Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

ξύλινο δάπεδο σε κουζίνα


eldipam

Recommended Posts

Καλησπέρα! Είμαι νέα μηχανικός και έχω αναλάβει μια μικρή ανακαίνιση ενός διαμερίσματος. Μεταξύ των άλλων θα αντικατασταθεί και η κουζίνα, η οποία έχει ξύλινο δάπεδο. Όταν ξηλώσαμε τα ντουλάπια, διαπίστωσα ότι το πάτωμα από κάτω δεν είχε γυαλιστεί και επειδή μάλλον υπήρχε διαρροή νερού κάποια στιγμή, ήταν σε κακή κατάσταση. Ο πατωματζής θα το διορθώσει, αλλά ο προβληματισμός μου είναι πότε θα πρέπει να γίνει η τοποθέτηση της καινούργιας κουζίνας. Πριν ή μετά το τρίψιμο και γυάλισμα του πατώματος; Ο πατωματζής λέει ότι το βερνίκι θα προστατέψει το ξύλο, αλλά από την άλλη φοβάμαι μήπως οι μαστόροι τοποθετώντας την κουζίνα κάνουν ζημιά στο φρεσκογυαλισμένο δάπεδο. Γνωρίζει κάποιος τι ενδείκνυται σε αυτή την περίπτωση;

Link to comment
Share on other sites

Το βερνικι θα προστατευσει το ξυλο σε μικρες παροδικες επαφες με νερο (οχι συνεχης διαρροη δηλαδη). Γνωμη μου ειναι οτι η κουζινα πρεπει να μπει αφου τριφτει και βαφτει το πατωμα, με προυποθεση οτι θα καλυψετε το μερος του πατωματος στο οποιο δεν θα πατησει η κουζινα με καποιος υλικο που θα αποτρεψει γδαρσιματα και φθορες. Μπορειτε να στρωσετε καποια παλια μοκετα, λαστιχο, γενικα κατι που θα προστατεψει το πατωμα απο  το συνεργειο. Οπως και να εχει θελει λιγη προσοχη και απο το συνεργειο ομως...

Edited by ckiriako
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Θα το καλύψω όσο καλύτερα μπορώ... Το σπίτι έχει παντού ξύλινο δάπεδο και θέλει γενικώς προσοχή σε όλες τις εργασίες.... Μεγάλο πρόβλημα! 

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×