Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Άνοιξε και η Σήραγγα Τ3 Πλαταμώνας-Σκοτίνα


Engineer

Recommended Posts

Μετά από τρία χρόνο ολοκληρώθηκε η διάνοιξη και στους δύο κλάδους της τρίτης και τελευταίας σήραγγας στο τμήμα Πλαταμώνας-Σκοτίνα, που είναι και το δυσκολότερο κατασκευαστικό κομμάτι του έργου.

 

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διάνοιξη και στους δύο κλάδους της τρίτης και τελευταίας Σήραγγας (Τ3) του Έργου Μαλιακός – Κλειδί στην περιοχή Πλαταμώνα – Σκοτίνα, ολοκληρώνοντας έτσι το δυσκολότερο κατασκευαστικό κομμάτι του έργου.

 

Σε σχετική ανακοίνωση σημειώνεται ότι η Σήραγγα Τ3 μήκους 2,7 χιλιομέτρων «ξετρύπησε» στις 13 Ιουλίου μετά από τρία χρόνια εντατικών εργασιών από το προσωπικό των εταιριών κατασκευής της. Οι εργασίες στην Σήραγγα ξεκίνησαν τον Δεκέμβριο του 2008 και από τα δύο μέτωπα ταυτόχρονα, στο Νότιο μέτωπο από την Εταιρεία J&P/ABAΞ και στο Βόρειο Μέτωπο από την κοινοπραξία Ολυμπία, αποτελούμενη από τις εταιρείες HOCHTIEF και ΑΚΤΩΡ.

 

Posted Image

 

 

Τα Χαρακτηριστικά της Σήραγγας Τ3

 

-Η Σήραγγα διαθέτει δύο κλάδους, έναν για κάθε κατεύθυνση κυκλοφορίας, μήκους 2,7 χιλιομέτρων ο καθένας.

 

-Ο κάθε κλάδος έχει συνολικό πλάτος 14,8 μέτρα, θα διαθέτει δύο λωρίδες κυκλοφορίας και συνεχή Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ), με συνολικό πλάτος οδοστρώματος 10,75 μέτρα.

 

-Για την κατασκευή της Σήραγγας εργάστηκαν περίπου 400 άτομα, διαφόρων ειδικοτήτων, όπως χειριστές μηχανημάτων, σιδεράδες, καλουπατζήδες, εργάτες, εργοδηγοί, μηχανικοί κλπ.

 

-Η εκσκαφή της Σήραγγας έγινε στο μεγαλύτερο μήκος της με μηχανικά μέσα, λόγω του σαθρού εδάφους, χωρίς δηλαδή χρήση εκρηκτικών.

 

-Οι εργασίες εκσκαφής έχουν συνολικό όγκο πάνω από 650.000 κυβικά μέτρα.

-Για την τελική επένδυση, η οποία έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό 84%, χρησιμοποιήθηκαν έως σήμερα πάνω από 100.000 κυβικά σκυροδέματος (όσο δηλαδή περίπου απαιτείται για την κατασκευή 1500 μονοκατοικιών). Οι εργασίες τελικής επένδυσης θα ολοκληρωθούν τον Οκτώβριο του 2014.

 

Posted Image

 

 

Συνολικά στο Έργο Μαλιακός – Κλειδί διανοίχθηκαν 3 δίδυμες σήραγγες, η Τ1 μήκους 2 χλμ που βρίσκεται στην είσοδο της Κοιλάδας των Τεμπών, η Τ2 μήκους 6 χλμ (η μεγαλύτερη οδική σήραγγα των Βαλκανίων) η οποία παρακάμπτει ολόκληρη την Κοιλάδα των Τεμπών και η Τ3 μήκους 2,7 χλμ στο τμήμα Πλαταμώνας - Σκοτίνα, επιτυγχάνοντας έτσι διάνοιξη 6 κλάδων σηράγγων συνολικού μήκους 21,2 χλμ.

 

Η συνολική πρόοδος των εργασιών του Έργου Μαλιακός – Κλειδί ανέρχεται στο τέλος Ιουνίου 2014 στο 81%. Οι εργασίες εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθούν έως το τέλος του 2015.

 

Posted Image

 

«Η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ έχει αναλάβει να ολοκληρώσει ένα νευραλγικό Έργο που στόχο του έχει να εξαλείψει τα τελευταία επικίνδυνα σημεία της οδικής σύνδεσης Αθήνας - Θεσσαλονίκης. Ένα έργο πολύ μεγάλης Εθνικής σημασίας με μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα κοινωνικά και οικονομικά οφέλη για ολόκληρη τη χώρα», καταλήγει η ανακοίνωση.

 

Πηγή: http://www.voria.gr/...play&sid=188315

 

Click here to view the είδηση

Link to comment
Share on other sites

Σκυρόδεμα για 1500 μονοκατοικίες, λέει...

Ποιός είναι αυτός που ισχυρίζεται ότι φτιάχνεις μονοκατοικία με 66m³ σκυρόδεμα;

 

Πάντως, αποδεικνύεται πως ο,τι ξεκινάει, τελειώνει...

Την μπούκα της σήραγκας την θυμάμαι να χάσκει από φοιτητής.

Με τους ρυθμούς αυτούς μπορώ να ελπίζω πως θα προλάβω να την διασχίσω με το αυτοκίνητο.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

"Η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ έχει αναλάβει να ολοκληρώσει ένα νευραλγικό Έργο που στόχο του έχει να εξαλείψει τα τελευταία επικίνδυνα σημεία της οδικής σύνδεσης Αθήνας - Θεσσαλονίκης. Ένα έργο πολύ μεγάλης Εθνικής σημασίας με μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα κοινωνικά και οικονομικά οφέλη για ολόκληρη τη χώρα», καταλήγει η ανακοίνωση.

 

 

ναι....

 

μονον 3 χρονια για 2,5 χιλ.

 

με  προσθετα διοδια...τριοδια και τεταρτοδια..ανα 10 χιλιομετρα.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Edited by dimitris GM
Link to comment
Share on other sites

Καλά τα έργα αλλά θα γίνουν για αυτούς που θα μπορούν να πληρώνουν...οι υπόλοιποι θα πηγαίνουν από τους υπάρχοντες επικίνδυνους δρόμους :(

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δευτέρα, 1 Σεπτεμβρίου 2008 Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: Ξεκίνησε η σήραγγα Τεμπών

 

Από το 2001 έχει εξαγγελθεί η δημιουργία σήραγγας στα Τέμπη που θα αντικαθιστούσε τον δρόμο σκοτώστρα που υπάρχει εκεί. Στα τέλη του 2006 αναδείχθηκε ο ανάδοχος και μέσα στο 2007 υπογράφηκε η σύμβαση. Φέτος την Άνοιξη ξεκίνησε η παραχώρηση για 30 χρόνια συνολικά.

Εχτές 31 Αυγούστου 2008 ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Κος Σουφλιάς εγκαινίασε τη διάνοιξη της σήραγγας πατώντας το κουμπί για την πρώτη έκρηξη. Η σήραγγα αναμένεται να ξεκινήσει να λειτουργεί σε 4,5 χρόνια ανακουφίζοντας τους χιλιάδες οδηγούς που περνούν με κίνδυνο της ζωής τους καθημερινά.

Η σήραγγα Τεμπών θα έχει συνολικό μήκος 6,1 χλμ και θα είναι η μεγαλύτερη σήραγγα αυτοκινήτων τόσο της Ελλάδας όσο και των Βαλκανίων ξεπερνώντας τη σήραγγα Δρίσκου στην Εγνατία Οδό που έχει μήκος 4,5 χιλιόμετρα.

Συνολικά (και με τα Τέμπη) τα έργα που έχει αναλάβει να κατασκευάσει η Κ/Ξ Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου είναι τα παρακάτω: 12,3 χιλιόμετρα αναβάθμισης από Εθνική Οδό σε Αυτοκινητόδρομο, τη Σήραγγα Τεμπών (6,1 χιλιόμετρα), τη Σήραγγα Πλαταμώνα 3,2 χιλιόμετρα), τη μικρή Σήραγγα Τεμπών (1,9 χιλιόμετρα) και 3 γέφυρες συνολικού μήκους 1,4 χιλιόμετρα.

Σαν συνέπεια αυτών των έργων ο χρόνος του ταξιδιού Αθήνα Θεσσαλονίκη θα μειωθεί κατά 20 λεπτά και την ασφαλή οδήγηση σε δρόμο υψηλής ποιότητας.

 

Χρόνοι Παράδοσης

-Κατερίνη- Κλειδί 36 μήνες

-Σκοτίνα- Κατερίνη 15 μήνες

-Ράχες Ευαγγελισμός 15 μήνες

-Σήραγγες Τεμπών και Πλαταμώνα 56 μήνες

Link to comment
Share on other sites

Στίχοι:  

Διονύσης Σαββόπουλος


Μουσική:  

Διονύσης Σαββόπουλος


  1. Διονύσης Σαββόπουλος lp.png youtube.gif
 

Σ’ ευχαριστώ ω εταιρία
εν αφθονία μου παρέχεις
στέγη, τροφή και προστασία
Σ’ ευχαριστώ ω εταιρία

Link to comment
Share on other sites

Κρύο ντους χρειάζεστε παλαίουρες ... παλαιοί ... και νέοι ...  για να ξεκολλήσετε από την αρνητικότητα, άσχετοι ... και σχετικοί .. , που σας αρέσουν τα τραγουδάκια ... !!!

Το κύριο θέμα, τώρα, αφού τελείωσε η φάση αυτή του έργου να ολοκληρωθεί και να δοθεί στην κυκλοφορία. Κατόπιν το κόστος κυκλοφορίας και παροχών υπηρεσιών να κρατηθεί σε κανονικά επίπεδα.

Ούτε να υπάρχει η εικόνα της δεκαετίας 80 και 90 με τα σκουπίδια σε όλη τη διαδρομή, κλπ ούτε να στοιχίζει σε διόδια το ταξίδι από Αθήνα σε Θεσσαλονίκη όσο ένα αεροπορικό εισιτήριο πρώτης θέσης και τελευταίας στιγμής.

Αν μπορείτε να το καταλάβετε καλώς ...

  • Upvote 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.