Μετάβαση στο περιεχόμενο

maggiora

Members
  • Περιεχόμενα

    12
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Αθηνα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Μηχανολόγος Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

maggiora's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Φήμη στην κοινότητα

  1. Σας ευχαριστώ όλους για τίς απαντήσεις σας.Θα ενημερώσω μόλις έχω νεότερα.
  2. Με προβληματίζει πάρα πολύ να είσαι σίγουρος.Διαφορετικά δεν θα ήμουν προβληματισμένος.Ο τοτε Μηχανικός ηταν γεννημένος το 1921 οπότε είναι δύσκολο να βγάλω ακρη μαζι του για το τι κι αν ειχε κανει αυτα που λεει παραδειγμα στην στατική μελέτη.Δεν θεωρώ τιποτα δεδομενο.Προανεφερα τους προβληματισμους μου στο προηγουμενο post
  3. Καταρχήν να σας ευχαριστήσω όλους για τίς απαντήσεις σας. Tο σπίτι πράγματι βρϊσκεται σε βραχώδη περιοχή της Αττικής στα Νότια προάστια.Συμφωνώ μ αυτο που λές Δημήτρη οτι αυτο το σπίτι θα ηταν καροτο λογω υπεροπλισμου.Γι αυτο ειμαι και διστακτικός.Σιγουρα ο οπλισμος ο υπαρχων είναι λειας μορφής.Ο κυριότερος παράγοντας για εμένα είναι εάν με συμφέρει να ξεκινήσω μία τέτοια διαδικασία.Γιατί εάν μπω σε τέτοιες ιστορίες συμφωνήσω με κάποιον Μηχανικό να προχωρήσουμε στην έκδοση της αδειας και εκείνος στη συνέχεια μου πεί ότι χρειάζεται ενίσχυση ή οτιδήποτε άλλο που θα χρειάστει να ξεσπιτωθούμε καταλαβαίνετε ότι είναι σοβαρό το πρόβλημα.Το κυριότερο είναι να ξέρεις και να σ εχει ενημερώσει ο Μηχανικός το οτι υπάρχει κι αυτό το ενδεχόμενο.Όπως να γνωρίζω το πόσο κοστίζει πάνω-κάτω μία ενίσχυση??Είτε με τον εναν τρόπο είτε με τον άλλο??Παράδειγμα εάν ο οροφος 95μετρων χρειαζεται για την προσθηκη περιπου 40 κυβικα στην ενισχυση πως το υπολογιζουν??
  4. Εχω παρόμοιο ερώτημα.Σε Διώροφο(ισόγειο-Α όροφος) το οποιο έχει γίνει το 1974 και είχε γίνει πρόβλεψη για 3 όροφους, αποφάσισα να εκμεταλευτώ τον αέρα και να φτιάξω οτι αναλογεί βάσει ΣΔ.Βάσει αυτού μπορώ να φτιάξω άλλους 2 ορόφους.Το πρόβλημα ξεκινάει απ' έδω και πέρα.Δυστηχώς δεν έχω κάποιον γνωστό μηχανικό που μπορώ πραγματικά να εμπιστευτώ....!!Έχω πάρει προσφορές και γνώμες απο 4 Μηχανικούς και ο καθένας μου λέει διαφορετικά πράγματα.......!!Οι προσφορές έχουν μία απόκλιση περίπου 5000ευρώ.Το θέμα είναι ότι ο ένας μου λέει θέλει ενίσχυση το σπίτι με εξωτερικό σκελετό,ο άλλος οτι θα ενισχύσουμε τις υπάρχουσες κολώνες και ο άλλος ότι δεν χρειάζεται καθόλου ενίσχυση διοτι ειχε προβλεθεί το 1974.....!! Όπως καταλαβαίνετε εγώ βρίσκομαι κάπου στη μέση...και δυσκολεύομαι να εμπιστευτώ.Την άποψη του να μην ενισχηθεί είναι δυνατόν?Τον Μηχανικό ποιός τον ελεγχει?Δηλαδή ο καθένας λέει οτι να ναι και απο κει και περα ο Ιδιωτης θα πρεπει να παρει μια αποφαση..!!Το πρόβλημα μου είναι ότι εγώ να συμφωνήσω με κάποιον να βγάλω την άδεια, εάν όμως δεν γνωρίζω το κόστος πόσο θα μου φτάσει(πχ ο εξωτερικος σκελετος ή η ενίσχυση της υπαρχουσας κατασκευης) κι αν αξίζει πραγματικά να ασχοληθώ με μια τετοια κατασκευή πώς να πάρω μια τετοια αποφαση???Κανεις δεν μου λεει εστω στο περιπου ποσο μπορει να φτασει μια τετοια κατασκευη...!!Ο οροφος θα βγει περιπου 95μετρα ο καθενας.!
  5. Σαν Ηλεκτρολόγος Μηχανικός μπορείς να πας σαν βοηθός Ηλεκτρολόγου για κάποιοχρονικό διάστημα που δεν γνωρίζω, και στην συνέχεια να πάρεις το δίπλωμα του Ηλεκτρολόγου Α. Στην συνέχεια και μέτα απο κάποια χρόνια Θαλάσσιας υπηρεσίας παίρνεις το δίπλωμα του Προιστάμενου Ηλεκτρολόγου. Όλες οι εταιρείες προσλαμβάνουν Μηχανολόγους ή Ηλεκτρολόγους Διπλωματούχους. Σε τι πλοία θα σε ενδιέφερε?
  6. Θα ήθελα εάν μπορείτε να με κατατοπίσετε απο που πρέπει να ξεκινήσω ώστε να μπορέσω να απασχοληθώ σαν Μηχανολόγος Μηχανικός ΤΕ Εχω τελιώσει εδώ και 5 χρόνια και θα ήθελα να μου πείτε που πρέπει να απευθυνθώ.
  7. Ο Γ Μηχανικός εκτελεί βάρδιες μηχανοστασίου, εργασίες συντήρησης και επισκευής, περιοδικές επιθεωρήσεις των βοηθητικών μηχανημάτων και των σωληνώσεων. Γράφει το ημερολόγιο του πλοίου,τον ism.Εξυπακούεται οτι διαβάζει όλα τα τεχνικά εγχειρίδια του πλοίου. Οι μισθοί εξελίσονται ανάλογα το πλοίο και την ειδικότητα.Οι πιο χαμηλοί μισθοί είναι στην ακτοπλοία, και οι πιο μεγάλοι στην ποντοπόρο ναυτιλία. Ένας Γ Μηχανικός στην ακτοπλοϊα και στην ποντοπόρο έχουν μια διαφορά της τάξεως 1500-2500ευρώ. Ένας Γ Μηχανικός στην ακτοπλοία παίρνει γύρω στα 3000ευρώ.Ένας Β Μηχανικός γύρω στα 4000ευρώ και ένας Α Μηχανικός γύρω στα 7000ευρώ καθαρά. Στην ποντοπόρο διαφέρουν κατα πολύ.Ένας Γ Μηχανικός παίρνει γύρω στα 5000ευρώ ένας Β Μηχανικός απο 7000-8500ευρώ και ένας Α Μηχανικός απο 9500-13000ευρώ πάντα με Ελληνική σημαία.
  8. Το ωράριο του Δόκιμου μηχανής είναι κάθε μέρα 08:00 με 17:00.Το Σάββατο 08:00 με 12:00 και την Κυριακή ελεύθερος.Υπάρχει διάλειμα στις 10:00 με 10:20 , 12:00 με 13:00 και 15:00 με 15:20 Ο μισθός ο καθαρός είναι απο 1300 έως 2100 ευρώ ανάλογα το πλοίο. Ο Δόκιμος στην ουσία είναι εκπαιδευόμενος σπουδαστής.Που σημαίνει οτι παρευρίσκεται σε όλες τις δουλειές, αλλά δεν αγγίζει τίποτα(Θεωρητικά). Οι δουλειές που μπορεί να κάνει είναι απο καθαρισμούς στο μηχανοστάσιο, καθαρισμούς φυγοκεντρικών πετρελαίου,λαδιού και αλλες πολλες εργασιες.Παρέχει βοήθεια σε πιθανή βλάβη στις Μηχανές τις κύριες, τις Ηλεκτρομηχανές και γενικά σε όλα τα βοηθητικά μηχανήματα του πλοίου. Δεν έχει καμία σχέση με το στρατό και τις ιεραρχίες του.Ναι μεν υπάρχουν βαθμοί ιεραρχίας αλλά περισσότερο στις αποφάσεις για διάφορα προβλήματα που πρόκειται να συμβούν επεμβαίνουν.
  9. Απο την στιγμή που είσαι Διπλωματούχος Μηχανολόγος η επιλογή για την πρακτική άσκηση είναι δική σου. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να βρείς μία ναυτιλιακή εταιρεία,και να κάνεις μια αίτηση πρόσληψης(κατα 80% θα σε δεχτούν). Στη συνέχεια κάνεις μία αίτηση στο Υπουργείο Ε.Ν στο τμήμα μητρώων για να σου δώσουν το βιβλίο πρακτικής άσκησης.Προσκομίζεις το πτυχίο σου, ώστε να σου εγκρίνουν εάν θέλεις 6 μήνες εκπαιδευτικό ταξίδι ή 12 μήνες.
  10. Μετά από παρότρυνση μελών της "κοινότητας", ανοίγω το θέμα αυτό για να λυθούν τυχόν απορίες επάνω στο επάγγελμα του Μηχανικού Ε.Ν. Η διαδικασία για να γίνει κάποιος Μηχανικός Ε.Ν. είναι είτε να ακολουθήσει μέσω πανελλήνιων εξετάσεων τις ακαδημίες εμπορικού ναυτικού,και να εξέλθει ως Γ Μηχανικός Ε.Ν. μετά απο τετραετή φοίτηση συμπεριλαμβανομένου ενός ετους πρακτικής άσκησης σε πλοία. Ο άλλος τρόπος είναι να είναι διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός και μετά απο εξάμηνη πρακτική άσκηση σε πλοίο(Δόκιμος Μηχανής) να πάρει το δίπλωμα του Γ Μηχανικού.Εάν είναι Μηχανολόγος Μηχανικός ΤΕ χρειάζεται 12 μήνες πρακτική άσκηση σε πλοίο(Δόκιμος Μηχανής). Και στίς δύο περιπτώσεις συμπληρώνεται βιβλίο πρακτικής άσκησης και με το πέρας του εκπαιδευτικού ταξιδιού κατατίθεται στην αρμόδια υπηρεσία ώστε να ληφθεί το Δίπλωμα ανευ εξετάσεων. Βασική προυπόθεση η έκδοση Ναυτικού φυλλαδίου απο την ΑΕΝ Ασπροπύργου.Η διάρκεια φοίτησης είναι 8 μέρες Μόλις συμπληρωθεί θαλάσσια υπηρεσία 2 ετών υπάρχει η δυνατότητα να αποκτηθεί το δίπλωμα του Β Μηχανικού Ε.Ν. μέσα απο εξετάσεις και σεμινάρια 6 μηνών.Αφού αποκτηθεί και του Β Μηχανικού και μετά απο 3 χρόνια θαλάσσια υπηρεσία μπορεί να αποκτηθεί και το δίπλωμα του Α Μηχανικού μέσα απο εξετάσεις και σεμινάρια 6 μηνών. Οτι απορίες έχετε σχετικά με το επάγγελμα(εργασία) παρακαλώ ρωτήστε για να μπορώ να σας απαντήσω
  11. Επανέρχομαι στο θέμα. Τι πρέπει να περιλαμβάνει αυτή η βεβαίωση?Για ιδία χρήση το θέλω
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.