Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Στατιστικά στοιχεία για διπλωματική


Recommended Posts

Γεια σας!

Είμαι αρχιτέκτων μηχανικός και φοιτήτρια στην Βαρκελώνη, στο Πολυτεχνείο της Καταλωνίας, στο Μάστερ Αρχιτεκτονικής, Ενέργειας και Περιβάλλοντος. Αυτήν την περίοδο κάνω την διπλωματική μου με θέμα: Στρατηγικές για την επίτευξη της ενεργειακής αυτονομίας στα νησιά του Αιγαίου - η περίπτωση της Πάρου. Έχω έρθει σε επαφή με τη ΔΕΗ και το ΚΑΠΕ και με ενημέρωσαν ότι θα μου στείλουν ό,τι στοιχεία έχουν σε σχέση με την ενεργειακή παραγωγή και κατανάλωση του νησιού τα τελευταία χρόνια. Το πρόβλημά μου είναι ότι θα χρειαστώ, επιπλέον, τα τελευταία στοιχεία που έχουν να κάνουν με το πόσα κτήρια, γενικά, και πόσες κατοικίες,πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν και κατοικούνται τα τελευταία χρόνια στην Πάρο, έτσι ώστε να μπορέσω να υπολογίσω πόση ενέργεια καταναλώνεται σε κατοικίες, βιοτεχνίες κλπ, ανά άτομο και τμ. Η ΕΣΥΕ ακόμη δεν έχει δημοσιεύσει τα αποτελέσματα της τελευταίας απογραφήςκαι θα καθυστερήσει κι άλλο. Γνωρίζει κανείς πού θα μπορούσα να βρω τα στοιχεία αυτά το συντομότερο δυνατό; Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!

 

Δοκίμασες να κάνεις ένα τηλέφωνο στην πολεοδομία Κυκλάδων;

Οι Δ.Υ στην Ελλάδα θέλουν να είσαι οπλισμένη με μεγάλη υπομονή και κουράγιο!

 

Το γενικό πολεοδομικό σχέδιο: http://images.gloman.netuse.gr/filesystem/Multimedia/pdf/Map_P3_25000.mxd_id2162.pdf

Edited by Earl
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό