Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

οχι διοδια στην...Αμφιπολη


dimitris GM

Recommended Posts

Με το βλέμμα καρφωμένο στο μέλλον πορεύεται το Υπουργείο Υποδομών, το οποίο φαίνεται να ακολουθεί τη λαϊκή ρήση «των φρονίμων τα παιδιά» όσον αφορά στη χωροθέτηση 13+5 σταθμών διοδίων της Εγνατίας Οδού.

Μπορεί χρυσά κτερίσματα να μην έχουν βρεθεί ακόμα μέσα στον τάφο, ωστόσο το υπουργείο οσμίζεται… χρυσάφι και κέρδη στην ΑμφίποληΣύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται δημοσίευμα της ηλεκτρονικής έκδοσης του «Βήματος», η ακύρωση της αναλογικής χρέωσης των διοδίων στον συγκεκριμένο οδικό άξονα θα συνοδευτεί μεταξύ άλλων από την ίδρυση σταθμού στην περιοχή του τύμβου Καστά στην Αμφίπολη… Μπορεί χρυσά κτερίσματα να μην έχουν βρεθεί ακόμα μέσα στον τάφο, ωστόσο το υπουργείο οσμίζεται… χρυσάφι, καθώς η κατάλληλη αξιοποίηση του σημαντικού αυτού μνημείου θα προσελκύσει πλήθος τουριστών, οι οποίοι θα κατευθυνθούν προς τα εκεί μέσω του τοπικού οδικού δικτύου, καταβάλλοντας φυσικά και το ανάλογο αντίτιμο.

Υπενθυμίζεται πως σύντομα αναμένεται να ανοίξει ο δρόμος για την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού σε ιδιώτες επενδυτές για έως και 40 έτη. Μεγάλος… χαμένος πάντως της χωροθέτησης των νέων σταθμών φαίνεται πως είναι η Ήπειρος, η οποία επιβαρύνεται με τέσσερις σταθμούς διοδίων σε μία ακτίνα μικρότερη των 120 χλμ..

Οι σταθμοί διοδίων στον κύριο άξονα της Εγνατίας Οδού θα έχουν ως εξής:

- Τύρια Θεσπρωτίας (εν λειτουργία)
- Παμβώτιδα Ιωαννίων (προς λειτουργία)
- Μαλακάσι Τρικάλων (εν λειτουργία)
- Βενέτικος Γρεβενών (προς λειτουργία)
- Πολύμυλος Κοζάνης (εν λειτουργία)
- Μάλγαρα (εν λειτουργία)
- Εξωτερική περιφερειακή Θεσσαλονίκης (προς λειτουργία)
- Ανάληψη Λαγκαδά (εν λειτουργία)
- Αμφίπολη Σερρών (προς λειτουργία)
- Μουσθένη Καβάλας (εν λειτουργία)
- Περιμετρική Καβάλας (προς λειτουργία)
- Ίασμος Ροδόπης (εν λειτουργία)
- Μεστή Έβρου (προς λειτουργία).

Στους κάθετους άξονες προβλέπεται επίσης να λειτουργήσουν οι εξής σταθμοί: Ιεροπηγή Καστοριάς, Αλιάκμονας Καστοριάς, Εύζωνοι Κιλκίς, Προμαχώνας Σερρών, Στρυμωνικό Σερρών.
 
 

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 17 Νοεμβρίου 2014, 09:55

--------------------------------

 

και η απαντηση του υπουργειου

 

"20 χιλ.  μακρυα απο την Αμφιπολη"

 

Διαψεύδει το Υπ. Υποδομών τα περί διοδίων στην Αμφίπολη
Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 18 Νοεμβρίου 2014, 08:25
 
 
 
Δεν υπάρχει σχέδιο για σταθμό διοδίων στην Αμφίπολη τονίζει με ανακοίνωσή του το Υπουργείο Υποδομών, με αφορμή σχετικό δημοσίευμα εφημερίδας.

«Οι τρεις ανισόπεδοι κόμβοι από Θεσσαλονίκη προς Καβάλα στην επίμαχη περιοχή είναι: Ασπροβάλτα, Κερδύλλια, Στρυμωνικό. Η Αμφίπολη απέχει από τον κόμβο Στρυμωνικού τέσσερα χιλιόμετρα. Ο σταθμός διοδίων θα τοποθετηθεί μεταξύ Ασπροβάλτας και Κερδυλλίων περίπου 20 χιλιόμετρα μακριά από τον κόμβο Στρυμωνικού και περίπου 25 από Αμφίπολη. Από τον αρχικό σχεδιασμό μετατοπίζεται ελάχιστα για λόγους καθαρά συγκοινωνιακούς» αναφέρεται στην ανακοίνωση του υπουργείου και προστίθεται ότι «λόγω της αναλογικής χρέωσης καμιά σημασία δεν έχει πού μπαίνουν οι σταθμοί».

Όσον αφορά στο ότι το αναλογικό σύστημα θα ολοκληρωθεί το 2017, το οποίο σχολιάζεται ως «υποχώρηση του υπουργείου και κατάργηση της αναλογικότητας», η απάντηση του Υπ. Υποδομών είναι: «Για να λειτουργήσει η αναλογικότητα χρειάζεται οι οδηγοί να εφοδιασθούν με πομπούς, όπως για παράδειγμα στην Αττική οδό. Χωρίς πομπούς δεν μπορεί να αναγνωρισθεί το όχημα και ο τρόπος συνδρομής του στα διόδια. Πουθενά, κυριολεκτικά πουθενά στον κόσμο δεν δουλεύει διαφορετικά. Οι περισσότεροι νέοι σταθμοί για να κατασκευασθούν χρειάζονται 12-18 μήνες. Στο διάστημα αυτό θα εξοπλισθούν με τα συστήματα αναγνώρισης οχημάτων και θα αποκτήσουν υποδομές για ηλεκτρονικά διόδια. Στο ίδιο διάστημα θα κληθούν οι οδηγοί, χρήστες του αυτοκινητοδρόμου, να αποκτήσουν πομπούς, ώστε να επωφεληθούν της αναλογικής χρέωσης. Είναι κατά συνέπεια απολύτως εύλογο και επιστημονικά άρτιο να λέγεται ότι το 2017 θα έχει ολοκληρωθεί το σύστημα».
Edited by dimitris GM
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.