Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

belbos

Core Members
  • Περιεχόμενα

    207
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

1 Ακόλουθος

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

belbos's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Collaborator Rare

Recent Badges

1

Φήμη στην κοινότητα

  1. Γεια σας! Σε ένα τριώροφο, για να απαλλαγώ από το ικανοτικό έλεγχο κόμβων στον ευρωκώδικα πρέπει στη βάση κάθε ορόφου (που θα ήθελα να μην γίνει ικανοτικός) να έχω nvx>0.5 και nvy>0.5; Αρκεί να έχω μόνο nvx>0.5 ή nvy>0.5; Ευχαριστώ πολύ!
  2. Αν ο φορέας συμπεριφέρεται γραμμικά ελαστικά με q=1.5 νομίζω ότι δεν έχει νόημα να γίνει ικανοτικός.
  3. Πολύ καλή δουλειά! Γενικά είναι λίγο αστείο το ότι στη βιβλιογραφία είναι δύσκολο να βρεις αντίστοιχο λυμένο παράδειγμα. Λες και όλες οι δοκοί βρίσκουν τα υποστύλωματα στα πέλματα...
  4. Φαντάζομαι η πάκτωση θα υλοποιείται με 8 νέυρα ενίσχυσης, 2 σε κάθε γωνία της διατομής και μέγιστο πάχος αυτό της κοιλοδοκού. Άκυρο, κατάλαβα αρχικά για το υποστύλωμα.... Για δοκό-υποστύλωμα δεν έχω ιδέα...
  5. Γενικά είναι καλό να κλειδώνονται τα κελιά που περιέχουν φόρμουλες ώστε να μη σβηστεί κάτι κατά λάθος.
  6. Νομίζω ότι: E*I: δυσκαμψία Ε*Α: δυστένεια G*A: δυστμησία
  7. Η αλήθεια είναι ότι όσο πιο μεγάλη είναι η ροπή αδράνειας της δοκού τόσο πιο δύσκολο είναι να επιτευχθεί ακαμψία στη σύνδεση καθώς S*Lb/(E*Ib)>25. Επίσης ο ικανοτικός θα είναι ένα πρόβλημα αν εμπλέκεται... Πολλές φορές όμως δεν υπάρχει άλλη επιλογή !
  8. Συγγνώμη για το συνεχόμενο μήνυμα αλλά ίσως η φωτογραφία που επισυνάπτω να ξεκαθαρίσει αυτό που ψάχνω... Απλά φανταστείτε τη δοκό λίγο μεγαλύτερη ώστε να μην χωράει ανάμεσα από τα πέλματα του υποστυλώματος.
  9. Να κάνω και εγώ μία ακόμα ερώτηση για το πιο πάνω έργο... Το κέντρο ελαστικής στροφής για τον υπολογισμό της εκκεντρότητας πως το υπολόγισες ; Με πρόγραμμα ;
  10. Γεια σας ! Ήθελα να ρωτήσω πως σχεδιάζετε/υπολογίζετε τη σύνδεση μεταξύ υποστυλώματος και δοκού στον ασθενή άξονα του υποστυλώματος στη περίπτωση που η δοκός έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από το υποστύλωμα ώστε να μην μπορεί να χωρέσει ανάμεσα από τα πέλματα και να ενωθεί στον κορμό αυτού μέσω γωνιακών. Μπορεί να κατασκευαστεί τέτοια σύνδεση ροπής ; Ευχαριστώ πολύ !
  11. Και εμένα το 0.9 που είπες κάτι μου έλεγε... και το έλεγξα με το βιβλίο του Ερμόπουλου σελ. 21 όπου γG=1.00 !
  12. Σωστά ! Ευμενής/δυσμενής δράση ! Δεν το σκέφτηκα ! Για τα μόνιμα η ευμενής επιρροή πολλαπλασιάζεται με 1.00. Ευχαριστώ πολύ !
  13. Για τον έλεγχο ανατροπής ενός πεδίλου πινακίδας από άνεμο τι συντελεστές στα μόνιμα και στα κινητά θα παίρνατε; 1.35 για μόνιμα, 1.50 για κινητά/άνεμο και Μευστάθειας/Μανατροπής=>1,50 είναι υπερβολικό ή οκ ;
  14. Υπάρχει και το δωρεάν πρόγραμμα LTBeam με τη βοήθεια του οποίου μπορούμε να υπολογίσουμε το Mcr οποιασδήποτε δοκού. Σε περίπτωση που θέλετε να λύσετε κάποιο παράδειγμα για να δείτε πως δουλεύει θα βρείτε μία εφαρμογή εδώ (απαιτείται απλή εγγραφή με email).
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.