Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

ΕΞΑΓΩΓΙΜΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ


Ioannis K. Geronikos

Recommended Posts

Είμαι Πολιτικός Μηχανικός, με αρκετά σεμινάρια, 6 χρόνια εμπειρίας από εργασία στην Ελλάδα σε οικογενειακή επιχείρηση τεχνικού γραφείου (ίσως και παραπάνω γιατί ως φοιτητής, πάλι εργαζόμουν) , πρόλαβα και εβγαλά 4-5 άδειες (με συμμετοχή στην αρχιτεκτονική και τη στατική μελέτη, αλλά και απλά μηχανολογικά σχέδια) και κάτι εκατοντάδες τοπογραφήσεις και δεκάδες τακτοποιήσεις αυθαιρέτων.

 

Αναρωτιέμαι εαν αυτό είναι εξαγώγιμο στην Αγγλία ή αλλου;

 

Ρώτησα στο τοπικό παράρτημα του ICE και μου είπαν οτί έχω σχετικά καλή εμπειρία για το CEng.

 

Σκέφτομαι να τα παρατήσω όλα γιατί η φαυλότητα της χώρας με ενοχλεί.

 

Αξίζουν κάτι όλα αυτά ως επαγγελματική εμπειρία στο εξωτερικό? Τι πιστεύετε?

Νομίζω οτί υπάρχουν πολλοί σαν και εμένα που έχουν την ίδια απορία.

 

 

Να προσθέσω οτί βλέποντας την έλλειψη σοβαρότητας στην απονομή επαγγελματικών δικαιωμάτων από ΤΕΕ (ίσως και αυτήν της Ελληνικής αγοράς), σε σχέση με το ICE δεν ξέρω εαν πρέπει να γελάω ή να κλαίω.

Edited by Ioannis K. Geronikos
Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις την δυνατότητα κάνε έστω ένα Μάστερ σε Αγγλία ώστε να συνδεθείς με την αγορά. 

Πολύ θα σε στεναχωρήσω αλλά δεν νομίζω ότι είναι "εξαγώγιμη" αυτού του είδους η εμπειρία από το λίγο που έχω ψάξει στην Αγγλία. Ούτε και αλλού...Προσπάθησε όμως σε πολλές πλευρές:

- Βελτίωσε τα Αγγλικά σου

- Κυνήγα το μάστερ που σου λέω

- Φτιάξε ένα σωστό βιογραφικό 

- Φτιάξε ένα καλό επαγγελματικό προφίλ στο Linkedin

- Ψάξε για φίλους και γνωστούς ώστε να πάρεις πληροφορίες αλλά και γιατί όχι να σου κάνουν κονέ για δουλειά....

Link to comment
Share on other sites