Μετάβαση στο περιεχόμενο

ilias

Υπερσυντονιστής
  • Περιεχόμενα

    4.114
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    15

ilias last won the day on Μάρτιος 26

ilias had the most liked content!

Φήμη στην κοινότητα

490 Εξαιρετική

Σχετικά ilias

  • Κατάταξη:
    Υπερσυντονιστής

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Τι λέτε ρε παιδιά; Συγνώμη αλλά είμαστε σοβαροί;
  2. Κομμάτι, 200 μέτρων, της οδογέφυρας Morandi κατέρρευσε στις 13.00, ώρα Ελλάδος, στο σημείο που είναι λίγο έξω από τη Γένοβα. Διασχίζει αστική περιοχή, στην οποία υπάρχουν εμπορικά κέντρα, πολυκατοικίες και βιομηχανική περιοχή, έχει μήκος 1.182 μέτρα και προσχωρεί στον αυτοκινητόδρομο Α10, που συνδέει τη Γαλλία με την Ιταλία και τα τουριστικά θέρετρα. Συνδέει και την πόλη με το αεροδρόμιο. Σύμφωνα με τον πρώτο απολογισμό του υπουργείου Εσωτερικών, υπάρχουν τουλάχιστον 11 νεκροί. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, τις οποίες παρείχαν οι πυροσβέστες που έσπευσαν στο σημείο, σειρά δέκα αυτοκινήτων φέρεται να έπεσε στο κενό, από ύψος 50 μέτρων. Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν επίσης ότι κατά την κατάρρευση καταπλακώθηκαν τουλάχιστον δέκα αυτοκίνητα και πέντε φορτηγά. Υπάρχουν φόβοι για δεκάδες θύματα, όπως είπαν, στο Reuters, τα πληρώματα των ασθενοφόρων που βρίσκονται στο σημείο. Εκεί είναι και διασώστες με εκπαιδευμένους σκύλους. Η τοπική ιστοσελίδα LL Secolo XIX έγραψε πως τουλάχιστον 20 άτομα έχουν χάσει τη ζωή τους. Πηγές του BBC από την αστυνομία, κάνουν λόγο για 10 νεκρούς. Ο Υπουργός Υποδομών, Danilo Toninelli ενημέρωσε μέσω Twitter πως η κατάσταση αντιμετωπίζεται ως "τεράστια τραγωδία" Αιτία της κατάρρευσης, όπως αναφέρει η RAI, μπορεί να είναι και η ισχυρή νεροποντή που έπληξε την περιοχή. Η Corriere della Sera επισήμανε πως "η κατάρρευση μπορεί να οφείλεται σε δομική αποτυχία". Η αστυνομία επισήμανε ότι η αιφνίδια και εξόχως έντονη καταιγίδα ήταν η αιτία του κακού. Αιτία της κατάρρευσης, όπως αναφέρει η RAI, μπορεί να είναι και η ισχυρή νεροποντή που έπληξε την περιοχή. Η Corriere della Sera επισήμανε πως "η κατάρρευση μπορεί να οφείλεται σε δομική αποτυχία". Η αστυνομία επισήμανε ότι η αιφνίδια και εξόχως έντονη καταιγίδα ήταν η αιτία του κακού. Η γέφυρα χτίσθηκε από το 1963 έως το 1967. Εγκαινιάστηκε στις 4 Σεπτεμβρίου 1967 με την παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας Giuseppe Saragat. Έχει ύψος 50 μέτρων και τρεις προβλήτες, από ενισχυμένο σκυρόδερμα, που φτάνουν στα 90 μέτρα. Από την παράδοση είχαν τεθεί θέματα. Τον Ιούλιο του 2016, ο Antonio Brencich, αναπληρωτής καθηγητής κτιρίων, από ενισχυμένο σκυρόδεμα, στο Πανεπιστήμιο της Γένοβας είχε δηλώσει στο Ingegneri.info πως "η οδογέφυρα παρουσίασε αμέσως διάφορες προβληματικές πτυχές, εκτός της αύξησης του εκτιμώμενου κόστους κατασκευής. Από τα πρώτα χρόνια, 80 άνθρωποι που διέσχισαν τη γέφυρα είχαν επισημάνει δυσκολίες, λόγω των καθυστερημένων μετατοπίσεων των εξεδρών που ήταν διαφορετικές από αυτές που προβλέπονταν στο σχέδιο. Μετά επαναλαμβανόμενες διορθώσεις επιπέδου αποκτήσαμε τις επιτρεπτό ημιοριζόντιες συνθήκες". Πηγή: News247 View full είδηση
  3. Κομμάτι, 200 μέτρων, της οδογέφυρας Morandi κατέρρευσε στις 13.00, ώρα Ελλάδος, στο σημείο που είναι λίγο έξω από τη Γένοβα. Διασχίζει αστική περιοχή, στην οποία υπάρχουν εμπορικά κέντρα, πολυκατοικίες και βιομηχανική περιοχή, έχει μήκος 1.182 μέτρα και προσχωρεί στον αυτοκινητόδρομο Α10, που συνδέει τη Γαλλία με την Ιταλία και τα τουριστικά θέρετρα. Συνδέει και την πόλη με το αεροδρόμιο. Σύμφωνα με τον πρώτο απολογισμό του υπουργείου Εσωτερικών, υπάρχουν τουλάχιστον 11 νεκροί. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, τις οποίες παρείχαν οι πυροσβέστες που έσπευσαν στο σημείο, σειρά δέκα αυτοκινήτων φέρεται να έπεσε στο κενό, από ύψος 50 μέτρων. Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν επίσης ότι κατά την κατάρρευση καταπλακώθηκαν τουλάχιστον δέκα αυτοκίνητα και πέντε φορτηγά. Υπάρχουν φόβοι για δεκάδες θύματα, όπως είπαν, στο Reuters, τα πληρώματα των ασθενοφόρων που βρίσκονται στο σημείο. Εκεί είναι και διασώστες με εκπαιδευμένους σκύλους. Η τοπική ιστοσελίδα LL Secolo XIX έγραψε πως τουλάχιστον 20 άτομα έχουν χάσει τη ζωή τους. Πηγές του BBC από την αστυνομία, κάνουν λόγο για 10 νεκρούς. Ο Υπουργός Υποδομών, Danilo Toninelli ενημέρωσε μέσω Twitter πως η κατάσταση αντιμετωπίζεται ως "τεράστια τραγωδία" Αιτία της κατάρρευσης, όπως αναφέρει η RAI, μπορεί να είναι και η ισχυρή νεροποντή που έπληξε την περιοχή. Η Corriere della Sera επισήμανε πως "η κατάρρευση μπορεί να οφείλεται σε δομική αποτυχία". Η αστυνομία επισήμανε ότι η αιφνίδια και εξόχως έντονη καταιγίδα ήταν η αιτία του κακού. Αιτία της κατάρρευσης, όπως αναφέρει η RAI, μπορεί να είναι και η ισχυρή νεροποντή που έπληξε την περιοχή. Η Corriere della Sera επισήμανε πως "η κατάρρευση μπορεί να οφείλεται σε δομική αποτυχία". Η αστυνομία επισήμανε ότι η αιφνίδια και εξόχως έντονη καταιγίδα ήταν η αιτία του κακού. Η γέφυρα χτίσθηκε από το 1963 έως το 1967. Εγκαινιάστηκε στις 4 Σεπτεμβρίου 1967 με την παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας Giuseppe Saragat. Έχει ύψος 50 μέτρων και τρεις προβλήτες, από ενισχυμένο σκυρόδερμα, που φτάνουν στα 90 μέτρα. Από την παράδοση είχαν τεθεί θέματα. Τον Ιούλιο του 2016, ο Antonio Brencich, αναπληρωτής καθηγητής κτιρίων, από ενισχυμένο σκυρόδεμα, στο Πανεπιστήμιο της Γένοβας είχε δηλώσει στο Ingegneri.info πως "η οδογέφυρα παρουσίασε αμέσως διάφορες προβληματικές πτυχές, εκτός της αύξησης του εκτιμώμενου κόστους κατασκευής. Από τα πρώτα χρόνια, 80 άνθρωποι που διέσχισαν τη γέφυρα είχαν επισημάνει δυσκολίες, λόγω των καθυστερημένων μετατοπίσεων των εξεδρών που ήταν διαφορετικές από αυτές που προβλέπονταν στο σχέδιο. Μετά επαναλαμβανόμενες διορθώσεις επιπέδου αποκτήσαμε τις επιτρεπτό ημιοριζόντιες συνθήκες". Πηγή: News247
  4. Το κυκλικό κλείνεται με χάρτινο καλούπι, αλλά το συγκεκριμένο είναι 60-αρι, άρα η τρύπα που βλέπεις ανάμεσα στις κάμψεις είναι μεγάλη για να χωρέσουν τουλάχιστον τα 5 cm του δονητή, όπως και από τα πλαϊνά πριν το κλείσιμο δοκαριών - πλάκας. Θέλει υπομονή όμως και να είσαι από πάνω. Καμία από αυτές πάντως δεν είχε ούτε υποψία φωλιάς. Αν είναι μικρότερο βγάλε καμία κάμψη προς τα έξω για να έχεις τρύπα και περνάς και από το πλάι ψηλά της κολώνας που δεν είναι κλειστό.
  5. Εννοείται έτοιμα...... Βάζω και μία με κάμψη προς τα έξω.....
  6. Όλα γίνονται, οι σιδεράδες απλά αρνούνται......
  7. Όντως το φορτίο σου είναι περίπου 200 Kgr με τις διαστάσεις που μας είπες. Άρα περίπου 400 Kgr/τμ. ok είσαι.
  8. Αυτό να μην το κάνεις σε παρακαλώ γιατί απαγορεύεται από τους Κανόνες Συμμετοχής μας, τους οποίους και σε καλώ να διαβάσεις προσεκτικά.
  9. Σε φάση κατασκευής φέροντα οργανισμού, ποιος είναι υπεύθυνος σε περίπτωση ατυχήματος, για μέτρα ασφαλείας κ.τ.λ. κ.τ.λ., ο Επιβλέπων τα Στατικά ή ο Γενικός Επιβλέπων-Υπεύθυνος συντονιστής μέτρων ασφαλείας; Ο Υπεύθυνος των στατικών πέρα από την ορθή υλοποίηση της στατικής μελέτης έχει άλλου είδους νομικές ή μη ευθύνες και μέσω ποιον διατάξεων αυτές προβλέπονται;;
  10. Δεν σε υποχρεώνει κανένας να έχεις επάρκεια τοιχωμάτων. Αν το διώροφο είναι "κανονικό" με τον ορισμό που έδιναν οι παλιοί Κανονισμοί, δεν χρειάζεσαι ούτε ικανοτικό έλεγχο. Κάντον όμως για να είσαι ήσυχος. Αν δεν είσαι σε περιοχή με μεγάλη ζώνη σεισμικότητας, δοκίμασε να κατεβάσεις λίγο και τον συντελεστή q, που λογικά θα είναι 3,5.
  11. Και παρόλο το κλείδωμα να με συγχωρέσετε για την παρέμβαση, αλλά.........................αλήθεια συνάδελφοι μπαίνετε στον κόπο να απαντήσετε σε άνθρωπο με τέτοιο ύφος;;; Λες και είμαστε υποχρεωμένοι; Αν είναι δυνατόν.
  12. Γίνεται η σκυροδέτηση αν πάει με καλή ροή στις βαρέλες και καθήσεις μέχρι πολύ αργά. Έχω ρίξει 460 m3 ραντιέ από το πρωί μέχρι το βράδυ. Όσο για στεγάνωση.....εάν είσαι μέσα σε νερό, θες στεγανολεκάνη.
  13. Καταλαβαίνω τι λες αλλά δεν έχει λογική να μην μπορείς να τακτοποιήσεις κάτι με κάποιον τρόπο..........
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.