Μετάβαση στο περιεχόμενο

Οι αυτοκινητόδρομοι και το «νέο ΕΣΠΑ» των 640.000 θέσεων εργασίας ως το 2020


Engineer

Recommended Posts

Η έγκριση από τη Βουλή των τροποποιημένων συμβάσεων παραχώρησης για την κατασκευή και λειτουργία των τεσσάρων «παγωμένων» αυτοκινητόδρομων αποτέλεσε «κάτι περισσότερο από χριστουγεννιάτικο δώρο», σύμφωνα με τον επίτροπο Περιφερειακής Ανάπτυξης της Κομισιόν κ. Γιοχάνες Χαν.

 

Όπως τόνισε την Πέμπτη από τα γραφεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Αθήνα, το «πράσινο φως» του Κοινοβουλίου αποτελεί μία πολύ θετική απόφαση, η οποία θα του επιτρέψει να επιστρέψει στις Βρυξέλλες και να υπογράψει όλα τα απαραίτητα έγγραφα για την εκταμίευση της κοινοτικής συνδρομής, η οποία θα καλύψει σε μεγάλο βαθμό και το χρηματοδοτικό κενό των έργων.

 

Έπειτα από δύο χρόνια προσπαθειών, είπε ο κ. Χαν, αποτέλεσε επίτευγμα των ελληνικών αρχών ο ανασχεδιασμός των έργων, στον οποίο, όπως τόνισε, υπήρξε υποβοηθητική υποστήριξη της Κομισιόν, ενώ παρατήρησε ότι αυτή η εξέλιξη είναι σημάδι ότι η Ελλάδα βγαίνει από την κρίση.

 

Ερωτηθείς για το κόστος των έργων, σημείωσε ότι κάθε φορά που επισκέπτεται ελληνικές περιφέρειες, οι τοπικές κοινωνίες ζητούν σύγχρονες υποδομές, ενώ τόνισε ότι ο κόσμος περιμένει τους αυτοκινητόδρομους, ειδικά την Ολυμπία Οδό, καθώς η υφιστάμενη εθνική οδός αποτελεί, όπως είπε, τον πιο επικίνδυνο δρόμο στην Ευρώπη.

 

Ο επίτροπος Περιφερειακής Ανάπτυξης σημείωσε ότι ο ανασχεδιασμός των έργων δεν ήταν εύκολος, όμως το αποτέλεσμα των διαπραγματεύσεων έφερε ένα αποδεκτό αποτέλεσμα. Παράλληλα, παρατήρησε ότι η στήριξη του σχεδίου στη Βουλή ήταν μεγάλη και ακόμη και οι ψήφοι εναντίον των συμβάσεων παραχώρησης προέκυψαν για πολιτικούς λόγους.

 

Μάλιστα, σημείωσε ότι η Κομισιόν ήταν προσεκτική στην όλη διαδικασία, καθώς ζητούσε διευκρινίσεις, όπως για παράδειγμα στο ζήτημα των απαλλοτριώσεων.

 

Το Σύμφωνο Εταιρικής Σχέσης

 

Στο μεταξύ, ο κ. Χαν τοποθετήθηκε και για το Σύμφωνο Εταιρικής Σχέσης (ΣΕΣ 2014 - 2020), δηλαδή το «νέο ΕΣΠΑ», και τόνισε ότι η Κρήτη, την οποία είχε επισκεφτεί την Τετάρτη, είναι καλά πρετοιμασμένη, καθώς στοχεύει στην «έξυπνη» εξειδίκευση.

 

Ο επίτροπος Περιφερειακής Ανάπτυξης σημείωσε ότι το σχέδιο του ΣΕΣ που του παρουσίασε ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Κωστής Χατζηδάκης είναι ιδιαίτερα ώριμο και φαίνεται πλήρες, καθώς εστιάζει στην ανταγωνιστικότητα, στους ανθρώπινους πόρους και στον εκσυγχρονισμό του κράτους.

 

Όπως παρατήρησε, η κατανομή των περιφερειακών προγραμμάτων στον προϋπολογισμό αυξάνεται από το 22% στο 35%, που δείχνει, όπως τόνισε, και τη σημασία των περιφερειών. Μάλιστα, αντί πέντε Περιφερειακών Προγραμμάτων σήμερα, θα υπάρχουν 13 -δηλαδή ένα για κάθε περιφέρεια- προκειμένου να αποφευχθούν διάφορα προβλήματα, ενώ σε κεντρικό επίπεδο θα λειτουργήσουν μόνο τέσσερα εθνικά προγράμματα.

 

Ο κ. Χαν σημείωσε ότι είναι καλό που το ΣΕΣ ξεκινά με την ελληνική προεδρία και σημείωσε ότι στόχος του προγράμματος είναι η δημιουργία 640.000 θέσεων εργασίας ως το 2020.

 

Πηγή: http://www.tovima.gr...cle/?aid=548270

 

Click here to view the είδηση

Link to comment
Share on other sites

Να τους βράσω τους άβατους αυτοκινητόδρομους (λογο διοδίων) ....
και τα εσπα ...με τα νέα κολπα της αόριστης ''καινοτομίας'' μου θυμίζει τις ''συνεντεύξεις'' που ειχε περάσει στον ΑΣΕΠ επι Ν.Δ. ....  Διαφάνεια ! ! !

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

αποτέλεσε «κάτι περισσότερο από χριστουγεννιάτικο δώρο»,

 

Πηγή: http://www.tovima.gr...cle/?aid=548270

 

 

Δεν μας λέει η "πηγή" .... ποιος είναι ο "παραλήπτης" του δώρου.... φαντάζομαι έχει την σημασία του....

Edited by astrah
Link to comment
Share on other sites

Από τις 640.000 θέσεις εργασίας, πόσες προορίζονται για Έλληνες και πόσες για (λαθρο; )μετανάστες ;

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Κρατάτε μικρό καλάθι έρχονται ευρωεκλογες. 

Link to comment
Share on other sites

Για να μην πούνε 600.000 λένε 640.000 για να παει ο κοσμάκης αυτό είναι υπολογισμένο. Αλήθεια λένε οι άνθρωποι

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ξέρω ότι όσοι αυτοκινητόδρομοι και να ξεκινήσουν η πιθανότητα να δουλέψω σε μεγάλη κατασκευαστική σε έργο εντός Ελλάδας είναι μηδενική.

 

Για Αραβία κάτι παίζει....

 

Η είδηση νομίζω ενδιαφέρει μόνο όσους έχουν απολυθεί από μεγάλη κατασκευαστική και είναι σε αναμονή για επιστροφή όταν ξεκινήσει κάποιο έργο ή όσους έχουν τις άκρες για να μπουν σε αυτές ή γενικά όσους δουλεύουν σε αυτές τις εταιρείες ή άλλες που έχουν οι ιδιοκτήτες τους άντε και όσους έχουν μετοχές τους.

 

Οι υπόλοιποι πάμε στην σελίδα του 4178.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστός ο Νικ γιατί εκτός των άλλων αυτό είναι το ζητούμενο για εμάς..... Ασχετα αν θα μπουν όσοι είναι ήδη σε διαθεσιμότητα και φίλοι αυτών...

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.