Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Novatron
  • Engineer

    Εγκαινιαστηκε η γέφυρα 19 χιλιομέτρων της χερσονήσου της Κριμαίας

    Μετά τα εγκαίνια της μεγαλύτερης γέφυρας της Ασίας ήρθε η σειρά της Ευρώπης να κομπάζει για το νέο θαύμα της μηχανικής, καθώς η γέφυρα που πλέον συνδέει την ρωσική επικράτεια με το έδαφος της διαφιλονικούμενης (μεταξύ Ρωσίας κι Ουκρανίας) χερσονήσου της Κριμαίας είναι γεγονός.

    Στην τελετή εγκαινίων πριν από μερικές ημέρες παρευρέθηκε κι ο «οδηγός φορτηγού» Βλαντιμίρ Πούτιν, ενώ εκατοντάδες οχήματα και μοτοσυκλετιστές με ρωσικές σημαίες, έδωσαν πανηγυρικό τόνο στην τελετή της μεγαλύτερης γέφυρας της ευρωπαϊκής ηπείρου.

    Η γέφυρα των 19 χιλιομέτρων αποτελούσε διακαή πόθο του ισχυρού άντρα της Ρωσίας, καθώς με την κατασκευή της επιτυγχάνεται η ολοκληρωτική σύνδεση της χερσονήσου με τα εδάφη της Ρωσίας.

    Για την κατασκευή της χρειάστηκαν περισσότερα από δύο χρόνια εντατικών εργασιών, ενώ χιλιάδες ήταν οι άνθρωποι που εργάστηκαν για την περάτωσή της.

    Αξιοσημείωτο παραμένει το γεγονός πως μερικές ημέρες, ο συνολικός εργατών άγγιζε τις 15.000, ενώ υπολογίζεται πως καθημερινά θα εξυπηρετεί δεκάδες χιλιάδες οχήματα από και προς την ρωσική επικράτεια.

    Η γέφυρα στηρίζεται σε εκατοντάδες υπερυψωμένους πυλώνες, ενώ ο ατσάλινος σκελετός της φτάνει σε βάρος τους 6.000 τόνους.

    Σημειώνεται πως η χερσόνησος της Κριμαίας αποτελούσε αυτόνομο έδαφος υπό ουκρανική διοίκηση μέχρι την απόσχισή της τον Μάρτιο του 2014 και μετά τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος, κατά το οποίο οι κάτοικοί της αποφάσισαν με ποσοστό 96,7% την προσάρτηση της χερσονήσου στη Ρωσία, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις μεταξύ της Ρωσίας από τη μία και της Ουκρανίας, χωρών - μελών του ΝΑΤΟ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης από την άλλη.

    Δείτε τις φωτογραφίες στη media gallery

    59dec43ffc7e938d0c8b4567.jpg?itok=mmF5QX

    720_574730_a1d7f33406-83c0d4de077b00a1.j

    1526382706-9868.jpg?itok=izds9Lo3

    ddkiq-5xuaasw6z.jpg?itok=kPpskMZO

    dji_0723-1-800x520.jpg?itok=rKOmv0It

    Πηγή: ΑΜΠΕ



    Σχόλια Μελών


    There are no comments to display.



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • By moke1626
      Καλησπέρα,
      είναι το πρώτο μου πόστ εδώ και δεν ξέρω αν θα το δει κάποιος και αν το γράφω σε σωστό σημείο.
      Πρέπει ως φοιτητης Πολιτικός Μηχανικός να απαντήσω στην ερωτηση : Πως μπορούμε να μειώσουμε τον αριθμό των αρμών σε μια γέφυρα πολλών αμφιέρειστων ανοιγμάτων ; Επίσης να αναφέρω τυχόν δεσμεύσεις ,ιδιαιτερότητες υπολογισμού και ποιες θα μπορούσαν να είναι οι επιπτώσεις στον Αντισεισμικό σχεδιασμό και στις μετακινήσεις λόγω θερμοκρασιακών μεταβολών.Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει ..
    • By Engineer
      Εννέα εργάτες μιας κατασκευαστικής εταιρείας στην Κολομβία έχασαν τη Δευτέρα τη ζωή τους όταν τμήμα γέφυρας υπό κατασκευή κατέρρευσε, όπως δήλωσε στέλεχος της υπηρεσίας αντιμετώπισης καταστροφών στη χώρα των Άνδεων.
       
       
      Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες για τα αίτια της κατάρρευσης σύμφωνα με τον επικεφαλής της υπηρεσίας αντιμετώπισης καταστροφών στην επαρχία Μέτα, Ρεϊνάλντο Ρομέρο.
       
      «Μέχρι στιγμής έχουμε εννιά νεκρούς και πέντε τραυματίες», είπε ο Ρομέρο. «Κάνουμε έρευνα για να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο να υπάρχουν άλλα θύματα», συμπλήρωσε.
       
      Η γέφυρα στην Τσιραχάρα, που δεν είχε δοθεί ακόμα στην κυκλοφορία, θα αποτελέσει τμήμα του αυτοκινητόδρομου που συνδέει την πρωτεύουσα Μπογοτά και την πόλη Βιγιαβισένσιο.
       
      Πηγή: https://www.thepress...arreusi-gefuras
       

       

       

       
      Click here to view the είδηση
    • By Engineer
      Εννέα εργάτες μιας κατασκευαστικής εταιρείας στην Κολομβία έχασαν τη Δευτέρα τη ζωή τους όταν τμήμα γέφυρας υπό κατασκευή κατέρρευσε, όπως δήλωσε στέλεχος της υπηρεσίας αντιμετώπισης καταστροφών στη χώρα των Άνδεων.
       
       
      Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες για τα αίτια της κατάρρευσης σύμφωνα με τον επικεφαλής της υπηρεσίας αντιμετώπισης καταστροφών στην επαρχία Μέτα, Ρεϊνάλντο Ρομέρο.
       
      «Μέχρι στιγμής έχουμε εννιά νεκρούς και πέντε τραυματίες», είπε ο Ρομέρο. «Κάνουμε έρευνα για να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο να υπάρχουν άλλα θύματα», συμπλήρωσε.
       
      Η γέφυρα στην Τσιραχάρα, που δεν είχε δοθεί ακόμα στην κυκλοφορία, θα αποτελέσει τμήμα του αυτοκινητόδρομου που συνδέει την πρωτεύουσα Μπογοτά και την πόλη Βιγιαβισένσιο.
       
      Πηγή: https://www.thepressproject.gr/article/122488/Nekroi-ergates-stin-Kolombia-apo-katarreusi-gefuras
       

       

       

    • By Engineer
      Δεν άντεξε στον τεράστιο όγκο των υδάτων και κατέρρευσε ένα μοναδικό γεφύρι της Καστοριάς, η παλιά τρίτοξη γέφυρα της Ποριάς στον ποταμό Αλιάκμονα.
       
      Η γέφυρα αυτή ήταν μέχρι χθες η μακρύτερη τοξωτή και η μοναδική με τρία τόξα στον Νομό Καστοριάς. Επίσης ήταν η μοναδική με τόξα φτιαγμένα από μπετόν (πράγμα πολύ σπάνιο σε ολόκληρη τη χώρα) και πτερυγότοιχους από λίθους. Αποτελούσε ένα ζωντανό δείγμα της μετάβασης από τα παραδοσιακά πετρογέφυρα στις μπετονένιες γέφυρες.
       
      Ήταν προπολεμική γέφυρα, σύμφωνα με το fouit.gr, κτισμένη τη δεκαετία του 1930 και λειτουργούσε συνοδευτικά με την παλιά μεταλλική γέφυρα των Μανιάκων. Μέχρι τη δεκαετία του 1980 και την κατασκευή της νεοτερης γέφυρας σε μικρή απόσταση, ήταν το βασικό πέρασμα για όλα τα χωριά από την Ποριά μέχρι την Ομορφοκκλησιά και την Αυγή.
      Είχε μήκος 56 μ., πλάτος 5μ., ύψος 8μ. και τα τόξα της είχαν άνοιγμα 12 και 13μ.
       
      Βρισκόταν πάνω σε μια στροφή του ποταμού και το δυτικό πρανές του ήταν εμφανές «φαγωμένο» από την ορμή του νερού εδώ και χρόνια.
       
      Πηγή βιντεο: trasias studio
       

       
      Πηγή: https://www.dikaiolo...-kastoria-video
       
      Click here to view the είδηση
    • By Engineer
      Δεν άντεξε στον τεράστιο όγκο των υδάτων και κατέρρευσε ένα μοναδικό γεφύρι της Καστοριάς, η παλιά τρίτοξη γέφυρα της Ποριάς στον ποταμό Αλιάκμονα.
       
      Η γέφυρα αυτή ήταν μέχρι χθες η μακρύτερη τοξωτή και η μοναδική με τρία τόξα στον Νομό Καστοριάς. Επίσης ήταν η μοναδική με τόξα φτιαγμένα από μπετόν (πράγμα πολύ σπάνιο σε ολόκληρη τη χώρα) και πτερυγότοιχους από λίθους. Αποτελούσε ένα ζωντανό δείγμα της μετάβασης από τα παραδοσιακά πετρογέφυρα στις μπετονένιες γέφυρες.
       
      Ήταν προπολεμική γέφυρα, σύμφωνα με το fouit.gr, κτισμένη τη δεκαετία του 1930 και λειτουργούσε συνοδευτικά με την παλιά μεταλλική γέφυρα των Μανιάκων. Μέχρι τη δεκαετία του 1980 και την κατασκευή της νεοτερης γέφυρας σε μικρή απόσταση, ήταν το βασικό πέρασμα για όλα τα χωριά από την Ποριά μέχρι την Ομορφοκκλησιά και την Αυγή.
      Είχε μήκος 56 μ., πλάτος 5μ., ύψος 8μ. και τα τόξα της είχαν άνοιγμα 12 και 13μ.
       
      Βρισκόταν πάνω σε μια στροφή του ποταμού και το δυτικό πρανές του ήταν εμφανές «φαγωμένο» από την ορμή του νερού εδώ και χρόνια.
       
      Πηγή βιντεο: trasias studio
       

       
      Πηγή: https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/koinonia/184909/epese-apo-tin-kakokairia-to-gefyri-tis-porias-stin-kastoria-video
FespaC + Τοιχοποιία + FespaR

Token


×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.