Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

359 έργα ΕΣΠΑ οριστικά μεταφέρονται στο νέο ΕΣΠΑ 2014-2020


Engineer

Recommended Posts

359 έργα του παρόντος ΕΣΠΑ θα μεταφερθούν τελικά στο νέο ΕΣΠΑ (γνωστό και ως ΣΕΣ 2014-2020) καθώς δεν προλαβαίνουν χρονικά να ολοκληρωθούν μέσα στα πλαίσια του παρόντος χρηματοδοτικού προγράμματος που λήγει στις 31 Δεκεμβρίου 2015.

 

Αυτό αναφέρεται σε απάντηση του Υπουργείου Οικονομίας και του Υπουργού Γιώργου Σταθάκη σε ερώτηση του Νίκου Νικολόπουλου βουλευτή των ΑΝΕΛ. Ορμώμενοι από την απάντηση, ο βουλευτής της ΝΔ, Λευτέρης Αυγενάκης όπως και ο Βασίλης Κεγκέρογλου, βουλευτής του ΠΑΣΟΚ επανέρχονται και με νέα ερώτηση ζητούν να μάθουν ονομαστικά ποια είναι η λίστα με τα 359 έργα που πρόκειται να μεταφερθούν στο ΣΕΣ 2014-2020.

 

Σίγουρα πρόκειται για ένα μεγάλο πλήγμα για το νέο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα χρηματοδότησης της χώρας. Τα 359 έργα του ΕΣΠΑ πρόκειται, λειτουργώντας ως ντόμινο να εκπαραθυρώσουν άλλα έργα που είχαν προγραμματιστεί να κατασκευαστούν με το νέο ΕΣΠΑ και μειώνει σε σημαντικά το ποσό για αμιγώς νέα έργα την επόμενη 6ετία.

 

Το ποσό που αντιστοιχεί σε αυτά τα 359 έργα είναι 1 δις 466εκ.ευρώ αυτό θα είναι αντίστοιχα και το ποσό μείωσης του νέου ΕΣΠΑ. Από αυτά το Ε.Π Περιβάλλον-Αειφόρος Ανάπτυξη είναι 57 έργα με 430,9εκ.ευρώ, στο Ε.Π Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας είναι 8 έργα με 372,8εκ.ευρώ. Τα 2 Επιχειρησιακά Προγράμματα εκτελούνται από το Υπουργείο Υποδομων (και κάποια από το παλιό ΥΠΕΚΑ) και συνολικά μιλάμε για 803εκ.ευρώ (περίπου 60% του συνολικού ποσού).

 

Σε αυτά δεν υπολογίζονται έργα υποδομής που εκτελούνται από τα διάφορα ΠΕΠ καθώς για παράδειγμα από το ΠΕΠ Μακεδονίας-Θράκης μεταφέρονται 83 έργα κόστους 168εκ.ευρώ και από το ΠΕΠ Δ.Ελλάδας-Πελοποννήσου-Ιονίων Νήσων 47 έργα 112,3 εκ.ευρώ.

 

Εκτός από αυτά τα έργα, προγραμματισμένα είναι να μεταφερθούν ακόμα 313 έργα που είχε απο νωρίς προβλεφθεί πως δεν πρόκειται να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του έτους με τα σημαντικότερα από αυτά να είναι η επέκταση του Μετρό σε Καλαμαριά και Πειραιά, το σιδηροδρομικό έργο Τιθορέα-Δομοκός και Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος, το Άκτιο-Αμβρακία, το έργο του ΒΟΑΚ Γούρνες-Χερσόνησος κ.α

 

Έτσι από τα 5,186 δις ευρώ προγραμματισμένα για έργα υποδομής και περιβάλοντος στο νέο ΕΣΠΑ θα πρέπει να αφαιρέσουμε 803εκ.ευρώ που μεταφέρονται λόγω μη έγκαιρης ολοκλήρωσης. Από τα εναπομείναντα 4,383 δις ευρώ αν αφαιρέσουμε και τα 738εκ.ευρώ από τα έργα ΕΣΠΑ που είχαν προγραμματιστεί να ενταχθούν στο νέο ΕΣΠΑ μας απομένουν μόλις 3,645 δις ευρώ για νέα έργα, ποσό σημαντικά μικρότερο σε σχέση με το προηγούμενο ΕΣΠΑ.

 

Ερώτηση αναφορικά με την τύχη των έργων ΕΣΠΑ κατέθεσε και ο βουλευτής Πειραιά των ΑΝΕΛ, Δημήτρης Καμμένος όπου αναρωτιέται "πως είναι δυνατόν να μιλάμε για νέο ΕΣΠΑ 2014-2020 και Πακέτο Γιουνκέρ και να μη διασφαλίσει η χώρα τα ήδη εγκεκριμένα και με άμεσο ορίζοντα υλοποίησης τα έργα του ΕΣΠΑ 2007-2013".

 

Τέλος ερώτημα παραμένει ποιο ποσό αναμένεται τελικά να χάσει οριστικά η χώρα μας από την μη έγκαιρη εκτέλεση των έργων ΕΣΠΑ και ποια προγράμματα δεν κατάφεραν να απορροφήσουν τα πολύτιμα Ευρωπαϊκά κονδύλια.

 

Πηγή: http://ypodomes.com/...

 

Click here to view the είδηση

Link to comment
Share on other sites

Πριν μερικες μερες σε κουβεντα με φιλικο προσωπο, ασχετο με το χωρο μας:

 

"Καλα κανουν κ κοβουν τα ΕΣΠΑ. Δε θελουμε τα λεφτα τους. Να τα τρωνε οι εργολαβοι και ολοι οι υπολοιποι με λαμογιες και πλαστα τιμιλογια...."

 

Κατι τετοιοι ψηφιζουν ....πρωτη φορα αριστερα....

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση...είναι να υπογράψω σύμβαση γιά έργο υπουργείου αγροτικής ανάπτυξης το οποίο υποτίθεται πως θα τελειώσει μέχρι 31/10 (φέτος).

 

Τι θα γίνει με αυτά τα έργα; θα μεταφερθούν στο νέο ΕΣΠΑ; θα πληρώσουν οι δήμοι απο δικά τους χρήματα; (???)

 

Υ.Γ. καλά τέρρυ, για το φίλο σου, ουδέν σχόλιο πραγματικά. Ο κόσμος νομίζει πως ζούμε ακόμη στο 1990. Ολοι έχουν μαύρα μεσάνυχτα και νομίζουν οτι ολοι οι εργολάβοι έχουν μοιράσει τη πίτα με τους δημάρχους και τα κονομάνε...

Edited by Kane
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Γελοία χωρα, γελοιος λαος, τετοια του αξίζουν.

Ετσι Ελληνα, εν ετει 2015 κατσε να μην εχεις δρομο Αθηνα- Θεσσαλονικη.

Ετσι και χειρότερα μας αξίζουν.

  • Upvote 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Τα μεγάλα έργα πρέπει να τα κάνει το κράτος και όχι οι ιδιωτικές εταιρίες. Η μεγαλύτερη διαφθορά, όσο αν προσπαθείτε να μας πείσετε για το αντίθετο υπάρχει στον ιδιωτικό τομέα.

  • Upvote 1
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς  8-)

 

Ο ιδιωτικός τομέας , δεν είχε τι να κάνει το πρωί που ξύπνησε και είπε , 

 

Δεν δίνω κανένα δωράκι στους αδιάφθορους του Δημοσίου  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

Τα μεγάλα έργα πρέπει να τα κάνει το κράτος και όχι οι ιδιωτικές εταιρίες. Η μεγαλύτερη διαφθορά, όσο αν προσπαθείτε να μας πείσετε για το αντίθετο υπάρχει στον ιδιωτικό τομέα.

Τα έργα αυτά θα στοίχιζαν πολλές φορές περισσότερο. Πάμπολα παραδείγματα στις προσπάθειες κατασκευής έργων με αυτεπιστασία στους Δήμους.

Τα έργα ελέγχονται και πληρώνονται από Δημοσίους Υπαλλήλους. Σ' αυτούς να ψάξεις για διαφθορά.

Link to comment
Share on other sites

Τα μεγάλα έργα πρέπει να τα κάνει το κράτος και όχι οι ιδιωτικές εταιρίες. Η μεγαλύτερη διαφθορά, όσο αν προσπαθείτε να μας πείσετε για το αντίθετο υπάρχει στον ιδιωτικό τομέα.

 

Εσείς ποιοι είστε, που προσπαθούμε να σας πείσουμε για το αντίθετο?

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.