Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

ALEXP

Members
  • Περιεχόμενα

    27
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Contact Methods

  • Website
    http://www.arxicon.gr

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Θεσσαλονίκη
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Αρχιτέκτων Μηχανικός

ALEXP's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Φήμη στην κοινότητα

  1. Μήπως το θέμα είναι πιο απλό? Αν κάνεις σήμερα αλλαγή χρήσης από κατοικίες σε γραφεία με την προϋπόθεση ότι επιτρέπεται αυτή η χρήση (τόσο από χρήσεις γης όσο και στατικά) νομίζω ότι λύνεται απλούστερα.
  2. Ο νόμος αναφέρει ότι δεν μπορεί να γίνει αλλαγή χρήσης, αλλά εσωτερική διαρρύθμιση? Κι αν τότε απαιτηθεί νέα μελέτη παθητικής τι γίνεται?? Φαντάζομαι πως ούτε στο υπουργείο δεν το γνωρίζουν. Και ας πουμε ότι αυτό γίνεται πολεοδομικά. Στην πυροσβεστική ξέρουν πως να αντιμετωπίσουν έναν τέτοιο χώρο? Στο δήμο?? Μιλάω και για χώρους υγειονομικου ενδιαφέροντος που δεν περνάνε μονο από πολεοδομία.
  3. Σας ευχαριστώ για τις απαντησεις. Τελικά φαντάζομαι πως στην πολεοδομία θα πάει βάση κτιριοδομικού και ΓΟΚ. Για ΑΜΕΑ κλπ τα έχω επίσης υπόψη όπως και για την πυρασφάλεια που όπως είπατε είναι πολύ πολύ χοντρή ιστορία γενικά (μελέτης και υλοποιήσης). Την άδεια λειτουργίας την δίνει το παιδείας και έχει θέσει προδιαγραφές, απλά το βασικό μου μέλημα είναι να περάσει καταρχήν από πολεοδομία χωρίς να κολλήσει στις παραπάνω προδιαγραφές.
  4. Οταν γίνεται ένα τοπογραφικό η βασική ευθύνη του τοπογράφου βασικά είναι στην ορθή αποτύπωση του χώρου. Οι όροι δόμησης της περιοχής είναι μια από τις προδιαγραφές που απαιτείται για αυτό το σχέδιο, όπως και η δήλωση του υπογράφοντα τη συγκεκριμένη μελέτη ΚΑΘΩΣ και συνυπογραφή του ιδιοκτήτη ότι τα όρια και γενικά τα όσα αναγράφονται είναι σωστά. Αν αλλαχτούν στοιχεία που αφορούν πράγματα που ο ιδιοκτήτης τα γνωρίζει (εμβαδόν πχ που αναφέρεται και στο συμβόλαιο) δεν υπάρχει δικαιολογία. Ότι δεν μπορεί να ελεγξει (πρόσωπο πχ) τότε ίσως να μπορεί να ισχυριστεί μια κάποια άγνοια. Στο ΔΚ αναγράφεις, όπως γράφτηκε, επιτρεπόμενη δόμηση και γενικά όρους δόμησης, σύνήθως όπως τα βρίσκεις στο τοπογραφικό. Η ευθύνη εκεί είναι οι σωστοί υπολογισμοί και τα σωστα περιγράμματα και μόνο. Αν όλοι οι μηχανικοί μιας μελέτης ελεγχαν όλους τους προηγούμενους και τους επόμενους παρα πολλές άδειες δεν θα βγαίναν. Επίσης αν σε κάποιον ιδιοκτήτη δεν "του κάτσει" η οποιαδήποτε μαμουνιά τότε ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ!!!! ανεξαρτήτως ειδικότητας!!! Τελος επειδή αναφέρθηκε "στην πολεοδομία δεν το είδαν? αφού το ελεγξαν" αναφέρω πως βασικά την ευθύνη της κάθε μελέτης την φέρει ο μελετητής που υπογράφει.
  5. Ως προς το θέμα της διόδου δουλείας κανονικά όταν γίνονται κάθετες ιδιοκτησίες στο συμβόλαιο ορίζεται και η δουλεία. Η μπροστινή οικοδομή έτσι όπως έχει χτιστεί μπορεί να παρέχει δίοδο? Αν ναι τότε μάλλον τα πράγματα είναι οκ. Αν όχι τότε πως θα μπαινουν ακόμα και οι ενοικοι??? Ως προς τις θέσεις στάθμευσης λογικά επιβάλλεται να δημιουργηθούν καθώς είναι νέα οικοδομή. Δεν γνωρίζω αν η απαίτηση θα είναι μόνο για τα τετραγωνικά της νέας οικοδομής ή και των δύο οικοδομών. ΕΙναι δυνατή η εξαγορα με κάποιες προυποθέσεις που αναφέρονται στον 960/79.Υπάρχει και δυνατότητα μείωσης του ποσού. Πρόσεξε γιατί εμένα που μου έτυχε να πληρώσω θέση η υπάλληλος έκανε σαν να μην το είχε ξανακάνει (είναι να βγει στην σύνταξη και ήθελε μάλλον και επίδομα!!).
  6. Αυτό θέλω κι εγώ!!! Δηλαδή το βασικότερο μου μέλημα είναι να περάσει από Πολεοδομία. Και εκεί ψάχνω να δω μηπως κολήσω πουθενα. Στο θέμα της άδειας λειτουργίας, επειδή έχει περάσει ήδη από επιτροπή (υπουργείο Παιδείας) και δεν τέθηκαν θέματα άλλα πλήν της αλλαγής χρήσης, θεωρώ ότι από εκεί είμαι ενταξει. Οπότε λέω μην κολήσει το θέμα στην Πολεοδομία από κάτι που μου διαφευγει.
  7. Επειδή το θέμα με ενδιαφέρει κι εμένα, να θέσω και ένα (χειρότερο) ερώτημα, για το οποίο είμαι σίγουρος πως ούτε το Υπουργείο δεν το έχει σκεφτεί (ακομα). Πας να κάνεις αναθεώρηση-αλλαγή χρήσης-διασκευές κλπ, σε κτίριο που χώροι του έχουν τακτοποιηθεί, αλλά χάνουν κάποιες προδιαγραφές φωτισμού-αερισμού-πυρασφάλειας-στατικότητας κλπ. (κλεισιμο φωταγωγών, δημιουργία παταριού σε κατάστημα). Τότε θα είναι δυνατή η αναθεώρηση ή θα σου λένε ότι δεν πληρεί τις προδιαγραφές και θα σε σταματάνε??
  8. Σε ευχαριστώ, τα έχω δει ήδη. Τα περισσότερα αφορούν φροντηστήρια και μάλιστα ότι απαιτείται για την άδεια λειτουργίας τους.Εγώ έχω κτίριο που θα στεγαστεί κολέγιο.
  9. Η ιδέα του χλοοτάπητα δεν είναι κακή και ακόμα και να σηκώσουν και να δούν το μπετόν από κάτω τους λές πως είναι μπετόν καθαριότητας και απαραίτητο για τη φύτευση του χλοοτάπητα. Άλλωστε με τον ίδιο τρόπο μπορείς να φυτεψεις και ένα δώμα. Αν στις άκρες βάλεις και κάτι που να μην φαίνεται το υπόστρωμα (χαλίκι, φλόύδες πεύκου κλπ δλδ αυτά που χρησιμοποιούνται για εδαφοκάλυψη-διακόσμηση) είσαι οκ. Για τα υπόλοιπα καλό κουράγιο.
  10. Εχω κάνει 4 κατεδαφίσεις κτιρίων για τα οποία δεν υπήρχε οικοδομική άδεια, ήταν όλα κατοικίες, κάποια ήταν αυθαίρετα (φαινόταν ότι ήταν σχετικά καινούρια κτίσματα, όχι λιθοδομή κλπ) και κανένας δεν ζήτησε ποτέ κανενα χαρτί που να αποδεικνύει οτιδήποτε. Το πιο πιθανό είναι να θέλουν να μαζέψουν λεφτά με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο (πρόστιμο-λάδωμα). Αν τους αναφέρεις ότι πχ στην Νομαρχιακή πολεοδομία του Πειραιά έκανες κάτι αντίστοιχο ή ακόμα καλύτερα και στην ίδια Πολεοδομία ίσως να αλλάξουν τακτική....Κάνε και μια κουβέντα με τον διευθυντή είτε του τμήματος είτε και της Πολεοδομίας.
  11. Ψάχνω να βρω τι ισχύει κατά ΓΟΚ-Κτιριοδομικό (και όχι για άδεια λειτουργίας) σε χώρους εκπαιδευτηρίου. Συγκεκριμένα πρόκειται για υφιστάμενο κτίριο στο οποίο θα γίνει αλλαγή χρήσης από κτίριο γραφείων σε εκπαιδευτήριο. Το απαιτούμενο ύψος ποιο πρέπει να είναι? Στο ψάξιμο που έκανα στο internet βρήκα το ΦΕΚ1149/Β/25.8.2006 στο οποίο αναφέρει κριτήρια καταλληλότητας για τη στέγαση σχολείων ιδιωτικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης. Εκεί αναφέρει τουλαχιστον 3μ, αλλά και πάλι το συγκεκριμένο δεν γνωρίζω αν αφορά την άδεια λειτουργίας ή την πολεοδομία. Από την άλλη στον ΓΟΚ και κτιριοδομικό το μόνο που υπάρχει σχετικό με ύψος χώρου κύριας χρήσης ειναι τα 2,4μ τουλάχιστον. Κάνω διαχωρισμό πολεοδομία και άδεια λειτουργίας γιατί πολλές φορές στην πολεοδομία δείχνεις πχ ύψος 2,5, το κατασκευάζεις 2,7 και για την άδεια λειτουργίας η αρμόδια υπηρεσία δέχεται το πραγματοποιημένο. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  12. Για τον συνάδελφο που ρωτάει αν επιτρέπεται υπόγεια δεξαμενή στον ακάλυπτο, από πρόσφατη προσωπική εμπειρία, κόπηκε στα αρχιτεκτονικά επειδή ήταν εντός του Δ. Ο μηχανολόγος μου είπε πως σε κάποια άλλη περίπτωση το πέρασε (φαντάζομαι εκεί δεν είχε προβλημα με το Δ)
  13. Το πατάρι δεν μετρούσε στον ΓΟΚ73 αν είχε το μισό εμβαδόν από αυτό του καταστήματος και ήταν ανοιχτό στο χώρο του καταστήματος. Πλέον μετράει και επίσης και οι δύο χώροι πρέπει να έχουν τουλάχιστον 2,40μ ύψος. Για σκάλα αρκεί η εσωτερική.
  14. Δες εδώ http://www.michanikos.gr/showthread.php?t=2932 Αν θέλεις να κάνεις πισίνα σε ξενοδοχείο υπάρχουν οι προδιαγραφές του ΕΟΤ για τις διαστάσεις και τις αποστάσεις. Επειδή αναφέρεις για φορολογία κλπ αν δεν κάνω λάθος σε ιδιωτικές πισίνες δεν φορολογήσε αν ειναι ως 25τ.μ. (αυτό ρώτα το σε λογιστή)
  15. Αν οι εσωτερικές διαρρυθμίσεις δεν αλλάζουν σημαντικά το διαμέρισμα/κατάστημα τότε "Έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας". Αν αλλάζουν δραματικά πολύ πιθανόν να ζητηθεί κανονική άδεια και μάλιστα και αλλαγή παθητικής πυροπροστασίας. Υπάρχει και η περίπτωση που στις εσωτερικές διαρρυθμίσεις οι αλλαγές ειναι τόσο μικρές (πχ διάνοιξη εσωτερικής πόρτας) που δεν απαιτείται καν άδεια. Ισως μόνο έγγραφη βεβαίωση της πολεοδομίας (βάση του άρθρου 22 του ΓΟΚ)
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.