Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Novatron
  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • By Engineer
      Σε ένα βίντεο το πέρασμα του αγωγού TAP κάτω από τον ποταμό Αξιό.
       

      View full είδηση
    • By Engineer
      Σε ένα βίντεο το πέρασμα του αγωγού TAP κάτω από τον ποταμό Αξιό.
       
    • By Engineer
      Σε συμφωνία για την ανάληψη των εργασιών συντήρησης του αγωγού φυσικού αερίου ΤΑΡ επί ελληνικού εδάφους από τον ΔΕΣΦΑ κατέληξαν οι πολύμηνες διαπραγματεύσεις μεταξύ της κοινοπραξίας του Διαδριατικού Αγωγού Φυσικού Αερίου και του Διαχειριστή Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου.
      Όπως ανακοίνωσε ο ΔΕΣΦΑ, η υπογραφή της σύμβασης μεταξύ των δύο πλευρών αναμένεται να πραγματοποιηθεί εντός του Μαΐου και προβλέπεται να αυξήσει σημαντικά τα έσοδα του ΔΕΣΦΑ από μη ρυθμιζόμενες υπηρεσίες, δημιουργώντας παράλληλα νέες θέσεις εργασίας.
      Με αφορμή την ολοκλήρωση της συμφωνίας, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Διαχειριστή, Σωτήρης Νίκας, δήλωσε: «Με τη συγκεκριμένη συμφωνία, ο ΔΕΣΦΑ αναλαμβάνει τη συντήρηση του μεγαλύτερου μέρους ενός εκ των δέκα σημαντικότερων έργων στον κόσμο αυτήν τη στιγμή. Πρόκειται για ένα βήμα καθοριστικής σημασίας, το οποίο επισφραγίζει με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο την τεχνογνωσία που έχει αναπτύξει ο Διαχειριστής, δείχνοντας παράλληλα τον δρόμο για την επέκταση των δραστηριοτήτων του πέραν της διαχείρισης του Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Σε συμφωνία για την ανάληψη των εργασιών συντήρησης του αγωγού φυσικού αερίου ΤΑΡ επί ελληνικού εδάφους από τον ΔΕΣΦΑ κατέληξαν οι πολύμηνες διαπραγματεύσεις μεταξύ της κοινοπραξίας του Διαδριατικού Αγωγού Φυσικού Αερίου και του Διαχειριστή Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου.
      Όπως ανακοίνωσε ο ΔΕΣΦΑ, η υπογραφή της σύμβασης μεταξύ των δύο πλευρών αναμένεται να πραγματοποιηθεί εντός του Μαΐου και προβλέπεται να αυξήσει σημαντικά τα έσοδα του ΔΕΣΦΑ από μη ρυθμιζόμενες υπηρεσίες, δημιουργώντας παράλληλα νέες θέσεις εργασίας.
      Με αφορμή την ολοκλήρωση της συμφωνίας, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Διαχειριστή, Σωτήρης Νίκας, δήλωσε: «Με τη συγκεκριμένη συμφωνία, ο ΔΕΣΦΑ αναλαμβάνει τη συντήρηση του μεγαλύτερου μέρους ενός εκ των δέκα σημαντικότερων έργων στον κόσμο αυτήν τη στιγμή. Πρόκειται για ένα βήμα καθοριστικής σημασίας, το οποίο επισφραγίζει με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο την τεχνογνωσία που έχει αναπτύξει ο Διαχειριστής, δείχνοντας παράλληλα τον δρόμο για την επέκταση των δραστηριοτήτων του πέραν της διαχείρισης του Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου.
    • By Engineer
      Ο Διαδριατικός Αγωγός Φυσικού Αερίου (Trans Adriatic Pipeline-TAP), που θα μεταφέρει αέριο από το Αζερμπαϊτζάν στην Ευρώπη, θα παραδώσει τις πρώτες ποσότητες αερίου στην Ιταλία στις αρχές του 2020 παρά τις τοπικές αντιδράσεις κατά του έργου των 4,5 δισεκ. ευρώ, δήλωσε στο Reuters ο πρόεδρος του TAP.
       
      «Είμαστε σε καλό δρόμο να παραδώσουμε το αέριο το πρώτο τρίμηνο του 2020», δήλωσε σε συνέντευξή του ο Βάλτερ Πέρερ.
       
      Ο TAP αναμένεται να μεταφέρει έως 10 δισ. κυβικά μέτρα αερίου από το αζέρικο κοίτασμα του Shah Deniz II στη μικρή παραθαλάσσια ιταλική πόλη Σαν Φόκα στη νότια περιοχή της Απουλίας έως το 2020.
       
      Ωστόσο, οι αντιδράσεις από το τοπικό δημοτικό συμβούλιο και τις τοπικές Αρχές, καθώς και οι συγκρούσεις μεταξύ διαδηλωτών και αστυνομίας έχουν προκαλέσει καθυστερήσεις και έχουν δημιουργήσει ανησυχία ότι μπορεί να μην τηρηθούν οι σχετικές προθεσμίες και ενδεχομένως να αλλάξει ακόμα και η χάραξη του έργου.
       
      Η ιταλική κυβέρνηση, που θέλει να μετατρέψει την Ιταλία σε κόμβο αερίου για τη νότια Ευρώπη, θεωρεί τον TAP στρατηγική προτεραιότητα.
       
      Ο Πέρερ δήλωσε ότι η συγκεκριμένη περιοχή, που επιλέχθηκε μεταξύ 20 άλλων λόγω του ελάχιστου περιβαλλοντικού αντίκτυπου, δεν θα αλλάξει. Μια τέτοια κίνηση θα πήγαινε πίσω το έργο κατά 4 με 5 χρόνια, δήλωσε.
       
      «Η δέσμευση είναι η μεταφορά περίπου 8 με 10 δισ. κυβικών μέτρων στις ιταλικές ακτές. Η αλλαγή πορείας μέσω της Αλβανίας δεν αποτελεί επιλογή. Δεν υπάρχει Σχέδιο Β», δήλωσε.
       
      Ο αγωγός, μήκους 870 χιλιομέτρων, θα ενώνει το κοίτασμα Shah Deniz II με την Ιταλία, διασχίζοντας τη Γεωργία, την Τουρκία, την Ελλάδα, την Αλβανία και την Αδριατική Θάλασσα. Στους μετόχους του TAP περιλαμβάνονται ο αζέρικος ενεργειακός όμιλος Socar, ο πετρελαϊκός κολοσσός BP και ο ιταλικός όμιλος αερίου Snam.
       
      Πηγή: http://news.in.gr/ec...?aid=1500185166
       
      Click here to view the είδηση
FespaC + Τοιχοποιία + FespaR

Token


×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.