μου καταστροφή της οικονομίας.

 

Θεωρώ ότι η ανάπτυξη των Logistics οφείλεται στην αύξηση των εισαγωγών και την μείωση της τοπικής παραγωγής.

1. Αυξάνεται ο όγκος των μεταφορών

Ένα container πρώτων υλών για ένα προϊόν έστω ότι φτάνει για να παραχθούν 1000 τεμάχια του προϊόντος.

 Τα τελικά προϊόντα θέλουν 10 containers για να χωρέσουν.

2. Αυξάνεται το κόστος μεταφοράς

Το κόστος μεταφοράς εντός χώρας είναι χαμηλότερο από το κόστος διεθνούς μεταφοράς.

Αν κάτι παράγεται εντός της χώρας η εταιρεία logistics θα κερδίσει από

- 1 διεθνές δρομολόγιο

- 10 εθνικά δρομολόγια

Αν κάτι παράγεται εκτός χώρας η εταιρεία logistics θα κερδίσει από

- 10 διεθνή δρομολόγια

Link to comment
Share on other sites

Η Ελλάδα λόγω γεωγραφικής θέσης είναι ιδανική για να γίνει διακομιστικός κόμβος της Ευρώπης. Αυτό φαίνεται να γίνεται σιγά-σιγά. Θετικό πρόσημο για την ανάπτυξη της χώρας.

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να γίνει έτσι.

Ο ανταγωνισμός στις μεταφορές είναι τεράστιος.

Πλέον υπάρχει γραμμή τραίνου Κίνα-Λονδίνο https://en.wikipedia.org/wiki/Yiwu-London_railway_line .

Με την γραμμή αυτή τα εμπορεύματα φτάνουν στο Λονδίνο 30 μέρες πιο γρήγορα σε σχέση με το καράβι. Αυτό σημαίνει ότι στα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας το τραίνο θα γίνει μονόδρομος καθώς σε έναν μήνα μπορεί ο ανταγωνιστής να έχει βγάλει νέο προϊόν οπότε αν στείλει κάποιος με καράβι μια παρτίδα μπορεί να μείνει στο ράφι όταν φτάσει στον προορισμό της.

Έχουμε κάνει μια καλή αρχή και αν αντί να συνεχίσουμε να υποβαθμίζουμε τον ΟΣΕ ακολουθήσουμε τις εξελίξεις θα πάμε μπροστά.

Edited by sdim
Link to comment
Share on other sites

Ήδη σημαντικό μέρος των λειτουργιών του  ΟΣΕ των λιμανιών και των αεροδρομίων έχουν ανατεθεί σε ιδιώτες. Είναι η μόνη μας ελπίδα για να λειτουργήσουν αποδοτικά, αφού έχει αποδειχθεί ότι η διαχείριση από το κράτος σημαίνει καταστροφή γκαραντί. Εις αναμονή των αποτελεσμάτων λοιπόν. 

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.