Μετάβαση στο περιεχόμενο

Βεβαίωση νομιμότητας για διαμέρισμα του ΑΟΟΑ


Recommended Posts

Καλησπέρα,

Ονομάζομαι Ναυσικά Κατσικέα και είμαι Πολιτικός μηχανικός.

Μου ζητήθηκε να εκδώσω βεβαίωση νομιμότητας για διαμέρισμα σε πολυκατοικία που βρίσκεται στον Παπάγο, συγκεκριμένα Πίνδου 98, ΟΤ 464, με οικοδομική άδεια που εκδόθηκε από τον ΑΟΟΑ. Έχω πάρει την άδεια, τοπογραφικό, κάτοψη κλπ από τον Οργανισμό και συμφωνούν με την υπάρχουσα κατάσταση. Υπάρχει κάποιος συνάδελφος που να έχει ασχοληθεί με τη συγκεκριμένη περιοχή και τις άδειες του ΑΟΟΑ, ώστε να με πληροφορήσει για τη νομιμότητα των κατασκευών; Με πληροφόρησε κάποιος μεσίτης ότι η περιοχή είναι εκτός σχεδίου και χαρακτηρισμένη δασική, αλλά δεν έχω μπορέσει να το ελέγξω με την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Παπάγου. Οποιαδήποτε πληροφορία θα μου ήταν πολύτιμη.

Ευχαριστώ

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Καλησπέρα,

Ονομάζομαι Ναυσικά Κατσικέα και είμαι Πολιτικός μηχανικός.

Μου ζητήθηκε να εκδώσω βεβαίωση νομιμότητας για διαμέρισμα σε πολυκατοικία που βρίσκεται στον Παπάγο, συγκεκριμένα Πίνδου 98, ΟΤ 464, με οικοδομική άδεια που εκδόθηκε από τον ΑΟΟΑ. Έχω πάρει την άδεια, τοπογραφικό, κάτοψη κλπ από τον Οργανισμό και συμφωνούν με την υπάρχουσα κατάσταση. Υπάρχει κάποιος συνάδελφος που να έχει ασχοληθεί με τη συγκεκριμένη περιοχή και τις άδειες του ΑΟΟΑ, ώστε να με πληροφορήσει για τη νομιμότητα των κατασκευών; Με πληροφόρησε κάποιος μεσίτης ότι η περιοχή είναι εκτός σχεδίου και χαρακτηρισμένη δασική, αλλά δεν έχω μπορέσει να το ελέγξω με την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Παπάγου. Οποιαδήποτε πληροφορία θα μου ήταν πολύτιμη.

Ευχαριστώ

 

 

 

καλησπέρα μου προέκυψε παρόμοιο θέμα χωρίς όμως να είναι δασική η περιοχή. έκανες κάτι?ισχύει η άδεια του αοοα?

 

Link to comment
Share on other sites