Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Παρακράτηση φόρου - Μπλοκάκι


Recommended Posts

Καλημέρα σας,

 

είμαι μηχανικός-ελευθερος επαγγελματίας με ενεργό μπλοκάκι που όμως δεν έχει χρησιμοποιηθεί απο το 2013. Θα ήθελα να ρωτήσω όποιον συνάδελφο γνωρίζει σχετικά με το ποιό είναι το ποσοστό παρακράτησης φόρου που ισχύει σήμερα. Πριν 2 χρόνια ήταν στο 20%, εξακολουθεί να είναι το ίδιο ή πήγε 26% όπως έχω διαβάσει; Ξεκαθαρίζω ότι έχω εισόδημα μόνο από μπλοκάκι παροχής υπηρεσιών σε ένα εργοδότη και ότι δεν είμαι μισθωτός.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας,

 

είμαι μηχανικός-ελευθερος επαγγελματίας με ενεργό μπλοκάκι που όμως δεν έχει χρησιμοποιηθεί απο το 2013. Θα ήθελα να ρωτήσω όποιον συνάδελφο γνωρίζει σχετικά με το ποιό είναι το ποσοστό παρακράτησης φόρου που ισχύει σήμερα. Πριν 2 χρόνια ήταν στο 20%, εξακολουθεί να είναι το ίδιο ή πήγε 26% όπως έχω διαβάσει; Ξεκαθαρίζω ότι έχω εισόδημα μόνο από μπλοκάκι παροχής υπηρεσιών σε ένα εργοδότη και ότι δεν είμαι μισθωτός.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

 

 

Για τις υπηρεσίες που παρέχουν τα λεγόμενα ελευθέρια επαγγέλματα (όπως αυτό του μηχανικού ) , ο συντελεστής παρακράτησης είναι στο 20%.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

παιδια για την παρακράτηση φόρου από επαγγελματια σε επαγγελματία υπάρχει όριο, πάνω από το οποίο γίνεται? ισχύουν ότι μεχρι 300Ε δεν γίνεται ή εχει καταργηθεί?

Δηλαδή η λογίστρια που θα μου κόψει απόδειξη, πρέπει να κάνω παρακράτηση και να αποδώσω φόρο?

και πότε αποδίδεται?

Edited by katrmp
Link to comment
Share on other sites

Το όριο είναι τα 300€ καθαρής αξίας.

Υπάρχουν συγκεκριμένα επιτηδεύματα των οποίων η αμοιβή υπόκειται σε παρακράτηση.

Link to comment
Share on other sites

άρα το όριο των 300Ε που κάτω από το οποίο δεν χρειάζεται παρακράτηση, δεν έχει τουλάχιστον ακόμα καταργηθεί, έτσι?

Link to comment
Share on other sites