Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Scada Pro
  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • By Engineer
      Για το σχέδιο υλοποίησης του νέου Κεντρικού Σταθμού Υπεραστικών Λεωφορείων (ΚΣΥΛ) στην περιοχή του Ελαιώνα μίλησε ο Υποδιευθυντής Νέων Έργων στη Διεύθυνση Στρατηγικής Ανάπτυξης της Αττικό Μετρό, Παναγιώτης Κλήμης, κλείνοντας τις εργασίες του 2ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών.
      «Είναι ένα έργο του οποίου η μοίρα πάντα ήταν άρρηκτα συνδεδεμένη με την Αττικό Μετρό», σχολίασε, εξηγώντας πως ήδη από το 2003 η εταιρεία είχε επιφορτιστεί με την εκπόνηση των μελετών για τον νέο Σταθμό Υπεραστικών της Αθήνας.
      Πρόσθεσε επίσης ότι η Αττικό Μετρό, μετά το «ξεπάγωμα» του έργου το 2012 και την υπογραφή Συμφώνου Συνεργασίας με την ΚΣΑΥΛΕ και τον Δήμο Αιγάλεω, προχώρησε στην απαλλοτρίωση 18 περίπου στρεμμάτων για την υλοποίησή του, αναλαμβάνοντας παράλληλα τον ρόλο του Project Manager.
      Όπως είπε, η διαδικασία των απαλλοτριώσεων τελείωσε πρόσφατα και η προμελέτη του έργου αναμένεται να ολοκληρωθεί σύντομα. Επόμενο βήμα είναι η προετοιμασία αντικειμένου προκειμένου να ανατεθεί σε Χρηματοοικονομικό Σύμβουλο η σύνταξη των Τευχών Δημοπράτησης για την προκήρυξη του διαγωνισμού.
      Σε επίπεδο χρηματοδότησης, ανέφερε πως το Υπουργείο έχει ήδη κινήσει διαδικασίες ένταξης του έργου στο «Πακέτο Γιούνκερ».
      Οι σταθμοί Κηφισού και Λιοσίων, που εξυπηρετούν σήμερα την πρωτεύουσα, φιλοξενούν συνολικά 49 γραμμές και δέχονται έναν ημερήσιο φόρτο που κυμαίνεται από 24-44 χιλ. επιβάτες, σημείωσε ο κος Κλήμης.
      Τόνισε πως με τη λειτουργία του, το νέο έργο θα ανακουφίσει τις περιοχές που στέγαζαν επί δεκαετίες τους Σταθμούς Υπεραστικών, ενώ παράλληλα θα αναβαθμίσει σημαντικά την υποβαθμισμένη περιοχή του Ελαιώνα που όπως χαρακτηριστικά είπε «αυτή τη στιγμή δεν έχει καθόλου υποδομές».
      Άποψη από το εσωτερικό του μελλοντικού Κεντρικού Σταθμού Υπεραστικών Λεωφορείων της Αθήνας
      «Στόχος ήταν ο σχεδιασμός ενός τέρμιναλ που θα έμοιαζε με αεροδρομίου, λαμβάνοντας υπόψιν και την αντίστοιχη διεθνή εμπειρία», σχολίασε, προσθέτοντας ότι η λογική του έργου είναι η δημιουργία ενός συγκοινωνιακού κόμβου που θα φιλοξενεί και διεθνείς λεωφορειακές γραμμές και θα αγγίξει έναν ετήσιο φόρτο της τάξης των 16 εκατ. επιβατών.
      Οι εγκαταστάσεις του νέου ΚΣΥΛ θα έχουν συνολική επιφάνεια περίπου 40.000 τ.μ. ενώ θα υπάρχουν επιπλέον ελεύθεροι χώροι πρασίνου 20.000 τ.μ., χώροι για εμπορικές χρήσεις σχεδόν 12.000 τ.μ. και χώροι στάθμευσης 572 θέσεων.
      Σύμφωνα με τον  κο Κλήμη ο νέος Σταθμός Υπεραστικών αναμένεται να ενισχύσει το συγκοινωνιακό έργο των ΚΤΕΛ ενώ προβλέπει ότι μεγάλα οφέλη θα προκύψουν και για την επιβατική κίνηση στο Μετρό.
      Εκτίμησε ενδεικτικά το κόστος του έργου στα 170-180 εκατ. ευρώ και διευκρίνισε πως η αρμόδια αρχή για την δημοπράτηση, βάσει του ισχύοντος κανονιστικού πλαισίου, είναι ο ίδιος ο ΚΣΑΥΛΕ και όχι η Αττικό Μετρό.
      Τέλος, εξήγησε πως η αποπληρωμή του έργου θα γίνει τόσο από την εκμετάλλευση των εμπορευματικών χρήσεων στις εγκαταστάσεις του Σταθμού όσο και από τα ΚΤΕΛ που θα συμμετάσχουν στο κοινοπρακτικό σχήμα και θα συνεισφέρουν στην αποπληρωμή των κεφαλαίων από τα εισιτήρια.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Για το σχέδιο υλοποίησης του νέου Κεντρικού Σταθμού Υπεραστικών Λεωφορείων (ΚΣΥΛ) στην περιοχή του Ελαιώνα μίλησε ο Υποδιευθυντής Νέων Έργων στη Διεύθυνση Στρατηγικής Ανάπτυξης της Αττικό Μετρό, Παναγιώτης Κλήμης, κλείνοντας τις εργασίες του 2ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών.
      «Είναι ένα έργο του οποίου η μοίρα πάντα ήταν άρρηκτα συνδεδεμένη με την Αττικό Μετρό», σχολίασε, εξηγώντας πως ήδη από το 2003 η εταιρεία είχε επιφορτιστεί με την εκπόνηση των μελετών για τον νέο Σταθμό Υπεραστικών της Αθήνας.
      Πρόσθεσε επίσης ότι η Αττικό Μετρό, μετά το «ξεπάγωμα» του έργου το 2012 και την υπογραφή Συμφώνου Συνεργασίας με την ΚΣΑΥΛΕ και τον Δήμο Αιγάλεω, προχώρησε στην απαλλοτρίωση 18 περίπου στρεμμάτων για την υλοποίησή του, αναλαμβάνοντας παράλληλα τον ρόλο του Project Manager.
      Όπως είπε, η διαδικασία των απαλλοτριώσεων τελείωσε πρόσφατα και η προμελέτη του έργου αναμένεται να ολοκληρωθεί σύντομα. Επόμενο βήμα είναι η προετοιμασία αντικειμένου προκειμένου να ανατεθεί σε Χρηματοοικονομικό Σύμβουλο η σύνταξη των Τευχών Δημοπράτησης για την προκήρυξη του διαγωνισμού.
      Σε επίπεδο χρηματοδότησης, ανέφερε πως το Υπουργείο έχει ήδη κινήσει διαδικασίες ένταξης του έργου στο «Πακέτο Γιούνκερ».
      Οι σταθμοί Κηφισού και Λιοσίων, που εξυπηρετούν σήμερα την πρωτεύουσα, φιλοξενούν συνολικά 49 γραμμές και δέχονται έναν ημερήσιο φόρτο που κυμαίνεται από 24-44 χιλ. επιβάτες, σημείωσε ο κος Κλήμης.
      Τόνισε πως με τη λειτουργία του, το νέο έργο θα ανακουφίσει τις περιοχές που στέγαζαν επί δεκαετίες τους Σταθμούς Υπεραστικών, ενώ παράλληλα θα αναβαθμίσει σημαντικά την υποβαθμισμένη περιοχή του Ελαιώνα που όπως χαρακτηριστικά είπε «αυτή τη στιγμή δεν έχει καθόλου υποδομές».
      Άποψη από το εσωτερικό του μελλοντικού Κεντρικού Σταθμού Υπεραστικών Λεωφορείων της Αθήνας
      «Στόχος ήταν ο σχεδιασμός ενός τέρμιναλ που θα έμοιαζε με αεροδρομίου, λαμβάνοντας υπόψιν και την αντίστοιχη διεθνή εμπειρία», σχολίασε, προσθέτοντας ότι η λογική του έργου είναι η δημιουργία ενός συγκοινωνιακού κόμβου που θα φιλοξενεί και διεθνείς λεωφορειακές γραμμές και θα αγγίξει έναν ετήσιο φόρτο της τάξης των 16 εκατ. επιβατών.
      Οι εγκαταστάσεις του νέου ΚΣΥΛ θα έχουν συνολική επιφάνεια περίπου 40.000 τ.μ. ενώ θα υπάρχουν επιπλέον ελεύθεροι χώροι πρασίνου 20.000 τ.μ., χώροι για εμπορικές χρήσεις σχεδόν 12.000 τ.μ. και χώροι στάθμευσης 572 θέσεων.
      Σύμφωνα με τον  κο Κλήμη ο νέος Σταθμός Υπεραστικών αναμένεται να ενισχύσει το συγκοινωνιακό έργο των ΚΤΕΛ ενώ προβλέπει ότι μεγάλα οφέλη θα προκύψουν και για την επιβατική κίνηση στο Μετρό.
      Εκτίμησε ενδεικτικά το κόστος του έργου στα 170-180 εκατ. ευρώ και διευκρίνισε πως η αρμόδια αρχή για την δημοπράτηση, βάσει του ισχύοντος κανονιστικού πλαισίου, είναι ο ίδιος ο ΚΣΑΥΛΕ και όχι η Αττικό Μετρό.
      Τέλος, εξήγησε πως η αποπληρωμή του έργου θα γίνει τόσο από την εκμετάλλευση των εμπορευματικών χρήσεων στις εγκαταστάσεις του Σταθμού όσο και από τα ΚΤΕΛ που θα συμμετάσχουν στο κοινοπρακτικό σχήμα και θα συνεισφέρουν στην αποπληρωμή των κεφαλαίων από τα εισιτήρια.
    • By Engineer
      Η Γενική Διεύθυνση Πολεοδομίας του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας εξέδωσε εγκύκλιο με τίτλο "Πολεοδομικές Μελέτες Εναρμόνισης Χρήσεων Γης".
      Στην εγκύκλιο αναφέρονται τα ακόλουθα:
      ΘΕΜΑ: Πολεοδομικές Μελέτες Εναρμόνισης Χρήσεων Γης.
      Σε συνέχεια ερωτημάτων προς τις Υπηρεσίες μας που αφορούν στη διαδικασία έγκρισης των Πολεοδομικών Μελετών Εναρμόνισης Χρήσεων Γης, σας ενημερώνουμε για τα εξής:
      Οι μελέτες εναρμόνισης χρήσεων γης αποτελούν πολεοδομική ρύθμιση σύμφωνα με την κείμενη πολεοδομική νομοθεσία και έως την έκδοση του Ν 4447/2016. Εκπονούνται ώστε να είναι δυνατή η εφαρμογή των κατευθύνσεων του υπερκείμενου σχεδιασμού (ΓΠΣ) και η εξειδίκευση των χρήσεων γης ανά ΟΤ και των συντελεστών δόμησης ανά τομέα του ρυμοτομικού σχεδίου. Οι μελέτες αυτές δεν προβαίνουν σε τροποποιήσεις του ρυμοτομικού σχεδίου και άρα δεν επηρεάζουν τη γεωμετρία των ΟΤ, και των λοιπών θεσμικών γραμμών. Με αυτές ολοκληρώνεται, σύμφωνα με τη νομοθεσία, η οργάνωση του χώρου.
      Δεδομένου ότι σε πολλές περιοχές της χώρας ο σχεδιασμός παραμένει ημιτελής για μεγάλο χρονικό διάστημα και προκειμένου να ολοκληρωθεί με θεσμοθέτηση των χρήσεων γης στις εντός σχεδίου περιοχές, είναι δυνατή η εκπόνηση των μελετών σε ένα στάδιο.
      Υπό το πρίσμα αυτό και εφόσον τηρηθούν οι διαδικασίες δημοσιότητας των μελετών αυτών, είναι δυνατή η έγκριση τους με το εξής περιεχόμενο φακέλου:
      Χάρτη καταγραφής υφιστάμενων χρήσεων γης Χάρτη με τις θεσμοθετημένες χρήσεις γης από το ΓΠΣ/ΣΟΑΠ Χάρτη με την πρόταση ρύθμισης ανά ΟΤ σε κατάλληλη κλίμακα Τεχνική έκθεση Πίνακας Οικοδομικών Τετραγώνων με ανάλυση χρήσεων γης Απόφαση ΔΣ, αποδεικτικά δημοσιότητας, εκδίκαση τυχόν ενστάσεων Για την έγκριση των εν θέματι μελετών ακολουθούνται οι διατάξεις του αρ. 31 του ΝΟΚ όπως ισχύει. (ΣΥΠΟΘΑ, Π.Δ.)

      View full είδηση
    • By Engineer
      Η Γενική Διεύθυνση Πολεοδομίας του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας εξέδωσε εγκύκλιο με τίτλο "Πολεοδομικές Μελέτες Εναρμόνισης Χρήσεων Γης".
      Στην εγκύκλιο αναφέρονται τα ακόλουθα:
      ΘΕΜΑ: Πολεοδομικές Μελέτες Εναρμόνισης Χρήσεων Γης.
      Σε συνέχεια ερωτημάτων προς τις Υπηρεσίες μας που αφορούν στη διαδικασία έγκρισης των Πολεοδομικών Μελετών Εναρμόνισης Χρήσεων Γης, σας ενημερώνουμε για τα εξής:
      Οι μελέτες εναρμόνισης χρήσεων γης αποτελούν πολεοδομική ρύθμιση σύμφωνα με την κείμενη πολεοδομική νομοθεσία και έως την έκδοση του Ν 4447/2016. Εκπονούνται ώστε να είναι δυνατή η εφαρμογή των κατευθύνσεων του υπερκείμενου σχεδιασμού (ΓΠΣ) και η εξειδίκευση των χρήσεων γης ανά ΟΤ και των συντελεστών δόμησης ανά τομέα του ρυμοτομικού σχεδίου. Οι μελέτες αυτές δεν προβαίνουν σε τροποποιήσεις του ρυμοτομικού σχεδίου και άρα δεν επηρεάζουν τη γεωμετρία των ΟΤ, και των λοιπών θεσμικών γραμμών. Με αυτές ολοκληρώνεται, σύμφωνα με τη νομοθεσία, η οργάνωση του χώρου.
      Δεδομένου ότι σε πολλές περιοχές της χώρας ο σχεδιασμός παραμένει ημιτελής για μεγάλο χρονικό διάστημα και προκειμένου να ολοκληρωθεί με θεσμοθέτηση των χρήσεων γης στις εντός σχεδίου περιοχές, είναι δυνατή η εκπόνηση των μελετών σε ένα στάδιο.
      Υπό το πρίσμα αυτό και εφόσον τηρηθούν οι διαδικασίες δημοσιότητας των μελετών αυτών, είναι δυνατή η έγκριση τους με το εξής περιεχόμενο φακέλου:
      Χάρτη καταγραφής υφιστάμενων χρήσεων γης Χάρτη με τις θεσμοθετημένες χρήσεις γης από το ΓΠΣ/ΣΟΑΠ Χάρτη με την πρόταση ρύθμισης ανά ΟΤ σε κατάλληλη κλίμακα Τεχνική έκθεση Πίνακας Οικοδομικών Τετραγώνων με ανάλυση χρήσεων γης Απόφαση ΔΣ, αποδεικτικά δημοσιότητας, εκδίκαση τυχόν ενστάσεων Για την έγκριση των εν θέματι μελετών ακολουθούνται οι διατάξεις του αρ. 31 του ΝΟΚ όπως ισχύει. (ΣΥΠΟΘΑ, Π.Δ.)
    • By Engineer
      Σύμφωνα με τις νέες διατάξεις περί Αυθαιρέτων που συμπεριλαμβάνονται στον Νόμο με τίτλο «Έλεγχος και προστα­σία του Δομημένου Περιβάλλοντος» ( Ν. 4495/2017), κάθε δήλωση αυθαιρέτου απαιτείται να συνοδεύεται από μελέτη στατικής επάρκειας. Προκειμένου να μην δημιουργούνται προβλήματα στους ιδιοκτήτες μικρών αυθαίρετων κατασκευών το Υπουργείο Περιβάλλοντος προχώρησε πρόσφατα στην έκδοση απόφασης σύμφωνα με την οποία απαλλάσσονται από την υποχρεωτική μελέτη στατικής επάρκειας μια σειρά μικρών αυθαιρεσιών. Η απόφαση του ΥΠΕΝ περιλαμβάνει αναλυτικά το περιεχόμενο της στατικής μελέτης, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά καθώς και τους κανονισμούς που πρέπει κατά περίπτωση να τηρήσουν οι μηχανικοί. Επίσης δίνονται και οικονομικά κίνητρα, μειώνοντας από 30 έως 60% τα πρόστιμα αυθαιρέτων για όσους συνδυάσουν τη νομιμοποίηση του ακινήτου τους με εργασίες στατικής ενίσχυσης του.Σε περίπτωση που διαπιστώνεται στατική ανεπάρκεια των κτιρίων, θα ενημερώνεται επισήμως ο ιδιοκτήτης, ώστε να αναλαμβάνει και τις σχετικές ευθύνες, ενώ το κτίριο θα μπαίνει σε «καραντίνα», καθώς δεν θα μπορεί να μισθώνεται ή αν λαμβάνει άδεια λειτουργίας, ενώ ο ιδιοκτήτης θα έχει υποχρέωση εντός τριετίας να προχωρήσει στις εργασίες στατικής ενίσχυσης του κτιρίου.
      Για ποια αυθαίρετα απαιτείται να γίνει μελέτης στατικής επάρκειας ; α) Για κάθε στατικά ανεξάρτητη κατασκευή που είναι εξ ολοκλήρου αυθαίρετη,
      β) Για κάθε αυθαίρετη κατασκευή που έχει τακτοποιηθεί με τον προηγούμενο νόμο περί αυθαιρέτων (Ν. 4178/2013 ) και σύμφωνα με την τεχνική έκθεση του μηχανικού έχει καταταχθεί σε κατασκευή υψηλής προτεραιότητας περαιτέρω ελέγχου.
      γ) Για κάθε αυθαίρετη προσθήκη ή τροποποίηση ή αλλαγή χρήσης που έχει εφαρμοστεί στα κτίρια, εκτός από τα κτίρια μικρής σπουδαιότητας( π.χ. αγροτικά οικήματα και αγροτικές αποθήκες, υπόστεγα, στάβλοι, βουστάσια, χοιροστάσια, ορνιθοτροφεία, κλπ).
      Ποια αυθαίρετα απαλλάσσονται από τη Στατική Μελέτη; Απαλλάσσονται της μελέτης στατικής επάρκειας και απαιτείται μόνο τεχνική έκθεση μηχανικού για τις περιπτώσεις:
      1) Αυθαίρετες κατασκευές σε κτήριο με επικρατούσα χρήση κατοικία, που υφίστανται πριν από το έτος 1975.
      2) Αυθαίρετες κατασκευές που υφίστανται πριν από την 01.01.1983.
      3) Αυθαίρετες μικρές παραβάσεις, όπως αλλαγή των διαστάσεων των εξωστών, δεξαμενές αποχέτευσης, προσθήκη μόνωσης, αποθήκες μέχρι 15τ.μ.και ύψος 2,50μ, πέργκολες έως 50τ.μ. κλπ.
      4) Κτίρια δευτερεύουσας σημασίας για τη δημόσια ασφάλεια, δηλαδή απαλλάσσονται αγροτικά οικήματα, υπόστεγα, στάβλοι, κ.λπ.
      5) Ημιυπαίθριοι που έκλεισαν.
      6) Διαμερισμάτωση ή αλλαγή διαρρύθμισης χώρου, που δεν επιφέρει αύξηση μόνιμου φορτίου πάνω από 10% στην επιφάνεια στην οποία έχει συντελεστεί η παρέμβαση.
      7) Πατάρια ισογείου επιφάνειας μέχρι ποσοστού 50% του δαπέδου του ισογείου με την προϋπόθεση ότι έχει ελεχθεί η στατική επάρκεια του αυθαίρετου παταριού για κατακόρυφα φορτία.
       Πατάρια υπερκείμενων ορόφων όταν το συνολικό ίδιο βάρος δεν επιφέρει αύξηση του μόνιμου φορτίου της υποκείμενης πλάκας πάνω από 15%. Στην περίπτωση αυτή εξετάζεται η σύνδεση με στοιχεία του φέροντος οργανισμού, τα οποία και θα ενισχύονται για ενδεχόμενες τοπικές αστοχίες.
      9) Πρόβολοι οι οποίοι προεξέχουν έως 2.00 μέτρα ή αυθαίρετες επαυξήσεις της προεξοχής τους μέχρι ποσοστού 25%.
      10) Κατασκευή στο δώμα κτηρίων μέχρι το 20% της επιφάνειας αυτού.
      11) Υπόγειοι χώροι μέγιστης επιφανείας έως αυτής του ισογείου, κατασκευασμένοι με περιμετρικούς τοίχους από μπατική τοιχοποιία ή οπλισμένο σκυρόδεμα, τα οποία καλύπτουν τουλάχιστον το 75% της περιμέτρου.
      12) Αλλαγή χρήσης με την προϋπόθεση ότι δεν διαφοροποιείται η κατηγορία σπουδαιότητας και η οποία δεν επιφέρει αθροιστική αύξηση των κινητών και μόνιμων φορτίων πάνω από 30% του μόνιμου φορτίου πριν από την παρέμβαση.
      13) Μετατροπή πιλοτής σε κλειστό χώρο με προσθήκη περιμετρικών τοίχων από μπατική τοιχοποιία ή οπλισμένο σκυρόδεμα, το οποίο καλύπτει τουλάχιστον το 75% της περιμέτρου.
      14) Υπόγεια που ξεμπαζώθηκαν και είναι κατασκευασμένα με περιμετρικούς τοίχους από μπατική τοιχοποιία ή οπλισμένο σκυρόδεμα, το οποίο καλύπτει τουλάχιστον το 75% της περιμέτρου.
      15) Σοφίτες με την προϋπόθεση ότι, από τον έλεγχο του συνολικού σεισμικού φορτίου (τέμνουσα βάσης) μετά την προσθήκη των αυθαίρετων κατασκευών στο σύνολο του κτηρίου, προκύπτει ότι αυτό δεν υπερβαίνει το 1,20 του αντίστοιχου σεισμικού φορτίου του υφιστάμενου κτηρίου, χωρίς τις αυθαίρετες κατασκευές. Στην περίπτωση αυτή εξετάζεται και η επάρκεια των φερόντων στοιχείων της σοφίτας, καθώς και η σύνδεσή τους με το φέροντα οργανισμό του υφιστάμενου κτηρίου.
      16) Βοηθητικοί χώροι εμβαδού μικρότερο των 25 τετραγωνικών μέτρων ο καθένας, που είναι στατικά ανεξάρτητοι και βρίσκονται σε συνήθη κτίρια (π.χ. κατοικίες και γραφεία, καταστήματα κλπ).
      17) Προσθήκη στέγης με μεταλλικά/ξύλινα ζευκτά.
      18) Μικρό εμβαδόν αυθαιρέτων κατασκευών διηρημένης ιδιοκτησίας ή ανεξάρτητου κτηρίου,  όταν το συνολικό τους εμβαδό είναι ίσο ή μικρότερο των 25 τετραγωνικών μέτρων.
      19) Μικρή αύξηση κατακόρυφων φορτίων λόγω των αυθαίρετων κατασκευών της διηρημένης ιδιοκτησίας ή ανεξάρτητου κτηρίου, μέχρι 20% του συνολικού φορτίου προ των αυθαίρετων αλλαγών για τα συνήθη κτίρια όπως: κατοικίες και γραφεία, βιομηχανικά - βιοτεχνικά κτίρια, ξενοδοχεία, χώροι εστιάσεως και ψυχαγωγίας κλπ. και μέχρι 10% του συνολικού φορτίου προ των αυθαίρετων αλλαγών, για τα Κτίρια δημόσιων συναθροίσεων και γενικώς κτίρια στα οποία ευρίσκονται πολλοί άνθρωποι κατά μεγάλο μέρος του 24ώρου, όπως εκπαιδευτήρια, αθλητικοί χώροι, θέατρα, κινηματογράφοι κλπ. καθώς και για τα Κτίρια των οποίων η λειτουργία είναι ζωτικής σημασίας, όπως κτίρια τηλεπικοινωνίας, παραγωγής ενέργειας, νοσοκομεία, κλινικές, πυροσβεστικοί και αστυνομικοί σταθμοί κλπ.
      20) Σεισμόπληκτα όταν : α) έχει εκδοθεί άδεια σεισμοπλήκτου και β) έχουν υλοποιηθεί ενισχύσεις μετά την 01.01.2000.
      Πότε υποβάλλεται η μελέτη στατικής επάρκειας; 1) Για αυθαιρεσίες που δηλώνονται για πρώτη φορά μετά τον Νοέμβριο του 2017 υποβάλλεται μελέτη εντός:
      α) 5 ετών για τα συνήθη κτίρια π.χ. κατοικίες, γραφεία, καταστήματα, ξενοδοχεία, βιομηχανίες, βιοτεχνίες, εμπορικές αποθήκες κ.λπ.
      β) 3 ετών για κτίρια δημόσιων συναθροίσεων και γενικώς κτίρια στα οποία ευρίσκονται πολλοί άνθρωποι κατά μεγάλο μέρος του 24ώρου, όπως εκπαιδευτήρια,  αθλητικοί χώροι, θέατρα, κινηματογράφοι κλπ. καθώς και για τα κτίρια των οποίων η λειτουργία είναι ζωτικής σημασίας, π.χ. τηλεπικοινωνίας, παραγωγής ενέργειας, νοσοκομεία, κλινικές, πυροσβεστικοί και αστυνομικοί σταθμοί κλπ.
      2) Για αυθαιρεσίες που έχουν δηλωθεί με παλαιότερο νόμο (Ν.4178/13) κατά την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής ταυτότητας του κτιρίου .
      Τι γίνεται αν το κτίσμα πρέπει να ενισχυθεί; Σε περίπτωση που διαπιστωθεί στατική ανεπάρκεια ο ιδιοκτήτης υποχρεούται μέσα σε διάστημα 3 ετών να προβεί στην εκπόνηση μελέτης επεμβάσεων και την υλοποίηση των απαραίτητων εργασιών που προκύπτουν από τη μελέτη.

      View full είδηση
Fespa-Tekton 18

ACE Hellas Scada Pro 18


×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.