Μετάβαση στο περιεχόμενο

Διαφορά μεταξύ πραγματογνωμοσύνης και απλής αυτοψίας


Recommended Posts

Συνάδελφοι,

Είμαι νέος μηχανικός και μου έχει έρθει μία δουλειά πού αφορά μία αυτοψία σε ένα κτίριο το οποίο εμφανίζει προβλήματα υγρασίας. Ο ιδιοκτήτης θέλει να χρησιμοποιήσει την έκθεση αυτοψίας στο δικαστήριο και με διαβεβαιώνει ότι δεν θα χρειαστεί να παραστώ στην δίκη.

 

Μπορεί να μην έχω εμπειρία αλλά η απλή λογική μου, μου λέει πως εφόσον η έκθεση μου παρουσιαστεί στο δικαστήριο ο δικαστής μπορεί να με καλέσει, το οποίο αν ισχύει είναι λόγος για να αρνηθώ τη δουλειά.

 

Με άλλα λόγια ενώ ζητάει αυτοψία νομίζω ότι στην ουσία θέλει πραγματογνωμοσύνη. Υπάρχει κάποιος που είχε παρόμοια εμπειρία στο παρελθόν ή μπορεί να με διαφωτίσει με κάποιο τρόπο;

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 21
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

οταν γραφεις μια τεχνικη εκθεση που εχει την υπογραφη σου και την σφραγιδα σου ασχετα πως ονομαζεται και για που προοριζεται, εχει ισχυ για καθε νομιμη χρηση.....επομενως μεχρι και στο δικαστηριο μπορει να την χρησιμοποιησει και να σε καλεσει ο δικαστης....

 

φυσικα σε αυτην την περιπτωση καλο θα ητανε ναχεις συμφωνησει απο τωρα μια αμοιβη παραστασης ...

 

και καλο θαναι γεικα οι τεχνικες εκθεσεις σου ναναι αρτιες επιστημονικα και να μην περιεχουνε υποκειμενικα σχολια....

 

 

πχ γραψε οτι μειωθηκανε τα μπαλκονια, μικροτερη κουζινα , υγρασιες , κτλ δλδ αντικειμενικα ...

και μην κανεις προσωπικη εκτιμηση οτι μειωθηκε η αξια κατα 50.000 η 100.000 η αξια του ακινητου....

 

 

υ.γ μην ξεχασεις να κοψεις απυ !!!

Link to comment
Share on other sites

συνάδελφε cst