Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αποτελέσματα Αναζήτησης

There were 19 results tagged with σύστημα

Ανά κατηγορία περιεχομένου

Ανά κατηγορία

Ταξινόμηση ανά:                Σειρά  
  1. Το κράτος ψηφιοποιείται: Στo G-Cloud 15 πληροφοριακά συστήματα Υπου...

    Επίσκεψη στις εγκαταστάσεις του Kυβερνητικού Yπολογιστικού Νέφους - Government Cloud (G-Cloud) στην Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε., πραγματοποίησε η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Όλγα Γεροβασίλη στο πλαίσιο του 1ου Open Day G-Cloud της ΚτΠ.

    Το G-Cloud της ΚτΠ Α.Ε. βρίσκεται σε παραγωγική λειτουργία από τον Ιανουάριο του 2017 και μέσω αυτού επιτυγχάνεται η κοινή χρήση υπολογιστικών υποδομών από τους φορείς του Δημοσίου. Με την εξέλιξη αυτή, που αποτελεί μέρος της ψηφιοποίησης της Δημόσιας Διοίκησης, επιτυγχάνεται οικονομία όσον αφορά τα κόστη κτήσης, συντήρησης και λειτουργίας για τις υποδομές που απαιτεί ένα κέντρο δεδομένων για κάθε πληροφοριακό σύστημα. Βελτιώνονται, επίσης, οι παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πολίτες, καθώς τα συστήματα δεν βγαίνουν εκτός λειτουργίας σε ενδεχόμενη «υπερφόρτωση», ενώ παρέχεται υψηλού επιπέδου ασφάλεια.

    Μέχρι τώρα μετάπτωση στο G-Cloud έχει γίνει σε 15 πληροφοριακά συστήματα των υπουργείων Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Υποδομών και Μεταφορών, και Επικρατείας.

    Το μεγαλύτερο και πλέον πολύπλοκο πληροφοριακό σύστημα που «φιλοξενείται» και λειτουργεί εκεί είναι το σύστημα «Διαύγεια», ενώ σε διαδικασία μετάπτωσης βρίσκονται και άλλα περίπου 30 πληροφοριακά συστήματα. Το έργο δημιουργήθηκε και λειτουργεί από την Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ), σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων.

    Σε χαιρετισμό που απηύθυνε πριν την ξενάγησή της στις εγκαταστάσεις του, η κ. Γεροβασίλη έκανε λόγο για «ένα πρωτοποριακό εγχείρημα της ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης» και «ένα εμβληματικό έργο στην πορεία μας προς την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση». Η υπουργός τόνισε επίσης ότι σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, υλοποιείται σειρά έργων και δράσεων για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Δημοσίου με βασική παράμετρο «τη ριζική αναθεώρηση του τρόπου παροχής των ψηφιακών υπηρεσιών του Δημοσίου, ώστε να μην οδηγηθούμε ποτέ ξανά στα λάθη του παρελθόντος».

    «Η φιλοξενία εφαρμογών σε κεντρικές υποδομές Cloud είναι αποδεδειγμένα οικονομικότερη και ασφαλέστερη από οποιαδήποτε άλλη τεχνολογική λύση και επομένως είναι υπέρ του δημοσίου συμφέροντος» σημείωσε ο πρόεδρος της ΚτΠ Α.Ε., Ιδομενέας Μανωλιτσάκης, ο οποίος ευχαρίστησε την υπουργό για την οικονομική στήριξη που παρείχε για τη ανάπτυξη και λειτουργία του έργου.

    Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της ΚτΠ Α.Ε., Ιωάννης Δερμιτζάκης αναλύοντας τις τεχνικές λεπτομέρειες του έργου, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι ο χώρος του data center, πληροί τις υψηλότερες και αυστηρότερες διεθνείς προδιαγραφές λειτουργίας, ενώ η υπολογιστική υποδομή (servers, storage, ram, network, security) έχει σχεδιαστεί με αρχιτεκτονική αδιάλειπτης λειτουργίας, δημιουργώντας ένα περιβάλλον αποδοτικό, εύκολα διαχειρίσιμο, σταθερό και ασφαλές.

    Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ

    • Φεβ 15 2018 16:12
    • από Engineer
  2. Εξοικονομώ κατ’ Οίκον: Την επόμενη εβδομάδα η υπογραφή σύμβασης για...

    Την προκήρυξη του πολυαναμενόμενου προγράμματος Εξοικονομώ κατ’ Οίκον 2 φέρνει πιο κοντά η διευθέτηση σημαντικών εκκρεμοτήτων όπως το πληροφοριακό σύστημα μέσω του οποίου θα γίνεται η υποβολή των αιτήσεων αλλά και η παρακολούθηση της πορείας τους για ένταξη στις χρηματοδοτούμενες δράσεις.

    Η λύση δίνεται από την Ελληνική Ένωση Τραπεζών η οποία ανέπτυξε το σχετικό σύστημα και το διαθέτει δωρεάν στο ΥΠΕΝ για την υλοποίηση του προγράμματος.

    Την ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται να υπογραφεί σχετική σύμβαση μεταξύ υπουργείου και Ενωσης για την παραχώρηση από την τελευταία του πληροφοριακού συστήματος.

    Υπενθυμίζεται ότι στις καινοτομίες του νέου προγράμματος περιλαμβάνεται η χρήση ηλεκτρονικής πλατφόρμας για την κατάθεση ηλεκτρονικά των αιτήσεων υπαγωγής αλλά και για την παρακολούθηση της πορείας τους.

    Πάντως, στις εκκρεμότητες που έχουν «κοστίσει» καθυστερήσεις αρκετών μηνών στην προκήρυξη του προγράμματος περιλαμβάνονται η ολοκλήρωση της διασύνδεσης των συνεταιριστικών τραπεζών στο σύστημα, οι εκχωρήσεις στο ΕΤΕΑΝ, που διαχειρίζεται το πρόγραμμα, των κονδυλίων των περιφερειών που θα παράσχουν για την υλοποίηση του (ΠΕΠ), αλλά και ο καθορισμός του ενεργειακού στόχου για την αναβάθμιση των κτιρίων προκειμένου να μπορεί να ενταχθεί στις χρηματοδοτούμενες δράσεις.

    Στο μεταξύ παράλληλα προετοιμάζεται πρόγραμμα εξοικονόμησης ενέργειας που θα απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις ώστε να μειώσουν τις ενεργειακές τους δαπάνες, με στόχο να εκκινήσει μέσα στην άνοιξη.

    Πηγή: http://bigbusiness.g...onomo-kat-oikon

    • Φεβ 02 2018 18:15
    • από Engineer
  3. Εξοικονομώ II: το νέο πληροφοριακό σύστημα, δωρεά της Ένωσης Ελληνι...

    Με με την αριθμ. πρωτ. Δ.Κ.Π. 0016426 ΕΞ 2017/ 19-10-2017 πράξη της Υφυπουργού Οικονομικών, που εκδόθηκε σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 3 του ν. 4182/2013 (ΦΕΚ 185 Α΄) όπως έχει αναδιατυπωθεί με το άρθρο 32 του ν. 4223/2013 (ΦΕΚ 287 Α΄) καθώς και των άρθρων 496, 498 και 499 του Αστικού Κώδικα, γίνεται αποδοχή προς το Ελληνικό Δημόσιο (Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας - Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ ΥΠΕΝ) της δωρεάς από την Ένωση Ελληνικών Τραπεζών:

    α. του έργου για το σχεδιασμό, την ανάπτυξη, υλοποίηση εγκατάσταση και αγορά του πηγαίου κώδικα του ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος για την υλοποίηση του προγράμματος «Εξοικονόμηση Κατ' Οίκον ΙΙ» και

    β. τη συντήρηση του συστήματος για ένα (1) έτος, στη βάση συμφωνίας για παροχή υπηρεσιών Συμφωνημένου Επιπέδου (SLA - Service Level Agreement), σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές που δόθηκαν από το Υπουργείο αυτό.

    Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας έχει την υποχρέωση, δια των αρμοδίων οργάνων του:

    - Να συνυπογράψει σχετική σύμβαση δωρεάς με την Ένωση Ελληνικών Τραπεζών

    - Να παρακολουθήσει και να συνδράμει στην υλοποίηση του έργου.

    - Να καταγράψει αναλυτικά τα δωρούμενα ποιοτικά και ποσοτικά σε σχετικό πρωτόκολλο παραλαβής, από αρμόδια Επιτροπή που θα συσταθεί για το σκοπό αυτό.

    Η συνολική αξία του δωρούμενου εκτιμάται στα 251.000 ευρώ πλέον Φ.Π.Α.

    Πηγή: https://www.b2green.gr/el/post/51817/

    • Νοέ 14 2017 08:38
    • από Engineer
  4. Μη λειτουργία 6/11/17 Συστήματος διαχείρισης δηλώσεων αυθαιρέτων ν....

    Το σύστημα διαχείρισης δηλώσεων αυθαιρέτων του ν.4178/2013 δεν θα λειτουργήσει την Δευτέρα 6/11/2017 προκειμένου να γίνουν οι εργασίες εγκατάστασης για την λειτουργία του Ν. 4495/2017 οι οποίες αναμένεται να ολοκληρωθούν την ίδια ημέρα.

    • Νοέ 06 2017 10:14
    • από stesta
  5. Τροπολογία για πώληση ηλεκτρικής ενέργειας από υβριδικούς σταθμούς...

    Επανακαθορίζεται με τροπολογία του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας το νομοθετικό πλαίσιο για τη σύναψη των συμβάσεων πώλησης ηλεκτρικής ενέργειας από τους κατόχους αδειών παραγωγής της, από υβριδικούς σταθμούς σε μη διασυνδεδεμένα νησιά (ΜΔΝ).

    Ακόμη, ρυθμίζονται θέματα για τα ειδικά πιλοτικά έργα σε ΜΔΝ, ενώ διευθετούνται και εκκρεμότητες και για ερευνητικό έργο στο νησί Άγιος Ευστράτιος.

    Όπως σημειώνεται στη αιτιολογική έκθεση, «με την υλοποίηση πιλοτικών και καινοτόμων έργων στα ΜΔΝ, επιδιώκονται τουλάχιστον τα ακόλουθα:

    * Περιβαλλοντικά οφέλη (μείωση κατανάλωσης καυσίμου, μείωση εκπομπών αερίων ρύπων, μείωση στάθμης θορύβου, μείωση αποβλήτων κ.λπ.).

    * Μείωση της εξάρτησης από πρωτογενείς ορυκτούς πόρους.

    * Ελαχιστοποίηση του λειτουργικού κόστους της θερμικής παραγωγής.

    * Διείσδυση παραγωγής από ΑΠΕ σε επίπεδα πολύ υψηλότερα των σημερινών, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την επάρκεια κάλυψης της ζήτησης και την ασφάλεια λειτουργίας του συστήματος κατά τον πλέον οικονομικό τρόπο.

    * Διερεύνηση και προώθηση καινοτομιών στη λειτουργία και διαχείριση απομονωμένων μικροδικτύων.

    * Διερεύνηση και προώθηση νέων τεχνολογιών, ιδίως αφορούσες στα αποθηκευτικά συστήματα και στα έξυπνα συστήματα ενεργειακής διαχείρισης.

    * Ανάπτυξη τεχνογνωσίας και απόκτηση εμπειρίας, από την πιλοτική-διερευνητική υλοποίηση του «Έξυπνου Νησιού», με τα συμπεράσματα να οδηγούν σε γενίκευσή τους και σε άλλα ηλεκτρικά συστήματα των ΜΔΝ και όχι μόνον.

    Στόχος της νομοθετικής ρύθμισης αποτελεί η διαμόρφωση του κατάλληλου και εξειδικευμένου πλαισίου και των αναγκαίων και ικανών θεσμικών, ρυθμιστικών, τεχνικών και οικονομικών απαιτήσεων, προκειμένου να καταστεί δυνατή η πιλοτική ανάπτυξη των κατάλληλων υποδομών λειτουργίας και διαχείρισης δύο ηλεκτρικών συστημάτων των ΜΔΝ.

    Ειδικότερα προβλέπονται τα εξής:

    - Επανακαθορίζεται το νομοθετικό πλαίσιο, για τη σύναψη των συμβάσεων πώλησης ηλεκτρικής ενέργειας από τους κατόχους αδειών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Υβριδικούς Σταθμούς σε ΜΔΝ και ορίζεται ότι, οι εν λόγω κάτοχοι αδειών που έχουν συνδεθεί με το διαχειριστή του δικτύου πριν τις 31-12-2015 και έχουν εκδοθεί οι απαραίτητες άδειες εγκατάστασης, μπορούν να συνάπτουν τις προαναφερόμενες συμβάσεις πώλησης ηλεκτρικής ενέργειας, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 12 του ν.3468/2006 που ισχύουν για τους σταθμούς από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (Α.Π.Ε.) αντί των ισχυουσών, από 1-1-2016, διατάξεων του άρθρου 21 του ν.4414/2016 ειδικά για τους Υβριδικούς Σταθμούς σε ΜΔΝ. Το ίδιο ισχύει και για τους κατόχους αδειών που έχουν ενταχθεί σε ευρωπαϊκά χρηματοδοτικά προγράμματα πριν την ανωτέρω ημερομηνία.

    - Παρέχεται η δυνατότητα υλοποίησης, με υπουργική απόφαση, δύο ειδικών πιλοτικών έργων (ένα σε κάθε ηλεκτρικό σύστημα ΜΔΝ) σε δύο ηλεκτρικά συστήματα ΜΔΝ. Δίνεται επίσης και η δυνατότητα ένταξής τους σε καθεστώς λειτουργικής ενίσχυσης, με σκοπό την επίτευξη υψηλότερης διείσδυσης ενέργειας από σταθμούς παραγωγής ενέργειας από Α.Π.Ε. και συγχρόνως την διασφάλιση της κάλυψης της ζήτησης και της ασφαλούς λειτουργίας τους με τον πλέον οικονομικό τρόπο.

    - Καθορίζονται, μεταξύ άλλων, το ειδικό πλαίσιο λειτουργίας κάθε ειδικού πιλοτικού έργου, η διάρκεια ισχύος, η μορφή της λειτουργικής ενίσχυσης, οι αρχές τιμολόγησης, οι διαδικασίες αδειοδότησης, οι ειδικοί όροι και τα κριτήρια αξιολόγησης της ανταγωνιστικής διαδικασίας προσφορών, η διαδικασία κατάρτισης της σχετικής σύμβασης λειτουργικής ενίσχυσης της παραγόμενης ηλεκτρικής ενέργειας από κάθε έργο κλπ.

    - Καθορίζεται ο τρόπος διενέργειας της ανταγωνιστικής διαδικασίας υποβολής προσφορών για την επιλογή αναδόχου, προς υλοποίηση κάθε ειδικού πιλοτικού έργου.

    - Ορίζεται ότι, οι παραγωγοί ηλεκτρικής ενέργειας από τα ειδικά πιλοτικά έργα, επιβαρύνονται από την έναρξη της λειτουργίας τους με το προβλεπόμενο για όλους τους παραγωγούς ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ, ειδικό τέλος (άρθρο 25 παρ.Α.1, ν.3468/2006), στη βάση της προ ΦΓΙΑ συνολικής αποζημίωσης που λαμβάνουν από τη λειτουργία τους.

    - Παρέχεται η εξουσιοδότηση για τον καθορισμό, με υπουργική απόφαση, ειδικών διαδικασιών αδειοδότησης, κατά παρέκκλιση των ισχυουσών διατάξεων, για την παραγωγή, εγκατάσταση και λειτουργία του υβριδικού σταθμού ηλεκτροπαραγωγής Αγίου Ευστρατίου και για την παραγωγή, διανομή και προμήθεια θερμικής ενέργειας του συστήματος τηλεθέρμανσης στον ομώνυμο οικισμό (έργο που έχει ενταχθεί στο Εταιρικό Σύμφωνο Πλαισίου Ανάπτυξης (ΕΣΠΑ) 2014-2020), της μορφής της λειτουργικής ενίσχυσης, των αρχών τιμολόγησης, της διάρκειας ισχύος και της διαδικασίας κατάρτισης της σχετικής σύμβασης της παραγόμενης ενέργειας κλπ.

    - Με απόφαση της ΡΑΕ καθορίζεται το ειδικό πλαίσιο λειτουργίας και οι αρχές διαχείρισης του σταθμού και του ηλεκτρικού συστήματος στον Άγιο Ευστράτιο, κατά παρέκκλιση των διατάξεων του Κώδικα Διαχείρισης ΜΔΝ.

    Πηγή: http://greenagenda.g...ηλεκτρικής-ενέ/

    • Οκτ 15 2017 10:06
    • από Engineer
  6. Το μεγαλύτερο παγκοσμίως σύστημα μπαταριών από την Tesla για αιολικ...

    Αναβαθμίζει η Tesla την παρουσία της στον κλάδο αποθήκευσης ενέργειας από ΑΠΕ, με τη συμφωνία κατασκευής του μεγαλύτερου συστήματος μπαταριών στον κόσμο, για το αιολικό πάρκο της Hornsdale Wind Farm στην ομώνυμη περιοχή της Αυστραλίας.

    Η κατασκευή του θα ολοκληρωθεί τον επόμενο Δεκέμβριο, ενώ θα αποτελείται από συστοιχίες της μπαταρίας Powerpack, δηλαδή του εμπορικού μοντέλου της εταιρείας που προορίζεται για υποδομές με μεγάλη κατανάλωση ρεύματος, είτε βρίσκονται εκτός δικτύου ηλεκτροδότησης, είτε συνδέονται στο δίκτυο και χρησιμοποιούν την μπαταρία ως εφεδρική λύση σε περίπτωση μπλακάουτ.

    Το σύστημα θα έχει ισχύ 100 MW και θα αποθηκεύει ηλεκτρική ενέργεια από το πάρκο τις ώρες μέγιστης παραγωγής στο σύστημα, ώστε να τη διοχετεύει όταν το δίκτυο τη χρειάζεται. Αν και θα μπορεί να καλύπτει τις ανάγκες έως και 30.000 νοικοκυριών περίπου, στόχος είναι να βοηθά στην ευστάθεια του δικτύου, συνεισφέροντας σε ηλεκτρική ενέργεια τις ώρες μέγιστης ζήτησης.

    Πρόκειται για το δεύτερο ανάλογο σύστημα αποθήκευσης που θα κατασκευάσει η Tesla, καθώς ήδη μία τέτοια εγκατάσταση χρησιμοποιείται σε φωτοβολταϊκό πάρκο σε νησί στη Χαβάη.

    Πηγή: http://www.insomnia....αριών-απ-r14455

    • Ιούλ 09 2017 08:29
    • από Engineer
  7. Σε πλήρη λειτουργία το Ηλεκτρονικό Σύστημα Κληρώσεων για Δημόσιες Σ...

    Σε λειτουργία τίθεται από σήμερα το «Κεντρικό Ηλεκτρονικό Σύστημα Κληρώσεων για Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Μελετών και παροχής Τεχνικών και Λοιπών Συναφών Επιστημονικών Υπηρεσιών».

    Μέχρι σήμερα οι Αναθέτουσες Αρχές του Δημοσίου και του ευρύτερου Δημόσιου Τομέα είχαν τη δυνατότητα προσφυγής στη διαδικασία της «απευθείας ανάθεσης» δημοσίων συμβάσεων έργων και μελετών, όταν η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης είναι ίση ή κατώτερη από το ποσό των 20 χιλιάδων ευρώ χωρίς ΦΠΑ.

    «Η δυνατότητα αυτή δημιούργησε σε πολλές περιπτώσεις τις γνωστές στρεβλώσεις των θολών αναθέσεων σε ημετέρους, δίνοντας διαχρονικά τη δυνατότητα στους ολίγους και εκλεκτούς να κάνουν πάρτι με τα χρήματα του ελληνικού λαού», αναφέρει το υπουργείο και συνεχίζει: «Η χώρα άφησε πίσω της την παθογένεια και την γκρίζα αντιμετώπιση των δημοσίων έργων με την ψήφιση του νόμου 4412/2016 τον περασμένο Αύγουστο. Ακολούθως, και σύμφωνα με το άρθρο 118 (παρ. 5) του προαναφερθέντος Νόμου, οι Αναθέτουσες Αρχές που θα προσφεύγουν εφεξής στη διαδικασία της «απευθείας ανάθεσης» δημοσίων συμβάσεων έργων και μελετών θα το πράττουν μέσα από ένα αδιάβλητο σύστημα δημόσιας κλήρωσης, και όχι κατά το δοκούν, όπως πολλάκις συνέβαινε στο παρελθόν».

    Ειδικότερα για την επιλογή του αναδόχου θα διενεργείται υποχρεωτικά δημόσια ηλεκτρονική κλήρωση μέσω του Κεντρικού Ηλεκτρονικού Συστήματος Κληρώσεων (Κ.Η.Σ.Κ). Σημειώνεται, μάλιστα, ότι η δημόσια κλήρωση θα διενεργείται μεταξύ συμμετεχόντων που πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια αξιοπιστίας, τεχνικής και οικονομικής επάρκειας και θα αναπτύσσεται στη Γενική Γραμματεία Υποδομών του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

    Η εκάστοτε Αναθέτουσα Αρχή, προκειμένου να προβεί στη διαδικασία της «απευθείας ανάθεσης», θα δημοσιεύει μια φορά το χρόνο και για διάστημα τουλάχιστον 20 ημερών πρόσκληση για την κατάρτιση καταλόγων ενδιαφερομένων ανά κατηγορίες έργων/μελετών.

    Στην πρόσκληση θα ζητείται από τους ενδιαφερομένους να πληρούν συγκεκριμένες απαιτήσεις ειδικής τεχνικής ικανότητας, για να μπορούν να συμπεριληφθούν στους καταλόγους, στους οποίους θα πρέπει να εγγραφούν τουλάχιστον τρεις συμμετέχοντες. Σε διαφορετική περίπτωση, ο κατάλογος δεν θα ισχύει. Μετά την υπογραφή της σύμβασης ο ανάδοχος διαγράφεται υποχρεωτικά από τον κατάλογο της ηλεκτρονικής κλήρωσης και ρητώς δεν θα συμμετέχει στις επόμενες κληρώσεις του έτους.

    Η διαδικασία

    Ειδικότερα με σχετική απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστου Σπίρτζη, καταγράφονται οι τεχνικές λεπτομέρειες λειτουργίας του Κεντρικού Ηλεκτρονικού Συστήματος Κληρώσεων οι οποίες περιγράφονται ως εξής:

    · Κάθε Αναθέτουσα Αρχή η οποία προσφεύγει στη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης των δημοσίων συμβάσεων έργων, μελετών και παροχής τεχνικών και λοιπών συναφών επιστημονικών υπηρεσιών αιτείται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου την εγγραφή της στο Κ.Η.Σ.Κ

    · Κάθε χρήστης, υπάλληλος Αναθέτουσας Αρχής, αιτείται ηλεκτρονικά την εγγραφή του μέσω του δικτυακού τόπου του Κ.Η.Σ.Κ. και συμπληρώνει τα απαραίτητα προσωπικά του στοιχεία: όνομα, επώνυμο, ΑΦΜ, ΑΔΤ, διεύθυνση ηλεκτρονικού του ταχυδρομείου και την ειδικότητά του στην ενσωματωμένη στο σύστημα ηλεκτρονική φόρμα εγγραφής

    · Η εγγραφή είναι υποχρεωτική για όλους τους τεχνικούς υπαλλήλους των Αναθετουσών Αρχών, ενώ χρήστες του Κ.Η.Σ.Κ. δύναται εναλλακτικά να είναι και υπάλληλοι διαφορετικής ειδικότητας

    · Μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών της παραγράφου 5 του άρθρου 188 του Ν.4412/16, ο εγγεγραμμένος στο σύστημα χρήστης της Αναθέτουσας Αρχής καταχωρεί στο σύστημα τους ενδιαφερόμενους υποψήφιους αναδόχους, οικονομικούς φορείς, βάσει των αντίστοιχων κατηγοριών έργου η μελέτης / παροχής τεχνικών και λοιπών συναφών επιστημονικών υπηρεσιών που επιθυμεί να αναθέσει

    · Η κλήρωση και η επιλογή του προσωρινού αναδόχου γίνεται αυτόματα από το Κ.Η.Σ.Κ. από το συγκεκριμένο κατάλογο για τη σύμβαση που συμπεριλαμβάνει τους, προς κλήρωση, οικονομικούς φορείς

    · Το Κ.Η.Σ.Κ. παράγει αυτόματα ηλεκτρονικό έγγραφο αποτελεσμάτων κλήρωσης. Η εκτύπωση του αποτελέσματος της κλήρωσης αποτελεί δικαιολογητικό της απευθείας ανάθεσης

    · Εάν για οποιοδήποτε λόγο δεν είναι δυνατή η υπογραφή της σχετικής σύμβασης με τον προσωρινό ανάδοχο που προκύπτει από την κλήρωση, η Αναθέτουσα Αρχή μπορεί να διενεργήσει επαναληπτική κλήρωση

    · Στο δικτυακό τόπο του Κ.Η.Σ.Κ. θα δημοσιεύονται τα στοιχεία των συμβάσεων των Αναθετουσών Αρχών και θα είναι διαθέσιμο το ισχύον ηλεκτρονικό έγγραφο των αποτελεσμάτων κλήρωσης. Θα αναρτώνται στοιχεία συμβάσεων των οποίων επίκειται διενέργεια κλήρωσης όπου θα αναγράφονται και η ημερομηνία και ώρα της κλήρωσης, όπως επίσης και τα εγχειρίδια και οδηγίες χρήσης του Κ.Η.Σ.Κ.

    Η είσοδος στην εφαρμογή του Κεντρικού Ηλεκτρονικού Συστήματος Κληρώσεων (Κ.Η.Σ.Κ) θα πραγματοποιείται από τη διεύθυνση kisk.ggde.gr

    Πηγή: http://www.athina984...osies-symvasis/

    • Μάρ 20 2017 21:56
    • από Engineer
  8. Σε επιφυλακή για νέες πιέσεις στο ενεργειακό σύστημα

    Η καθυστέρηση στην παραλαβή ενός φορτίου LNG από την Αλγερία έθεσε εκ νέου σε κατάσταση επιφυλακής τους αρμόδιους φορείς της αγοράς, μολονότι η κατάσταση δεν είναι το ίδιο κρίσιμη όσο το προηγούμενο δίμηνο.

    Το φορτίο 120.000 κ.μ. φυσικού αερίου αναμενόταν στη Ρεβυθούσα το ερχόμενο Σάββατο, ωστόσο τελικά θα έρθει δύο ημέρες αργότερα, τη Δευτέρα.

    Δεδομένης και της νέας επιδείνωσης των καιρικών συνθηκών τις επόμενες ημέρες και της προβλεπόμενης αύξησης της ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας και συνεπώς ΦΑ για ηλεκτροπαραγωγή. χθες έγινε μία νέα σύσκεψη της Ομάδας Διαχείρισης Κρίσεων.

    Αυτό που αποφασίσθηκε είναι, προς το παρόν, ότι αν χρειαστεί θα «γυρίσουν» σε ντίζελ δύο μονάδες ΦΑ της ΔΕΗ και ο λεγόμενος «μικρός» Ήρων.

    Το γεγονός πάντως ότι και μία ολιγοήμερη καθυστέρηση στην άφιξη ενός -έστω μεγάλου στη συγκεκριμένη περίπτωση- φορτίου LNG δημιουργεί αναστάτωση στο σύστημα, είναι ενδεικτικό των προβλημάτων που υπάρχουν.

    Ζητούμενο είναι τόσο από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΝ αλλά και από την αγορά να γίνει αντιληπτό ότι επείγει ο εθνικός ενεργειακός σχεδιασμός, εάν στο μέλλον θέλουμε να αποφευχθούν επικίνδυνες καταστάσεις σε ότι αφορά την ομαλή και απρόσκοπτη ηλεκτροδότηση της χώρας.

    Πηγή: http://www.energia.g...p?art_id=113274

    • Φεβ 10 2017 09:52
    • από Engineer
  9. Δώρον-άδωρον τα συστήματα εισροών εκροών εξαιτίας των ανύπαρκτων ελ...

    Η υπερφορολόγηση στην αγορά καυσίμων, αποτέλεσμα της κοντόφθαλμης πολιτικής που ακολουθήθηκε – και συνεχίζει να ακολουθείται – τα τελευταία χρόνια εκτός του ότι έχει αποδώσει λίγα στο μέτωπο των εσόδων, εξαιτίας της πτώσης της κατανάλωσης, αλλά επιπρόσθετα έχει δημιουργήσει συνθήκες «νέας άνθισης» των φαινομένων παράνομης διακίνησης. Και αυτό παρά το γεγονός ότι σχετικά πρόσφατα έγινε το μεγάλο βήμα της εγκατάστασης των συστημάτων εισροών εκροών στα πρατήρια, που θεωρητικά περιορίζει δραστικά το πεδίο όσων επιδιώκουν να αποκομίζουν οφέλη από την παράνομη διακίνηση.

    Πρόσφατα είδαν το φως της δημοσιότητας πληροφορίες για νέες μελέτες που διαπιστώνουν αύξηση στο φαινόμενο της «κλοπής στην αντλία», δηλαδή της παράδοσης μικρότερων ποσοτήτων καυσίμων από ειδικά ρυθμισμένες αντλίες. Οι πληροφορίες αυτές προκάλεσαν την αντίδραση κύκλων των πρατηριούχων, οι οποίοι τονίζουν ότι δεν μπορούν να «στοχοποιούνται» ως το μοναδικό κομμάτι της αγοράς που ευθύνεται για φαινόμενα παράνομης διακίνησης καυσίμων.

    Στην πραγματικότητα εκείνο το οποίο έχει συμβεί, αφήνοντας πεδίο δόξης λαμπρό για έκνομες δραστηριότητες, είναι ότι το σύστημα εισροών εκροών ουσιαστικά δε λειτουργεί, αφού δεν υπάρχουν έλεγχοι, δεν γίνονται διασταυρώσεις στοιχείων, ενώ και το σύστημα εμφανίζει σημαντικά κενά και τρύπες.

    Δηλαδή όπως τονίζουν πηγές της αγοράς, αυτή τη στιγμή η ΓΓΠΣ δεν πραγματοποιεί ελέγχους: «κάθε βράδυ στις 11.50 οι πρατηριούχοι στέλνουν τα στοιχεία τους, αλλά δεν γίνονται έλεγχοι και διασταυρώσεις, γιατί οι υπηρεσίες λένε ότι δεν έχουν προσωπικό». Το ίδιο βεβαίως ισχύει και για όλους τους κρίκους διακίνησης καυσίμων που επίσης διατηρεί συστήματα εισροών εκροών που ελέγχουν τις ποσότητες που διακινούνται. Οι έλεγχοι αυτοί και οι διασταυρώσεις στοιχείων ωστόσο αποτελούν το πρώτο και βασικό βήμα ώστε να περιοριστεί το φαινόμενο της παράνομης διακίνησης καυσίμων.

    Την ίδια στιγμή το σύστημα εισροών εκροών έχει στηθεί εξαρχής με λάθος τρόπο, χωρίς ενιαίο λογισμικό και οι περί τους 15 εγκαταστάτες που δραστηριοποιήθηκαν για τον εξοπλισμό των πρατηρίων στην ελληνική αγορά χρησιμοποίησαν το δικό τους λογισμικό, βάσει συγκεκριμένων προδιαγραφών που είχαν οριστεί από το κράτος. Θεωρητικά δηλαδή υπάρχει παράθυρο για να υπάρξουν παρεμβάσεις, παράθυρο που για να κλείσει απαιτούνται επίσης έλεγχοι, από υπηρεσίες που δεν έχουν προσωπικό.

    Το βασικότερο πρόβλημα όμως στην αγορά καυσίμων, είναι ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει μια πλήρης και αναλυτική καταγραφή των δεξαμενών καυσίμων που υπάρχουν στη χώρα. Αυτό αφήνει ανοιχτή τη δυνατότητα για παράνομη διακίνηση καυσίμων. Εδώ υπάρχει ίσως το μεγαλύτερο πρόβλημα αφού στα νόμιμα πρατήρια και στις νόμιμες εγκαταστάσεις, υπάρχει έστω και με τα γνωστά προβλήματα και εμπόδια μια υποτυπώδης καταγραφή των ποσοτήτων που μπαίνουν και βγαίνουν. Αντίθετα ο κύριος όγκος της παράνομης διακίνησης εικάζεται ότι πραγματοποιείται από μη καταγεγραμμένες δεξαμενές, που δεν έχουν αντίστοιχες αυστηρές διαδικασίες, όπως οι επίσημες εγκαταστάσεις. Το τρίτο βήμα λοιπόν απέναντι στη παράνομη διακίνηση καυσίμων είναι η καταγραφή και ο έλεγχος όχι μόνο των εγκαταστάσεων των πρατηρίων, των εταιρειών εμπορίας και των διυλιστηρίων αλλά όλων των αποθηκευτικών χώρων καυσίμων που υπάρχουν στην ελληνική αγορά και που αυτή τη στιγμή βρίσκονται εκτός των ραντάρ των – έστω και περιορισμένων – ελέγχων των αρχών.

    Πηγή: http://energypress.g...ria-vimata-ston

    • Ιούν 21 2016 18:18
    • από Engineer
  10. Σύστημα ΤΕΕ: Προβλήματα στο γεωγραφικό εντοπισμό των αυθαιρέτων

    Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΤΕΕ, τις τελευταίες μέρες έχουν παρουσιαστεί προβλήματα στη λειτουργία του γεωγραφικού εντοπισμού στο σύστημα αυθαιρέτων που προέκυψαν μετά τις τελευταίες αναβαθμίσεις των φυλλομετρητών (browsers) Google Chrome και Internet Explorer.

    Η υπηρεσία αυτή παρέχεται προς το ΤΕΕ και τους Μηχανικούς από την Εθνικό Κτηματολόγιο και Χαρτογράφηση ΑΕ.

    Μέχρι την αποκατάσταση της συμβατότητας των συγκεκριμένων browsers με το σύστημα εντοπισμού, οι χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση μέσω των browsers Mozilla Firefox και Opera οι οποίοι λειτουργούν κανονικά.

    Πηγή: http://www.b2green.gr/el/post/35934/

    • Ιούν 20 2016 16:33
    • από Engineer
  11. Λαθρεμπόριο: Τις «τρύπες» του συστήματος καταγγέλλουν οι βενζινοπώλες

    Με ευθύνη των κυβερνήσεων, το σύστημα ελέγχου των καυσίμων είναι γεμάτο τρύπες, που επιτρέπουν την διακίνηση λαθραίων καυσίμων τονίζει η ΠΟΠΕΚ. Τι γίνεται με τις εγκαταστάσεις εταιρειών με στόλους αυτοκινήτων. Δεν εκδίδονται οι αποφάσεις για τα συστήματα εισροών-εκροών.
    Λαθρεμπόριο: Τις «τρύπες» του συστήματος καταγγέλλουν οι βενζινοπώλες-Τα αιτήματα

    Την ανεξέλεγκτη λειτουργία περίπου 500 «πρατηρίων» τα οποία ανήκουν σε ιδιωτικές εταιρείες που διατηρούν στόλους οχημάτων, καταγγέλλουν οι βενζινοπώλες.

    Σύμφωνα με την διοίκηση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ), για τη λειτουργία των εγκαταστάσεων αυτών δεν απαιτείται άδεια εγκατάστασης και λειτουργίας, ούτε και να διαθέτουν το ηλεκτρονικό σύστημα εισροών-εκροών.

    Ως αποτέλεσμα, οι εγκαταστάσεις αυτές που στις περισσότερες περιπτώσεις βρίσκονται σε απομακρυσμένα εργοτάξια, είτε σε περιφραγμένους χώρους, μπορούν εύκολα να αποτελέσουν αποδέκτες καυσίμων που προέρχονται από λαθρεμπορία, κλοπή, νοθεία κλπ.

    Συγκεκριμένα η ΠΟΠΕΚ επισημαίνει ότι με βάση το νόμο 4254 του 2014 (ο οποίος τροποποίησε σχετική διάταξη του νόμου 3887 του 2010 άρθρο 4 παρ.3) για τις εγκαταστάσεις αποθήκευσης από εταιρείες που διαθέτουν στόλους αυτοκινήτων, «εάν η εταιρεία διαθέτει επαρκείς και κατάλληλους χώρους στάθμευσης των οχημάτων και αποθηκευτικές εγκαταστάσεις για την φύλαξη και συντήρηση τους, μπορεί στις εγκαταστάσεις αυτές να διατηρεί δεξαμενές αποθήκευσης καυσίμων αποκλειστικά για τον εφοδιασμό των ιδιόκτητων ή μισθωμένων φορτηγών αυτοκινήτων. Στην περίπτωση αυτή δεν απαιτείται άδεια εγκατάστασης και λειτουργίας, εκτός από την υποβολή Πιστοποιητικού Πυρασφαλείας, το οποίο χορηγείται από την αρμόδια Πυροσβεστικά Υπηρεσία».

    Επίσης από την αρχή στις εγκαταστάσεις αυτές δεν προβλέπεται η τοποθέτηση και λειτουργία ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου εισροών-εκροών.

    Εκτός από τις εγκαταστάσεις αυτής της κατηγορίας, το σύστημα συνεχίζει να διαθέτει «τρύπες» από όπου μπορούν να περνούν λαθραία αφορολόγητα καύσιμα, ή χημικά κατάλληλα για νόθευση των καυσίμων. Για όλα δε αυτά την ευθύνη την έχουν οι κυβερνήσεις, οι οποίες δεν εφαρμόζουν τους νόμους που οι ίδιες εισηγούνται στη Βουλή.

    Συγκεκριμένα, η ΠΟΠΕΚ αναφέρει ότι με βάση το νόμο 4177 του 2013 (άρθρο 31 παρ. 10) θα έπρεπε με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας να επεκταθεί η εφαρμογή των ολοκληρωμένων συστημάτων ελέγχου και ηλεκτρονικής μετάδοσης δεδομένων εισροών-εκροών

    • στις ελεύθερες εγκαταστάσεις των εταιρειών εμπορίας πετρελαιοειδών και των διυλιστηρίων,
    • στις εγκαταστάσεις πωλητών πετρελαίου θέρμανσης,
    • στις παντός είδους εγκαταστάσεις υγρών καυσίμων ιδιωτικών πρατηρίων του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα,
    • στις εγκαταστάσεις χημικών προϊόντων (μεθανόλης, τολουόλης, διαλυτών κ.λπ), που αποτελούν υλικά πρόσμιξης στα υγρά καύσιμα.

    Ωστόσο, με εξαίρεση τις εγκαταστάσεις των πωλητών πετρελαίου θέρμανσης (η σχετική προθεσμία έληγε στις 14ηΟκτωβρίου 2014), για όλα τα υπόλοιπα σημεία διακίνησης, δεν έχει εκδοθεί η Κοινή Υπουργική Απόφαση και δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα.

    Τα ΚΕΔΑΚ

    Τέλος σύμφωνα με την ΠΟΠΕΚ, η αδυναμία ελέγχου και πάταξης της παράνομης διακίνησης καυσίμων (λαθρεμπόριο, νοθεία, δασμοφοροδιαφυγή, κλοπή, κ.λπ.), δεν οφείλεται μόνον στην έλλειψη νομοθετικών και υπουργικών διατάξεων, αλλά στην πλημμελή εφαρμογή των ισχυουσών διατάξεων, όπως ο νόμος 3054 του 2002 και στην επιβολή κυρώσεων στους παραβάτες.

    Ειδικότερα, το 2015 για την εφαρμογή του βασικού νόμου 3054 που ρυθμίζει την λειτουργία της αγοράς πετρελαιοειδών σε όλα τα στάδια διακίνησης, συστήνεται υπηρεσία με τον τίτλο «Κλιμάκια Ελέγχου Διακίνησης και Αποθήκευσης Καυσίμων», με πεδίο δράσης το σύνολο της χώρας και με την εφαρμογή διαδικασίας που δεν επέτρεπε στους υπαλλήλους να γνωρίζουν ποια πρατήρια θα επισκεφθούν, έως ελάχιστη ώρα πριν γίνει ο έλεγχος, για προφανείς λόγους.

    Όπως καταγγέλλουν οι βενζινοπώλες, πλέον οι έλεγχοι στοχεύουν κυρίως στα πρατήρια της Αττικής, ενώ εκδίδεται εβδομαδιαίο πρόγραμμα ελέγχων, αφήνοντας ανοιχτά πολλά ενδεχόμενα.

    Πηγή: http://www.euro2day....-kataggell.html

    • Οκτ 14 2015 11:35
    • από Engineer
  12. Το ΤΕΕ για τη διακοπή πρόσβασης στο πληροφ. σύστημα των Προσωρινών...

    Με εντολή του Σώματος Επιθεώρησης Περιβάλλοντος, Δόμησης, Ενέργειας & Μεταλλείων, Υπηρεσίας του ΥΠΑΠΕΝ, η οποία είναι υπεύθυνη για τη λειτουργία του Αρχείου Ενεργειακών Επιθεωρήσεων, σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, η πρόσβαση στο Αρχείο Ενεργειακών Επιθεωρήσεων των Επιθεωρητών που δεν έχουν συμμετάσχει με επιτυχία στις εξετάσεις για την απόκτηση της ιδιότητας του Ενεργειακού Επιθεωρητή, δεν είναι πλέον εφικτή. Αυτό μόνο ανακοινώθηκε στην ιστοσελίδα buldingcert από τις υπηρεσίες του ΥΠΑΠΕΝ. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι Προσωρινοί Ενεργειακοί Επιθεωρητές δεν μπορούν πλέον να έχουν πρόσβαση στο πληροφοριακό σύστημα και επομένως δεν μπορούν να εκτελέσουν ενεργειακές επιθεωρήσεις.

    Στις 25.08 το ΥΠΑΠΕΝ είχε ανακοινώσει ότι θα δοθεί παράταση πρόσβασης ως το τέλος του έτους, αλλά η επίσημη ανακοίνωση διαψεύστηκε σε λίγες μόνο ημέρες, μετά την αλλαγή σε κυβερνητικό επίπεδο. Θυμίζουμε ότι στα τέλη Ιουλίου το ΥΠΑΠΕΝ είχε δεσμευτεί ότι καταθέτει νομοθετική ρύθμιση που συμπεριλαμβάνεται στο νομοσχέδιο "Βοσκήσιμες Γαίες Ελλάδας και άλλες διατάξεις", σύμφωνα με την οποία παρατείνεται έως την 31η Δεκεμβρίου 2015 η προθεσμία για υποχρέωση επιτυχούς συμμετοχής σε εξετάσεις για την απόκτηση της ιδιότητας του Ενεργειακού Επιθεωρητή, κατά τις διατάξεις του π.δ. 100/2010. Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο δεν πρόλαβε να πάρει το δρόμο της ψήφισης (όπως και κανένα άλλο σχετικό) λόγω των ραγδαίων πολιτικών εξελίξεων.
    Όμως παρά την έλλειψη της απαραίτητης νομοθετικής ρύθμισης, το ΥΠΑΠΕΝ ανακοίνωσε στις 25.08 ότι "λόγω της μη έγκαιρης ρύθμισης του ανωτέρω και για την εύρυθμη λειτουργία της κτηματαγοράς, δίδεται άμεσα πλήρης πρόσβαση χρήσης του πληροφοριακού συστήματος του Αρχείου Επιθεώρησης Κτιρίων και του Μητρώου Ενεργειακών Επιθεωρητών (www.buildingcert.gr), ώστε να συνεχιστεί απρόσκοπτα η έκδοση των Πιστοποιητικών Ενεργειακής Απόδοσης (ΠΕΑ)".

    Σημείωνε μάλιστα ότι η πρόσβαση αφορά στους Ενεργειακούς Επιθεωρητές που στις 30 Ιουνίου 2015 είχαν τη δυνατότητα πρόσβασης στο πληροφοριακό σύστημα και τη δυνατότητα έκδοσης ΠΕΑ, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
    Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, η αλλαγή στάσης του ΥΠΑΠΕΝ προέκυψε από βάσιμο πρόβλημα νομιμότητας της ανακοινωθείσας παράτασης. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, μετά από καταγγελίες ενδιαφερομένων, υπήρξε παρέμβαση προς τις υπηρεσίες του ΥΠΑΠΕΝ από τον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης ο οποίος ζήτησε να εφαρμοστεί ο νόμος. Επομένως αφού η παράταση για τους Προσωρινούς Ενεργειακούς Επιθεωρητές έληξε, σύμφωνα με το νόμο, ζητήθηκε να γίνει αυτό πράξη μέσα από το πληροφοριακό σύστημα.

    Δεδομένου ότι η όποια παράταση πρέπει να δοθεί με νομοθετική ρύθμιση και δεν μπορεί να έχει τη μορφή υπουργικής απόφασης (σύμφωνα με όσα υποστηρίζονται από τους αρμοδίους), η εφαρμογή του νόμου ήταν μονόδρομος για τους υπαλλήλους του Υπουργείου. Το θέμα βρίσκεται στα χέρια της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΠΕΝ και αναλόγως των προβλημάτων που θα δημιουργηθούν στην αγορά από το μικρό αριθμό διαθέσιμων ενεργειακών επιθεωρητών θα εξεταστεί η όποια λύση, δεδομένων των μικρών περιθωρίων νομοθετικής κίνησης που έχει η υπηρεσιακή κυβέρνηση.

    Πηγή: web.tee.gr

    • Σεπ 07 2015 13:29
    • από ay8airetos
  13. Μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου τα δικαιολογητικά για αντικατάσταση καυστήρα

    Παρατείνεται μέχρι και τις 30 Σεπτεμβρίου 2015 η προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών των υποψήφιων για συμμετοχή στη δράση αντικατάστασης συστημάτων θέρμανσης πετρελαίου κατοικιών με συστήματα φυσικού αερίου, που έληγε σήμερα 30 Ιουλίου.

    Η παράταση δόθηκε με απόφαση του υπουργού Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας Πάνου Σκουρλέτη προκειμένου οι ενδιαφερόμενοι, οι οποίοι έχουν ήδη υποβάλλει αιτήσεις, να προλάβουν να προσκομίσουν το σύνολο των απαραίτητων δικαιολογητικών, τόσο για την αίτηση, όσο και για την πιστοποίηση, στη συνέχεια της ολοκλήρωσης του έργου της αντικατάστασης των συστημάτων θέρμανσης.

    Προϋπόθεση για την επιδότηση είναι οι αιτούντες να έχουν συνάψει σύμβαση σύνδεσης και παροχής φυσικού αερίου αποκλειστικά μέσα στο χρονικό διάστημα από 25/09/2014 έως και 14/08/2015.

    Τα δικαιολογητικά που πιστοποιούν ότι ολοκληρώθηκε η αντικατάσταση της εσωτερικής εγκατάστασης και ότι καταβλήθηκε η συμμετοχή του ωφελούμενου, θα υποβάλλονται το αργότερο μέχρι τις 23/10/2015.

    Πηγή: http://news.in.gr/ec...?aid=1500015992

    • Ιούλ 30 2015 14:39
    • από Engineer
  14. Διαθέσιμη τη Τρίτη η εφαρμογή συμψηφισμού προστίμων για τα αυθαίρετα

    Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του ΤΕΕ πρόκειται για μία εφαρμογή που δίνει στους πολίτες ένα επιπλέον κίνητρο να συνεργαστούν με το μηχανικό τους και να ενταχθούν στις ρυθμίσεις του νόμου 4178 για τα αυθαίρετα, οι διατάξεις του οποίου πρόσφατα κρίθηκαν συνταγματικές από το ΣτΕ. Οι πολίτες πλέον μπορούν να συμψηφίσουν το μισό του προστίμου του αυθαιρέτου τους με εργασίες και υλικά ενεργειακής αναβάθμισης και στατικής επάρκειας. «Στόχος όλων μας είναι αφενός τα αυθαίρετα να συμμετέχουν στην προσπάθεια της χώρας για εξοικονόμηση ενέργειας και αφετέρου οι αυθαίρετες κατασκευές να αποκτήσουν τη στατική ασφάλεια που απαιτείται με επίβλεψη μηχανικού», τόνισε ο Πρόεδρος του ΤΕΕ Γιώργος Στασινός.

    Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με το άρθρο 20 του νόμου 4178/2013 δύναται να καθορίζεται συμψηφισμός των ποσών που καταβάλλονται από την έναρξη εφαρμογής του παρόντος για αμοιβές υπηρεσιών, εργασίες και υλικά για την ενεργειακή αναβάθμιση των κτιρίων καθώς και για την στατική επάρκεια αυτών, επί κατασκευών προ του έτους 2003 με τα ποσά του ειδικού προστίμου που προβλέπονται στον παρόντα νόμο και έως το ποσοστό 50% του προβλεπόμενου του ειδικού προστίμου.

    Σύμφωνα με τη σχετική ΚΥΑ, οι εργασίες και δαπάνες που καλύπτονται, αφορούν για τη μεν ενεργειακή αναβάθμιση την κάλυψη των ελάχιστων απαιτήσεων του Κανονισμού Ενεργειακής Απόδοσης Κτιρίων (ΚΕΝΑΚ), για τη δε στατική επάρκεια τις εργασίες και δαπάνες για την κάλυψη των ελάχιστων απαιτήσεων φέρουσας ικανότητας σύμφωνα με τον Κανονισμό Επεμβάσεων (ΚΑΝΕΠΕ).

    Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του ΤΕΕ Γιώργο Στασινό, «με το νόμο 4178 για την αντιμετώπιση της αυθαίρετης δόμησης και το περιβαλλοντικό ισοζύγιο, γίνεται ένα ουσιαστικό και μελετημένο βήμα για την αντιμετώπιση του χρόνιου προβλήματος των αυθαιρέτων. Χωρίς να αυξηθούν τα πρόστιμα, καθιερώθηκε ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο με βασικό στόχο την καταγραφή όλων των αυθαιρέτων της χώρας. Ταυτόχρονα προωθείται ο θεσμός της ηλεκτρονικής ταυτότητας κτιρίου και ξεκινά σε λίγο καιρό η ηλεκτρονική έκδοση οικοδομικών αδειών. Η νέα ηλεκτρονική εποχή, με έλεγχο και καταγραφή του δομημένου χώρου σε όλη την επικράτεια έχει ξεκινήσει. Έτσι καταπολεμάμε παθογένειες δεκαετιών. Με πρώτη αυτή των αυθαιρέτων.»

    Αυτή η ρύθμιση του νόμου 4178 που η εφαρμογή της ξεκινά σήμερα στο ηλεκτρονικό σύστημα του ΤΕΕ, μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμη για τους πολίτες, καθώς θα βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής τους, θα μειώσουν το ενεργειακό κόστος που πληρώνουν και θα αυξήσουν την ασφάλεια στα ακίνητά τους. Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του ΤΕΕ Γιώργο Στασινό η έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής μπορεί να λειτουργήσει θετικά για την οικονομία και να οδηγήσει στη διατήρηση ή ακόμη και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στον κλάδο της οικοδομής, ενώ παράλληλα είναι ωφέλιμη για τη χώρα και το περιβάλλον, διότι προάγει την εξοικονόμηση ενέργειας και την ασφάλεια των οικοδομών.

    Δείτε αναλυτικές οδηγίες στην ιστοσελίδα του ΤΕΕ για τη διαχείριση των δηλώσεων αυθαιρέτων κτισμάτων του Ν.4178/2013.

    Το ηλεκτρονικό σύστημα θα είναι διαθέσιμο για χρήση της εφαρμογής του συμψηφισμού από το απόγευμα της Τρίτης 16 Ιουνίου 2015.

    Πηγή: https://oenet.gr/τελ...ια-τα-αυθαίρετα

    • Ιούν 16 2015 14:46
    • από Engineer
  15. Επίσημη παρουσίαση των Windows 9 στις 30 Σεπτεμβρίου

    Η Microsoft ξεκίνησε πριν λίγα λεπτά την αποστολή προσκλήσεων σε επιλεγμένους δημοσιογράφους γνωστοποιώντας έτσι τα σχέδια της για μια πολύ σημαντική παρουσίαση στις 30 Σεπτεμβρίου στην οποία θα δούμε για πρώτη φορά επίσημα τα Windows 9.

    Η παρουσίαση θα διεξαχθεί στο San Francisco και όπως αναγράφει η Microsoft στην πρόσκληση, αυτή θα αφορά το μέλλον των Windows όχι μόνο για τους καταναλωτές αλλά και για τις επιχειρήσεις. Οι Terry Myerson και Joe Belfiore αναμένεται να είναι οι κύριοι παρουσιαστές ενώ ίσως πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι η Microsoft θα κυκλοφορήσει είτε την ίδια μέρα είτε λίγες μέρες μετά δημόσια, την πρώτη δοκιμαστική έκδοση των Windows 9 με την ονομασία Technical Preview.

    Την τελευταία εβδομάδα, διαρροές από δύο διαφορετικά websites μας έχουν δώσει μια καλή ιδέα για το τι θα πρέπει να περιμένουμε από τα επόμενα Windows, τα οποία ως γνωστόν θα δώσουν ιδιαίτερη έμφαση στο desktop, με σκοπό να προσελκύσουν τους χρήστες Windows 7 που δεν έκαναν τη μετάβαση στα Windows 8.x.

    Έτσι πέρα από την επιστροφή του μενού έναρξης το οποίο πλέον θα περιλαμβάνει live tiles, στα νέα χαρακτηριστικά των Windows 9 περιμένουμε ένα κεντρικό σύστημα ειδοποιήσεων, virtual desktops καθώς και την ενσωμάτωση της ψηφιακού βοηθού των Windows Phone 8.1, της Cortana. Ιδιαίτερα για τα Windows Phone, θα πρέπει να περιμένουμε και άλλα χαρακτηριστικά από τη Mobile πλατφόρμα να κάνουν την εμφάνισή τους στο λειτουργικό σύστημα της Microsoft όπως το strorage sense κ.α.

    Η τελική έκδοση των Windows 9 αναμένεται να κυκλοφορήσει σύμφωνα με πληροφορίες την προσεχή άνοιξη, με περισσότερες πληροφορίες κατά πάσα πιθανότητα να γίνουν γνωστές κατά την παρουσίαση.

    Πηγή: http://www.insomnia....30-σεπτεμ-r7497

    • Σεπ 16 2014 08:11
    • από Engineer
  16. "Πρωταπριλιάτικα" πρόστιμα στους βενζινοπώλες

    Τσουχτερά πρόστιμα ύψους 100.000 ευρώ αλλά και αφαίρεση άδειας λειτουργίας έρχονται από τις αρχές Απρίλη σε όσους πρατηριούχους δεν έχουν συνδέσει έως τις 31 Μαρτίου τα συστήματα εισροών - εκροών των πρατηρίων τους με εκείνα της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπ. Οικονομικών.

    Ο πρώτος κύκλος των ελέγχων που θα πραγματοποιηθούν θα αφορά σε πρατήρια καυσίμων που λειτουργούν σε Αττική και Θεσσαλονίκη που είχαν ήδη την υποχρέωση να συνδεθούν μετά την 27 Αυγούστου 2013, αλλά για διάφορους κυρίως τεχνικούς λόγους καθυστερούσαν. Σύμφωνα με δήλωση στελέχους του υπουργείου Οικονομικών σε δημοσιογράφους, τελειώνει κάθε παράταση για τα πρατήρια αυτά.

    Το υπουργείο αναμένεται να ανακοινώσει πως έως τις 3 Μαρτίου οι εγκαταστάτες θα πρέπει να έχουν ολοκληρώσει όλα τα τεστ σύνδεσης, ώστε στις 31 Μαρτίου τα συστήματα εισροών-εκροών των πρατηρίων να είναι συνδεδεμένα on line με τα συστήματα της ΓΓΠΣ.

    Μετά δε την παρέλευση της καταληκτικής προθεσμίας θα διεξάγονται έλεγχοι στους βενζινοπώλες που δεν φαίνονται συνδεδεμένοι κατά τις διασταυρώσεις της ΓΓΠΣ.

    Πηγή: http://ered.gr/gr/ne...e.php?art=30217

    • Φεβ 19 2014 11:58
    • από Engineer
  17. Ενιαίο σύστημα πληρωμών e-POS για σειρά οικ. συναλλαγών

    Ενιαίο σύστημα πληρωμών e-POS (electronic point of sale) σκοπεύει να υιοθετήσει το υπουργείο Οικονομικών για μία σειρά οικονομικών συναλλαγών (π.χ ηλεκτρονικό παράβολο), όπως αναφέρεται σε έγγραφο του υφυπουργού Οικονομικών, Γ. Μαυραγάνη, το οποίο διαβιβάστηκε στη Βουλή.

    Σύμφωνα με τον κ. Μαυραγάνη, το εν λόγω σύστημα θα συνεισφέρει σημαντικά στη διάδοση της χρήσης ηλεκτρονικών καρτών, η εξάπλωση της οποίας (καθώς και άλλων ηλεκτρονικών τρόπων πληρωμής) είναι βασική στρατηγική κατεύθυνση, καθώς «συμβάλλει στη μείωση της φοροδιαφυγής και της διαφθοράς».

    Το έγγραφο διαβιβάστηκε έπειτα από ερώτηση της βουλευτού της ΝΔ Ελένης Μακρή Θεοδώρου για τη χρήση καρτών και τερματικών τεχνολογίας μικροεπεξεργαστή.

    Πηγή: http://www.naftempor...ce/story/739044

    • Δεκ 09 2013 08:47
    • από Engineer
  18. Νέο ηλεκτρονικό σύστημα e-ΣΔΟΑ για την οδική ασφάλεια

    Στην υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου πλαισίου διαδικασιών και εφαρμογών για την εποπτεία και τη διαχείριση της οδικής ασφάλειας «e-ΣΔΟΑ» προχωρά, σε συνεργασία με την Κοινωνία της Πληροφορίας ΑΕ, το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

    Σκοπός του έργου αυτού, είναι αφενός μεν η διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου πλαισίου διαδικασιών για την εποπτεία και διαχείριση της οδικής ασφάλειας και αφετέρου η δημιουργία στο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ενός μηχανισμού, με το οποίο θα καταστεί δυνατή:

    - η αποτίμηση της κατάστασης της χώρας όσον αφορά τα οδικά ατυχήματα

    - η κατανόηση των αιτιών που προκαλούν τα ατυχήματα και

    - η παρακολούθηση και αξιολόγηση των δράσεων, πρωτοβουλιών, που αναλαμβάνονται από τη χώρα, με στόχο τη μείωση των οδικών ατυχημάτων.

    Οι βασικοί στόχοι που επιδιώκονται με το έργο αυτό, όπως αναφέρει ο υφυπουργός Μεταφορών, Μιχ. Παπαδόπουλος, είναι κυρίως η ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου ηλεκτρονικού συστήματος εποπτείας και διαχείρισης της οδικής ασφάλειας, το οποίο για όλες τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες θα έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί και να αξιολογεί τις πραγματοποιηθείσες δράσεις και τα μέτρα για την οδική ασφάλεια. Ακόμη, θα μπορεί να παρακολουθεί τις ανάγκες για εξειδικευμένο προσωπικό (π.χ. μηχανικοί που ασχολούνται με μελέτες οδοποιίας οδοστρωμάτων κ.λπ.) και να προχωρά στη δημιουργία ενός κόμβου διαρκούς ενημέρωσης, γνώσης και αξιοποίησης των στοιχείων, όχι μόνο για τους Έλληνες πολίτες, αλλά και για τους Ευρωπαίους και λοιπούς χρήστες, που εμπλέκονται στον τομέα της οδικής ασφάλειας.

    Πηγή: ΑΜΠΕ και http://www.ypodomes....-οδική-ασφάλεια

    • Νοέ 04 2013 14:20
    • από Engineer
  19. Με 4.300 αιτήσεις εγκαινιάστηκε το ηλεκτρονικό σύστημα για τα αυθαί...

    «Φωτιά» πήρε το ηλεκτρονικό σύστημα του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΤΕΕ) για την τακτοποίηση των αυθαιρέτων, καθώς μόνο το πρώτο 24ωρο της λειτουργίας του κατατέθηκαν 4.300 αιτήσεις.

    Χαρακτηριστικό είναι ότι μέσα στα πέντε πρώτα λεπτά που λειτούργησε το σύστημα, δέχτηκε 170 φακέλους.

    Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Περιβάλλοντος, δεδομένου ότι το σύστημα ήταν κλειστό εδώ και τρεις μήνες, πολλοί φάκελοι αφορούν εκκρεμείς υποθέσεις και οι υπόλοιποι τακτοποιήσεις νέων αυθαιρέτων.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι όσα αυθαίρετα έχουν υπαχθεί στον προηγούμενο νόμο για τα αυθαίρετα, τον 4014 / 11, ο οποίος εκτιμάται ότι θα ακυρωθεί ως αντισυνταγματικός από την πολυαναμενόμενη απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, μπορούν να κάνουν χρήση των νέων ρυθμίσεων του 4178 / 2013.

    Ωστόσο, η διαδικασία ηλεκτρονικής μεταφοράς τους στο σύστημα του ΤΕΕ αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές Οκτωβρίου.

    Πηγή: http://news.in.gr/gr...?aid=1231263598

    • Σεπ 04 2013 09:25
    • από Engineer