Μετάβαση στο περιεχόμενο

anemelos

Members
  • Περιεχόμενα

    16
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

anemelos's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-5

Φήμη στην κοινότητα

  1. Με κίνδυνο να γίνω αντιπαθής για μια ακόμη φορά, αστειευόμενος εν μέρει και σοβαρά στα υπόλοιπα μέρη, απαντώ ότι στο εξωτερικό οι μηχανικοί έχουν ευθύνη. Εννοώντας οτι είναι υπευθυνοι γι' αυτό που κατασκευάζουν και αυτό αρκεί. Χτίζουν υπεύθυνα. -- Δεν γνωρίζω τι ισχύει στο εξωτερικό. Αλλά εκεί τα πράγματα είναι διαφορετικά εξ αρχής. Οχι μόνο στο τελικό στάδιο της παραγραφής της ευθυνης του αδικήματος. Το ερώτημα με τον εργολάβο απαντήθηκε ήδη αλλά και εκεί υπάρχει και μια άλλη παράμετρος... Ποιος εποπτεύει τον εργολάβο; Ποιός έχει την επιστημονική γνώση για το πώς πρέπει να γίνουν τα πράγματα; Αυτός είναι και ο υπεύθυνος, ή, οπωσδήποτε, συνυπεύθυνος Με τους γιατρούς δεν είναι το ίδιο. Αν σου κάνει εγχείρηση, δεν την κάνει καλά και πεθάνεις, αυτό θα συμβεί σε μάλλον κοντινό διάστημα,όχι μετά απο 15 χρόνια (που δεν αποκλείεται, αλλά δεν ειναι και πιθανό). Νομίζω ότι η ιδιαιτερότητα του πράγματος, επιβάλλει και ιδιαίτερη μεταχείριση. Το αντισεισμικό κτήριο θα αποδειχτεί αν ειναι όντως αντισεισμικό και σωστά φτιαγμένο όταν γίνει σεισμός. Μέχρι τότε στέκεται, δεν έχει πρόβλημα. Αλλά δεν μπορούμε να ξέρουμε οτι σεισμός θα γίνει στα επόμενα 3 ή 4 χρόνια. Μπορεί να γίνει σε 25 χρόνια...
  2. Είστε ολοι εδώ πολύ ηθικά και δίκαια άτομα και είμαι περηφανος που έχω τέτοιους συναδέλφους, έστω κι αν εγώ δεν προσεγγίζω το μεγαλείο σας.... Τελικά είχα παρεξηγήσει τον κλάδο μας! Απλά δεν μου δόθηκε ποτέ η ευκαιρία να σας συναντήσω στο παρελθόν! Αλλά μάλλον δεν εχετε τελειώσει Μετσόβειο.... Για το διασπαρτο τμήμα οικισμού κανείς;
  3. Σε ευχαριστώ που συμφωνείς μαζι μου. Απλούστατα, ο ποινικός κώδικας μεριμνά για όλη την κοινωνία και όχι ειδικά για την συντεχνία των δασκάλων, των μηχανικών κ.ο.κ. Γιατί εν προκειμένω, σε σπίτια ζούμε όλοι. Αν ζούσε μόνο η συντεχνία των μηχανικών σε σπίτια, τότε καλώς να περάσουν οι απόψεις της (οι συντεχνιακές απόψεις) για το πως θα χτίζονται τα σπίτια και αν θα αντέχουν 10 χρόνια ή 100. Σαν μέλος της συντεχνίας τώρα, σου λέω ότι η αποψη αυτή είναι λανθασμένη ΚΑΙ για την συντεχνία. Δεν ειναι προς το συμφέρον κανενός μηχανικού να θάλπεται η ατιμωρησία και η ανυπαρξία ελέγχου και κυρώσεων.
  4. Θα συνεχίσω όπως γουστάρω. Περιμένω να ζητήσεις συγγνώμη και να αποσύρεις τα ανωτέρα υβριστικά σχόλια, διαφορετικά, θα κινηθώ νομικά εναντίον σου. Αν δεν σου αρέσει το ύφος μου και οι απόψεις μου, μην τις διαβάζεις. Αμα τις διαβάσεις και διαφωνείς, διαφώνησε πολιτισμένα, πες την άποψή σου. Οι εκτιμήσεις σου περί της ποιότητός μου ως ανθρώπου δεν με ενδιαφέρουν κανέναν. Ο καθένας βλέπει και κρίνει. Και εμένα, και εσένα. Πολιτισμένε, καθαρόαιμε πρωτευουσιάνε με το εκλεπτυσμένο ύφος και τους ντελικάτους τρόπους.
  5. Εγώ θα πρότεινα το απαράγραπτο των σχετικών αδικημάτων. Όταν χτίζεις το σπίτι, δεν το χτίζεις για να αντέξει όσο η παραγραφή (!) και την επόμενη ημέρα να καταρρεύσει. Αλίμονο. Βέβαια, εν προκειμένω, είναι όλο το σύστημα σαθρό. Γιατί δεν χτίζονται σωστά τα σπίτια; γιατί πέφτουν; γιατί είναι ...παράνομα; γιατί είναι κρύα τον χειμώνα; γιατί.. γιατί... Γιατί αλλος χτίζει, αλλος "βάζει την υπογραφή". Αυτός που χτίζει δεν ελέγχεται από κανέναν. ΑΜΑ πέσει, τότε τρελαίνονται όλοι. Αμα περιμένουμε απο τα ποινικά δικαστήρια να ...χτίσουν σωστά σπίτια, σωθήκαμε. χαιρετίσματα. Δεν υποστηρίζω την ανωτέρω πρόταση γιατί είναι καθαρά συντεχνιακή. ΥΓ. ""Ο τεχνικός κόσμος της χώρας έχει συμβάλλει σημαντικά στην ανάπτυξη του τόπου"" ---> Ωραίο αστείο. Οτι έχουμε συμβάλει στην τσιμεντοποίηση των πάντων, στην άναρχη και παράνομη δόμηση, στην φαυλοκρατία, στην ασχήμια και την έλλειψη αισθητικής, στις πλημμύρες κλπ κλπ, ναι, είναι αλήθεια. Ας θαυμάσουμε όλοι μαζί την σύγχρονη Ελλάδα. Τέτοια κατάσταση δεν υπάρχει ούτε στις χώρες του ανατολικού μπλοκ. Του πρώην. Στην Πράγα, για παράδειγμα, διατηρούν και σέβονται τα παραδοσιακά κτήρια, μεριμνούν για την αισθητικη της πόλης τους. Στη δυτική Ευρώπη, το ίδιο. Αν πάει Ελληνας μηχανικός να χτίσει στο ...Στρασβούργο, θα τον πάρουν με τις πέτρες.
  6. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είστε τόσο επιθετικοί. ΜΑΚΑΡ, γιατί αναγράφεις οτι εισαι Πολιτικός Μηχανικός του ΕΜΠ στην ειδικοτητά σου; Νομίζω οτι ζητειται μόνο η ειδικότητα, όχι το αν σπουδάσαμε στην Γιουγκοσλαβία, στη Γερμανία, στο ΕΜΠ ή όπου άλλου. Θεωρείς μήπως οτι αυτό σε διακρίνει από τους συναδέλφους που έχουν σπουδάσει σε αλλλα τμήματα; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση. ΤΗΟΜΑΣ, νομίζεις οτι μπορείς να βρίζεις όποιον θές όποτε θες; Αυτά που έχεις γράψει παραπάνω, είναι ύβρεις και συκοφαντίες. Αν αποφασίσω να σου κάνω μήνυση, δεν θα είσαι καθόλου χαρούμενος. Η δε ανωνυμία αίρεται πολύ εύκολα πλέον. Περιμένω απάντηση. Οχι στο αρχικό ερώτημα, αυτήν την βρήκα. Στα ερωτήματα που θέτω εδώ. Συνάδελφοι...
  7. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, αν και κανείς δεν απάντησε στο ερώτημά μου. Επί του ζητήματος που ενόχλησε ορισμένους. Ζήτησα απάντηση κατά προτίμηση απο μηχανικο ΕΜΠ. Πρωτο, είπα κατά προτίμηση. Που σημαίνει οτι δεν απέκλεισα κανέναν. Οποιος διακατέχεται απο πνευμα αλτρουισμού και φιλαλληλίας είναι ελεύθερος και ευπρόσδεκτος να συνεισφέρει στην σχετική συζήτηση. Πέρα απ' αυτό, προτιμώ να έχω απάντηση από κάποιον απο το ΕΜΠ, για μεγαλύτερη εγκυρότητα. Αμα υπήρχε και κάποιος καθηγητής πανεπιστημίου εδώ, θα ζήταγα απ αυτόν την απάντηση. Γιάννη και Κώστα, γιατί δεν απαντάτε;; τι περιμένετε;;; καλή χρονιά!
  8. Το ερωτημά μου, με πιο απλά λόγια, είναι: Είναι δυνατή η ύπαρξη διάσπαρτου τμήματος οικισμού, κατά την έννοια του ΠΔ 24.04.85 (ΦΕΚ 181/Δ/85) απ' την μία και την άλλη πλευρά δευτερ. εθν. οδικού δικτύου; 6 οικοδομές απ την μία, 6 απ την άλλη. Το άρθρο 4 παρ. 2Βγ' του ΠΔ (ζώνη πλάτους 80-120 μ εκατέρωθεν της εθνικής οδού δεν περιλαμβανεται στα όρια του οικισμού) πώς επηρεαζει τα πράγματα; Πρέπει το διασπαρτο τμήμα να σχηματίζεται απ την μία πλευρά του δρόμου, ή αρκεί να υπάρχουν οι απαιτούμενες οικοδομές και απ τις 2 πλευρές; Δεύτερο ερώτημα : Η ημερομηνία ανέγερσης των οικοδομών είναι κρίσιμη; Κανείς που να γνωρίζει ; Είμαι Πολιτικός Μηχανικός Ε.Μ.Π. και θα ήθελα κάποιος συνάδελφος, κατά προτίμηση απόφοιτος Ε.Μ.Π., να μου απαντήσει υπεύθυνα.
  9. Συμπλήρωσα το αντικείμενό μου, αν και δεν το θεωρώ τόσο σημαντικό για να μου απαντήσει κάποιος. Έχεις δίκιο, δεν ανήκει σε αυτήν την κατηγορία. Πρέπει να είναι μεσαίος ή μικρός οικισμός. Πάντως, είναι ακτινικός. Εάν κάποιος γνωρίζει κάτι επί της ουσίας, θα του είμαι ευγνώμων αν με βοηθήσει.
  10. Συνάδελφοι, έχω το εξής ερώτημα. Σε οικισμό κάτω των 2000 κατοίκων, με ακτίνα, σύμφωνα με την απόφαση του Νομάρχη 800 μέτρα, απο συγκεκριμένο σημείο που ορίστηκε ως κέντρο (ένα πηγάδι). Μέσα απο τον κυκλο που σχηματίζει η ακτίνα του οικισμού, και ποκύ κοντά στο κέντρο του, διέρχεται εθνική οδός (δευτερ. εθν. οδικό δικτυο). Σε σημείο εντός του νοητού κύκλου (η απόφαση δεν ορίζει τα ορια του οικισμού, δίνει μονο την ακτίνα του), γύρω απο την εθνική οδό, υπάρχου 12 κτίσματα, που απέχουν λιγότερο απο 80 μέτρα το καθένα και ειναι πανω απο 10 τμ το καθένα (προϋποθέσεις διασπαρτου τμήματος). Εκεί ανάμεσα, είναι το οικόπεδο του πελάτη μου. Το ζήτημα είναι το εξής: Στην πολεοδομία μας λένε οτι αυτό το πράγμα δεν ειναι διασπαρτο τμήμα οικισμού, διότι: α) τα κτίσματα δεν ειναι όλα κατοικίες β) ορισμένα απο τα κτίσματα (3 τον αριθμό) βρίσκονται στην ιδια ιδιοκτησία- ανήκουν στο ιδιο πρόσωπο. γ) Ενα κτισμα απο αυτα τα 12 βρισκεται εν μέρει εντός του ορίου απάλλοτρίωσης της εθνικής. δ) οτι εφαρμόζεται το άρθρο 84 παρ. 5 ΚΒΠΝ ( Ζώνη η οποία δεν περιλαμβάνει διάσπαρτο ή συνεκτικό τμήμα οικισμού και η οποία αποκόπτεται από τον οικισμό με φυσικούς, τεχνητούς ή διοικητικούς φραγμούς γύρω από τον οικισμό (ρέματα, χαράδρες, ακτές, λίμνες, βάλτοι, σημαντικοί οδικοί άξονες, σιδηροδρομικές γραμμές ή διοικητικά όρια ΟΤΑ) δεν περιλαμβάνεται εντός των ορίων του. ) και εν προκειμένω, αφού έχουμε την εθνική οδό ανάμεσα στο φερομενο ως διασπαρτο τμήμα, αυτό δεν ειναι διασπαρτο τμήμα, καθώς η ΄"απο κάτω από την εθνική" ζώνη δεν ανήκει στον οικισμό, καθώς την αποκοπτει η εθνική οδός. Συμπληρώνω εδώ οτι οι 12 οικοδομές ειναι μισές μισές, απο την μια και απο την αλλη πλευρά της εθνικής οδού και ορισμένες εξ αυτών "κλείνουν" πολύγωνο πανω απο την εθνική οδό με πλευρές μικρότερες των 80 μ . Σημειώνω επίσης, οτι για άσχετους λόγους, δεν συμπαθούν τον πελάτη μου στην πολεοδομία. Τι απο όλα αυτά ειναι βάσιμο και τι αντικρούεται; Νομίζω οτι το μονο που μπορεί να έχει βάση ειναι το δ'. Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
  11. erling, ευχαριστώ για την απάντηση. Το έψαξα και βρήκα ακριβώς τι ισχύει: Εντός σχεδίου πόλεως απαιτείται άδεια από την Πολεοδομία. Εκτός σχεδίου πόλεως, απαιτείται άδεια από το Δασαρχείο, όταν πρόκειται να κοπούν δέντρα. Η έγκριση της ΔΕΣΕ αφορά άλλα πράγματα και κυρίως την καταλληλότητα του χώρου, το μήκος και εύρος της λωρίδας κλπ. Δεν καλύπτεται απ' αυτήν το θέμα του Δασαρχείου
  12. δεν έχει να κάνει. Το Δασαρχείο δεν ενδιαφέρει τίνος είναι, αλλά αν είναι ή δεν ειναι δάσος ή δασική έκταση. Άλλωστε, υπάρχουν ιδιωτικά δάση (ανηκουν σε ιδιώτες), υπάρχουν και δημόσια δάση (ανηκουν στο κράτος).
  13. Συνάδελφε, αν εισαι εντός οικισμού, χρειάζεσαι απλώς είσοδο-έξοδο και όχι κυκλοφοριακή σύνδεση. Το ΠΔ. 118/06 αφορά τα εκτός οικισμού. ____________ Μια ακόμα απορία και από εμένα: Για έγκριση και κατασκευή κυκλοφοριακής σύνδεσης πρατηρίου τύπου Β, κατά το ΠΔ 118/06 , ειναι απαραίτητη βεβαίωση του Δασαρχείου ότι δεν ειναι δασική η έκταση που θα καταληφθεί απο την ζώνη επιβράδυνσης (και επιτάχυνσης); Γιατί στο σημείο που θα κατασκεύασουμε τελικά την ζώνη επιβράδυνσης, δίπλα από την εθνική όδο, στην απαλλοτριωμένη έκταση του Δημοσίου, έχει πυκνά δέντρα (ακακίες, λεύκες,) και ο πελάτης μου ανησυχεί μήπως μας καταγγείλει κανείς στο Δασαρχείο και έχει μπλεξίματα, όταν έρθει η ώρα να τα κοψουμε... Αρκεί η έγκριση της ΔΕΣΕ ή θελει και Δασαρχείο; ευχαριστώ όποιον ξέρει...
  14. Συνάδελφε Θεοχάρη, ευχαριστώ για την απάντηση. Δεν έγινα κατανοητός στα εξής: Το γεωτεμάχιο ειναι ΕΝΤΟΣ των ορίων του οριοθετημένου οικισμού. ΟΜΩΣ, βάσει του άρθρου 84 (Τρόπος Καθορισμού ορίων οικισμού) του Κωδ. Βασ. Πολεοδ. Νομοθεσίας, παράγρ. 2 Β γ' , εντός των ορίων των οικισμών δεν περιλαμβάνονται: " ζώνες που το πλάτος τους κυμαίνεται: μεταξύ 80 - 120 μ από το άξονα επαρχιακής ή εθνικής οδού εκτός των αναφερομένων στην παραπάνω περίπτ. ε" Το οικοπεδο αυτό ειναι μέσα στην ανωτέρω ζώνη. Ομως, πιο κάτω, στο ιδιο ΠΔ, υπάρχει μια εξαίρεση στην εξαιρεση απ τον οικισμό, που λέει : "Οι παραπάνω αποστάσεις δεν ισχύουν στις περιπτώσεις όπου μέρος του οικισμού διάσπαρτο ή συνεκτικό εμπίπτει στις ζώνες αυτές." Αυτό περιγράφω στο αρχικό μου ποστ. Οτι δηλαδή υπάρχει ενδεχομένως διάσπαρτο τμήμα του οικισμού στο μέρος εκείνο. Στο ιδιο Προεδρ. Διάταγμα δίνεται ο ορισμός του διασπαρτου τμήματος οικισμου, που ειναι 10 τουλάχιστον κτίσματα (=οικοδομή ανεξαρτήτως χρήσης), ανω των 10 τμ εκάστη, απέχοντα ανα 2 λιγότερο απο 80 μέτρα. Το δικό μου ερώτημα ειναι αν αυτές οι 10 ή περισσότερες οικοδομές ειναι αναγκαίο α) να σχηματίζουν πολυγωνο, δηλαδή να περικλείουν χώρο και οχι να ειναι εν σειρά για παράδειγμα, και β) αν η απάντηση ειναι ναι στο παραπάνω, αν ειναι ανεκτό οι οικοδόμές αυτές να ειναι μοιρασμένες απ τις 2 πλευρές της εθν. οδού και ελαχίστη απόσταση 80 μέτρων να υφίσταται μονον μεταξύ μιας οικοδομής απ την μια πλευρά και μιας από την αλλη. Οτι η Πολεοδομία έχει τον τελικό και αποφασιστικό ρόλο στο να αποφασίσει,το γνωρίζω, αλλά και εκεί άνθρωποι είναι και ορισμένα θέματα χρειάζονται διευκρίνιση.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.