Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πολιτικοί μηχανικοί και ΑΠΕ


Recommended Posts

Καλησπέρα

Είμαι νέος πολιτικός μηχανικός και ενδιαφέρομαι να ασχοληθώ με τις ΑΠΕ. Επειδή δεν έχω ιδέα για τα επαγγελματικά δικαιώματα θα ήθελα τη βοήθεια σας. Σκέφτομαι να δώσω κατατακτήριες εξετάσεις σε κάποιο τμήμα ηλεκτρολόγων (σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ). Παίρνοντας και το πτυχίο του ηλεκτρολόγου τι επιπλέον δικαιώματα θα έχω όσον αφορά τη μελέτη, επίβλεψη και εγκατάσταση ΑΠΕ, σε σχέση με τα δικαιώματα του πολιτικού μηχανικού; Αξίζει το κόπο να κάνω κάτι τέτοιο;

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Σαν πολιτικός μηχανικός, δε το κόβω να μπορείς άνετα να ασχοληθείς με ΑΠΕ, εκτός βέβαια για τα τμήματα ενός έργου που θέλουν εργασίες Πολιτικού Μηχανικού...Οι ΑΠΕ θέλουν στοιχειώδεις γνώσεις ηλεκτρολογίας, συνδεσμολογίας, αντίληψης ενός ενεργειακού συστήματος...όχι οτί είναι κάτι αδύνατον να το καταλάβεις, αλλά όσο να ναι θα διαβάσεις λίγο περισσότερο...

όσο για τις κατακτήριες, αφού έχεις το κουράγιο να κάνεις άλλα 4 χρόνια σπουδών, μπράβο σου...Καλύτερο όμως για μένα, και με λιγότερο κόπο είναι να κάνεις κανα καλό σεμινάριο...

Link to comment
Share on other sites

Spgirl το να κάνεις ένα σεμινάριο σίγουρα χρειάζεται λιγότερο κόπο. Μπορεί να σου δίνει τις απαραίτητες γνώσεις αλλά δεν ξέρω κατά πόσον αναγνωρίζονται αυτά τα σεμινάρια και αν έχεις το δικαίωμα υπογραφής ενός τέτοιου έργου. Πάντως αν γνωρίζεις κάτι σχετικό πες μου.

Link to comment
Share on other sites

για το δικαίωμα υπογραφής θα σε γελάσω...αλλά πιθανόν να μπορείς σαν μηχανικός...

περιμένε και από κάποιον άλλον απάντηση για σιγουριά πάντως...

Link to comment
Share on other sites

θα ήθελα και γω να ρωτήσω αν ο πολιτικός μηχανικός έχει δικαίωμα ως ηλεκτρολόγος εγκατάστασης φ/β. Αφού έχει δικαίωμα μελέτης μέχρι περίπου 40kW φαντάζομαι πως ναι. Αλλά μπορεί να μου απαντήσει κάποιος σίγουρα? Ευχαριστώ.

 

─────────────────────────────────────────────────────