Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Τα μεγάλα έργα φεύγουν από την Περιφέρεια και επιστρέφουν στην Αττική


Engineer

Recommended Posts

Μετά από 12 χρόνια με μεγάλα έργα σε όλη την Περιφέρεια το κέντρο των νέων μεγάλων Υποδομών της χώρας επιστρέφει στην Αττική με την Θεσσαλονίκη να μπαίνει στο κάδρο επίσης.

 

Την περίοδο 2004-2016 όλο το βάρος για νέα έργα μετατοπίστηκε στην κατασκευή των αυτοκινητόδρομων που θα καλύπτουν την Ηπειρωτική Ελλάδα, έργα που εκτελούνται ακόμα και σήμερα, ενώ εκατοντάδες, άλλα έργα είχαν ως στόχο η Περιφέρεια να πλησιάσει σε υποδομές την Αθήνα αλλά και άλλες Ευρωπαϊκές Περιφέρειες.

 

Αυτός ο στόχος λίγο-πολύ έχει επιτευχθεί και απομένουν κάποια νέα συμπληρωματικά έργα και το κέντρο βάρους επιστρέφει κατά βάση στην Αθήνα.

 

Στην πρωτεύουσα σε επίπεδο μεγάλων έργων αυτή την 12 ετία είδαμε κάποια σιδηροδρομικά έργα (που ακόμα παλεύουν να ολοκληρωθούν), την επέκταση του Μετρό και του Τραμ.

 

Τώρα έρχεται μία νέα μεγάλη γενιά έργων που περιλαμβάνει την κατασκευή της 4ης Γραμμής Μετρό στην πόλη, την επέκταση του Προαστιακού σε Λαύριο και Ραφήνα, τις νέες επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Λαύριο και προς Λ.Βουλιαγμένης, την τεράστια επένδυση της αξιοποίησης του Ελληνικού, τον νέο προβλήτα κρουαζιέρας στον Πειραιά, τον νέο Κεντρικό Σταθμό Υπεραστικών Λεωφορείων στον Ελαιώνα, τον Εμπορευματικό Σταθμό στο Θριάσιο, την υπογειοποίηση του σιδηρόδρομου στο τμήμα Ρουφ-3 Γέφυρες, την νέα σιδηροδρομική γραμμή Θριάσιο-Θήβα, και την υπογειοποίηση της Γραμμής 1 στο τμήμα Φάληρο-Πειραιάς.

 

Σε αυτό το κάδρο των μεγάλων έργων υποψηφιότητα θέτουν επίσης και κάποια άλλα έργα τα οποία μέχρι σήμερα είναι σε δεύτερη μοίρα τα οποία είναι μεταξύ άλλων οι επεκτάσεις της Γραμμής 2 προς Ίλιον και προς Γλυφάδα, η επέκταση του δικτύου Τραμ σε άλλες περιοχές (Πατησίων, Αργυρούπολη, Κερατσίνι, Φρεατύδα κ.α) κ.α.

 

Την ίδια ώρα η Θεσσαλονίκη επίσης μπαίνει σε τροχιά νέων μεγάλων έργων με σημαία φυσικά το Μετρό Θεσσαλονίκης. Εκεί, θα δούμε να ολοκληρώνεται η πρώτη φάση κάλυψης της πόλης με Μετρό με τις επεκτάσεις προς Εύοσμο/Κορδελιό, Ευκαρπία και Αεροδρόμιο. Στα υπόλοιπα έργα θα έχουμε τον Δυτικό Προαστιακό Σιδηρόδρομο, την ολοκλήρωση του 6ου Προβλήτα, την επέκταση του Αεροσταθμού του Αεροδρομίου Μακεδονία ενώ υποψηφιότητα έχουν θέσει: η ανάπτυξη δικτύου Τραμ ως συμπληρωματικό στο Μετρό, η πολυθρύλητη Θαλάσσια Αστική Συγκοινωνία, η ανακαίνιση της Ανατολικής Περιφερειακής κ.α.

 

Σε όλα τα παραπάνω πλάνα απαραίτητη προϋπόθεση είναι να λειτουργήσει θετικά το Πακέτο Γιουνκέρ, το Νέο ΕΣΠΑ αλλά και να δρομολογηθούν όσα απο αυτά δεν χωρέσουν τελικά στο επόμενο ΕΣΠΑ της περιόδου 2021-2027.

 

Πηγή: http://www.ypodomes....oun-stin-attiki

 

Click here to view the είδηση

Link to comment
Share on other sites

Το άρθρο θέλει να μας πείσει... για ποιό πράγμα?

Ότι η επαρχία έλυσε τα προβλήματά της κι ας επιστρέψουμε επιτέλους στα προβλήματα των μεγαλουπόλεων?

Σοβαρότης μηδέν...

  • Upvote 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Το άρθρο θέλει να μας πείσει... για ποιό πράγμα? Ότι η επαρχία έλυσε τα προβλήματά της κι ας επιστρέψουμε επιτέλους στα προβλήματα των μεγαλουπόλεων? Σοβαρότης μηδέν...

 

Απλά διαπιστώνει, που είναι το πρόβλημα;

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ βλέπω τα μεγάλα έργα και, άρα, τις μεγάλες επιχειρήσεις. Τα μεσαία και μικρά έργα μαζί με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που είναι;

Για να το πω αλλιώς, γιατί να συνεχίζουν να συντηρούνται οι μεγαλοκλέφτες με μεγάλα έργα και να κλείνουν οι μικροί οι οποίοι παίρνουν τα έργα με τραγικά ποσοστά εκπτώσεων; Το ανάποδο δεν θα έπρεπε να συμβαίνει;

Δεδομένου μάλιστα ότι αναβλήθηκαν οι ηλεκτρονικές δημοπρασίες και από τους δημοκράτες Συριζαίους, αυτό το ανέκδοτο με τα μεγάλα έργα μόνο ένα επιπλέον τεκμήριο για το ότι ο τσίπρας φιλάει τα πόδια κάποιων είναι και τίποτα άλλο. Άλλα έλεγε πριν γίνει "κυβέρνηση".

Link to comment
Share on other sites

Ωχ μωρ' αδελφέ, που να τρέχεις πάνω στα βουνά να κάνεις αυτοκινητόδρομους εκατοντάδες χιλιόμετρα...

άσε που κανείς δεν παίρνει χαμπάρι την δουλειά που κάνεις!

 

Έλα, θα κάνουμε "Αττική οδό" στην διαδρομή Μαρκόπουλο - Λαύριο. Κάμπος είναι, 25km όλο κι όλο, χάραξη και δρόμος υπάρχουν ήδη (η λεωφόρος Λαυρίου έχει 2+2 λωρίδες με νησίδα, δέκα ισόπεδους κόμβους και δύο ανισόπεδους). Εύκολο χρήμα. Θα το ονομάσουμε και "μεγάλο έργο", να χαίρεται ο κοσμάκης...

 

Και, δεν θα είμαστε τσιγκούνηδες, θα πέσει χρήμα σου λέω... Θα κάνουμε διώροφες ανισόπεδες, θα έχει γέφυρες, θα έχει κατ-εν-κάβερ, θα γίνει καλή μπίζνα...

  • Upvote 6
Link to comment
Share on other sites

Απλά διαπιστώνει, που είναι το πρόβλημα;

 

Πρόκειται για διατύπωση ευχολογίων (τουλάχιστον σε ότι έχει να κάνει με τη Θεσσαλονίκη ).

Link to comment
Share on other sites

Και το cut έγινε και το cover ... στο λαδάκι είμαστε τώρα και στις ευχές ...

 

υγ. α ... έχουνε μείνει και κάτι ουρές ... http://news.in.gr/economy/article/?aid=1500083632

Edited by kan62
Link to comment
Share on other sites

Εγώ βλέπω τα μεγάλα έργα και, άρα, τις μεγάλες επιχειρήσεις. Τα μεσαία και μικρά έργα μαζί με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που είναι;

 

Καταργηθηκαν τα κατωτατα ορια για να λυθει το προβλημα με τις μικρομεσαιες επιχειρησεις.

Link to comment
Share on other sites

Καταργηθηκαν τα κατωτατα ορια για να λυθει το προβλημα με τις μικρομεσαιες επιχειρησεις.

 

 

Μίλησα για το πρακτικό και όχι για το τυπικό της υπόθεσης. Προφανώς μια μεσαία επιχείρηση, δεν μπορεί να αναλάβει κατασκευή π.χ. σήραγγας.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.