Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Οι ευκαιρίες και αδυναμίες της Ελλάδας ως εμπορευματικός κόμβος

    Η πιο «κλισέ» φράση όσων ασχολούνται με τις συνδυασμένες και εμπορευματικές μεταφορές είναι η ακόλουθη: Η Ελλάδα μπορεί να καταστεί εμπορευματικός κόμβος της ΝΑ Ευρώπης.

    Μπορεί να αποτελεί ουτοπία, μπορεί και όχι. Από την άλλη πλευρά, τα βήματα προόδου είναι εμφανή, κυρίως στον τομέα των υποδομών και όχι μόνο.

    Η χώρα έχει ισχυρές προοπτικές ανάπτυξης διεθνών φορτίων, όπως ανέφερε πρόσφατα στην ημερίδα «Συνδυασμένες Μεταφορές και ο Ρόλος της Ελλάδας», που διεξήχθη στο Θριάσιο Ε/Κ, ο πρόεδρος του Συμβουλίου Ανάπτυξης Εφοδιαστικής Ιωάννης Μίνης.

    Για παράδειγμα, ο Πειραιάς είναι ο πλησιέστερος στο Σουέζ σημαντικός ευρωπαϊκός λιμένας, η θέση της χώρας είναι ευνοϊκή σε σχέση με την Κεντρική και ΝΑ Ευρώπη και η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ αύξησε τα διεθνή φορτία, εάν και μόνο το 10% – 15% εξ αυτών διακινούνται μέσω της ενδοχώρας.

    Επιπροσθέτως, οι σιδηροδρομικές μεταφορές δύνανται να αποτελέσουν κρίσιμο παράγοντα προσέλκυσης διεθνών φορτίων.

    EMPOREYMATIKES-ROES.jpg

    Oι διάδρομοι των εμπορευματικών ροών στους οποίους μπορεί να πρωταγωνιστήσει η Ελλάδα

    Για παράδειγμα, η σιδηροδρομική μεταφορά διεθνούς φορτίου από τον ΣΕΠ, ύψους 30.000 TEU ανά έτος, θα μπορούσε να ανέλθει στα επίπεδα των 100.000 TEU, με την ολοκλήρωση του βασικού σιδηροδρομικού άξονα.

    Στα ανωτέρω χαρακτηριστικά γνωρίσματα είναι σημαντικό:

    -Να προσδιορισθούν οι διεθνείς εμπορευματικές ροές και να κατηγοριοποιηθούν.

    -Για τις εν δυνάμει ροές, να προσδιοριστούν ανά κατηγορία, όπως η προστιθέμενη αξία για τη χώρα και πρωτοβουλίες αύξησης της ζήτησης – ενίσχυσης της προσφοράς.

    Σε θεσμικό επίπεδο προτείνεται τα υπουργεία Οικονομίας και Εξωτερικών να αναλάβουν συστηματικές πρωτοβουλίες για εξευρωπαϊσμό προϊόντων, μέσω προστιθέμενης αξίας στην Ελλάδα (σύμφωνα πάντα με τις επιταγές των κανονισμών της ΕΕ).

    Επίσης, κρίνεται σκόπιμο να δοθούν κίνητρα για κατάλληλες επενδύσεις σε συναρμολόγηση, επισκευή/rework, «τελειοποίηση», μεταποίηση διεθνών φορτίων, αλλά και να γίνει ενδελεχές benchmarking σε χώρες της ΕΕ, στις οποίες προσφέρονται παρόμοιες υπηρεσίες (Ιρλανδία, Τσεχία, κλπ)

    Αντίστοιχα, για διεθνή φορτία (εκτός ΕΕ), να μελετηθούν κίνητρα και προϋποθέσεις, ώστε τα φορτία να τίθενται σε ελεύθερη κυκλοφορία στην Ελλάδα –  25% του ποσού εκτελωνισμού παραμένει στην Ελλάδα.

    Τέλος, κρίνεται σκόπιμο να εφαρμοστούν ταχείες διαδικασίες εκτελωνισμού, πρότυποι δασμοί ανά κατηγορία αγαθών (και σχετική υποστήριξη του προσωπικού του τελωνείου, περιορίζοντας την ανάγκη για προσδιορισμό δασμών ανά περίπτωση) και ηλεκτρονικοποίηση του συνόλου των διαδικασιών, ώστε να συμπεριλάβει και άλλες υπηρεσίες ή φορείς που εμπλέκονται στην εισαγωγή και εξαγωγή εμπορευμάτων.



    Σχόλια Μελών


    Αυτό το σχεδιάκι που δείχνει να φορτώνονται τα εμπορεύματα στη Σμύρνη για να ξεφορτωθούν στη Θεσσαλονίκη και να πάνε μετά στα Βαλκάνια, αντί να φτάσουν οδικώς ή σιδηροδρομικώς ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ εκεί, μαγεία... Logistics- η νέα mediaκή φούσκα.

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • By Engineer
      Στοιχεία της Eurostat κατατάσσουν την Ελλάδα στην έκτη θέση ως προς τον αριθμό των κλινών σε τουριστικά καταλύματα στην ΕΕ.
      Σύμφωνα με στοιχεία της Eurosat, στην Ελλάδα το 2016 ήταν διαθέσιμες 1,2 εκατ. κλίνες σε τουριστικά καταλύματα, ενώ σε μια δεκαετία, από το 2006 έως το 2016, τα διαθέσιμα τουριστικά καταλύματα στην Ελλάδα αυξήθηκαν σε 454.523, από 786.891 σε 1.241.414.
      Συνολικά, 31,4 εκατ. κρεβάτια ήταν διαθέσιμα στην ΕΕ το 2016, με τη Γαλλία να έχει τον μεγαλύτερο αριθμό κλινών σε τουριστικά καταλύματα, με 5,1 εκατ. Ακολουθούν η Ιταλία με 4,9 εκατ., η Ισπανία με 3,5 εκατ., η Γερμανία 3,3 εκατ. και σε μεγαλύτερη απόσταση η Ολλανδία με 1,3 εκατ. και η Ελλάδα με 1,2 εκατ. κλίνες.
      Κατά την περίοδο 2005-2016, ο αριθμός των διανυκτερεύσεων σε τουριστικά καταλύματα στην ΕΕ αυξήθηκε κατά 26%. Συγκεκριμένα, όπως σημειώνει με σημερινή της ανακοίνωση η Eurostat, σημειώθηκε σημαντική αύξηση του αριθμού των διανυκτερεύσεων από μη εγχώριους κατοίκους (+ 40%), ενώ ο αριθμός των διανυκτερεύσεων των κατοίκων κατά τη διάρκεια των εγχώριων ταξιδιών αυξήθηκε κατά 15%.
      Η Στατιστική Υπηρεσία της ΕΕ διευκρινίζει πως με τον όρο τουριστικά καταλύματα αναφέρονται ξενοδοχεία, τουριστικά καταλύματα μικρής διάρκειας, χώροι κατασκήνωσης, τροχόσπιτα.
      Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

      View full είδηση
    • By Engineer
      Στοιχεία της Eurostat κατατάσσουν την Ελλάδα στην έκτη θέση ως προς τον αριθμό των κλινών σε τουριστικά καταλύματα στην ΕΕ.
      Σύμφωνα με στοιχεία της Eurosat, στην Ελλάδα το 2016 ήταν διαθέσιμες 1,2 εκατ. κλίνες σε τουριστικά καταλύματα, ενώ σε μια δεκαετία, από το 2006 έως το 2016, τα διαθέσιμα τουριστικά καταλύματα στην Ελλάδα αυξήθηκαν σε 454.523, από 786.891 σε 1.241.414.
      Συνολικά, 31,4 εκατ. κρεβάτια ήταν διαθέσιμα στην ΕΕ το 2016, με τη Γαλλία να έχει τον μεγαλύτερο αριθμό κλινών σε τουριστικά καταλύματα, με 5,1 εκατ. Ακολουθούν η Ιταλία με 4,9 εκατ., η Ισπανία με 3,5 εκατ., η Γερμανία 3,3 εκατ. και σε μεγαλύτερη απόσταση η Ολλανδία με 1,3 εκατ. και η Ελλάδα με 1,2 εκατ. κλίνες.
      Κατά την περίοδο 2005-2016, ο αριθμός των διανυκτερεύσεων σε τουριστικά καταλύματα στην ΕΕ αυξήθηκε κατά 26%. Συγκεκριμένα, όπως σημειώνει με σημερινή της ανακοίνωση η Eurostat, σημειώθηκε σημαντική αύξηση του αριθμού των διανυκτερεύσεων από μη εγχώριους κατοίκους (+ 40%), ενώ ο αριθμός των διανυκτερεύσεων των κατοίκων κατά τη διάρκεια των εγχώριων ταξιδιών αυξήθηκε κατά 15%.
      Η Στατιστική Υπηρεσία της ΕΕ διευκρινίζει πως με τον όρο τουριστικά καταλύματα αναφέρονται ξενοδοχεία, τουριστικά καταλύματα μικρής διάρκειας, χώροι κατασκήνωσης, τροχόσπιτα.
      Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
    • By Engineer
      Ηλεκτρικά σκούτερ, αυτόνομα οχήματα ιπτάμενα οχήματα. Δεν έχει καμία σημασία ποια θα είναι η επόμενη μέρα για τις μεταφορές, η Google (και πιο πολύ η μητρική Alphabet) θέλει να συμμετέχει σε αυτή και μάλιστα να πρωταγωνιστεί. 
      Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, σύμφωνα με ρεπορτάζ των Financial Times, η Alphabet επένδυσε άμεσα στην startup ηλεκτρικών σκούτερ Lime, συμμετέχοντας με 300 εκατ. δολάρια στον γύρο χρηματοδότησης της εταιρείας. Αυτή η κίνηση φανερώνει ταυτόχρονα δύο εντυπωσιακά στοιχεία για την Alphabet. Πρώτον πως έχει ένα ασυνήθιστα υψηλό αριθμό ταυτόχρονων επενδυτικών οχημάτων και δεύτερον, ότι έχει βρει ένα σωρό διαφορετικούς τρόπους για να εξασφαλίσει ότι παίζει ενεργό ρόλο στο μέλλον των μεταφορών.
      Σύμφωνα με δηλώσεις του Mike Ramsey διευθυντή ερευνών της Gartner, "Όχι μόνο η Alphabet ενδιαφέρεται σοβαρά για το μέλλον αυτού του χώρου, έχει ήδη προλάβει να γίνει ηγέτιδα υπερδύναμη πριν καν το καταλάβουν οι υπόλοιποι παίκτες της αγοράς". 
      Η Alphabet ήταν ο πιο ενεργός εταιρικός επενδυτής πέρυσι, κάνοντας πάνω από 100 συμφωνίες, τόσο μέσω άμεσων επενδύσεων όσο και μέσω των τριών χρηματοδοτικών της βραχιόνων. Της GV για τις εταιρείες πρώιμου σταδίου, την CapitalG, για επενδύσεις σε φάση ανάπτυξης και την Gradient, για νέες επιχειρήσεις που σχετίζονται με την τεχνητή νοημοσύνη. Μέσω αυτών των επενδύσεων, η Alphabet υποστηρίζει ένα ευρύ φάσμα τεχνολογιών μεταφοράς. Η GV ήταν πρώιμος επενδυτής στην Uber, ενώ η CapitalG έχει επενδύσει στην Lyft, η οποία σχεδιάζει ποδήλατα και σκούτερ και, στην περίπτωση της Uber, ιπτάμενα αυτοκίνητα. Νωρίτερα φέτος, η Gradient έριξε χρήματα στην Scotty Labs, η οποία κατασκευάζει μια πλατφόρμα για τον εξ αποστάσεως έλεγχο των αυτοκινούμενων οχημάτων.
      Εκτός από την Lime, η εταιρεία έχει επίσης επενδύσει άμεσα στην GoJek από την Νοτιοανατολικής Ασίας και την SpaceX του Elon Musk .
      Οι χάρτες δείχνουν το δρόμο
      Ο πιο προφανής τρόπος που η Alphabet κάνει την διαφορά στον κόσμο των μεταφορών είναι μέσω των Χαρτών Google.
      Περισσότερο από το 55% των χρηστών smartphone στις Η.Π.Α. χρησιμοποιεί το Google Maps, και έχει περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες παγκοσμίως στηριζόμενους σε αυτό για οδηγίες πεζών, οχημάτων ή δημόσιων συγκοινωνιών. Η Google επιτρέπει σήμερα στην Uber και την Lyft να διαφημίζουν τις τιμές τους μέσω των Χαρτών και δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι ταυτόχρονα ανοίγει την αγορά σε ποδήλατα κατά παραγγελία, σκούτερ και τελικά, αυτόνομα αυτοκίνητα.
      Σαν να μην έφταναν το Google Maps, το 2013 η Google απέκτησε την επίσης υπηρεσία χαρτών Waze, έναντι 1 δισ. δολαρίων, ενώ στο τμήμα των χαρτών, θα πρέπει να προστεθεί και το Android Automotive, το οποίο χρησιμοποιεί το λειτουργικό σύστημα της Google και τις εφαρμογές της κατευθείαν στο προγράμματα πλοήγησης των αυτοκινήτων, ενώ έχει ήδη υπογράψει συνεργασία με Audi και Volvo.
      Τα τεράστια δεδομένα από τα προγράμματα χαρτών, βοήθησαν επίσης την Google να γίνει ένας από τους ηγέτες των αυτόνομων οχημάτων, κάτι που την φέρνει στον επόμενο μεγάλο δρόμο που επενδύει η Alphabet
      Τα 'Άλλα Στοιχήματα" της Alphabet
      H Alphabet δεν ασχολείται μόνο με τις κινήσεις πίσω από τις κουρτίνες. Ξέει πολύ καλά πως αν θες να σε μάθουν οι καταναλωτές, θα πρέπει να σε βλέπουν κάθε μέρα. Έτσι η Waymo, η εταιρεία της Alphabet που ασχολείται με τα αυτόνομα οχήματα, είναι έτοιμη να ξεκινήσει τις υπηρεσίες αυτόνομων ταξί στην Αριζόνα μέχρι το τέλος του χρόνου, πολύ νωρίτερα από τον προγραμματισμό των ανταγωνιστών της, κάτι που ενισχύει την έτσι κι αλλιώς μεγάλη αγάπη που της έχουν οι επενδυτές. 
      Ένα δεύτερο "στοίχημα" της Alphabet είναι η Labs Sidewalk, η  οποία εργάζεται πάνω στο μέλλον των αστικών συγκοινωνιών. Ο γενικός στόχος της εταιρείας είναι η επανεφεύρεση των πόλεων μέσω της τεχνολογίας, η οποία περιλαμβάνει μια κεντρική πλατφόρμα κινητικότητας που ονομάζεται Coord, στην οποία η Sidewalk έχει επενδύσει αρκετά χρήματα. 
      Η Alphabet είναι οι άνθρωποι που την "τρέχουν"
      Επειδή όλα αυτά προφανώς δεν αρκούν, οι ιδρυτές της Google Larry Page και ο Sergey Brin έχουν κάνει και τις δικές τους προσωπικές επενδύσεις στο μέλλον των μεταφορών. Η Kitty Hawk είναι η προσωπική εταιρεία-project του Page η οποία κατασκευάζει ιπτάμενα οχήματα-υβρίδια ανάμεσα σε drone και υδροπλάνα, ενώ ο Brin κατασκευάζει ένα Hi-Tech.. Zeppelin.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Ηλεκτρικά σκούτερ, αυτόνομα οχήματα ιπτάμενα οχήματα. Δεν έχει καμία σημασία ποια θα είναι η επόμενη μέρα για τις μεταφορές, η Google (και πιο πολύ η μητρική Alphabet) θέλει να συμμετέχει σε αυτή και μάλιστα να πρωταγωνιστεί. 
      Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, σύμφωνα με ρεπορτάζ των Financial Times, η Alphabet επένδυσε άμεσα στην startup ηλεκτρικών σκούτερ Lime, συμμετέχοντας με 300 εκατ. δολάρια στον γύρο χρηματοδότησης της εταιρείας. Αυτή η κίνηση φανερώνει ταυτόχρονα δύο εντυπωσιακά στοιχεία για την Alphabet. Πρώτον πως έχει ένα ασυνήθιστα υψηλό αριθμό ταυτόχρονων επενδυτικών οχημάτων και δεύτερον, ότι έχει βρει ένα σωρό διαφορετικούς τρόπους για να εξασφαλίσει ότι παίζει ενεργό ρόλο στο μέλλον των μεταφορών.
      Σύμφωνα με δηλώσεις του Mike Ramsey διευθυντή ερευνών της Gartner, "Όχι μόνο η Alphabet ενδιαφέρεται σοβαρά για το μέλλον αυτού του χώρου, έχει ήδη προλάβει να γίνει ηγέτιδα υπερδύναμη πριν καν το καταλάβουν οι υπόλοιποι παίκτες της αγοράς". 
      Η Alphabet ήταν ο πιο ενεργός εταιρικός επενδυτής πέρυσι, κάνοντας πάνω από 100 συμφωνίες, τόσο μέσω άμεσων επενδύσεων όσο και μέσω των τριών χρηματοδοτικών της βραχιόνων. Της GV για τις εταιρείες πρώιμου σταδίου, την CapitalG, για επενδύσεις σε φάση ανάπτυξης και την Gradient, για νέες επιχειρήσεις που σχετίζονται με την τεχνητή νοημοσύνη. Μέσω αυτών των επενδύσεων, η Alphabet υποστηρίζει ένα ευρύ φάσμα τεχνολογιών μεταφοράς. Η GV ήταν πρώιμος επενδυτής στην Uber, ενώ η CapitalG έχει επενδύσει στην Lyft, η οποία σχεδιάζει ποδήλατα και σκούτερ και, στην περίπτωση της Uber, ιπτάμενα αυτοκίνητα. Νωρίτερα φέτος, η Gradient έριξε χρήματα στην Scotty Labs, η οποία κατασκευάζει μια πλατφόρμα για τον εξ αποστάσεως έλεγχο των αυτοκινούμενων οχημάτων.
      Εκτός από την Lime, η εταιρεία έχει επίσης επενδύσει άμεσα στην GoJek από την Νοτιοανατολικής Ασίας και την SpaceX του Elon Musk .
      Οι χάρτες δείχνουν το δρόμο
      Ο πιο προφανής τρόπος που η Alphabet κάνει την διαφορά στον κόσμο των μεταφορών είναι μέσω των Χαρτών Google.
      Περισσότερο από το 55% των χρηστών smartphone στις Η.Π.Α. χρησιμοποιεί το Google Maps, και έχει περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες παγκοσμίως στηριζόμενους σε αυτό για οδηγίες πεζών, οχημάτων ή δημόσιων συγκοινωνιών. Η Google επιτρέπει σήμερα στην Uber και την Lyft να διαφημίζουν τις τιμές τους μέσω των Χαρτών και δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι ταυτόχρονα ανοίγει την αγορά σε ποδήλατα κατά παραγγελία, σκούτερ και τελικά, αυτόνομα αυτοκίνητα.
      Σαν να μην έφταναν το Google Maps, το 2013 η Google απέκτησε την επίσης υπηρεσία χαρτών Waze, έναντι 1 δισ. δολαρίων, ενώ στο τμήμα των χαρτών, θα πρέπει να προστεθεί και το Android Automotive, το οποίο χρησιμοποιεί το λειτουργικό σύστημα της Google και τις εφαρμογές της κατευθείαν στο προγράμματα πλοήγησης των αυτοκινήτων, ενώ έχει ήδη υπογράψει συνεργασία με Audi και Volvo.
      Τα τεράστια δεδομένα από τα προγράμματα χαρτών, βοήθησαν επίσης την Google να γίνει ένας από τους ηγέτες των αυτόνομων οχημάτων, κάτι που την φέρνει στον επόμενο μεγάλο δρόμο που επενδύει η Alphabet
      Τα 'Άλλα Στοιχήματα" της Alphabet
      H Alphabet δεν ασχολείται μόνο με τις κινήσεις πίσω από τις κουρτίνες. Ξέει πολύ καλά πως αν θες να σε μάθουν οι καταναλωτές, θα πρέπει να σε βλέπουν κάθε μέρα. Έτσι η Waymo, η εταιρεία της Alphabet που ασχολείται με τα αυτόνομα οχήματα, είναι έτοιμη να ξεκινήσει τις υπηρεσίες αυτόνομων ταξί στην Αριζόνα μέχρι το τέλος του χρόνου, πολύ νωρίτερα από τον προγραμματισμό των ανταγωνιστών της, κάτι που ενισχύει την έτσι κι αλλιώς μεγάλη αγάπη που της έχουν οι επενδυτές. 
      Ένα δεύτερο "στοίχημα" της Alphabet είναι η Labs Sidewalk, η  οποία εργάζεται πάνω στο μέλλον των αστικών συγκοινωνιών. Ο γενικός στόχος της εταιρείας είναι η επανεφεύρεση των πόλεων μέσω της τεχνολογίας, η οποία περιλαμβάνει μια κεντρική πλατφόρμα κινητικότητας που ονομάζεται Coord, στην οποία η Sidewalk έχει επενδύσει αρκετά χρήματα. 
      Η Alphabet είναι οι άνθρωποι που την "τρέχουν"
      Επειδή όλα αυτά προφανώς δεν αρκούν, οι ιδρυτές της Google Larry Page και ο Sergey Brin έχουν κάνει και τις δικές τους προσωπικές επενδύσεις στο μέλλον των μεταφορών. Η Kitty Hawk είναι η προσωπική εταιρεία-project του Page η οποία κατασκευάζει ιπτάμενα οχήματα-υβρίδια ανάμεσα σε drone και υδροπλάνα, ενώ ο Brin κατασκευάζει ένα Hi-Tech.. Zeppelin.
    • By Engineer
      Η Ελλάδα εξακολούθησε να κατέχει μία από τις υψηλότερες θέσεις στη σχετική κατάταξη όσον αφορά τη χρήση «πειρατικού» λογισμικού το 2017 καθώς το 61% του λογισμικού που είναι εγκατεστημένο σε προσωπικούς υπολογιστές είναι παράνομο, σύμφωνα με την Business Software Alliance (BSA).
      Παρότι το ποσοστό τα τελευταία έτη δεν έχει σημειώσει αξιόλογη μεταβολή, καθώς ήταν 63% το 2015, 62% το 2013 και 61% το 2011, είναι σημαντικά υψηλότερο σε σύγκριση με τις χώρες της Δυτικής Ευρώπης, της σκανδιναβικής χερσονήσου και τη Βρετανία. Ενδεικτικά, στην Ιταλία αγγίζει το 43%, στην Πορτογαλία το 38% και στην Κύπρο το 44%.
      Σημαντική πτώση είχε η εκτιμώμενη εμπορική αξία του λεγόμενου «πειρατικού» λογισμικού που χρησιμοποιείται στη χώρα μας, καθώς πέρυσι υποχώρησε σε 173 εκατ. δολάρια, από 189 εκατ. δολ. το 2015, 220 εκατ. δολ. το 2013 και 343 εκατ. δολ. το 2011.
      Σύμφωνα με την BSA, αν και διεθνώς τα δύο τελευταία έτη εμφανίζεται πτωτική τάση, η παράνομη χρήση λογισμικού στους προσωπικούς υπολογιστές συνεχίζει να κυμαίνεται σε ανησυχητικά υψηλά επίπεδα.
      Το 2017 το ποσοστό αυτό ανήλθε κατά μέσο όρο στο 37%. Μεταξύ των μεγαλύτερων οικονομιών, τα υψηλότερα ποσοστά είναι στην Κίνα και τη Ρωσία με 66% και 62% αντίστοιχα, ενώ πολύ χαμηλότερα είναι σε ΗΠΑ (15%), Γερμανία (20%), Βρετανία (21%) και Γαλλία (32%).
      Business Software Alliance

      View full είδηση
FespaC + Τοιχοποιία + FespaR

Token


×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.