Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Ανάκληση ΠΕΑ λόγω μη πληρωμης


Michael6000

Recommended Posts

Συνάδελφοι γεια σας, είμαι Πολιτικός Μηχανικός Δ.Π.Θ. (13 χρόνια) και προσωρινός ενεργειακός επιθεωρητής

 

αντιμετωπίζω την εξής κατάσταση,

 

έχω ζητήσει από το buildingcert.gr την ανάκληση ορισμένων ΠΕΑ στο παρελθόν διότι δε πληρώθηκα και έγιναν δεκτές.

 

Στην τελευταία περίπτωση το αίτημά μου ακυρώνεται γιατί μου ζητάνε μια ΥΔ του ιδιοκτήτη ότι συμφωνεί με την ανάκληση. Το συγκεκριμένο έγγραφο όπως γνωρίζετε είναι αδύνατον να το πάρεις από τον ιδιοκτήτη. Προσπαθούν να με πείσουν να πάω δικαστικώς και να διεκδικήσω τα χρήματά μου πράγμα το οποίο δεν αφορά το ΥΠΕΚΑ. Δικαιολογήθηκαν για τις περιπτώσεις του παρελθόντος πως σταμάτησαν να ανακαλούν τέτοια ΠΕΑ διότι παρόμοιο αίτημα ζητάν και οι "συνάδελφοι" που έχουν εκδόσει ΠΕΑ σε ιδιοκτησίες του 1900 και είναι κατηγορία Α, Α+, Β, γιατί ύστερα από τις καμπάνες που έπεσαν σε ορισμένους από αυτούς προσπαθούν να ανακαλέσουν τα ΠΕΑ για να μην ελεγχθούν και τους καμπανιάσουν. Εγώ δεν είμαι τέτοιος και ζήτησα να ελέγθεί το ΠΕΑ από αυτούς και αν αποδειχτεί το αντίθετο να με καμπανιάσουν κι εμένα. Έπειτα από 4 ακυρώσεις αιτημάτων έστειλα εξώδικό (κανονική επιδωση κλητήρα) που γνωστοποιούσα στον ιδιοκτήτη ότι θα προβώ στην ανάκληση και αν έχει κάποια αντίρρηση να μου παρουσιάσει εγγράφως επίσημα τους λόγους εντός 10 ημερών. Στη συνέχεια έγγραφα στο κείμενο πως σε περίπτωση που δε λάβω καμμία απάντηση θα θεωρήσω ότι δεν έχει κάποια αντίρρηση και θα προχωρήσω στην ανάκληση. Μετά το πέρας του χρόνου πήγα και υπέβαλα αίτημα στον 7ο όροφο της υπηρεσίας στην Λ. Μεσογείων (παράρτημα ΥΠΕΚΑ) με επισυναπτόμενα έντυπα τη γνήσια επίδοση και μία ΥΔ δική μου με γνήσιο υπογραφής ότι δεν έχω λάβει κάποια ενημέρωση ούτε θετική ούτε αρνητική ούτε επίσημη ούτε ανεπισημη ούτε καν τηλεφωνική από τον πελάτη.