Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Επαγγελματικά δικαιώματα Μηχανολόγου Μηχανικού


Recommended Posts

Χαιρετώ όλους τους συναδέλφους,

 

Είμαι Μηχανολόγος Μηχανικός (από το ΕΜΠ, τελείωσα πρόσφατα) και θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα σχετικά με τα διακιώματα του μηχανολόγου μηχανικού.

 

Έχω διαβάσει σε threads από αυτήν την σελίδα (michanikos.gr) ότι ο Μηχανολόγος Μηχανικός έχει τα ίδια ακριβώς διακαιώματα με τον ηλεκτρολόγο μηχανικό (π.χ. http://wwww.michanikos.gr/showthread.php?t=2490 και http://94.75.231.139/showthread.php?t=4580).

 

Εγώ όταν έκανα έναρξη επαγγέλματος στην νομαρχία μου έδωσαν δυο χαρτιά:

-ένα λέει ότι μπορώ να εκπονήσω μελέτες, να επιβλέψω εκτέλεση και επίβλεψη λειτουργίας μηχανολογικών εγκαταστάσεων

- το άλλο λέει ότι μπορώ να εκτελέσω και να συντηρήσω ηλεκτρικές εγκαταστάσεις όλων των ειδικοτήτων και κατηγοριών.

 

Το δεύτερο χαρτί (σχετικά με τις ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις) δεν λέει πουθενά ότι μπορώ να εκπονήσω ηλεκτρολογική μελέτη. Πως φαίνεται αυτό που λέγεται ότι μηχανολόγοι και ηλεκτρολόγοι έχουν τα ίδια δικαιώματα ?

Που κάνω λάθος ?

 

Το όλο θέμα έχει προκύψει γιατί είχα μια διαφωνία με έναν φίλο μου (και συνάδελφο επίσης μηχανολόγο) που μου έλεγε ότι κάπου (για εγκατάσταση φωτοβολταικών ~5ΚW) χρειαζόταν υπογραφή ηλεκτρολόγου και γι’ αυτό δεν μπορούσε να αναλάβει το έργο. Εγώ από αυτά που έχω διαβάσει σε αυτήν την ιστοσελίδα (αλλά και σε άλλες) του είπα ότι θα μπορούσε να το αναλάβει αφού έχουμε ίδια δικαιώματα.

 

Θα μπορούσε κάποιος να μου διεκρινήσει τι ισχύει? Επίσης θα ήθελα, αν γνωρίζει, να με παραπέμψει και σε κάποιο νόμο/άρθρο που να αναφέρει ρητά τα δικαιώματα των μηχανολόγων μηχανικών, ώστε να μην υπάρχει δυνατότητα παρανόησης.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη αν επαναφέρω ένα θέμα το οποίο έχει συζητηθεί ξανά και ξανά.

Link to comment
Share on other sites