Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Recommended Posts

Καλησπέρα,

 

   Είμαι νέος μηχανικός και πρόσφατα μου ζητήθηκε να κάνω στατική επίλυση πέτρινου τοίχου αντιστήριξης. Έψαξα στον Ευροκώδικα 6 και στο βιβλίο της Φυλλίτσας Καραντώνη ''Κατασκευές από τοιχοποία'' αλλά και τα δύο πραγματεύονται με φέρουσες τοιχοποιίες κτιρίων..περί τοίχου αντιστήριξης δεν βρίσκω τίποτα...

 Θα ήταν ιδιαίτερα ευπρόσδεκτη κάποια συμβουλή για το που μπορώ να ψάξω για κάτι τέτοιο.Επειδή δεν έχω στη διάθεση μου κάποιο πρόγραμμα τοιχοποιίας η επίλυση θα γίνει στο χέρι :shock: . 

 Υ.Γ. όταν λέω τοίχος αντιστήριξης εννοώ ένα πέτρινο τοίχο στην άκρη ενός χωραφιού μέσου ύψους 1.00-1.20 που συγκρατεί νερά και χώματα από τον υπερκείμενο δρόμο.

Ευχαριστώωωω...

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε KF σ ευχαριστώ πολύ για τη γρήγορη απάντηση...νομίζω ότι μου λύνει κυριολεκτικά τα χέρια αυτό το σατανικό προγραμματάκι :mrgreen: να υποθέσω ότι αυτά τα προγραμματάκια και τα αποτελέσματά τους, θα τα δεχτεί η πολεοδομία?

Link to comment
Share on other sites

Η πολεοδομια δεν εισερχεται πλεον στο κειμενο της στατικης μελετης.Εκτος αν η αδεια σου ειναι προ ΝΟΚ.

Παρ ολα τουτα ομως τα προγραμματακια ειναι απο το ΥΠΕΚΑ και οχι απο ιδιωτικο φορεα.

Τελος και στο κειμενο της μελετης να μπει δεν ζητα πιστοποιηση των προγραμματων αρκει οι παραδοχες και η τεχνικη σου εκθεση να ειναι συμφωνη με τους κανονισμους.

Link to comment
Share on other sites

 Λοιπόν χθες το βράδυ καθόμουν μέχρι αργά και διάβαζα για γωνιές εσωτερικής τριβής και ωθήσεις γαιών...πράγματα που στη σχολή δε μπορώ να πω ότι επέμεινε κανείς στο να τα μάθουμε και είναι χρήσιμα..Ειλικρινά νοιώθω ευγνώμων για την υπόδειξη σας αγαπητέ...