Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Scada Pro
  • Engineer

    Sotheby s: Οι δημοφιλέστερες "αγορές" εξοχικής κατοικίας στην Ελλάδα

    Η Ελλάδα αντιμετώπισε μια από τις χειρότερες οικονομικές κρίσεις στην ιστορία της Ευρώπης για μια δεκαετία. Για αρκετά χρόνια ο κλάδος των ακινήτων είχε «βαλτώσει» και πολλοί λίγοι ήταν εκείνοι που ήθελαν να επενδύσουν σε ακίνητα.

    Όπως λέει σε δημοσίευμά της η USA Today η εικόνα αυτή φάνηκε να αλλάζει από το 2016 όταν ειδικά στα ελληνικά νησιά που βρίσκονται στο Αιγαίο και το Ιόνιο ξεκίνησαν να τοποθετούνται ξένοι επενδυτές.

    «Την ώρα που η οικονομία άρχισε να βελτιώνεται σε Ισπανία και Πορτογαλία η Ελλάδα είχε μείνει πίσω» αναφέρει η Natalie Leontaraki, Επικεφαλής της Sotheby’s International Realty στην Ελλάδα, συμπληρώνοντας ότι στη συνέχεια η οικονομία «γύρισε» και οι επενδυτές άρχισαν να επωφελούνται από τη χαμηλή φορολογία στη μεταβίβαση ακινήτων και τους ετήσιους φόρους ακίνητης περιουσίας.

    Συγκεκριμένα, επενδυτές από τις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Αυστραλία άρχισαν να αναζητούν μια δεύτερη κατοικία κυρίως εξοχική σε ελληνικά νησιά. Μάλιστα, οι τιμές ξανά πήραν ανοδική τροχιά καθώς η ζήτηση γίνεται ολοένα και πιο υψηλή.

    Όπως ανέφερε η επικεφαλής της Sotheby’s, η Μύκονος αποτελεί την «βασίλισσα» όσον αφορά στην αγορά εξοχικής κατοικίας με την Κέρκυρα και την Κρήτη να ακολουθούν. Παράλληλα, έντονο είναι το ενδιαφέρον ξένων επενδυτών να αποκτήσουν το δικό τους ακίνητο και σε άλλα νησιά των Κυκλάδων, τη Ρόδο και την Ανδρο. 

    Την ίδια ώρα υψηλές είναι οι τιμές και στην ενοικίαση ακινήτων καθώς φθάνουν και τις $4.000 την ημέρα. 



    Σχόλια Μελών


    όχι  άλλο  καρβουνο  με  τα  ανοητα  δημοσιεύματα  που  αφορουν  το 0.3 %  του  ελληνικου  πληθυσμου 

    και  το  υπολοιπο  99.7    στα  αζητητα . 

    • Like 1
    • Thanks 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • By Engineer
      Η πιο «κλισέ» φράση όσων ασχολούνται με τις συνδυασμένες και εμπορευματικές μεταφορές είναι η ακόλουθη: Η Ελλάδα μπορεί να καταστεί εμπορευματικός κόμβος της ΝΑ Ευρώπης.
      Μπορεί να αποτελεί ουτοπία, μπορεί και όχι. Από την άλλη πλευρά, τα βήματα προόδου είναι εμφανή, κυρίως στον τομέα των υποδομών και όχι μόνο.
      Η χώρα έχει ισχυρές προοπτικές ανάπτυξης διεθνών φορτίων, όπως ανέφερε πρόσφατα στην ημερίδα «Συνδυασμένες Μεταφορές και ο Ρόλος της Ελλάδας», που διεξήχθη στο Θριάσιο Ε/Κ, ο πρόεδρος του Συμβουλίου Ανάπτυξης Εφοδιαστικής Ιωάννης Μίνης.
      Για παράδειγμα, ο Πειραιάς είναι ο πλησιέστερος στο Σουέζ σημαντικός ευρωπαϊκός λιμένας, η θέση της χώρας είναι ευνοϊκή σε σχέση με την Κεντρική και ΝΑ Ευρώπη και η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ αύξησε τα διεθνή φορτία, εάν και μόνο το 10% – 15% εξ αυτών διακινούνται μέσω της ενδοχώρας.
      Επιπροσθέτως, οι σιδηροδρομικές μεταφορές δύνανται να αποτελέσουν κρίσιμο παράγοντα προσέλκυσης διεθνών φορτίων.
      Oι διάδρομοι των εμπορευματικών ροών στους οποίους μπορεί να πρωταγωνιστήσει η Ελλάδα
      Για παράδειγμα, η σιδηροδρομική μεταφορά διεθνούς φορτίου από τον ΣΕΠ, ύψους 30.000 TEU ανά έτος, θα μπορούσε να ανέλθει στα επίπεδα των 100.000 TEU, με την ολοκλήρωση του βασικού σιδηροδρομικού άξονα.
      Στα ανωτέρω χαρακτηριστικά γνωρίσματα είναι σημαντικό:
      -Να προσδιορισθούν οι διεθνείς εμπορευματικές ροές και να κατηγοριοποιηθούν.
      -Για τις εν δυνάμει ροές, να προσδιοριστούν ανά κατηγορία, όπως η προστιθέμενη αξία για τη χώρα και πρωτοβουλίες αύξησης της ζήτησης – ενίσχυσης της προσφοράς.
      Σε θεσμικό επίπεδο προτείνεται τα υπουργεία Οικονομίας και Εξωτερικών να αναλάβουν συστηματικές πρωτοβουλίες για εξευρωπαϊσμό προϊόντων, μέσω προστιθέμενης αξίας στην Ελλάδα (σύμφωνα πάντα με τις επιταγές των κανονισμών της ΕΕ).
      Επίσης, κρίνεται σκόπιμο να δοθούν κίνητρα για κατάλληλες επενδύσεις σε συναρμολόγηση, επισκευή/rework, «τελειοποίηση», μεταποίηση διεθνών φορτίων, αλλά και να γίνει ενδελεχές benchmarking σε χώρες της ΕΕ, στις οποίες προσφέρονται παρόμοιες υπηρεσίες (Ιρλανδία, Τσεχία, κλπ)
      Αντίστοιχα, για διεθνή φορτία (εκτός ΕΕ), να μελετηθούν κίνητρα και προϋποθέσεις, ώστε τα φορτία να τίθενται σε ελεύθερη κυκλοφορία στην Ελλάδα –  25% του ποσού εκτελωνισμού παραμένει στην Ελλάδα.
      Τέλος, κρίνεται σκόπιμο να εφαρμοστούν ταχείες διαδικασίες εκτελωνισμού, πρότυποι δασμοί ανά κατηγορία αγαθών (και σχετική υποστήριξη του προσωπικού του τελωνείου, περιορίζοντας την ανάγκη για προσδιορισμό δασμών ανά περίπτωση) και ηλεκτρονικοποίηση του συνόλου των διαδικασιών, ώστε να συμπεριλάβει και άλλες υπηρεσίες ή φορείς που εμπλέκονται στην εισαγωγή και εξαγωγή εμπορευμάτων.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Η πιο «κλισέ» φράση όσων ασχολούνται με τις συνδυασμένες και εμπορευματικές μεταφορές είναι η ακόλουθη: Η Ελλάδα μπορεί να καταστεί εμπορευματικός κόμβος της ΝΑ Ευρώπης.
      Μπορεί να αποτελεί ουτοπία, μπορεί και όχι. Από την άλλη πλευρά, τα βήματα προόδου είναι εμφανή, κυρίως στον τομέα των υποδομών και όχι μόνο.
      Η χώρα έχει ισχυρές προοπτικές ανάπτυξης διεθνών φορτίων, όπως ανέφερε πρόσφατα στην ημερίδα «Συνδυασμένες Μεταφορές και ο Ρόλος της Ελλάδας», που διεξήχθη στο Θριάσιο Ε/Κ, ο πρόεδρος του Συμβουλίου Ανάπτυξης Εφοδιαστικής Ιωάννης Μίνης.
      Για παράδειγμα, ο Πειραιάς είναι ο πλησιέστερος στο Σουέζ σημαντικός ευρωπαϊκός λιμένας, η θέση της χώρας είναι ευνοϊκή σε σχέση με την Κεντρική και ΝΑ Ευρώπη και η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ αύξησε τα διεθνή φορτία, εάν και μόνο το 10% – 15% εξ αυτών διακινούνται μέσω της ενδοχώρας.
      Επιπροσθέτως, οι σιδηροδρομικές μεταφορές δύνανται να αποτελέσουν κρίσιμο παράγοντα προσέλκυσης διεθνών φορτίων.
      Oι διάδρομοι των εμπορευματικών ροών στους οποίους μπορεί να πρωταγωνιστήσει η Ελλάδα
      Για παράδειγμα, η σιδηροδρομική μεταφορά διεθνούς φορτίου από τον ΣΕΠ, ύψους 30.000 TEU ανά έτος, θα μπορούσε να ανέλθει στα επίπεδα των 100.000 TEU, με την ολοκλήρωση του βασικού σιδηροδρομικού άξονα.
      Στα ανωτέρω χαρακτηριστικά γνωρίσματα είναι σημαντικό:
      -Να προσδιορισθούν οι διεθνείς εμπορευματικές ροές και να κατηγοριοποιηθούν.
      -Για τις εν δυνάμει ροές, να προσδιοριστούν ανά κατηγορία, όπως η προστιθέμενη αξία για τη χώρα και πρωτοβουλίες αύξησης της ζήτησης – ενίσχυσης της προσφοράς.
      Σε θεσμικό επίπεδο προτείνεται τα υπουργεία Οικονομίας και Εξωτερικών να αναλάβουν συστηματικές πρωτοβουλίες για εξευρωπαϊσμό προϊόντων, μέσω προστιθέμενης αξίας στην Ελλάδα (σύμφωνα πάντα με τις επιταγές των κανονισμών της ΕΕ).
      Επίσης, κρίνεται σκόπιμο να δοθούν κίνητρα για κατάλληλες επενδύσεις σε συναρμολόγηση, επισκευή/rework, «τελειοποίηση», μεταποίηση διεθνών φορτίων, αλλά και να γίνει ενδελεχές benchmarking σε χώρες της ΕΕ, στις οποίες προσφέρονται παρόμοιες υπηρεσίες (Ιρλανδία, Τσεχία, κλπ)
      Αντίστοιχα, για διεθνή φορτία (εκτός ΕΕ), να μελετηθούν κίνητρα και προϋποθέσεις, ώστε τα φορτία να τίθενται σε ελεύθερη κυκλοφορία στην Ελλάδα –  25% του ποσού εκτελωνισμού παραμένει στην Ελλάδα.
      Τέλος, κρίνεται σκόπιμο να εφαρμοστούν ταχείες διαδικασίες εκτελωνισμού, πρότυποι δασμοί ανά κατηγορία αγαθών (και σχετική υποστήριξη του προσωπικού του τελωνείου, περιορίζοντας την ανάγκη για προσδιορισμό δασμών ανά περίπτωση) και ηλεκτρονικοποίηση του συνόλου των διαδικασιών, ώστε να συμπεριλάβει και άλλες υπηρεσίες ή φορείς που εμπλέκονται στην εισαγωγή και εξαγωγή εμπορευμάτων.
    • By Engineer
      Ενεργειακές παρεμβάσεις εξοικονόμησης ενέργειας σε 25.000 κατοικίες ανά έτος, για τα επόμενα 12 χρόνια, είναι ο στόχος που έχει θέσει το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ) προκειμένου να αναβαθμιστεί, έστω και καθυστερημένα, το κτιριακό δυναμικό της χώρας.
      Αυτό ανέφερε η κυρία Βασιλική Σίτα, από τη Διεύθυνση Ενεργειακών Πολιτικών και Ενεργειακής Αποδοτικότητας του ΥΠΕΝ, μιλώντας, σήμερα Πέμπτη, στο συνέδριο του Ινστιτούτου Ενέργειας Νοτιοανατολικής Ευρώπης (ΙΕΝΕ) για την εξοικονόμηση ενέργειας, με θέμα «Επενδύοντας στην Ενεργειακή Αποδοτικότητα».
      «Έως το 2030 θα έχουν ανακαινιστεί συνολικά 300.000 κατοικίες, ενώ εκτιμάται ότι οι νέες κατοικίες που θα ανεγερθούν θα είναι περίπου 200.000», επεσήμανε η κυρία Σίτα, αναφερόμενη στη μακροπρόθεσμη στρατηγική για την κινητοποίηση επενδύσεων στον τομέα της ανακαίνισης του εθνικού κτιριακού αποθέματος (κατοικίες και εμπορικά κτίρια, δημόσια και ιδιωτικά).
      Μάλιστα, όπως σχολίασε η ίδια, αν υπολογιστεί ότι, με το τρέχον πρόγραμμα "Εξοικονόμηση Κατ΄ Οίκον" το κόστος «χωρίς τη μόχλευση, είναι 15.000 ευρώ και με τη μόχλευση 25.000 ευρώ, τότε μιλάμε για υψηλά νούμερα». Με άλλα λόγια, οι επενδύσεις σε βάθος 12ετίας μπορεί να φτάσουν έως και τα 7,5 δισεκ. ευρώ.
      Αν όλα προχωρήσουν βάσει του σχεδιασμού του ΥΠΕΝ, το 2030 το προς ανακαίνιση κτιριακό απόθεμα θα έχει μειωθεί από 4,3 εκατομμύρια κτίρια (σήμερα) σε περίπου 3,8 εκατ. κτίρια.
      Το πόσο σημαντική είναι η ενεργειακή αναβάθμιση του κτιριακού τομέα - ειδικά σε περιόδους οικονομικής ύφεσης που τα φαινόμενα της ενεργειακής ένδειας είναι έντονο - καταδεικνύουν οι ... αριθμοί. Ο κτιριακός τομέας (οικιακός και τριτογενής) αντιστοιχεί στο 39% της συνολικής εγχώριας κατανάλωσης ενέργειας (στοιχεία 2016).
      Ωστόσο, η Ελλάδα είναι ακόμη πίσω στην επίτευξη του ευρωπαϊκού στόχου των ετήσιων εξοικονομήσεων ενέργειας, ίσων με το 1,5% των κατ' όγκο ετήσιων πωλήσεων ενέργειας στους τελικούς καταναλωτές.
      Ειδικότερα, για το διάστημα 2021 - 2030 απαιτείται επιπλέον εξοικονόμηση 1,5 % τον χρόνο, της ενέργειας που καταναλώνουμε σήμερα. «Όσο καθυστερούμε τόσο μεγαλύτερες επενδύσεις πρέπει να γίνονται για να επιτευχθούν οι στόχοι. Έχουμε πρόβλημα στις νέες ετήσιες εξοικονομήσεις», υπογράμμισε η κυρία Σίτα, επισημαίνοντας ότι το υπολειπόμενο του συγκεκριμένου στόχου (άρθρο 7 της οδηγίας 27/2012) κοστολογείται στα 3 δισεκ. ευρώ.
      Το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ενεργειακή Απόδοση έχει θέσει ως στόχο τελικής κατανάλωσης ενέργειας το 2020 τα 18,4 εκατ. τόνος ισοδύναμου πετρελαίου (ΤΙΠ), με εξοικονόμηση 3,3 εκατ. ΤΙΠ.
      Σύμφωνα με την κυρία Σίτα, το κτιριακό απόθεμα βρίσκεται στον πυρήνα ενός ενεργειακού συστήματος χωρίς άνθρακα, καθιστώντας τα κτίρια πιο ευέλικτα, ανθεκτικά και αποδοτικά, εξοικονομώντας ενέργεια, αλλά και παράγοντας, αποθηκεύοντας και προμηθεύοντας ενέργεια.
      Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα εξοικονόμησης ενέργειας σε κτίριο, έδωσε ο ενεργειακός σύμβουλος της ΠΟΜΙΔΑ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Ακινήτων) Δρ. Απόστολος Ευθυμιάδης, ο οποίος αναφέρθηκε στο Νοσοκομείο Καλαμάτας, στο οποίο οι αλλαγές στο ηλιοθερμικό σύστημα φέρνουν εξοικονόμηση ηλεκτρικής ενέργειας της τάξεως του 40 % σε ετήσια βάση, ήτοι 200.000 ευρώ τον χρόνο και σημαντική μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, μέσω του περιορισμού των εκπομπών αερίων ρύπων.
      Η χώρα μας, επιπλέον, πρέπει να τρέξει να προλάβει τις αλλαγές που φέρνει η αναθεώρηση της ευρωπαϊκής οδηγίας για τα κτίρια Σχεδόν Μηδενικής Ενεργειακής Κατανάλωσης (nZEB - nearly Zero Energy Buildings).
      Από την 1η Ιανουαρίου 2019, τα νέα κτίρια που θα στεγάζουν υπηρεσίες του δημόσιου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα οφείλουν να είναι σχεδόν μηδενικής κατανάλωσης ενέργειας. Επίσης, από την 1η Ιανουαρίου 2021 όλα ανεξαιρέτως τα νέα κτίρια θα πρέπει να είναι nZEB.
      Σχετικά με την ενεργειακή αναβάθμιση των δημόσιων κτιρίων, η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΝ έχει δεσμευθεί ότι θα προχωρήσει με την αξιοποίηση δύο δισεκ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και θα συμπεριλάβει έναν σημαντικό αριθμό σχολείων, νοσοκομείων και άλλων κτιρίων του Δημοσίου.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Ενεργειακές παρεμβάσεις εξοικονόμησης ενέργειας σε 25.000 κατοικίες ανά έτος, για τα επόμενα 12 χρόνια, είναι ο στόχος που έχει θέσει το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ) προκειμένου να αναβαθμιστεί, έστω και καθυστερημένα, το κτιριακό δυναμικό της χώρας.
      Αυτό ανέφερε η κυρία Βασιλική Σίτα, από τη Διεύθυνση Ενεργειακών Πολιτικών και Ενεργειακής Αποδοτικότητας του ΥΠΕΝ, μιλώντας, σήμερα Πέμπτη, στο συνέδριο του Ινστιτούτου Ενέργειας Νοτιοανατολικής Ευρώπης (ΙΕΝΕ) για την εξοικονόμηση ενέργειας, με θέμα «Επενδύοντας στην Ενεργειακή Αποδοτικότητα».
      «Έως το 2030 θα έχουν ανακαινιστεί συνολικά 300.000 κατοικίες, ενώ εκτιμάται ότι οι νέες κατοικίες που θα ανεγερθούν θα είναι περίπου 200.000», επεσήμανε η κυρία Σίτα, αναφερόμενη στη μακροπρόθεσμη στρατηγική για την κινητοποίηση επενδύσεων στον τομέα της ανακαίνισης του εθνικού κτιριακού αποθέματος (κατοικίες και εμπορικά κτίρια, δημόσια και ιδιωτικά).
      Μάλιστα, όπως σχολίασε η ίδια, αν υπολογιστεί ότι, με το τρέχον πρόγραμμα "Εξοικονόμηση Κατ΄ Οίκον" το κόστος «χωρίς τη μόχλευση, είναι 15.000 ευρώ και με τη μόχλευση 25.000 ευρώ, τότε μιλάμε για υψηλά νούμερα». Με άλλα λόγια, οι επενδύσεις σε βάθος 12ετίας μπορεί να φτάσουν έως και τα 7,5 δισεκ. ευρώ.
      Αν όλα προχωρήσουν βάσει του σχεδιασμού του ΥΠΕΝ, το 2030 το προς ανακαίνιση κτιριακό απόθεμα θα έχει μειωθεί από 4,3 εκατομμύρια κτίρια (σήμερα) σε περίπου 3,8 εκατ. κτίρια.
      Το πόσο σημαντική είναι η ενεργειακή αναβάθμιση του κτιριακού τομέα - ειδικά σε περιόδους οικονομικής ύφεσης που τα φαινόμενα της ενεργειακής ένδειας είναι έντονο - καταδεικνύουν οι ... αριθμοί. Ο κτιριακός τομέας (οικιακός και τριτογενής) αντιστοιχεί στο 39% της συνολικής εγχώριας κατανάλωσης ενέργειας (στοιχεία 2016).
      Ωστόσο, η Ελλάδα είναι ακόμη πίσω στην επίτευξη του ευρωπαϊκού στόχου των ετήσιων εξοικονομήσεων ενέργειας, ίσων με το 1,5% των κατ' όγκο ετήσιων πωλήσεων ενέργειας στους τελικούς καταναλωτές.
      Ειδικότερα, για το διάστημα 2021 - 2030 απαιτείται επιπλέον εξοικονόμηση 1,5 % τον χρόνο, της ενέργειας που καταναλώνουμε σήμερα. «Όσο καθυστερούμε τόσο μεγαλύτερες επενδύσεις πρέπει να γίνονται για να επιτευχθούν οι στόχοι. Έχουμε πρόβλημα στις νέες ετήσιες εξοικονομήσεις», υπογράμμισε η κυρία Σίτα, επισημαίνοντας ότι το υπολειπόμενο του συγκεκριμένου στόχου (άρθρο 7 της οδηγίας 27/2012) κοστολογείται στα 3 δισεκ. ευρώ.
      Το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ενεργειακή Απόδοση έχει θέσει ως στόχο τελικής κατανάλωσης ενέργειας το 2020 τα 18,4 εκατ. τόνος ισοδύναμου πετρελαίου (ΤΙΠ), με εξοικονόμηση 3,3 εκατ. ΤΙΠ.
      Σύμφωνα με την κυρία Σίτα, το κτιριακό απόθεμα βρίσκεται στον πυρήνα ενός ενεργειακού συστήματος χωρίς άνθρακα, καθιστώντας τα κτίρια πιο ευέλικτα, ανθεκτικά και αποδοτικά, εξοικονομώντας ενέργεια, αλλά και παράγοντας, αποθηκεύοντας και προμηθεύοντας ενέργεια.
      Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα εξοικονόμησης ενέργειας σε κτίριο, έδωσε ο ενεργειακός σύμβουλος της ΠΟΜΙΔΑ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Ακινήτων) Δρ. Απόστολος Ευθυμιάδης, ο οποίος αναφέρθηκε στο Νοσοκομείο Καλαμάτας, στο οποίο οι αλλαγές στο ηλιοθερμικό σύστημα φέρνουν εξοικονόμηση ηλεκτρικής ενέργειας της τάξεως του 40 % σε ετήσια βάση, ήτοι 200.000 ευρώ τον χρόνο και σημαντική μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, μέσω του περιορισμού των εκπομπών αερίων ρύπων.
      Η χώρα μας, επιπλέον, πρέπει να τρέξει να προλάβει τις αλλαγές που φέρνει η αναθεώρηση της ευρωπαϊκής οδηγίας για τα κτίρια Σχεδόν Μηδενικής Ενεργειακής Κατανάλωσης (nZEB - nearly Zero Energy Buildings).
      Από την 1η Ιανουαρίου 2019, τα νέα κτίρια που θα στεγάζουν υπηρεσίες του δημόσιου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα οφείλουν να είναι σχεδόν μηδενικής κατανάλωσης ενέργειας. Επίσης, από την 1η Ιανουαρίου 2021 όλα ανεξαιρέτως τα νέα κτίρια θα πρέπει να είναι nZEB.
      Σχετικά με την ενεργειακή αναβάθμιση των δημόσιων κτιρίων, η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΝ έχει δεσμευθεί ότι θα προχωρήσει με την αξιοποίηση δύο δισεκ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και θα συμπεριλάβει έναν σημαντικό αριθμό σχολείων, νοσοκομείων και άλλων κτιρίων του Δημοσίου.
    • By Engineer
      Τα μεγαλύτερα επιτεύγματα – έργα που έχει να επιδείξει η Ελλάδα, τα τελευταία χρόνια, στους κλάδους των Υποδομών και των Μεταφορών παρουσιάστηκαν στο εισαγωγικό video του 2ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών που διεξήχθη στις 15 και 16 Μαΐου 2018 στην Αθήνα από τις ιστοσελίδες metaforespress.gr και ypodomes.com.
       

      View full είδηση
Fespa-Tekton 18



×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.