Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Ηχομόνωση μεσότοιχου διαμερισμάτων χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα


OxiMixanikos

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους, δεν είμαι μηχανικός, δεν έχω σχέση με οικοδομή αλλά αποφάσισα να κάνω αυτή την ανάρτηση μήπως κάποιο φιλαράκι που θα έχει την τύχη να το οδηγήσει ο γούγλης (google) εδώ, θα γλυτώσει χρόνο, κόπο και κυρίως χρήμα (800 ευρώ) για 9 τετραγωνικά.

Πάμε λοιπόν στην περίπτωσή μου. Πριν έξι μήνες νοίκιασα ένα διαμέρισμα που το υπνοδωμάτιο είναι μεσοτοιχία με υπνοδωμάτιο με άλλο διαμέρισμα. Καταρχήν να ξεκαθαρίσω πως όλη η πολυκατοικία έχει ηχομόνωση χάλια π.χ. αυτός που μένει στον πρώτο ακούει να ανοιγοκλείνουν τα ρελέ στον καυστήρα του υπογείου και αυτός που μένει στον τρίτο ακούει πεντακάθαρα αυτόν που μιλάει στον πέμπτο!

Όλα αυτά όμως στα μέτρα του φυσιολογικού είναι ανεκτά και εφόσον δεν υπάρχει κανένας πολύ φωνακλάς στην πολυκατοικία παλεύεται την ημέρα γιατί και εσύ μιλάς ή έχεις την τηλεόραση ανοιχτή. Όμως η κρεβατοκάμαρα έχει την ιδιομορφία ότι κοιμάσαι εκεί και αν ο άλλος ξυπνάει στις 5 και εσύ στις 7 σου κόβει τον ύπνο στη μέση όπως επίσης ότι δεν είναι ευχάριστο να ακούς το ροχαλητό του άλλου ή να αλλάζει πλευρό στο κρεβάτι.  Το χειρότερο όμως είναι η τηλεόραση. Δε μπορείς να κοιμάσαι και να σε «νανουρίζει» η τηλεόραση του διπλανού και να περιμένεις να τελειώσει το έργο για να κοιμηθείς.

Παρόλο λοιπόν που νοικιάζω, επειδή το διαμέρισμα με βολεύει για έναν σωρό άλλους λόγους αποφάσισα να το παλέψω με ηχομόνωση και όχι να αλλάξω σπίτι.

Καταρχήν να υπογραμμίσω πως ξεκίνησα υποψιασμένος από ένα γνωστό που είχε πρόβλημα με γείτονα που βριζόταν όλη μέρα. Κάποιος πήγε και του έβαλε απλά μια γυψοσανίδα με πετροβάμβακα και έκλαιγε τα λεφτά του. Έτσι λοιπόν παρόλο που είμαι τελείως άσχετος με το θέμα κατασκευή και έρχομαι από άλλο κλάδο, άρχισα να ψάχνω στο internet και να ρωτάω δεξιά αριστερά.