Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Novatron
  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • By Engineer
      Έξι νέους «πράσινους» Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών στην Ιόνια Οδό και στο τμήμα Μεταμόρφωση – Σκάρφεια της Α.Θ.Ε. ολοκλήρωσε η Νέα Οδός.
      Με στόχο την αρμονική ένταξη των αυτοκινητόδρομων στο περιβάλλον και τη συνεχή προσπάθεια προστασίας του φυσικού πλούτου κάθε όμορης περιοχής, το σύνολο των Σ.Ε.Α. στην Ιόνια Οδό (Ευηνοχωρίου, Φιλιππιάδας, Αμφιλοχίας, Αμβρακίας και Επισκοπικού), καθώς και ο νέος Σ.Ε.Α. Αταλάντης στον Α.Θ.Ε., σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν σύμφωνα με τον Κανονισμό Ενεργειακής Απόδοσης Κτιριακού Τομέα ενεργειακής κλάσης Β+.
      Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη σημαντική μείωση τόσο της κατανάλωσης ενέργειας για τη λειτουργία των Σ.Ε.Α., όσο και των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2), καθώς και τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος ανακύκλωσης νερού. Επιπλέον, στη συντριπτική πλειοψηφία των νέων Σ.Ε.Α. θα προσφέρεται δυνατότητα φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς και δυνατότητα ανεφοδιασμού με βενζίνη, πετρέλαιο και υγραέριο σε συνδυασμό βέβαια, με τις κλασσικές υπηρεσίες εστίασης και αγορών.
      Αξίζει να αναφερθεί ότι η Ιόνια Οδός, έως το τέλος του χρόνου, όταν και θα λειτουργήσει το σύνολο των σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκίνητων -σήμερα λειτουργεί αυτός της Φιλιππιάδας- θα είναι ο πρώτος απολύτως φιλικός στην ηλεκτροκίνηση αυτοκινητόδρομος στην Ελλάδα, παρέχοντας σε 5 σημεία δυνατότητα φόρτισης.
      Σε όλες τις κτιριακές εγκαταστάσεις των «πράσινων» Σ.Ε.Α., συμπεριλαμβανομένων και των μη ενταγμένων σε καθεστώς υποχρεωτικής ταξινόμησης ενέργειας, υιοθετήθηκαν και εφαρμόστηκαν οι αρχές και οι καλές πρακτικές της βιοκλιματικής αρχιτεκτονικής, όπως βέλτιστος προσανατολισμός, κατάλληλη χωροθέτηση των ανοιγμάτων για επαρκή ηλιασμό, φυσικό φωτισμό και δροσισμό, ηλιοπροστασία, διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου για τη βελτίωση του μικροκλίματος και τέλος χρήση τεχνολογιών ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (Α.Π.Ε.), όπως ηλιοθερμικά συστήματα, αντλίες θερμότητας, ηλιακοί συλλέκτες κ. α.
      Επίσης, οι νέοι «πράσινοι» Σ.Ε.Α. διαθέτουν και σύστημα βιολογικού καθαρισμού λυμάτων. Tο επεξεργασμένο νερό που θα παράγεται, θα χρησιμοποιείται για την άρδευση του πρασίνου των κοινόχρηστων χώρων τους, καθώς και του πρασίνου του αυτοκινητοδρόμου.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Έξι νέους «πράσινους» Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών στην Ιόνια Οδό και στο τμήμα Μεταμόρφωση – Σκάρφεια της Α.Θ.Ε. ολοκλήρωσε η Νέα Οδός.
      Με στόχο την αρμονική ένταξη των αυτοκινητόδρομων στο περιβάλλον και τη συνεχή προσπάθεια προστασίας του φυσικού πλούτου κάθε όμορης περιοχής, το σύνολο των Σ.Ε.Α. στην Ιόνια Οδό (Ευηνοχωρίου, Φιλιππιάδας, Αμφιλοχίας, Αμβρακίας και Επισκοπικού), καθώς και ο νέος Σ.Ε.Α. Αταλάντης στον Α.Θ.Ε., σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν σύμφωνα με τον Κανονισμό Ενεργειακής Απόδοσης Κτιριακού Τομέα ενεργειακής κλάσης Β+.
      Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη σημαντική μείωση τόσο της κατανάλωσης ενέργειας για τη λειτουργία των Σ.Ε.Α., όσο και των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2), καθώς και τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος ανακύκλωσης νερού. Επιπλέον, στη συντριπτική πλειοψηφία των νέων Σ.Ε.Α. θα προσφέρεται δυνατότητα φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς και δυνατότητα ανεφοδιασμού με βενζίνη, πετρέλαιο και υγραέριο σε συνδυασμό βέβαια, με τις κλασσικές υπηρεσίες εστίασης και αγορών.
      Αξίζει να αναφερθεί ότι η Ιόνια Οδός, έως το τέλος του χρόνου, όταν και θα λειτουργήσει το σύνολο των σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκίνητων -σήμερα λειτουργεί αυτός της Φιλιππιάδας- θα είναι ο πρώτος απολύτως φιλικός στην ηλεκτροκίνηση αυτοκινητόδρομος στην Ελλάδα, παρέχοντας σε 5 σημεία δυνατότητα φόρτισης.
      Σε όλες τις κτιριακές εγκαταστάσεις των «πράσινων» Σ.Ε.Α., συμπεριλαμβανομένων και των μη ενταγμένων σε καθεστώς υποχρεωτικής ταξινόμησης ενέργειας, υιοθετήθηκαν και εφαρμόστηκαν οι αρχές και οι καλές πρακτικές της βιοκλιματικής αρχιτεκτονικής, όπως βέλτιστος προσανατολισμός, κατάλληλη χωροθέτηση των ανοιγμάτων για επαρκή ηλιασμό, φυσικό φωτισμό και δροσισμό, ηλιοπροστασία, διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου για τη βελτίωση του μικροκλίματος και τέλος χρήση τεχνολογιών ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (Α.Π.Ε.), όπως ηλιοθερμικά συστήματα, αντλίες θερμότητας, ηλιακοί συλλέκτες κ. α.
      Επίσης, οι νέοι «πράσινοι» Σ.Ε.Α. διαθέτουν και σύστημα βιολογικού καθαρισμού λυμάτων. Tο επεξεργασμένο νερό που θα παράγεται, θα χρησιμοποιείται για την άρδευση του πρασίνου των κοινόχρηστων χώρων τους, καθώς και του πρασίνου του αυτοκινητοδρόμου.
    • By Engineer
      Ολοκληρώνεται το 100% της διάνοιξης των σηράγγων του Μετρό Θεσσαλονίκης μέχρι το τέλος του Iουλίου, διότι τελειώνει και η διάνοιξη της δεύτερης σήραγγας στην Καλαμαριά, όπως δήλωσε στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, «Πρακτορείο 104,9 FM», ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Γιάννης Μυλόπουλος, τονίζοντας ότι «βήμα προς βήμα το έργο προχωράει».
      Ο κ.Μυλόπουλος επισήμανε ότι «ύστερα από πολλά χρόνια έχουμε αποκαταστήσει τους δρόμους σε 11 από τους 13 σταθμούς της βασικής γραμμής. Το περασμένο Σαββατοκύριακο ανοίξαμε τους δρόμους και στον σταθμό Σιντριβάνι. Όλοι οι σταθμοί, εκτός των δύο σταθμών της Αγίας Σοφίας και της Βενιζέλου, είναι έτοιμοι κατασκευαστικά, έχουν ολοκληρωθεί και οι καταλήψεις των εργοταξίων στους δρόμους, δεν έχουν πλέον κανέναν νόημα να υπάρχουν».
      Σχολιάζοντας την πορεία των εργασιών ανέφερε ότι «έχουν τελειώσει τα έργα πολιτικού μηχανικού και σε ορισμένους σταθμούς έχουν τοποθετηθεί και οι σιδηροτροχιές» και πρόσθεσε πως «από τον σταθμό Ανάληψης μέχρι και τον σταθμό Φλέμινγκ είναι έτοιμο το κομμάτι και θα μπορούσε να υποδεχθεί συρμούς και να ξεκινήσουν τα δρομολόγια».
      Το φθινόπωρο δημοπρατούνται οι αρχαιολογικές εργασίες και οι μετακινήσεις δικτύων των οργανισμών κοινής ωφέλειας και στη δυτική Θεσσαλονίκη, ανέφερε ο κ. Μυλόπουλος. «Εξασφαλίσαμε 30 εκατ. ευρώ και θα ξεκινήσουμε στις αρχές του 2019 τις πρόδρομες εργασίες, έτσι οι κάτοικοι θα δουν μπουλντόζες και στις δυτικές περιοχές της πόλης» είπε.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Ολοκληρώνεται το 100% της διάνοιξης των σηράγγων του Μετρό Θεσσαλονίκης μέχρι το τέλος του Iουλίου, διότι τελειώνει και η διάνοιξη της δεύτερης σήραγγας στην Καλαμαριά, όπως δήλωσε στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, «Πρακτορείο 104,9 FM», ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Γιάννης Μυλόπουλος, τονίζοντας ότι «βήμα προς βήμα το έργο προχωράει».
      Ο κ.Μυλόπουλος επισήμανε ότι «ύστερα από πολλά χρόνια έχουμε αποκαταστήσει τους δρόμους σε 11 από τους 13 σταθμούς της βασικής γραμμής. Το περασμένο Σαββατοκύριακο ανοίξαμε τους δρόμους και στον σταθμό Σιντριβάνι. Όλοι οι σταθμοί, εκτός των δύο σταθμών της Αγίας Σοφίας και της Βενιζέλου, είναι έτοιμοι κατασκευαστικά, έχουν ολοκληρωθεί και οι καταλήψεις των εργοταξίων στους δρόμους, δεν έχουν πλέον κανέναν νόημα να υπάρχουν».
      Σχολιάζοντας την πορεία των εργασιών ανέφερε ότι «έχουν τελειώσει τα έργα πολιτικού μηχανικού και σε ορισμένους σταθμούς έχουν τοποθετηθεί και οι σιδηροτροχιές» και πρόσθεσε πως «από τον σταθμό Ανάληψης μέχρι και τον σταθμό Φλέμινγκ είναι έτοιμο το κομμάτι και θα μπορούσε να υποδεχθεί συρμούς και να ξεκινήσουν τα δρομολόγια».
      Το φθινόπωρο δημοπρατούνται οι αρχαιολογικές εργασίες και οι μετακινήσεις δικτύων των οργανισμών κοινής ωφέλειας και στη δυτική Θεσσαλονίκη, ανέφερε ο κ. Μυλόπουλος. «Εξασφαλίσαμε 30 εκατ. ευρώ και θα ξεκινήσουμε στις αρχές του 2019 τις πρόδρομες εργασίες, έτσι οι κάτοικοι θα δουν μπουλντόζες και στις δυτικές περιοχές της πόλης» είπε.
    • By Engineer
      Σε εξέλιξη βρίσκεται ο διαγωνισμός για τα ηλεκτρονικά / δορυφορικά διόδια, καθώς το επόμενο διάστημα αναμένεται να δημοσιοποιηθεί ποια σχήματα περνούν στη δεύτερη φάση.
      Αρχικό ενδιαφέρον έχουν επιδείξει πέντε κοινοπρακτικά σχήματα (ΙΝTRASOFT INTERNATIONAL SA – AKTOR –AUTOSTRADE, STRABAG, VINCI HIGHWAYS – TERNA – KAPSCH, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ – NUSZ και ΟΤΕ – T SYSTEMS).
      Στο μεσοδιάστημα, το υπουργείο Μεταφορών προχωρά στην πρόσληψη χρηματοοικονομικού συμβούλου, έναντι 155.000 ευρώ και κυκλοφοριακού συμβούλου, έναντι 158.000 ευρώ, οι οποίοι θα υποβοηθήσουν τις αρμόδιες υπηρεσίες στο διαγωνισμό.
      Σύμφωνα με τα όσα έχει εξαγγείλει το υπουργείο Μεταφορών, το υπάρχον σύστημα θα
      αντικατασταθεί από πλήρες «Σύστημα Ηλεκτρονικών Διοδίων», με το οποίο θα γίνεται ηλεκτρονικά η χρέωση της διανυθείσας απόστασης και μόνο, με εξαιρέσεις την Αττική Οδό, τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και τη Ζεύξη Πρέβεζας-Ακτίου, στις οποίες όμως επίσης θα γίνεται ηλεκτρονικά η χρέωση του διοδίου τέλους.
      Συγκεκριμένα θα χρησιμοποιείται ένα διττό σύστημα επιβολής τελών ήτοι:
      -Τα επαγγελματικής χρήσεως οχήματα θα έχουν εγκατεστημένη μια “Εποχούμενη Συσκευή” (On Board Unit – OBU) που θα επιτρέπει την παρακολούθηση και καταγραφή της θέσης και της πορείας τους με τη βοήθεια δορυφόρων (τεχνολογία GNSS),
      -Τα ιδιωτικής χρήσεως οχήματα θα αναγνωρίζονται αυτόματα με κάμερες κυκλοφορίας από τις πινακίδες κυκλοφορίας τους κατά την είσοδο και έξοδό τους από το οδικό δίκτυο επί του οποίου επιβάλλονται τέλη (τεχνολογία Automatic Number Plate Reading – ANPR).
      Έτσι, και στις δύο περιπτώσεις θα καταγράφεται με ακρίβεια η χιλιομετρική απόσταση που τα οχήματα διανύουν στους αυτοκινητοδρόμους, επομένως θα χρεώνονται αναλογικά με την χιλιομετρική αυτή απόσταση.
      Ειδικότερα η καταγραφή της διαδρομής των επαγγελματικής χρήσεως οχημάτων θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για άλλες εφαρμογές (όπως στη διαχείριση στόλου αυτοκινήτων, την επιτήρηση χρήσης στο παράπλευρο οδικό δίκτυο, κ.ά).
      Για τα ιδιωτικής χρήσης οχήματα θα καταγράφεται μόνο η διανυθείσα απόσταση στον αυτοκινητόδρομο, ώστε το σύστημα να καλύπτει όλες τις προδιαγραφές προστασίας προσωπικών δεδομένων των χρηστών.
      Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη 

      View full είδηση
FespaC + Τοιχοποιία + FespaR

Token


×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.