Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Scada Pro
  • Engineer
    Engineer

    Τα ρεκόρ κίνησης οχημάτων στην Ιόνια Οδό κάνουν το Υποδομών να χαμογελά

    H μεγάλη δυναμική των αυτοκινητόδρομων από αυτή την ιστοσελίδα έχει πολλές φορές αναδειχθεί αλλά όταν έρχονται οι αριθμοί για να το επιβεβαιώσουν τότε αυτό έχει και ουσιαστιακή σημασία.

    Η Ιόνια Οδός, ο αυτοκινητόδρομος που ενώνει το Αντίρριο με τα Ιωάννινα και που ξεκίνησε πλήρης από τον περασμένο Αύγουστο, έχει δώσει το στίγμα της επιρροής του στην αναπτυξιακή προσπάθεια σε Δυτική Ελλάδα και Ήπειρο.

    Σύμφωνα με στοιχεία της Νέας Οδού το τριήμερο του Πάσχα πέρασαν συνολικά από τα διόδια Κλόκοβας, προς τα Ιωάννινα και προς το Αντίρριο 42.800 αυτοκίνητα, αριθμός που δημιουργεί ένα πρώτο μεγάλο ρεκόρ.

    Ο αριθμός αυτός, ο οποίος αποτελεί ρεκόρ είναι από τα πλέον αισιόδοξα μηνύματα για την κίνηση των αυτοκινητόδρομων τους επόμενους μήνες και τα επόμενα χρόνια, καθώς οι προβλέψεις της κίνησης σε αυτούς λόγω της κρίσης ήταν ιδιαίτερα αποθαρρυντικά.

    Το σημαντικότερο στοιχείο στην κίνηση της Ιόνιας Οδού, όπως και των υπόλοιπων αυτοκινητόδρομων είναι η διασυνδεσιμότητα μεταξύ τους, που τους δίνει τη δυνατότητα για μεγαλύτερες ροές, αλλά και δυνατότητα για μεγαλύτερη κίνηση.

    Το πρώτο μεγάλο τεστ της Ιόνιας Οδού θα είναι στις αρχές Σεπτεμβρίου όταν θα κλείσει ένα έτος από την έναρξη λειτουγίας των διοδίων, οπότε θα υπάρχει ένα πρώτο στοιχείο για το πως τα πήγε ο δρόμος σε σχέση με την προβλεπόμενη κίνηση.

    Μπορεί να κρατείται χαμηλό προφίλ όμως είναι ευρέως γνωστό ότι τα χαμόγελα περισσεύουν στο Υπουργείο Υποδομών αλλά και στον παραχωρησιούχο μιας και η κίνηση είναι μεγαλύτερη από το προσδωκόμενο.

    Φυσικά τα χαμόγελα είναι για διαφορετικούς λόγους καθώς το Υπουργείο Υποδομών (αλλά και το Υπ.Ανάπτυξης και Οικονομίας) μπορεί, με τα σημαντικά αυξημένα στατιστικά να διαπραγματευτεί πολύ πιο αποτελεσματικά στην διεκδίκηση πόρων για την κατασκευή νέων αυτοκινητόδρομων (βλέπε Ιωάννινα-Κακαβιά και βόρειο τμήμα Ε65) που έχουν σχέση με την περιοχή και τα οποία μέχρι σήμερα αντιμετωπίζονται με σκεπτικισμό από  τους χρηματοδότες.

    Μαζί με την Ιόνια Οδό τα χαμόγελα υπάρχουν και στη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου που μετά από πολλά πέτρινα χρόνια, η κομβική θέση που έχει ανάμεσα σε δύο αυτοκινητόδρομους, αρχίζει και ανεβάζει σημαντικά την ημερήσια κίνηση της.



    Σχόλια Μελών


    Πράγματι εκμηδενίστηκαν οι αποστάσεις. Αλλά πολλά διόδια!! Ειδικά στην περιοχή της φωτογραφίας:

    Διόδια Ολυμπίας Οδού, διόδια Γέφυρας και διόδια Ιονίας Οδού...μέσα σε 15χλμ ~20€....

    diodia.jpg

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    [αποσπασμα]

    "Μπορεί να κρατείται χαμηλό προφίλ όμως είναι ευρέως γνωστό ότι τα χαμόγελα περισσεύουν στο Υπουργείο Υποδομών αλλά και στον παραχωρησιούχο μιας και η κίνηση είναι μεγαλύτερη από το προσδωκόμενο.

    Φυσικά τα χαμόγελα είναι για διαφορετικούς λόγους καθώς το Υπουργείο Υποδομών (αλλά και το Υπ.Ανάπτυξης και Οικονομίας) μπορεί, με τα σημαντικά αυξημένα στατιστικά να διαπραγματευτεί πολύ πιο αποτελεσματικά στην διεκδίκηση πόρων για την κατασκευή νέων αυτοκινητόδρομων (βλέπε Ιωάννινα-Κακαβιά και βόρειο τμήμα Ε65) που έχουν σχέση με την περιοχή και τα οποία μέχρι σήμερα αντιμετωπίζονται με σκεπτικισμό από  τους χρηματοδότες."

     

    δλδ τι θελουν να μας πουνε οι ποιητες των υπουργειων...?

    Οτι οταν εκαναν τις συμβασεις παραχωρησης, δεν ειχαν βαλει μετρητικα μηχανηματα σε 3-4 κομβικα σημεια.....[Ριζα/Αχελωος/Αμφιλοχια/ εξοδος Αρτας/Αγιος Γεωργιος]

    και δεν "ηξεραν" τον φόρτο των δρομων...

    και οτι υπεγραψαν όσα υπεγραψαν,  χωρις καμμια προβλεψη για συνδυασμο  του υψους των διοδίων  με  βάση τον φορτο  απο..... εως  διελευσεις  και απο..... εως.. κλπκλπ.

    δλδ τι περιμεναν??    [ή νομιζαν???]

    οτι θα πηγαιναν ακομα  οι οδηγοι, απο την Παληοβούνα και το Περιθωρι και τον δρομο εξω απο το Μεσολογγι με τις γεφυρες να κανουν "εσοχες"...και να καταλαμβανουν μερος του δρομου...και την Κλεισουρα...μην  πουμε για τον "κομβο"  Αμφιλοχιας, το Μακρυνορος, τις πεστροφες κλπκλπ]

    Ηθελα ναξερα πανω σε  τι "υπολογιζομενο φορτο" εκαναν τις συμβασεις  και δεσμευσαν το Δημόσιο....

     

    "η χαρα  του παραχωρησιουχου"

     

    Edited by dimitris GM

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites
    On 16/4/2018 at 3:25 ΜΜ, Γιάννης said:

    Πράγματι εκμηδενίστηκαν οι αποστάσεις. Αλλά πολλά διόδια!! Ειδικά στην περιοχή της φωτογραφίας:

    Διόδια Ολυμπίας Οδού, διόδια Γέφυρας και διόδια Ιονίας Οδού...μέσα σε 15χλμ ~20€....

     

    Όλα τα διόδια θα είναι παρελθόν σε 2 χρόνια. Πάμε για ηλεκτρονικά διόδια & χρέωση στο χιλιόμετρο που διανύει κάθε όχημα.

    On 16/4/2018 at 8:42 ΜΜ, dimitris GM said:

    [αποσπασμα]

    δλδ τι θελουν να μας πουνε οι ποιητες των υπουργειων...?

    ...

    και δεν "ηξεραν" τον φόρτο των δρομων...

    και οτι υπεγραψαν όσα υπεγραψαν,  χωρις καμμια προβλεψη για συνδυασμο  του υψους των διοδίων  με  βάση τον φορτο  απο..... εως  διελευσεις  και απο..... εως.. κλπκλπ.

    δλδ τι περιμεναν??    [ή νομιζαν???]

    ...

    Ηθελα ναξερα πανω σε  τι "υπολογιζομενο φορτο" εκαναν τις συμβασεις  και δεσμευσαν το Δημόσιο....

    Πολύ μεγάλη ιστορία. Ας πούμε ότι τώρα πλέον που οι θεσμοί εγκρίνουν το χρήμα, όλοι πρέπει να αποδείξουν ότι δεν είναι ελέφαντες...

    ... όσο για τους φόρτους διαχρονικά, η ελληνική περίπτωση έχει ιδιαιτερότητες. Μικρή αγορά, ακόμα και προ κρίσης, ευάλωτη σε μεταβολές. Μέχρι το 2004, όλες οι νταλίκες πήγαιναν για το πλοίο, τώρα πάνε από τους δρόμους και ρήμαξαν οι ναυτιλιακές. Επίσης, μεγάλο ποσοστό από τα οχήματα παίζει απλά να είναι αλβανοί που πήγαν στην πατρίδα τους για πάσχα και γύρισαν πίσω.

    On 17/4/2018 at 8:03 ΜΜ, george68 said:

    καντε το πυργος πατρα να σκασετε απο τα γελια ... 

    το Πάτρα-Πύργος δεν είναι αυτοκινητόδρομος. Ακόμα.

    Εγκρίθηκε ο Φάκελος Μεγάλου Έργου για τον Αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος, πάμε για τις υπογραφές
    http://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/olumpia-odos/item/46392-egkrithike-o-fakelos-megalou-ergou-gia-ton-aftokinitodromo-patra-pyrgos-pame-gia-tis-ypografes

    Και ίσως στο μέλλον, Πύργος-Τσακώνα.

    • Upvote 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα


  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • By Engineer
      Ένα πρωτοποριακό σύστημα που "κλείνει το μάτι" στο οδηγό δημιούργησε και ανέβασε στην ιστοσελίδα της η Ολυμπία Οδός. Πρόκειται για την "Υπηρεσία Πρόβλεψης Κυκλοφορίας" που υπόσχεται πληροφόρηση σχεδόν σε real time στους οδηγούς που θα κινηθούν επί του αυτοκινητόδρομου.
       
      Πως λειτουργεί αυτό; μέσα από την ειδική υποσελίδα στο website olympiaodos.gr "Πρόβλεψη Κυκλοφορίας" ο οδηγός μπορεί να βλέπει την ανά τέταρτο κίνηση των οχημάτων σε 2 βασικούς σταθμούς διοδίων του αυτοκινητόδρομου σε Ελευσίνα και Ισθμό. Η κίνηση αυτή φτάνει σε πρόβλεψη (με μία γκρίζα μπάρα κάτω από το διάγραμμα) μέχρι και για τις 3 επόμενες μέρες χάρη σε ένα Α.Ι. σύστημα που διατηρώντας ιστορικά στοιχεία της κίνησης του δρόμου και με βάση ένα αλγόριθμο μπορεί να προβλέψει την κίνηση του.
       
      Αυτό με τη σειρά του μπορεί να δώσει την ευκαιρία στον οδηγό να επιλέξει να ταξιδέψει στην Ολυμπία για παράδειγμα σε μία ώρα με χαμηλή κίνηση και να αποφύγει τις κλασικές ουρές στα διόδια σε παραδοσιακές μέρες και ώρες κίνησης. Η αξία του μπορεί να πολλαπλασιαστεί αν το χρησιμοποιήσουν οι οδηγοί καθώς η μεγαλύτερη διάχυση οχημάτων σε ώρες μη αιχμής, ταυτόχρονα θα μπορεί να βελτιώσει την εικόνα του αυτοκινητόδρομου σε ώρες αιχμής "μοιράζοντας" την κίνηση πάνω σε αυτόν.
       
      Μάλιστα ο οδηγός μπορέι να δει πέρα από το διάγραμμα ανά τέταρτο και σε real time τις συγκεντρώσεις οχημάτων στους σταθμούς διοδίων σε Ελευσίνα και Ισθμό. Όσο η κίνηση παραμένει σε χαμηλά επίπεδα το χρώμα είναι πράσινο και όσο πάμε προοδευτικά σε μεγαλύτερη κίνηση ή φαινόμενα κορεσμού το χρώμα γίνεται πορτοκαλί και ακολούθως κόκκινο.
       
      Η εφαρμογή τίθεται πιλοτικά σε λειτουργία για δύο σημεία του τμήματος Ελευσίνα-Κόρινθος που συγκεντρώνουν μεγάλη κυκλοφορία στις μεγάλες μαζικές εξόδους, όπως τα Χριστούγεννα, οι Απόκριες, το Πάσχα και ο Δεκαπενταύγουστος.
       
      Που είναι διαθέσιμη
       
      Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη μέσω της ιστοσελίδας www.olympiaodos.gr στην επιλογή του μενού ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ (https://www.olympiao...athmoi-Diodion- Provlepsi-Kykloforias/).
       
      Πως λειτουργεί η εφαρμογή- τι στοιχεία περιλαμβάνει
       
      Η εφαρμογή στηρίζεται σε ένα μοντέλο που παρέχει προβλέψεις της κυκλοφορίας, στο οποίο εισάγονται:
       
      -δεδομένα διελεύσεων από τους συγκεκριμένους σταθμούς διοδίων
      - στατιστικά στοιχεία κυκλοφορίας
      - στοιχεία ημερολογίου (γιορτές και αργίες) και
      - μετεωρολογικές προβλέψεις.
       
      Ποια είναι η χρήση της
       
      Στόχος της υπηρεσίας είναι να χρησιμοποιηθεί από τους οδηγούς ως εργαλείο για τον προγραμματισμό των ταξιδιών τους ιδιαίτερα σε περιόδους μεγάλων εξόδων. Πρόκειται για μια «έξυπνη» εφαρμογή η οποία θα βελτιώνεται διαρκώς με τη χρήση, όσο θα ενσωματώνονται στο μοντέλο επεξεργασίας νέα δεδομένα κυκλοφορίας.
       
      Ο Παναγιώτης Παπανικόλας, Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ μιλώντας για τη φιλοσοφία του συστήματος είπε: «Το ερώτημα για εμάς είναι: «Πως μπορούμε να βοηθήσουμε τους οδηγούς να προγραμματίσουν καλύτερα το ταξίδι τους?» Με μια περισσότερο στοχευμένη προσέγγιση συνειδητοποιήσαμε πως αξιοποιώντας τη δυνατότητα που μας δίνει η ανάλυση των big data που παράγονται από το σύστημα κυκλοφορίας και τα έξυπνα συστήματα του αυτοκινητόδρομου, και συνδυάζοντάς τα με ένα λογισμικό, μπορούσαμε να δώσουμε μια πολύ αξιόπιστη απάντηση στο ερώτημα.
       
      Αν λάβουμε υπόψη μας ότι αυτή τη στιγμή υπάρχει πληθώρα διαθέσιμων πληροφοριών, η ιδέα είναι το πώς μπορούμε κάθε φορά να παρέχουμε με εύληπτο τρόπο πληροφορίες προς τον τελικό χρήστη με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας του, τον καλύτερο προγραμματισμό και την άμεση εμπλοκή του σε στοιχεία που τον αφορούν. Με άλλα λόγια, η απόφαση να δημιουργήσουμε τη συγκεκριμένη Υπηρεσία στηρίζεται στην
      φιλοσοφία μας για τη μέγιστη και καλύτερη δυνατή διαχείριση πόρων προς όφελος του πελάτη μας. Ουσιαστικά, μοιραζόμαστε μαζί του την πληροφορία που παράγεται από τα έξυπνα συστήματα των σύγχρονων αυτοκινητόδρομων.»
       
      Από την πλευρά του ο Jerome Mol, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας HAL24K, που δημιούργησε την εφαρμογή σημειώνει: «Υποστηρίζουμε την Ολυμπία Οδός με το έργο Engage: Ένα τέλειο παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο ο συνδυασμός πραγματικών δεδομένων και της τεχνολογικής πλατφόρμας Dimension βοηθά στην καλύτερη κατανόηση της ροής και της έντασης της κυκλοφορίας, και επηρεάζει θετικά τα ταξίδια των οδηγών.»
       
      Πηγή: http://www.ypodomes....ias-gia-odigoys
       
      Click here to view the είδηση
    • By Engineer
      Ένα πρωτοποριακό σύστημα που "κλείνει το μάτι" στο οδηγό δημιούργησε και ανέβασε στην ιστοσελίδα της η Ολυμπία Οδός. Πρόκειται για την "Υπηρεσία Πρόβλεψης Κυκλοφορίας" που υπόσχεται πληροφόρηση σχεδόν σε real time στους οδηγούς που θα κινηθούν επί του αυτοκινητόδρομου.
       
      Πως λειτουργεί αυτό; μέσα από την ειδική υποσελίδα στο website olympiaodos.gr "Πρόβλεψη Κυκλοφορίας" ο οδηγός μπορεί να βλέπει την ανά τέταρτο κίνηση των οχημάτων σε 2 βασικούς σταθμούς διοδίων του αυτοκινητόδρομου σε Ελευσίνα και Ισθμό. Η κίνηση αυτή φτάνει σε πρόβλεψη (με μία γκρίζα μπάρα κάτω από το διάγραμμα) μέχρι και για τις 3 επόμενες μέρες χάρη σε ένα Α.Ι. σύστημα που διατηρώντας ιστορικά στοιχεία της κίνησης του δρόμου και με βάση ένα αλγόριθμο μπορεί να προβλέψει την κίνηση του.
       
      Αυτό με τη σειρά του μπορεί να δώσει την ευκαιρία στον οδηγό να επιλέξει να ταξιδέψει στην Ολυμπία για παράδειγμα σε μία ώρα με χαμηλή κίνηση και να αποφύγει τις κλασικές ουρές στα διόδια σε παραδοσιακές μέρες και ώρες κίνησης. Η αξία του μπορεί να πολλαπλασιαστεί αν το χρησιμοποιήσουν οι οδηγοί καθώς η μεγαλύτερη διάχυση οχημάτων σε ώρες μη αιχμής, ταυτόχρονα θα μπορεί να βελτιώσει την εικόνα του αυτοκινητόδρομου σε ώρες αιχμής "μοιράζοντας" την κίνηση πάνω σε αυτόν.
       
      Μάλιστα ο οδηγός μπορέι να δει πέρα από το διάγραμμα ανά τέταρτο και σε real time τις συγκεντρώσεις οχημάτων στους σταθμούς διοδίων σε Ελευσίνα και Ισθμό. Όσο η κίνηση παραμένει σε χαμηλά επίπεδα το χρώμα είναι πράσινο και όσο πάμε προοδευτικά σε μεγαλύτερη κίνηση ή φαινόμενα κορεσμού το χρώμα γίνεται πορτοκαλί και ακολούθως κόκκινο.
       
      Η εφαρμογή τίθεται πιλοτικά σε λειτουργία για δύο σημεία του τμήματος Ελευσίνα-Κόρινθος που συγκεντρώνουν μεγάλη κυκλοφορία στις μεγάλες μαζικές εξόδους, όπως τα Χριστούγεννα, οι Απόκριες, το Πάσχα και ο Δεκαπενταύγουστος.
       
      Που είναι διαθέσιμη
       
      Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη μέσω της ιστοσελίδας www.olympiaodos.gr στην επιλογή του μενού ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ (https://www.olympiaodos.gr/operation/Stathmoi-Diodion- Provlepsi-Kykloforias/).
       
      Πως λειτουργεί η εφαρμογή- τι στοιχεία περιλαμβάνει
       
      Η εφαρμογή στηρίζεται σε ένα μοντέλο που παρέχει προβλέψεις της κυκλοφορίας, στο οποίο εισάγονται:
       
      -δεδομένα διελεύσεων από τους συγκεκριμένους σταθμούς διοδίων
      - στατιστικά στοιχεία κυκλοφορίας
      - στοιχεία ημερολογίου (γιορτές και αργίες) και
      - μετεωρολογικές προβλέψεις.
       
      Ποια είναι η χρήση της
       
      Στόχος της υπηρεσίας είναι να χρησιμοποιηθεί από τους οδηγούς ως εργαλείο για τον προγραμματισμό των ταξιδιών τους ιδιαίτερα σε περιόδους μεγάλων εξόδων. Πρόκειται για μια «έξυπνη» εφαρμογή η οποία θα βελτιώνεται διαρκώς με τη χρήση, όσο θα ενσωματώνονται στο μοντέλο επεξεργασίας νέα δεδομένα κυκλοφορίας.
       
      Ο Παναγιώτης Παπανικόλας, Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ μιλώντας για τη φιλοσοφία του συστήματος είπε: «Το ερώτημα για εμάς είναι: «Πως μπορούμε να βοηθήσουμε τους οδηγούς να προγραμματίσουν καλύτερα το ταξίδι τους?» Με μια περισσότερο στοχευμένη προσέγγιση συνειδητοποιήσαμε πως αξιοποιώντας τη δυνατότητα που μας δίνει η ανάλυση των big data που παράγονται από το σύστημα κυκλοφορίας και τα έξυπνα συστήματα του αυτοκινητόδρομου, και συνδυάζοντάς τα με ένα λογισμικό, μπορούσαμε να δώσουμε μια πολύ αξιόπιστη απάντηση στο ερώτημα.
       
      Αν λάβουμε υπόψη μας ότι αυτή τη στιγμή υπάρχει πληθώρα διαθέσιμων πληροφοριών, η ιδέα είναι το πώς μπορούμε κάθε φορά να παρέχουμε με εύληπτο τρόπο πληροφορίες προς τον τελικό χρήστη με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας του, τον καλύτερο προγραμματισμό και την άμεση εμπλοκή του σε στοιχεία που τον αφορούν. Με άλλα λόγια, η απόφαση να δημιουργήσουμε τη συγκεκριμένη Υπηρεσία στηρίζεται στην
      φιλοσοφία μας για τη μέγιστη και καλύτερη δυνατή διαχείριση πόρων προς όφελος του πελάτη μας. Ουσιαστικά, μοιραζόμαστε μαζί του την πληροφορία που παράγεται από τα έξυπνα συστήματα των σύγχρονων αυτοκινητόδρομων.»
       
      Από την πλευρά του ο Jerome Mol, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας HAL24K, που δημιούργησε την εφαρμογή σημειώνει: «Υποστηρίζουμε την Ολυμπία Οδός με το έργο Engage: Ένα τέλειο παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο ο συνδυασμός πραγματικών δεδομένων και της τεχνολογικής πλατφόρμας Dimension βοηθά στην καλύτερη κατανόηση της ροής και της έντασης της κυκλοφορίας, και επηρεάζει θετικά τα ταξίδια των οδηγών.»
       
      Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/olumpia-odos/item/46135-i-olympia-odos-parousiazei-protoporiako-systima-provlepsis-kykloforias-gia-odigoys
    • By Engineer
      Mεγάλο ενδιαφέρον παρουσίασε ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης και εκμετάλλευσης της Εγνατίας Οδού που έληξε σήμερα την οποία διεκδικούν έννεα επενδυτικά σχήματα από τις μεγαλύτερες εταιρείες της ευρωπαικής και ελληνικής αγοράς.
       
      Συγκεκριμένα ενδιαφέρον εκδήλωσαν οι :
       
      Η Anas International Enterprise S.p.A., δραστηριοποιείται ως ο υπεύθυνος φορέας για έργα εξωτερικού της Anas S.p.A., η οποία είναι η υπεύθυνη εταιρεία για την δαχείρηση ανάπτυξη και αναβάθμιση του εθνικού οδικού δικτύου και των αυτοκινητοδρόμων της Ιταλίας Μοναδικός ετοχος η Ferrovie dello Stato Italiane
       
      Η ROADIS Transportation Holding S.L.U είναι θυγατρική της PSP Investments Canada, Inc. η οποία είναι εταιρεία διαχείρισης επενδύσεων συνταξιοδοτικών ταμείων με έδρα τον Καναδά. που ελέγχει την εταιρεία διαχείρισης του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» με την AKTΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. θυγατρική της ΕΛΛΑΚΤΩΡ
       
      Η VINCI HIGHWAYS S.A.S θυγατρική εταιρεία της VINCI Concessions S.A.S. και δραστηριοποιείται στην κατασκευή και εκμετάλλευση αυτοκινητοδρόμων μαζί με τη VINCI CONCESSIONS που δραστηριοποιείται στους τομείς των κατασκευών και των παραχωρήσεων. και τη ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.-ΟΜΙΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, είναι ελληνικός βιομηχανικός όμιλος με διεθνή δραστηριότητα στους τομείς της Μελέτης-Προμήθειας-Κατασκευής (έργα EPC), της μεταλλουργίας, της ηλεκτρικής ενέργειας και της εμπορίας φυσικού αερίου.
       
      Η ΓEK TEΡNA Α.Ε. με τη EGIS PROJECTS S.A. αναπτύσσει και διαχειρίζεται έργα υποδομής μεταφορών και είναι μέλος του γαλλικού ομίλου EGIS, ο οποίος δραστηριοποιείται στους τομείς των αερομεταφορών, των κατασκευών και της ενέργειας.
       
      Η DEUTSCHE INVEST EQUITY PARTNERS GMBH είναι εταιρεία επενδύσεων με έδρα τη Γερμανία με την DIMERA LTD του ομίλου Σαββίδη
       
      Ο όμιλος Κοπελούζου με την SICHUAN COMMUNICATIONS INVESTMENT GROUP CO., LTD με έδρα την Κίνα η οποία δραστηριοποιείται στις επενδύσεις, την κατασκευή, τη λειτουργία και τη διαχείριση των υποδομών μεταφορών.
       
      Η J&P Άβαξ με τον επενδυτικό όμιλο Aberdeen European Infrastructure Partners και την Intertoll Capital Partners B.V. εταιρεία με έδρα την Ολλανδία και μέλος του ομίλου Intertoll
       
      Η Macquarie Infrastructure and Real Assets που επενδύει σε ευρωπαικές υποδομές θυγατρική της Macquarie Group Limited και αποτελεί διαχειριστή επενδύσεων ο οποίος διαχειρίζεται σε διεθνές επίπεδο ένα διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο το οποίο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, υποδομές, δίκτυα μεταφοράς και διανομής ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου.
       
      Πηγή: http://www.ypodomes....s-egnatias-odoy
       
      Click here to view the είδηση
    • By Engineer
      Mεγάλο ενδιαφέρον παρουσίασε ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης και εκμετάλλευσης της Εγνατίας Οδού που έληξε σήμερα την οποία διεκδικούν έννεα επενδυτικά σχήματα από τις μεγαλύτερες εταιρείες της ευρωπαικής και ελληνικής αγοράς.
       
      Συγκεκριμένα ενδιαφέρον εκδήλωσαν οι :
       
      Η Anas International Enterprise S.p.A., δραστηριοποιείται ως ο υπεύθυνος φορέας για έργα εξωτερικού της Anas S.p.A., η οποία είναι η υπεύθυνη εταιρεία για την δαχείρηση ανάπτυξη και αναβάθμιση του εθνικού οδικού δικτύου και των αυτοκινητοδρόμων της Ιταλίας Μοναδικός ετοχος η Ferrovie dello Stato Italiane
       
      Η ROADIS Transportation Holding S.L.U είναι θυγατρική της PSP Investments Canada, Inc. η οποία είναι εταιρεία διαχείρισης επενδύσεων συνταξιοδοτικών ταμείων με έδρα τον Καναδά. που ελέγχει την εταιρεία διαχείρισης του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» με την AKTΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. θυγατρική της ΕΛΛΑΚΤΩΡ
       
      Η VINCI HIGHWAYS S.A.S θυγατρική εταιρεία της VINCI Concessions S.A.S. και δραστηριοποιείται στην κατασκευή και εκμετάλλευση αυτοκινητοδρόμων μαζί με τη VINCI CONCESSIONS που δραστηριοποιείται στους τομείς των κατασκευών και των παραχωρήσεων. και τη ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.-ΟΜΙΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, είναι ελληνικός βιομηχανικός όμιλος με διεθνή δραστηριότητα στους τομείς της Μελέτης-Προμήθειας-Κατασκευής (έργα EPC), της μεταλλουργίας, της ηλεκτρικής ενέργειας και της εμπορίας φυσικού αερίου.
       
      Η ΓEK TEΡNA Α.Ε. με τη EGIS PROJECTS S.A. αναπτύσσει και διαχειρίζεται έργα υποδομής μεταφορών και είναι μέλος του γαλλικού ομίλου EGIS, ο οποίος δραστηριοποιείται στους τομείς των αερομεταφορών, των κατασκευών και της ενέργειας.
       
      Η DEUTSCHE INVEST EQUITY PARTNERS GMBH είναι εταιρεία επενδύσεων με έδρα τη Γερμανία με την DIMERA LTD του ομίλου Σαββίδη
       
      Ο όμιλος Κοπελούζου με την SICHUAN COMMUNICATIONS INVESTMENT GROUP CO., LTD με έδρα την Κίνα η οποία δραστηριοποιείται στις επενδύσεις, την κατασκευή, τη λειτουργία και τη διαχείριση των υποδομών μεταφορών.
       
      Η J&P Άβαξ με τον επενδυτικό όμιλο Aberdeen European Infrastructure Partners και την Intertoll Capital Partners B.V. εταιρεία με έδρα την Ολλανδία και μέλος του ομίλου Intertoll
       
      Η Macquarie Infrastructure and Real Assets που επενδύει σε ευρωπαικές υποδομές θυγατρική της Macquarie Group Limited και αποτελεί διαχειριστή επενδύσεων ο οποίος διαχειρίζεται σε διεθνές επίπεδο ένα διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο το οποίο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, υποδομές, δίκτυα μεταφοράς και διανομής ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου.
       
      Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/egnatia-odos/item/45447-terastio-endiaferon-me-9-sximata-ksekinise-o-diagonismos-paraxorisis-tis-egnatias-odoy
    • By Engineer
      Timelapse Video κατασκευής του Βόρειου μετώπου εξόδου των δίδυμών σηράγγων Τ3 (σήραγγες Δολοπίας) του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος - Ε65.
       

       
      Click here to view the είδηση
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.