Μετάβαση στο περιεχόμενο

assimina

Members
  • Περιεχόμενα

    19
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Contact Methods

  • Website
    http://www.arxitektoneco.com/

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

assimina's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Καλησπέρα συνάδερφοι, Αντιμετωπίζω την εξής περίπτωση: Ιδιοκτήτης που έχει πληρώσει για περαίωση 3843/10 αλλά η πολεοδομία έχει ακυρώσει την υπαγωγή στο νόμο καθώς ο χώρος είχε δηλωθεί ως σοφίτα (ενώ δεν ήταν). Ήταν πράγματι ένας χώρος κάτω από εκεί που θα έπρεπε να υπάρχει στέγη (αλλά δεν υπάρχει. Τώρα θα γίνει νέα δήλωση με το Ν4495/17 για να τακτοποιηθεί αυτό καθώς και άλλες αυθαιρεσίες. Μπορώ να περάσω στο νέο νόμο το ποσό που έχει ήδη καταβάλει ο ιδιοκτήτης; Ξέρει κάποιος τη διαδικασία γιατί δεν την έχω ξανακάνει; Ευχαριστώ πολύ!
  2. Το λεβητοστάσιο είναι κάτω από τη κοινοοχρηστη σκάλα. Οπότε ίσως έχει πρόβλημα...
  3. Καλησπέρα, Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Το πρώτο ήταν απλά ένας χώρος πίσω από το κλιμακοστάσιο ξεχωριστός. ούτε πιλοτή ούτε διάδρομος ούτε είσοδος. Αλλά δε το έχουν ορίσει στα σχέδια τι είναι. Το δεύτερο είχε οριστεί σαν αποθήκη (διαστάσεις 8Χ5 περιπου) αλλά δεν έχουν κλείσει τη μια μακριά πλευρά και είναι ελεύθερη η είσοδος των αυτοκινήτων. Χρησιμοποιείται για πάρκιν. Οπότε είναι τα δυο πρώτα πάνε με παράβολο και εκδοση άδειας?
  4. Συνάδελφοι θα ήθελα τη γνώμη σας. Σε κτίριο έχει γίνει αυτοψία και έχουν σημειωθει οι εξής παραβάσεις: 1. αυθαίρετη αλλαγή χρήσης του κοινοχρήστου χώρου (που βρίσκεται σε επαφή με το κλιμακοστάσιο) σε λεβητοστάσιο επιφανείας :10 μ2 2. αυθαίρετη αλλαγή χρήση βοηθητικού κτίσματος σε θέσεις στάθμευσης (γκαράζ) επιφάνειας: 50 μ2 3. αυθαίρετη επέκταση σε υφιστάμενο κτίσμα στο δωμα επιφανείας: 15μ2 Οι δυο πρωτες αλλαγές χρήσεις πως περνάν στο σύστημα του τεε? δεν υπάρχει υπέρβαση στη δόμηση αλλά υπάρχει πρόστιμο για αλλαγή χρήσης. Τι πιστεύετε??
  5. ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. μπορώ να κόψω απόδειξη μικρότερης αμοιβής. πχ 10Ευρώ?
  6. Συναδελφοι καλησπέρα, Ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με τις βεβαιώσεις. Εϊχα δώσει πριν ένα χρόνο βεβαίωση σε μια ιδιωκτήτρια διαμερίσματος για μη υπαρξη αυθαιρέτου. Τότε δεν λειτουργούσε ακόμα το σύστημα του ΤΕΕ και της είχα γράψει μια. Τώρα μόλις με πήρε τηλέφωνο ότι πήγε σήμερα στη συμβολαιογράφο και φυσικά της ζήτησε νέα βεβαιωση μέσω του συστήματος γιατί ουτως ή αλλως η προηγούμενη μετά από τόσο καιρό δεν ίσχυε. Δεν έχει αλλάξει κάτι στο ακίνητο αλλά το θέμα είναι ότι εγώ έχω πληρωθεί και δε ξέρω τι να περάσω στο σύστημα του τεε. μπορώ να βάλω μηδενικό ποσό και να το δικαιολογήσω κάπου?? Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!
  7. ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! πραγματι δεν εχω ασχοληθει με τα φορολογικά. αλλά θα το κάνω από τώρα γιατί πρεπει. ευχαριστώ και πάλι
  8. Συνάδελφοι καλησπέρα, Ήθελα τη βοήθειά σας γιατί έχω μπλεχτεί λίγο. Έκανα έναρξη τον Μάρτιο του 2011. Πρώτη φορά έκοψα απόδειξη παροχής υπηρεσιών για μια βεβαίωση ότι δεν υπάρχουν αυθαιρεσίες σε ένα μικρό διαμέρισμα τον Οκτώβριο. Το πρόβλημά μου είναι αρχικά ότι δε ξέρω αν έκοψα σωστά την απόδειξη. Είχα ζητήσει συνολικά 250 ευρώ μαζί με το ΦΠΑ. Οπότε πάνω δεξιά έγραψα 250 ευρώ καθώς και κάτω στην αξία ολογράφως. Εκεί που αναγράφεται το σύνολο έβαλα 192,5 ευρώ (δηλαδή 250-23%ΦΠΑ) και στο ΦΠΑ 23% του 250 δηλαδή 57,5ευρώ. Νομίζω ότι τελικά τα έχω κάνει όλα λάθος. Γιατί από ότι καταλαβαίνω το 23% του ΦΠΑ είναι μόνο στην καθαρή αμοιβή και όχι επί όλου του ποσού. Το δεύτερο πρόβλημά μου είναι τί μπορώ να κάνω τώρα αν είναι λάθος. Να κόψω καινούρια απόδειξη και να πάρω πίσω την παλιά?? Και στο βιβλίο τι πρέπει να γράψω??Να γράψω ότι κόπηκε η απόδειξη και είναι λάθος ή να αλλάξω απλά το νούμερο?? Επίσης δε ξέρω τι πρέπει να κάνω με την περιοδική δήλωση που πρέπει να κάνουμε τώρα μέχρι τις 20 του μήνα. Μέχρι τώρα κατέθετα μηδενικές δηλώσεις. Τώρα φαντάζομαι θα πρέπει να δηλώσω αυτά τα 250 ευρώ. Και δεν έχω καταλάβει αν πρέπει εγώ να δώσω κάποια χρήματα προκαταβολή παρακράτησης του φόρου ή τα δίνει κάποιος άλλος. Η απόδειξη έχει κοπεί σε ιδιώτη οπότε δε νομίζω οτι αποδίδει εκείνος το φόρο. Και αν το κάνει πρέπει να γυρίσω κάποια χρήματα πίσω, Τέλος ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τα έξοδα. Μέχρι τώρα έβαζα μηδενικά έξοδα παρόλο που είχαν τύχει διάφορες δουλειές που δε γίναν και δε πληρώθηκα για αυτέςκαι φυσικά είχα έξοδα για βενζίνες, εκτυπώσεις κτλ. Δε ξέρω αν θα έπρεπε να τα περνάω αυτά σε περιοδικές δηλώσεις ή στη φορολοφική δήλωση κατευθείαν. Και δεε ξέρω αν τώρα πρέπει να δηλώσω τα έξοδα που αντιστοιχούν σε αυτή τη δουλειά των 250 ευρώ ή όλα τα έξοδα που έχω... και που δυστυχως δε πληρώνω εγώ καθώς δεν έχω το εισόδημα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων... Ασημίνα , μπορούμε να καταλάβουμε την αγωνία σου πάνω στο θέμα που μας λες , αλλά σε παρακαλώ διάβασε τους κανόνες συμμετοχής , και μην αναρτάς το ίδιο ερώτημα σε διάφορα μέρη εδώ μέσα γιατί δεν υπάρχει λόγος.Αν το βάλεις σε σωστό θέμα , σίγουρα με λίγη υπομονή θα πάρεις κάποια βοήθεια.Ευχαριστώ, Manolis gon.
  9. Συνάδελφοι καλησπέρα, Ήθελα τη βοήθειά σας γιατί έχω μπλεχτεί λίγο. Έκανα έναρξη τον Μάρτιο του 2011. Πρώτη φορά έκοψα απόδειξη παροχής υπηρεσιών για μια βεβαίωση ότι δεν υπάρχουν αυθαιρεσίες σε ένα μικρό διαμέρισμα τον Οκτώβριο. Το πρόβλημά μου είναι αρχικά ότι δε ξέρω αν έκοψα σωστά την απόδειξη. Είχα ζητήσει συνολικά 250 ευρώ μαζί με το ΦΠΑ. Οπότε πάνω δεξιά έγραψα 250 ευρώ καθώς και κάτω στην αξία ολογράφως. Εκεί που αναγράφεται το σύνολο έβαλα 192,5 ευρώ (δηλαδή 250-23%ΦΠΑ) και στο ΦΠΑ 23% του 250 δηλαδή 57,5ευρώ. Νομίζω ότι τελικά τα έχω κάνει όλα λάθος. Γιατί από ότι καταλαβαίνω το 23% του ΦΠΑ είναι μόνο στην καθαρή αμοιβή και όχι επί όλου του ποσού. Το δεύτερο πρόβλημά μου είναι τί μπορώ να κάνω τώρα αν είναι λάθος. Να κόψω καινούρια απόδειξη και να πάρω πίσω την παλιά?? Και στο βιβλίο τι πρέπει να γράψω??Να γράψω ότι κόπηκε η απόδειξη και είναι λάθος ή να αλλάξω απλά το νούμερο?? Επίσης δε ξέρω τι πρέπει να κάνω με την περιοδική δήλωση που πρέπει να κάνουμε τώρα μέχρι τις 20 του μήνα. Μέχρι τώρα κατέθετα μηδενικές δηλώσεις. Τώρα φαντάζομαι θα πρέπει να δηλώσω αυτά τα 250 ευρώ. Και δεν έχω καταλάβει αν πρέπει εγώ να δώσω κάποια χρήματα προκαταβολή παρακράτησης του φόρου ή τα δίνει κάποιος άλλος. Η απόδειξη έχει κοπεί σε ιδιώτη οπότε δε νομίζω οτι αποδίδει εκείνος το φόρο. Και αν το κάνει πρέπει να γυρίσω κάποια χρήματα πίσω, Τέλος ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τα έξοδα. Μέχρι τώρα έβαζα μηδενικά έξοδα παρόλο που είχαν τύχει διάφορες δουλειές που δε γίναν και δε πληρώθηκα για αυτέςκαι φυσικά είχα έξοδα για βενζίνες, εκτυπώσεις κτλ. Δε ξέρω αν θα έπρεπε να τα περνάω αυτά σε περιοδικές δηλώσεις ή στη φορολοφική δήλωση κατευθείαν. Και δεε ξέρω αν τώρα πρέπει να δηλώσω τα έξοδα που αντιστοιχούν σε αυτή τη δουλειά των 250 ευρώ ή όλα τα έξοδα που έχω... και που δυστυχως δε πληρώνω εγώ καθώς δεν έχω το εισόδημα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
  10. Καλησπέρα συνάδελφοι, Συγγνώμη αν δεν είναι το σωστό μέρος για να ρωτήσω αυτά που θέλω αλλά ελπίζω να μη με παρεξηγήσετε. Εϊμαι σχετικά νέα μηχανικος. Έκανα έναρξη το Μάρτιο γιατί είχε τύχει να βρούμε με μια άλλη κοπέλα κάποιους που θέλαν να ανακαινίσουν το σπίτι τους. Τελικά η δουλειά δεν έγινε και δε μας πληρώσαν ποτέ γιατί και εμείς δεν είχαμε ζητήσει προκαταβολη καθώς ήταν ''γνωστοι'' και σκεφτήκαμε (κακώς) ότι και να μη γίνει θα μας δώσουν κάτι. Μέχρι τώρα λοιπον κατέθετα μηδενική περιοδική δήλωση και δεν είχα περάσει τίποτα στο βιλίο εσόδων εξόδων. Ωστόσο υπήρχαν έξοδα που τρέχαν όπως το τσμεδε, οι βενζινες, εκτυπώσεις κτλ. Τελικά η μόνη δουλειά που έκανα για φέτος ήταν τον Οκτώμβριο μια βεβαίωση ότι δεν υπάρχουν αυθαιρεσίες σε ένα μικρό διαμέρισμα. Ζήτησα 250 ευρώ αλλά τώρα δε ξέρω τι πρέπει να γράψω στο βιβλίο και τι στην περιοδική δήλωση που πρέπει να καταθέσω μέσα τις επόμενες μέρες. Ξέρω ότι ακούγεται ίσως λίγο αφελές το θέμα αλλά πραγματικά έχω πελαγώσει γιατί δε ξέρω αν πρέπει να περάσω όλα τα έξοδα που έχω κάνει μέχρι τώρα ανεξαρτήτως των αμοιβών που έχω λάβει. Επίσης δε ξέρω αν τα έξοδα που πρέπει να περνάω στο βιβλίο πρέπει να είναι μόνο από τιμολόγιο. Καιτ τέλος δε ξέρω τι γίνεται με τη φορολογική δήλωση. Δηλαδή αν μπορώ έτσι όπως τα έχω κάνει μέχρι τώρα τα πράγματα να περάσω αποδείξεις κτλ για έξοδα. Ή αν δε χρειάζεται. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
  11. Συνάδελφοι καλησπέρα, Ήθελα τη βοήθειά σας γιατί έχω μπλεχτεί λίγο. Έκανα έναρξη τον Μάρτιο του 2011. Πρώτη φορά έκοψα απόδειξη παροχής υπηρεσιών για μια βεβαίωση ότι δεν υπάρχουν αυθαιρεσίες σε ένα μικρό διαμέρισμα τον Οκτώβριο. Το πρόβλημά μου είναι αρχικά ότι δε ξέρω αν έκοψα σωστά την απόδειξη. Είχα ζητήσει συνολικά 250 ευρώ μαζί με το ΦΠΑ. Οπότε πάνω δεξιά έγραψα 250 ευρώ καθώς και κάτω στην αξία ολογράφως. Εκεί που αναγράφεται το σύνολο έβαλα 192,5 ευρώ (δηλαδή 250-23%ΦΠΑ) και στο ΦΠΑ 23% του 250 δηλαδή 57,5ευρώ. Νομίζω ότι τελικά τα έχω κάνει όλα λάθος. Γιατί από ότι καταλαβαίνω το 23% του ΦΠΑ είναι μόνο στην καθαρή αμοιβή και όχι επί όλου του ποσού. Το δεύτερο πρόβλημά μου είναι τί μπορώ να κάνω τώρα αν είναι λάθος. Να κόψω καινούρια απόδειξη και να πάρω πίσω την παλιά?? Και στο βιβλίο τι πρέπει να γράψω??Να γράψω ότι κόπηκε η απόδειξη και είναι λάθος ή να αλλάξω απλά το νούμερο?? Επίσης δε ξέρω τι πρέπει να κάνω με την περιοδική δήλωση που πρέπει να κάνουμε τώρα μέχρι τις 20 του μήνα. Μέχρι τώρα κατέθετα μηδενικές δηλώσεις. Τώρα φαντάζομαι θα πρέπει να δηλώσω αυτά τα 250 ευρώ. Και δεν έχω καταλάβει αν πρέπει εγώ να δώσω κάποια χρήματα προκαταβολή παρακράτησης του φόρου ή τα δίνει κάποιος άλλος. Η απόδειξη έχει κοπεί σε ιδιώτη οπότε δε νομίζω οτι αποδίδει εκείνος το φόρο. Και αν το κάνει πρέπει να γυρίσω κάποια χρήματα πίσω, Τέλος ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τα έξοδα. Μέχρι τώρα έβαζα μηδενικά έξοδα παρόλο που είχαν τύχει διάφορες δουλειές που δε γίναν και δε πληρώθηκα για αυτέςκαι φυσικά είχα έξοδα για βενζίνες, εκτυπώσεις κτλ. Δε ξέρω αν θα έπρεπε να τα περνάω αυτά σε περιοδικές δηλώσεις ή στη φορολοφική δήλωση κατευθείαν. Και δεε ξέρω αν τώρα πρέπει να δηλώσω τα έξοδα που αντιστοιχούν σε αυτή τη δουλειά των 250 ευρώ ή όλα τα έξοδα που έχω... και που δυστυχως δε πληρώνω εγώ καθώς δεν έχω το εισόδημα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
  12. Καλησπέρα συνάδελφοι, Να κάνω μια πιθανά χαζή ερώτηση. Όταν έχω Ο.Α. που δείχνει ότι υπάρχει στο υπόγειο αποθήκη και επίσης ότι υπάρχουν ισόγεια κλειστά βοηθητικά κτίσματα ενώ τελικά η αποθήκη δεν έχει γίνει (δεν υπάρχει καν υπόγειο και δε πρόκυται να γίνει ποτέ) και τα βοηθητικά κτίσματα τελικά δεν είναι κλειστά από τη μια μεριά (και χρησιμοποιούνται κατά κύριο λόγο σαν ανοιχτή αποθήκη και γκαράζ) τότε μπορώ να δώσω βεβαίωση;; ή πρέπει να δηλωθεί ότι αυτά τα δύο δεν είναι σύμφωνα με την άδεια (αλλά δεν είναι και αυθαιρεσίες);;; Εχει κανείς ιδέα;;
  13. Συνάδελφοι ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Αλλά και πάλι μπέρδεμα είναι... mmmRmm σύμφωνα με το παράδειγμα 2 που αναφέρεις η επέκταση στο δώμα λέει ότι υπερβαίνει το μέγιστο ύψος της περιοχής ενώ στην περίπτωση που αναφέρω είναι μέσα στα 11 μέτρα του επιτρεπόμενου ύψους (επιτρέπονται άλλωστε 3 όροφοι ενώ η κατοικία έχει δύο). Όπως λέει και ο JΤΒ πρέπει ''ναξεκαθαρίσουμε πρώτα αν το ύψος της οικοδομής το λέει κατά ΓΟΚ ή αν εννοεί την επάνω στάθμη της απόληξης''. Εγώ έχω μπερδευτεί τελείως. Επίσης τελικά το νομιμο δώμα (χώρος που υπάρχει στην άδεια αλλά δεν έχει μετρηθεί στο συντελεστή δόμισης θα πρέπει να μπεί μέσα στα τετραγωνικά του προστίμου. (να σημειώσω εδώ ότι δεν αποτελούν ενιαίο χώρο και δεν έχουν επικοινωνία το παράνομο με το νόμιμο δώμα.
  14. Καλησπέρα συνάδελφοι, Είμαι νέα μηχανικός και θέλω τα φώτα σας στον υπολογισμό ενός αυθαιρέτου. Έχω περίπτωση διπλοκατοικίας με πιλοτή και δώμα στη συνέχεια της απόληξης του κλιμακοστασίου. Η επιτρεπόμενη δόμηση με βάση ΣΔ 0,6 είναι 240,11τμ, η επιτρεπόμενη κάλυψη 132,06 και το μέγιστο ύψος οικοδομής 11 μέτρα. Δίπλα στο δώμα υπάρχει αυθαίρετη κατασκευή (κλειστός χώρος με χρήση δωματίου) 8,85τμ η οποία συνδέεται απευθείας με τον Β΄όροφο, είναι στο ίδιο ύψος με το νόμιμο δώμα. Με βάση τους υπολογισμούς μου η κατασκευή υπερβαίνει τον επιτρεπόμενο συντελεστή δόμισης και κατά ένα μικρό ποσό (0,77) το συντελεστή κάλυψης. Δεν υπερβαίνει ωστόσο το επιτρεπόμενο ύψος στην περιοχή. Να σημειώσω εδώ ότι το νόμιμο δώμα αποτελεί εξ αδιαιρέτου ιδιοκτησία των ιδιοκτητών του α' και β' ορόφου αλλά χρησιμοποιείται αποκλειστικά από τον ιδιοκτήτη του α΄ορόφου. Ενώ το παράνομο χρησιμοποιείται αποκλειστικά από τον ιδιοκτήτη του β΄ορόφου καθώς υπάρχει εσωτερική σύνδεση με σκάλα. Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής: 1) Την υπερβαση δόμησης την δηλώνω καθώς και την υπέρβαση κάλυψης. 2) Υπερβαση ύψους υπάρχει; 3) Αλλαγή χρήσης υπάρχει (από κοινόχρηστο χώρο ταράτσας σε κλειστό χώρο κατοικίας); 4)Υπολογίζω τις παραβάσεις με αναλυτικό προυπολογισμό;; 5) Ο ιδιοκτήτης του α΄ορόφου δε θέλει να κάνει δήλωση παρόλο που ο ιδιοκτήτης του β΄ορόφου θα πληρώσει το πρόστιμο και παρόλο που έχει γίνει καταγγελια στην πολεοδομία και έχουν αποσταλεί πρόστιμα και στους δύο ιδιοκτήτες. Μπορεί να γίνει κάτι με αυτό;;;Μπορεί να κάνει δήλωση μόνο ο ένας ιδιοκτήτης παρόλο που ο χώρος της ταράτσας είναι κοινόχρηστος. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας εκ των προτέρων.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.