Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Μισθωτός μηχανικός και υπογραφή μελέτης


Recommended Posts

Καλησπέρα,
 

Είμαι μισθωτός ασφαλισμένος στο ΤΕΕ με την ειδικότητα του Μηχανολόγου Μηχανικού. Θα ήθελα να ρωτήσω εάν μπορώ παράλληλα να εργάζομαι ως ελέυθερος επαγγελματίας και να υπογράφω μελέτες για έκδοση οικοδομικής άδειας (ηλεκτρολογικές μελέτες, ενεργειακές, θέρμανση, κλιματισμός, ύδρευση, ανελκυστήρες κτλ) σε ιδιωτικά έργα με μπλοκάκι.

Από την έρευνα που έκανα συμπεραίνω ότι αυτό ήταν μάλλον εφικτό στο παρελθόν χωρίς πρόσθετη φορολογική επιβάρυνση (εξαίρεση το τέλος επιτηδεύματος). Δεν ξέρω εάν έχει αλλάξει κάτι πλέον με τη σύσταση του μητρώου μελετητών του ΤΕΕ (http://www.ypex-mele.gr) στο οποίο ρητά δεν μπορούν να εγγραφούν οι μισθωτοί μηχανικοί.

 

Πρέπει να είμαι στο συγκεκριμένο μητρώο για να υπογράφω μελέτες για ιδιωτικά έργα? Ή αφορά μόνο τα δημόσια έργα?

Είμαι νέος μηχανικός και η απάντηση σας θα με βοηθούσε ιδιαίτερα.

 

Ευχαριστώ,

Link to comment
Share on other sites

..

Πρέπει να είμαι στο συγκεκριμένο μητρώο για να υπογράφω μελέτες για ιδιωτικά έργα? ..

Όχι δεν χρειάζεται. Μπορείς να υπογράφεις αρκεί να έχεις έναρξη ως ελεύθερος επαγγελματίας στα φορολογικά σου (με ότι σημαίνει αυτό γενικά).

 

Βάλε σε παρακαλώ και την ειδικότητα σου στο προφίλ σου να μη χρειάζεται να το γράφεις κάθε φορά.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

κι εγω θελω να κανω μια ερωτηση τεχνικης φυσεως.

 

ειμαι κι εγω νεος μηχανικος αλλα εργαζομαι για εργα εξωτερικου οποτε δεν εχω ιδεα απο ελληνικες μελετες.

 

1. Μηπως μπορει να μου πει καποιος που μπορω να βρω παραδειγματα ηλεκτρολογικων (αλλα κα μηχανολογικων) μελετων?

2. υπαρχει καποιο καλο εγχειριδιο για το νομο που πρεπει να εφαρμοζουμε στα ηλεκτρολογικα?