Μετάβαση στο περιεχόμενο

Engineer

Administrators
  • Περιεχόμενα

    5.542
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    8

Engineer last won the day on Απρίλιος 4

Engineer had the most liked content!

Φήμη στην κοινότητα

973 Εξαιρετική

Σχετικά Engineer

  • Κατάταξη:
    Διαχειριστής

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.michanikos.gr

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός
  1. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του ΕΦΚΑ: Η Διοίκηση του ΕΦΚΑ ανακοινώνει ότι η εκκαθάριση ασφαλιστικών εισφορών 2017 για τους Μη Μισθωτούς ασφαλισμένους είναι σε εξέλιξη και αναμένεται η ανάρτηση των ειδοποιητηρίων εκκαθάρισης. Για το σκοπό αυτό οι Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΕΦΚΑ καθώς και εφαρμογές που υποστηρίζουν την εισφοροδότηση Μη Μισθωτών θα υπολειτουργούν από την Τρίτη 24/04/2018 έως την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης. Δεδομένου ότι η εκκαθάριση συνδέεται τεχνικά με την έκδοση εισφοράς Μαρτίου 2018 (η οποία καθυστερεί) θα δοθεί νέα ημερομηνία εμπρόθεσμης καταβολής της εισφοράς, για την οποία θα υπάρξει νεότερη ενημέρωση.
  2. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του ΕΦΚΑ: Η Διοίκηση του ΕΦΚΑ ανακοινώνει ότι η εκκαθάριση ασφαλιστικών εισφορών 2017 για τους Μη Μισθωτούς ασφαλισμένους είναι σε εξέλιξη και αναμένεται η ανάρτηση των ειδοποιητηρίων εκκαθάρισης. Για το σκοπό αυτό οι Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΕΦΚΑ καθώς και εφαρμογές που υποστηρίζουν την εισφοροδότηση Μη Μισθωτών θα υπολειτουργούν από την Τρίτη 24/04/2018 έως την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης. Δεδομένου ότι η εκκαθάριση συνδέεται τεχνικά με την έκδοση εισφοράς Μαρτίου 2018 (η οποία καθυστερεί) θα δοθεί νέα ημερομηνία εμπρόθεσμης καταβολής της εισφοράς, για την οποία θα υπάρξει νεότερη ενημέρωση. View full είδηση
  3. Η συγκεκριμένη μελέτη αφορά την τεχνοοικονομική αξιολόγηση διαφόρων σεναρίων ενεργειακής αναβάθμισης σε κτήρια μονοκατοικίας ή πολυκατοικίας και περιόδου κατασκευής από το 1955-1980 και 1980-2000. Η μελέτη επικεντρώθηκε στις κλιματικές ζώνες Β και Γ, καθώς αυτές περιλαμβάνουν τα δύο μεγαλύτερα αστικά κέντρα της χώρας (Αθήνα και Θεσσαλονίκη), αν και αποτελέσματα έχουν προκύψει για όλες τις κλιματικές ζώνες και περιόδους κατασκευής κτηρίων. Στα πλαίσια της μεθοδολογίας που ακολουθήθηκε, έγινε υπολογισμός της ετήσιας ανηγμένης πρωτογενούς ενέργειας που απαιτείται για κάθε σενάριο για την κάλυψη των ενεργειακών αναγκών του κτηρίου σε kWh/m²/έτος ενώ υπολογίσθηκαν εν συνεχεία η Καθαρή Παρούσα Αξία του Κόστους Ζωής κάθε επένδυσης καθώς και η Έντοκος Περίοδος Αποπληρωμής (οικονομικοί δείκτες επένδυσης). Εν συνεχεία αποτυπώθηκαν σε διαγράμματα ενεργειακής κατανάλωσης – δείκτη επένδυσης όλα τα σενάρια που εξετάσθηκαν για κάθε περίπτωση κτηρίου, με χρώμα ανάλογα με το σύστημα θέρμανσης. Επί του διαγράμματος αυτού ορίσθηκαν επιπλέον δύο περιοχές (με διακεκομμένες γραμμές), αυτή των βέλτιστων οικονομικά σεναρίων (Cost Optimal) και αυτή των κτηρίων που παρουσιάζουν καταναλώσεις που να μπορούν να θεωρηθούν ως nZEB (ελλείψει επίσημου ορισμού του nZEB για την χώρα, τα όρια της περιοχής αυτής έλαβαν τυπικές τιμές 20-60 kWh/m²/έτος). Σε καθεμιά από τις δύο περιοχές έγινε ανάλυση διαφορετικών μέτρων (όπως π.χ. αναβάθμιση της θερμομόνωσης, αντικατάσταση του συστήματος ψύξης/θέρμανσης/ΖΝΧ, εγκατάσταση φωτοβολταϊκών κ.α.) με βάση τις συχνότητες εμφάνισης κάθε επιμέρους δράσης, ενώ υπολογίσθηκε και το χρηματοδοτικό κενό μεταξύ του οικονομικότερου σεναρίου και του οικονομικότερου nZEB. Επιπλέον, αποτυπώθηκαν με έντονα σημεία τα σενάρια που αφορούν στο βασικό κτήριο με μόνη παρέμβαση ως προς το σύστημα ψύξης/θέρμανσης (βάση του χρώματος) και της κατηγορίας αυτοματισμών του (βάση του ορισμού κατά Κ.Εν.Α.Κ. – κατηγορίες Α-Δ). Για κάθε τύπο κτηρίου (μονοκατοικία – πολυκατοικία) προέκυψαν συμπεράσματα για την επίδραση που έχουν μεμονωμένα μέτρα ή συνδυασμοί τους στο κόστος και την κατανάλωση ενέργειας, ενώ στο τέλος συνοψίζονται γενικά συμπεράσματα που αφορούν σε όλες τις κατοικίες των δύο υπό μελέτη κλιματικών ζωνών. Σε γενικές γραμμές, η συγκεκριμένη μελέτη οδηγεί στο γενικό συμπέρασμα ότι η οποιαδήποτε ενεργειακή αναβάθμιση (μικρής ή μεγάλης κλίμακας) ενός τυπικού κτηρίου κατοικίας στην Ελλάδα πρέπει να συνδυασθεί με την αντικατάσταση του υφιστάμενου συστήματος ψύξης-θέρμανσης από συστήματα υψηλότερων βαθμών απόδοσης σε συνδυασμό με τη χρήση σύγχρονων μεθόδων αυτοματισμού. Επίσης, η βελτίωση της θερμομόνωσης ενός κτηρίου είναι ένας επιπλέον σημαντικός παράγοντας, ο οποίος όμως από μόνος του δεν επαρκεί για την επίτευξη των επιθυμητών αποτελεσμάτων σε επίπεδο εξοικονόμησης ενέργειας αλλά και απόδοσης της επένδυσης. Κατεβάστε το πλήρες κείμενο της μελέτης: http://www.lsbtp.mech.ntua.gr/sites/default/files/LSBTP_Cost_Optimal_v1.pdf
  4. Η συγκεκριμένη μελέτη αφορά την τεχνοοικονομική αξιολόγηση διαφόρων σεναρίων ενεργειακής αναβάθμισης σε κτήρια μονοκατοικίας ή πολυκατοικίας και περιόδου κατασκευής από το 1955-1980 και 1980-2000. Η μελέτη επικεντρώθηκε στις κλιματικές ζώνες Β και Γ, καθώς αυτές περιλαμβάνουν τα δύο μεγαλύτερα αστικά κέντρα της χώρας (Αθήνα και Θεσσαλονίκη), αν και αποτελέσματα έχουν προκύψει για όλες τις κλιματικές ζώνες και περιόδους κατασκευής κτηρίων. Στα πλαίσια της μεθοδολογίας που ακολουθήθηκε, έγινε υπολογισμός της ετήσιας ανηγμένης πρωτογενούς ενέργειας που απαιτείται για κάθε σενάριο για την κάλυψη των ενεργειακών αναγκών του κτηρίου σε kWh/m²/έτος ενώ υπολογίσθηκαν εν συνεχεία η Καθαρή Παρούσα Αξία του Κόστους Ζωής κάθε επένδυσης καθώς και η Έντοκος Περίοδος Αποπληρωμής (οικονομικοί δείκτες επένδυσης). Εν συνεχεία αποτυπώθηκαν σε διαγράμματα ενεργειακής κατανάλωσης – δείκτη επένδυσης όλα τα σενάρια που εξετάσθηκαν για κάθε περίπτωση κτηρίου, με χρώμα ανάλογα με το σύστημα θέρμανσης. Επί του διαγράμματος αυτού ορίσθηκαν επιπλέον δύο περιοχές (με διακεκομμένες γραμμές), αυτή των βέλτιστων οικονομικά σεναρίων (Cost Optimal) και αυτή των κτηρίων που παρουσιάζουν καταναλώσεις που να μπορούν να θεωρηθούν ως nZEB (ελλείψει επίσημου ορισμού του nZEB για την χώρα, τα όρια της περιοχής αυτής έλαβαν τυπικές τιμές 20-60 kWh/m²/έτος). Σε καθεμιά από τις δύο περιοχές έγινε ανάλυση διαφορετικών μέτρων (όπως π.χ. αναβάθμιση της θερμομόνωσης, αντικατάσταση του συστήματος ψύξης/θέρμανσης/ΖΝΧ, εγκατάσταση φωτοβολταϊκών κ.α.) με βάση τις συχνότητες εμφάνισης κάθε επιμέρους δράσης, ενώ υπολογίσθηκε και το χρηματοδοτικό κενό μεταξύ του οικονομικότερου σεναρίου και του οικονομικότερου nZEB. Επιπλέον, αποτυπώθηκαν με έντονα σημεία τα σενάρια που αφορούν στο βασικό κτήριο με μόνη παρέμβαση ως προς το σύστημα ψύξης/θέρμανσης (βάση του χρώματος) και της κατηγορίας αυτοματισμών του (βάση του ορισμού κατά Κ.Εν.Α.Κ. – κατηγορίες Α-Δ). Για κάθε τύπο κτηρίου (μονοκατοικία – πολυκατοικία) προέκυψαν συμπεράσματα για την επίδραση που έχουν μεμονωμένα μέτρα ή συνδυασμοί τους στο κόστος και την κατανάλωση ενέργειας, ενώ στο τέλος συνοψίζονται γενικά συμπεράσματα που αφορούν σε όλες τις κατοικίες των δύο υπό μελέτη κλιματικών ζωνών. Σε γενικές γραμμές, η συγκεκριμένη μελέτη οδηγεί στο γενικό συμπέρασμα ότι η οποιαδήποτε ενεργειακή αναβάθμιση (μικρής ή μεγάλης κλίμακας) ενός τυπικού κτηρίου κατοικίας στην Ελλάδα πρέπει να συνδυασθεί με την αντικατάσταση του υφιστάμενου συστήματος ψύξης-θέρμανσης από συστήματα υψηλότερων βαθμών απόδοσης σε συνδυασμό με τη χρήση σύγχρονων μεθόδων αυτοματισμού. Επίσης, η βελτίωση της θερμομόνωσης ενός κτηρίου είναι ένας επιπλέον σημαντικός παράγοντας, ο οποίος όμως από μόνος του δεν επαρκεί για την επίτευξη των επιθυμητών αποτελεσμάτων σε επίπεδο εξοικονόμησης ενέργειας αλλά και απόδοσης της επένδυσης. Κατεβάστε το πλήρες κείμενο της μελέτης: http://www.lsbtp.mech.ntua.gr/sites/default/files/LSBTP_Cost_Optimal_v1.pdf View full είδηση
  5. Σε σχετική του ανακοίνωση το ΤΜΕΔΕ αναφέρει: Παρακαλούνται όλοι οι εγγεγραμμένοι στο Μητρώο του Ταμείου Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων (Τ.Μ.Ε.Δ.Ε.) όπως, προς επικαιροποίηση των υφιστάμενων δεδομένων, ενημερώσουν εγγράφως το αρμόδιο τμήμα (στοιχεία επικοινωνίας κα. Πόπη Γιαννακή τηλ. 210 3740154, e-mail: pgiannaki@tmede.gr και κα. Μαρία Παπάλου τηλ. 210 3740143, e-mail: mpapalou@tmede.gr) για τη διεύθυνση (πόλη, περιοχή, οδός, αριθμός, Τ.Κ.), στην οποία διαμένουν ή/και ασκούν την επαγγελματική τους δραστηριότητα. View full είδηση
  6. Σε σχετική του ανακοίνωση το ΤΜΕΔΕ αναφέρει: Παρακαλούνται όλοι οι εγγεγραμμένοι στο Μητρώο του Ταμείου Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων (Τ.Μ.Ε.Δ.Ε.) όπως, προς επικαιροποίηση των υφιστάμενων δεδομένων, ενημερώσουν εγγράφως το αρμόδιο τμήμα (στοιχεία επικοινωνίας κα. Πόπη Γιαννακή τηλ. 210 3740154, e-mail: pgiannaki@tmede.gr και κα. Μαρία Παπάλου τηλ. 210 3740143, e-mail: mpapalou@tmede.gr) για τη διεύθυνση (πόλη, περιοχή, οδός, αριθμός, Τ.Κ.), στην οποία διαμένουν ή/και ασκούν την επαγγελματική τους δραστηριότητα.
  7. Μετά την εφαρμογή της τηλεματικής και του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ο ΟΑΣΑ προχωρά στην προμήθεια 92 λεωφορείων σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Σε ένα σημαντικό βήμα αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών του προχωρά ο ΟΑΣΑ. Μετά την εφαρμογή της τηλεματικής και του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ο οργανισμός προχωρά στην προμήθεια 92 λεωφορείων σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Σήμερα, δημοσιεύθηκε η ανοιχτή πρόσκληση για σχόλια επί των τεχνικών προδιαγραφών των νέων λεωφορείων, κάτι το οποίο αποτελεί το πρώτο ουσιαστικό βήμα για την προκήρυξη του σχετικού διαγωνισμού. «Πρόκειται για μια σημαντική εξέλιξη, δεδομένου ότι ο τελευταίος διαγωνισμός για την προμήθεια λεωφορείων προκηρύχτηκε το 2005» σχολίασε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Γιάννης Σκουμπούρης, υπογραμμίζοντας ότι για τη χρηματοδότηση των λεωφορείων έχουν εξασφαλιστεί 30 εκατ. ευρώ από την Περιφέρεια Αττικής. «Η ανανέωση του στόλου οχημάτων θα συμβάλει αποφασιστικά στην αναβάθμιση του συγκοινωνιακού έργου. Χαρακτηριστικό είναι ότι στην προμήθεια περιλαμβάνονται και 12 σύγχρονα ηλεκτρικά λεωφορεία» υπογράμμισε ο διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού. Ειδικότερα, ο ΟΑΣΑ θα προκηρύξει ανοικτό διεθνή ηλεκτρονικό διαγωνισμό για την προμήθεια και εγκατάσταση είκοσι λεωφορείων 12 μέτρων, εξήντα αρθρωτών λεωφορείων 18 μέτρων και δώδεκα ηλεκτρικών λεωφορείων 12 μέτρων. Τα αστικά λεωφορεία θα είναι σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας EURO VI, σύγχρονης αισθητικής εμφάνισης και κατασκευής, με υψηλό βαθμό άνεσης και ασφάλειας για τους επιβάτες. Παράλληλα, θα έχουν το μικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό αποτύπωμα και θα είναι σύμφωνα με τους όρους της ευρωπαϊκής νομοθεσίας.
  8. Μετά την εφαρμογή της τηλεματικής και του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ο ΟΑΣΑ προχωρά στην προμήθεια 92 λεωφορείων σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Σε ένα σημαντικό βήμα αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών του προχωρά ο ΟΑΣΑ. Μετά την εφαρμογή της τηλεματικής και του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ο οργανισμός προχωρά στην προμήθεια 92 λεωφορείων σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Σήμερα, δημοσιεύθηκε η ανοιχτή πρόσκληση για σχόλια επί των τεχνικών προδιαγραφών των νέων λεωφορείων, κάτι το οποίο αποτελεί το πρώτο ουσιαστικό βήμα για την προκήρυξη του σχετικού διαγωνισμού. «Πρόκειται για μια σημαντική εξέλιξη, δεδομένου ότι ο τελευταίος διαγωνισμός για την προμήθεια λεωφορείων προκηρύχτηκε το 2005» σχολίασε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Γιάννης Σκουμπούρης, υπογραμμίζοντας ότι για τη χρηματοδότηση των λεωφορείων έχουν εξασφαλιστεί 30 εκατ. ευρώ από την Περιφέρεια Αττικής. «Η ανανέωση του στόλου οχημάτων θα συμβάλει αποφασιστικά στην αναβάθμιση του συγκοινωνιακού έργου. Χαρακτηριστικό είναι ότι στην προμήθεια περιλαμβάνονται και 12 σύγχρονα ηλεκτρικά λεωφορεία» υπογράμμισε ο διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού. Ειδικότερα, ο ΟΑΣΑ θα προκηρύξει ανοικτό διεθνή ηλεκτρονικό διαγωνισμό για την προμήθεια και εγκατάσταση είκοσι λεωφορείων 12 μέτρων, εξήντα αρθρωτών λεωφορείων 18 μέτρων και δώδεκα ηλεκτρικών λεωφορείων 12 μέτρων. Τα αστικά λεωφορεία θα είναι σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας EURO VI, σύγχρονης αισθητικής εμφάνισης και κατασκευής, με υψηλό βαθμό άνεσης και ασφάλειας για τους επιβάτες. Παράλληλα, θα έχουν το μικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό αποτύπωμα και θα είναι σύμφωνα με τους όρους της ευρωπαϊκής νομοθεσίας. View full είδηση
  9. Να θυμίσουμε ότι η διάνοιξη των σηράγγων της Γραμμής Καλαμαριάς έχει γίνει σε χρόνο ρεκόρ καθώς ξεκίνησε ένα χρόνο πριν και ήδη τα 2 ΤΒΜ έχοντας ξεκινήσει από τον τερματικό σταθμό ΜΙΚΡΑ, έχουν περάσει από ΝΕΑ ΚΡΗΝΗ, ΑΡΕΤΣΟΥ και ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ. Στις 15 Μαϊου 2017 ξεκινά τη διάνοιξη της πρώτης σήραγγας της Γραμμής Καλαμαριάς ο πρώτος Μετροπόντικας με την ονομασία "Έλλη" από τον σταθμό ΜΙΚΡΑ. Στις 21 Ιουλίου ξεκίνησε τη διάνοιξη της 2ης σήραγγας ο έτερος Μετροπόντικας "Φρίξος". Ακολουθώντας την πορεία του πρώτου Μετροπόντικα, στις 26 Ιουνίου φτάνει στον σταθμό ΝΕΑ ΚΡΗΝΗ, στις 9 Σεπτεμβρίου στο σταθμό ΑΡΕΤΣΟΥ, στις 20 Νοεμβρίου στο σταθμό ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ. Στις 27 Φεβρουαρίου έφτασε στον 5ο και τελευταίο σταθμό ΝΟΜΑΡΧΙΑ, ενώ εχθές 22 Απριλίου έφτασε και το δεύτερο ΤΒΜ. Ο σταθμός ΝΟΜΑΡΧΙΑ βρίσκεται περίπου 1.000 μέτρα από τον σταθμό 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ, όπου θα τερματίσουν οι Μετροπόντικες. Εφόσον τα ΤΒΜ συνεχίσουν με την ίδια ένταση τότε αυτό πρόκειται να συμβεί πριν το τέλος της Άνοιξης για τον πρώτο Μετροπόντικα (απομένουν 620 μέτρα). Φτάνοντας εκεί, οι δύο σήραγγες θα "κουμπώσουν" με τις σήραγγες της βασικής γραμμής και από εκεί οι συρμοί θα συνεχίζουν προς το κέντρο και τα δυτικά προόστια έχοντας κοινούς σταθμούς με τη βασική γραμμή καθώς το σύστημα του Μετρό της Θεσσαλονίκης έχει διαφορετική φιλοσοφία λειτουργίας από εκείνο της Αθήνας. Με την ολοκλήρωση της διάνοιξης, θα αρχίσει το στρώσιμο της επιδομής (γραμμές) και η ολοκλήρωση των σταθμών κάτι που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2019, οπότε θα ξεκινήσουν και τα δοκιμαστικά δρομολόγια. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί, η Γραμμή Καλαμαριάς πρόκειται να λειτουργήσει στις αρχές του 2021. Στο πρόγραμμα της Αττικό Μετρό προκειμένου να είναι πλήρης η γραμμή είναι και η δημοπράτηση των υπόλοιπων Η/Μ αλλά και 12 συρμών, διαγωνισμοί 20 και 120εκατ.ευρώ περίπου που θα διενεργηθούν το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.
  10. Να θυμίσουμε ότι η διάνοιξη των σηράγγων της Γραμμής Καλαμαριάς έχει γίνει σε χρόνο ρεκόρ καθώς ξεκίνησε ένα χρόνο πριν και ήδη τα 2 ΤΒΜ έχοντας ξεκινήσει από τον τερματικό σταθμό ΜΙΚΡΑ, έχουν περάσει από ΝΕΑ ΚΡΗΝΗ, ΑΡΕΤΣΟΥ και ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ. Στις 15 Μαϊου 2017 ξεκινά τη διάνοιξη της πρώτης σήραγγας της Γραμμής Καλαμαριάς ο πρώτος Μετροπόντικας με την ονομασία "Έλλη" από τον σταθμό ΜΙΚΡΑ. Στις 21 Ιουλίου ξεκίνησε τη διάνοιξη της 2ης σήραγγας ο έτερος Μετροπόντικας "Φρίξος". Ακολουθώντας την πορεία του πρώτου Μετροπόντικα, στις 26 Ιουνίου φτάνει στον σταθμό ΝΕΑ ΚΡΗΝΗ, στις 9 Σεπτεμβρίου στο σταθμό ΑΡΕΤΣΟΥ, στις 20 Νοεμβρίου στο σταθμό ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ. Στις 27 Φεβρουαρίου έφτασε στον 5ο και τελευταίο σταθμό ΝΟΜΑΡΧΙΑ, ενώ εχθές 22 Απριλίου έφτασε και το δεύτερο ΤΒΜ. Ο σταθμός ΝΟΜΑΡΧΙΑ βρίσκεται περίπου 1.000 μέτρα από τον σταθμό 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ, όπου θα τερματίσουν οι Μετροπόντικες. Εφόσον τα ΤΒΜ συνεχίσουν με την ίδια ένταση τότε αυτό πρόκειται να συμβεί πριν το τέλος της Άνοιξης για τον πρώτο Μετροπόντικα (απομένουν 620 μέτρα). Φτάνοντας εκεί, οι δύο σήραγγες θα "κουμπώσουν" με τις σήραγγες της βασικής γραμμής και από εκεί οι συρμοί θα συνεχίζουν προς το κέντρο και τα δυτικά προόστια έχοντας κοινούς σταθμούς με τη βασική γραμμή καθώς το σύστημα του Μετρό της Θεσσαλονίκης έχει διαφορετική φιλοσοφία λειτουργίας από εκείνο της Αθήνας. Με την ολοκλήρωση της διάνοιξης, θα αρχίσει το στρώσιμο της επιδομής (γραμμές) και η ολοκλήρωση των σταθμών κάτι που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2019, οπότε θα ξεκινήσουν και τα δοκιμαστικά δρομολόγια. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί, η Γραμμή Καλαμαριάς πρόκειται να λειτουργήσει στις αρχές του 2021. Στο πρόγραμμα της Αττικό Μετρό προκειμένου να είναι πλήρης η γραμμή είναι και η δημοπράτηση των υπόλοιπων Η/Μ αλλά και 12 συρμών, διαγωνισμοί 20 και 120εκατ.ευρώ περίπου που θα διενεργηθούν το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα. View full είδηση
  11. Διάταξη για την μερική αποδέσμευση τραπεζικών λογαριασμών φορολογουμένων που είναι συνεπείς στις ρυθμίσεις που έχουν υπαχθεί, προωθεί η ΑΑΔΕ. Ο ελεγκτικός μηχανισμός επιστρατεύει το διαδίκτυο, ακόμα και το Facebook, για ύποπτες συναλλαγές. Ρύθμιση-ανάσα για χιλιάδες φορολογούμενους με ληξιπρόθεσμες οφειλές για τις οποίες η εφορία έχει προχωρήσει στη δέσμευση και κατάσχεση των τραπεζικών λογαριασμών τους πρόκειται να δώσει η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων. Ο επικεφαλής της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής μιλώντας στο Αthens Tax Forum του Ελληνο-αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, ανακοίνωσε ότι προωθείται διάταξη η οποία θα προβλέπει την μερική αποδέσμευση των τραπεζικών λογαριασμών τους αν είναι συνεπείς στις ρυθμίσεις στις οποίες έχουν υπαχθεί για την εξόφληση των οφειλών τους. Το σχέδιο, που σύμφωνα με πληροφορίες εξετάζει η ΑΑΔΕ σε συνεργασία με την Ελληνική Ένωση Τραπεζών, προβλέπει τη μερική αποδέσμευση των λογαριασμών όσο τηρείται η ρύθμιση εξόφλησης των οφειλών. Πιο συγκεκριμένα για κάθε ποσό οφειλής που θα εξοφλεί ο φορολογούμενος βάση της ρύθμισης θα αποδεσμεύεται από τον λογαριασμό του πολλαπλάσιο ποσό. Δηλαδή ποσό που θα αντιστοιχεί στο διπλάσιο ή και τριπλάσιο του ύψους της μηνιαίας δόσης που θα εξοφλείται. Το μέτρο αυτό όπως εξηγούν κύκλοι της ΑΑΔΕ, θα δώσει ανάσα ρευστότητας στην αγορά ενώ και το Δημόσιο θα εισπράττει τις ληξιπρόθεσμες οφειλές. Υπενθυμίζεται ότι σήμερα οι φορολογούμενοι μπορούν να προστατεύσουν μέσω ενός ακατάσχετου λογαριασμού ποσά έως 1.250 ευρώ. Επιστρατεύεται και το facebook για ελέγχους Παράλληλα η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, όπως είπε ο διοικητής της μιλώντας στο Αthens Tax Forum, αρχίζει έρευνες μέσω του facebook και του διαδικτύου στην προσπάθειά της να εντοπίσει ύποπτες συναλλαγές και παράνομο εμπόριο. Ο Γιώργος Πιτσιλής ανέφερε ακόμη ότι την επόμενη εβδομάδα θα συναντηθεί με τους φορείς της αγοράς για το θέμα της ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Επίσης γνωστοποίησε ότι σχεδιάζεται και η ηλεκτρονική υποβολή ενδικοφανών προσφυγών από τους φορολογούμενους που αμφισβητούν τους φόρους και τα πρόστιμα που έχει επιβάλλει η φορολογική Αρχή.
  12. Διάταξη για την μερική αποδέσμευση τραπεζικών λογαριασμών φορολογουμένων που είναι συνεπείς στις ρυθμίσεις που έχουν υπαχθεί, προωθεί η ΑΑΔΕ. Ο ελεγκτικός μηχανισμός επιστρατεύει το διαδίκτυο, ακόμα και το Facebook, για ύποπτες συναλλαγές. Ρύθμιση-ανάσα για χιλιάδες φορολογούμενους με ληξιπρόθεσμες οφειλές για τις οποίες η εφορία έχει προχωρήσει στη δέσμευση και κατάσχεση των τραπεζικών λογαριασμών τους πρόκειται να δώσει η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων. Ο επικεφαλής της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής μιλώντας στο Αthens Tax Forum του Ελληνο-αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, ανακοίνωσε ότι προωθείται διάταξη η οποία θα προβλέπει την μερική αποδέσμευση των τραπεζικών λογαριασμών τους αν είναι συνεπείς στις ρυθμίσεις στις οποίες έχουν υπαχθεί για την εξόφληση των οφειλών τους. Το σχέδιο, που σύμφωνα με πληροφορίες εξετάζει η ΑΑΔΕ σε συνεργασία με την Ελληνική Ένωση Τραπεζών, προβλέπει τη μερική αποδέσμευση των λογαριασμών όσο τηρείται η ρύθμιση εξόφλησης των οφειλών. Πιο συγκεκριμένα για κάθε ποσό οφειλής που θα εξοφλεί ο φορολογούμενος βάση της ρύθμισης θα αποδεσμεύεται από τον λογαριασμό του πολλαπλάσιο ποσό. Δηλαδή ποσό που θα αντιστοιχεί στο διπλάσιο ή και τριπλάσιο του ύψους της μηνιαίας δόσης που θα εξοφλείται. Το μέτρο αυτό όπως εξηγούν κύκλοι της ΑΑΔΕ, θα δώσει ανάσα ρευστότητας στην αγορά ενώ και το Δημόσιο θα εισπράττει τις ληξιπρόθεσμες οφειλές. Υπενθυμίζεται ότι σήμερα οι φορολογούμενοι μπορούν να προστατεύσουν μέσω ενός ακατάσχετου λογαριασμού ποσά έως 1.250 ευρώ. Επιστρατεύεται και το facebook για ελέγχους Παράλληλα η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, όπως είπε ο διοικητής της μιλώντας στο Αthens Tax Forum, αρχίζει έρευνες μέσω του facebook και του διαδικτύου στην προσπάθειά της να εντοπίσει ύποπτες συναλλαγές και παράνομο εμπόριο. Ο Γιώργος Πιτσιλής ανέφερε ακόμη ότι την επόμενη εβδομάδα θα συναντηθεί με τους φορείς της αγοράς για το θέμα της ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Επίσης γνωστοποίησε ότι σχεδιάζεται και η ηλεκτρονική υποβολή ενδικοφανών προσφυγών από τους φορολογούμενους που αμφισβητούν τους φόρους και τα πρόστιμα που έχει επιβάλλει η φορολογική Αρχή. View full είδηση
  13. Υπολειπόμενος Χρόνος: 27 days and 19 ώρες

    • ΠΩΛΗΣΗ
    • ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ

    Δοκιμαστική αγγελία!

    2.500,00€

  14. Χτισμένη στο σταυροδρόμι Δύσης και Ανατολής, το Ντουμπάι είναι ο τέταρτος δημοφιλέστερος τουριστικός προορισμός στον πλανήτη. Πόλη του μέλλοντος με βαθιές ρίζες στην ιστορία, προσφέρει υψηλή τέχνη, πρωτοπόρα αρχιτεκτονική, συναρπαστική κουζίνα, extreme sports, πλούσια αγορά.
  15. Χτισμένη στο σταυροδρόμι Δύσης και Ανατολής, το Ντουμπάι είναι ο τέταρτος δημοφιλέστερος τουριστικός προορισμός στον πλανήτη. Πόλη του μέλλοντος με βαθιές ρίζες στην ιστορία, προσφέρει υψηλή τέχνη, πρωτοπόρα αρχιτεκτονική, συναρπαστική κουζίνα, extreme sports, πλούσια αγορά. View full είδηση
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.